Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2017 05:46 - Настроения
Автор: yohnny Категория: Други   
Прочетен: 1230 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg







Луци, Муци и Цуфи са мои приятелки. Когато съм с някоя от тях си прекарваме чудесно.
Те - по своему - са мили и всеотдайни.
Водим интересни разговори - за тях, за мен, за нас, за другите.
Когато обаче се съберем повече от две, настъпват неочаквани и необичайни /за мен/ промени.
Аз продължавам да съм все една и съща, но с тях се случват необикновени метаморфози.
Те престават да бъдат мили и всеотдайни, и заемат нови позиции, окраска и настроение в отношението си към мен.
Всичко, всичко тотално се променя.
Те се разбират помежду си, но престават да се разбират с мен.
До преди малко едно, а сега учудващо друго.

Аз уважавам Луци, Муци и Цуфи.
И това, което очакват от мен, винаги ще го получат - ако изобщо е възможно.
А ако е не до там - ще се постарая.
Сиреч аз съм константа в отношенията си с тях. 
И те го знаят.

Защо аз не зная обаче - защо Луци, Муци и Цуфи се променят в отношението си към мен толкова често !
Помежду си продължават да се разбират, а с мен не.
Едната говори, а другите я подкрепят мълчаливо и гледат странно.
После се сменят, но все се подкрепят мълчаливо и гледат странно.

Странни работи.
Ако помисля малко, може би ще разбера.
Но не искам.

Вързахте ли се?
И аз.
А-ха - да си повярвам.

Луци, Муци и Цуфи не съществуват.
Те са художествена измислица.
Аз нямам приятелки.


/всяка прилика с лица и събития е само плод на нечия волна фантазия/




Изводът на моята логика е, че всичко е само инстинкти. Два. Приятелството не е инстинкт. Когато то има цена, значи не е приятелство.









Гласувай:
2



1. yohnny - Победителят има много приятели, но ...
27.09.2017 22:32
Победителят има много приятели, но приятелите на победения са истински.
Николо Макиавели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yohnny
Категория: Други
Прочетен: 152251
Постинги: 165
Коментари: 150
Гласове: 811
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031