Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2020 14:28 - Поддържам поета Стефан Цанев
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4817 Коментари: 28 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 1/ ТРЕТИ МАРТ ДА ОСТАНЕ , но като ПРАЗНИК НА ПРИЗНАТЕЛНОСТТА /към Русия и най- вече към Руския народ, станал инициатор на войната, дал хиляди жертви -доброволци/
Не знам дали други народи имат подобен празник, но и без прецедент да е, ще още по- добре!
Това ще е един акт на ДОСТОЙНО  поведение от наша страна!
ПРИЗНАТЕЛНОСТ!
Тя няма нищо общо с покорство и с робско подчинение!

2/ Като национален празник да се приеме 24- ти МАЙ!
  Като ПРАЗНИК НА НАЦИОНАЛНАТА ПИСМЕНОСТ И НА СЛОВОТО
Не знам , отново, дали другите народи  имат или нямат такъв празник, но нашите основания са сериозни ,за да го имаме !
НАЛИЧИЕ НА НАЦИОНАЛНА АЗБУКА, това е основанието!
При това съвършена, всеки звук си е  с буква, всичко написано се чете!
И това наистина трябва БЪРЗО да се реши!
Защото приватизатори на чужда собственост и в тази област шетат!



Гласувай:
34


Вълнообразно


1. germantiger - ...
02.06.2020 14:33
СЪГЛАСВЕН СЪМ С ЕДНА "УГОВОРКА"

24 МАЙ ДА СТЪАНЕ В РУСИЯ ПРАЗНИК НА ПРИЗНАТЕЛНОСТ КЪМ БЪЛГАРИТЕ ДАЛИ АЗБУКАТА

ей с тия два признателни празника ще е ок

хем русофилите ще се кефят че побратимяването и оковите на врзъак ще са непоклатими, хем ще е справедливо от твоя гледна точка или от нечия друга гледна точка

но веднага ще ти кажа - това няма да стане в русия

твойто в бг може и да мине, онова моето предложение за русия не
цитирай
2. morskipesni - Глупости, "национална азбука"
02.06.2020 14:38
Бе вие на школо били ли сте? Аман от изтъпели ганювци, полуграмотни и ошашавени!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Митак!
02.06.2020 14:41
Да, справедливо е! Даже те са ни по- задължени Но ние да си свършим нашата работа, да заличим приказките отпреди Берлин ,че сме неблагодарници, пък те да постъпят както намерят за добре
Е, след толкова години, не върви да го зачеркнем Но не е необходимо и да е национален празник
Писмеността и словото, трябва да ги защитим, докато е още време И най подходящ за национален празник е именно този!

Благодаря ти за отзива! Аз току що бях пуснал, наистина, краткия текст, а ти вече беше готов коментара!?

Хубав ден!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Е, на всички не можеш да угодиш? Но ...
02.06.2020 14:44
Е, на всички не можеш да угодиш? Но тебе какво те притеснява?
Че не е ли национална Колко езика имат бусва " Ъ" или пък " Щ"?? " Ч" някои го имат в говора си, но ползват друга буква
Френската азбука ли е национална? Ползваша латинската И " Ъ" се чува в почти всяка дума завършваша на съгласна, но нямат буква А ,че при други , какви еквилибристики се правят, за да се обозначат Че вода е например се чете само" О" но се пише с три букви-О- то!?
Че като сме изтървали македонците, утре да им подарим и азбуката ли? Ами, ако това стане, да се преименоваме на самаряни, по ще ни подхожда!
Имаш ли някаква друга идея за защита на писмеността? Давай я!
цитирай
5. kvg55 - leonleonovpom2,
02.06.2020 14:47
Без 3-ти март 24-ти май щеше да бъде празник, но не национален. Иначе можем да експериментираме с празниците, както си искаме. Достатъчно е някой да го поиска от министър-председателя, Той откликва на всякакви инициативи на протестиращи.
цитирай
6. apostapostoloff - Нашата азбука е създадена от
02.06.2020 14:55
руските просветители Кирилл и Мефодий.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Краси, трябва да си защитим азбу...
02.06.2020 15:00
Краси, трябва да си защитим азбуката! Тя е наша!
Проспахме станалото с Македония, сега да харижем и азбуката!?
Що за народ сме, ако това стане?
Ходих, рових за кашкавала ,да доказвам ,че е Български, нищо друго !И смятам ,че извадих сериозни доводи От самите италианци!
Подигравки в постингите ми на темата Знам защо са, пределно наясно съм с манталитета на такива!
Ето и тук, лепнал простотията си с минуса, грамотния! Какво предлага, да го даде! Няма нищо по- лесно от това, да отречеш нещо!
Прадядо ми е участвал във войната Е, получил е някаква признателност Едва ли е мислел за нея и още по- малко, да я е търсил! Просто си е свършил работата, за която е тръгнал!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Апостолов, тук шегата ти вече я п...
02.06.2020 15:02
Апостолов,тук шегата ти вече я приемам!
Впрочем, работата е сериозна!
цитирай
9. morskipesni - Като прочетете какво ДРУГИТЕ СЛАВЯНСКИ народи мислят за А-Б- то,
02.06.2020 16:05
и като се проведат МЕЖДУНАРОДНИ исторически дебати за споделяне и критика на Истината за Азбуката, чак тогава... претенции! Знам , че Ганю е на всичко мераклия,.. ама не става така. Не става.
цитирай
10. didojor - 24 май - национален празник и като празник на българската просвета и писменост...
02.06.2020 16:26
Неслучайна е подредбата - просвета и писменост.
Защото с българската писменост, българи са просвещавали не само народа български.
Ако просветата с българската писменост бе само в границите, където са пребивавали българи, би било редно да е национален празник. Но когато чрез писмеността ни са просвещавани и се просвещават други народи, достойно е да отстоим и претенция за просветителски народ. Което е историчеси потвърдено и признато, повече или по-малко...
… 3 март - празник на признателността на българите към руския народ и Русия? - в никакъв случай (!!!), колкото дръзко или "опасно" да е. Каква признателност спрямо лицемерието и подлите намерения, облечени в измислица за освобождение на братски, забележи измислицата - славянски - народ. Около която измислица два века вече българите се асимилират като втора ръка, разлята в смесица от етноси националност... Не знам точен ли е изразът ми за смесицата, но Духът ми е ясен: в никакъв случай поклон пред великоимперските руски аристократи от времето на 17 - 20 векове. А признателност към руския народ дал жертви в тази война, да, но когато се отърси от амбицираните си лидери да ни държат в каишка... Ще оди Путин(от) из македонско и ще се гаври с историческите "факти" за "бракята" Кирилл и Мефодий…
… germantiger, пичага си, приветствам те и ми се иска всички българи да заболеят от твоята твърдост - полубългарино-полугерманец. А ако искаш и обратното: германо-българино... И закачка е към теб тукашното мое, но и гневен укор, да не казвам псувня, спрямо русите фили(и) с българско местожителство.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Виж, какво измъкнах!- Към Морски песни!
02.06.2020 16:34
Историкът Норман Дейсви потвърждава с факти и го доказва, че Българите са най- старата нация в Европа и създатели на цивилизацията на Стария континент ! Ето какво казва той:- " Когато България е била държава, Европа е ходила права под масата!"
Без коментар!

Явно не си чел, предходния постинг?
Какво предлагаш? За нещо, на което сме учили други, да искаме разрешение,да го ползваме за наши цели?
Това е много интересно!
А македонците питаха ли ни ,когато се отделиха, свикаха ли среща за македонски народ, поискаха ли разрешение царете ни да ползват като техни? Ясно е, че днешната ни азбука е създадена от учениците на Кирил и Методий! И в знак на признателност към тях е наречена на тяхно име И основните и съставители са Климент и Наум Те са Българи
С кого да дебатираме ,че те са Българи?
А Святослав, след като не е успял да заеме престола/ има прама над Българскияя престол/ е отнесъл/ за щастие/ книгите от горящия Преслав Така е спасен " Симеоновият сборник" също така" О писменех" или "За буквите "и много други книги- Български
Няма други книги, писани по това време, с тази азбука, от други народи- първата четвърт ва 10- век Ти можеш ли да посочиш някое заглавие?
Момент, сборникът дълго време се е водил Святославов Но руската експертиза, усъмнили се ,че заглавието е манипулирано, доказала, че оригиналното заглавие е " Симеонов" И нещата си дошли на мястото
Аз, з мога да докажа правата ни върху азбуката
Какво остава за специалистите!
Каква Ганювщина? Аман с подаръците Накрая ще подарим и държавата!


9. morskipesni - Като прочетете какво ДРУГИТЕ СЛАВЯНСКИ народи мислят за А-Б- то,
16:05
и като се проведат МЕЖДУНАРОДНИ исторически дебати за споделяне и критика на Истината за Азбуката, чак тогава... претенции! Знам , че Ганю е на всичко мераклия,.. ама не става така. Не става.
цитирай


цитирай
12. leonleonovpom2 - Към коментар - 9-градския-Морски песни
02.06.2020 16:44
Не си чел предходния постинг
Ето какво казва заинтересованата според тебе страна за писмеността:

2. leonleonovpom2 - Вячеслав Похвалски- посланик на Украйна
01.06 12:56
"Украинци, белоруси и руснаци си спомняме, че писмеността, културата и православната вяра проихождат от България
Първите двама украински патриарски са етнически Българи- Григорий Цамблак и Киприан"

Пропуснал е да спомене ,че и държавността е наследена от нас!


А Акад. Лихачов дава мнение като учен!

Има ли изобщо нещо за дискутиране, относно собствеността?! На писмеността!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей!
02.06.2020 16:52
10. didojor - 24 май - национален празник и като празник на българската просвета и писменост...
16:26

Много е дълга темата Но с няколко думи- Дипломацията го изисква
Накратко Руският цар не е искал тази война Народът го принуждава! Безкрайни колони от манифестанти в Москва и Петербург за спасяване на Българския народ! Русия да се намеси! Той се консултира- царят, с Генералния щаб Те, тенералите, казват ,че армията се превъоръжава, няма готовност за война Но под натиска на народа,той отстъпва и подписва манифеста!
Все пак, дължим признателност на обикновените хора, на загубилите живота си за нас
Не бива да сме неблагодарници, както са ни описали гърци и сърби в Петербург

Хубав ден!
цитирай
14. germantiger - ++
02.06.2020 20:14
държавността в киевска русь е наследство от викингите варяги, но да кажем, че това е дребен детайл

според мен НЕ трябва да има празник за признателност към чужд или друг народ

защото би трябвало българите да са признателни макар и по-малко на някои други народи и политици от други нации, но не са

не знам друг народ да празнува с ден/дата прсмеността си, не съм се замислял дали - може да е уникално това

да се споменава приноса на русия и другите войници за Освобождението да - празник на признателност към другт народ поне според мен НЕ
цитирай
15. leonleonovpom2 - Добре, Митак!
02.06.2020 20:31
Може само празник на признателността да бъде!
Към всички, които са я заслужили!
Идеята не е моя, въпреки ,че съм умувал върху разни варианти На поета Стефан Цанев е Хареса ми, затова и давам гласност!
Лешоядите захапаха веднага! Появи се и любимият Рюсто Даже ми е посветил постинг, моят придворен биограф
Ако наистина се водеше на щат при мен, за отрицанелно време го уволнявах
Като нищожество!
цитирай
16. get - До 13. leonleonovpom2 - Иване, твое право си е САМ ДА ИЗБИРАШ НА КОГО ДА СЕ МОЛИШ И СЛАВИШ - Но?
02.06.2020 20:42
I-во, СВЕТОСЛАВ - не идва като ОСВОБОДИТЕЛ, А КАТО СЪЮЗНИК НА ВИЗАНТИЯ и в резуртат ТОВА - Българското царство се обезкървява и ПАДА ВПОСЛЕДСТВИЕ!
II-ро, Пишеш БЕЗ ДОБРО ПОЗНАВАНЕ НА ЦЪРКОВНАТА ИСТОРИЯ НА КИЕВСКАТА МИТРОПОЛИЯ?
leonleonovpom2 написа:
Първите двама украински патриарски са етнически Българи- Григорий Цамблак и Киприан

Такива СА ОЩЕ И СЛЕДВАЩИТЕ ДВАМА ... Исидор Монемавсийски и Григорий Монах-Българин.
III-то ТВЪРДИШ НЕЩО СПОРНО - и НЕ ОТГОВАРЯЩО НА ИСТОРИЧЕСКАТА ИСТИНА ?!
leonleonovpom2 написа:

Накратко Руският цар не е искал тази война Народът го принуждава! Безкрайни колони от манифестанти в Москва и Петербург за спасяване на Българския народ! Русия да се намеси! Той се консултира- царят, с Генералния щаб Те, тенералите, казват ,че армията се превъоръжава, няма готовност за война Но под натиска на народа,той отстъпва и подписва манифеста!


Вече съм УПОМЕНАВАЛ ФАКТИ ПРИ ТЕБ - Които и в момента защитавайки ТЕЗАТА СИ ИГНОРИРАШ?
1. Император Александър II възлага ОЩЕ ПРЕЗ МЕСЕЦ МАРТ 1876 година на началника на Ген.щаба на руската армия генерал Н. Обручев ИЗГОТГВЯНЕТО ПЛАН ЗА ВОДЕНЕ НА ВОЙНА С ТУРЦИЯ!
2. Следва ПОДПИСВАНЕ НА ТАЙНОТО "РАЙХЩАДСКО СПОРАЗУМЕНИЕ" от Авст-унгария и Русия на 8 юли 1876 г.

Как смяташ? Това ли следва да наречем НЕПОДГОТВЕНОСТ ЗА ВОЙНА от страна на Русия ?!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Гет, не четеш правилно!!/Аз ц...
02.06.2020 21:21
Гет, не четеш правилно!
2/Аз цитирам какво е казал украинския посланик! Какво искаш ,да редактирам казаното от него и да го представя като негово ли ? И защо го даваш тук, а не където е изказването на посланика- в предния постинг в коментар?
След като знаеш по - добре църковната история на Украйна- разбери се с него Аз не я знам по- добре

1/ Никога не съм казвал и не ми е ясно, защо ми го приписващ-за да ми навредиш ли?, че Святослав идва като освободител? Боже опази, от какво?
Казвал съм, че Святослав има права върху престола, след като дядо му е свален с преврат И е наследник от първа линия! По същата линия, наследственост, съм казвал и,че Фердинанд има права върху престола ни, една от Асенините е влязла в рода му може да е стотен по ред,но като няма други, той има право! Такива са правилата

3/Гет, служил съм армията, повече от тодина съм бил в щаба на полк, наясно съм с процедурата!
След като една война е хипотетична, разбира се че ще се разиграват различни варианти,че ще се правят планове, преди тя да е факт!Ти какво искаш, да се обяви война и тогава да се разиграват учения ли? Разбира се , че дипломацията предварително ще подготви нещата, няма да чака избухването на войната!Аз не виждам нищо нередно Война може да има или не, но плановете се рзработват предварително!

А колко " добре" е била подготвена армията, си личи от хода на военните действия Те за малко не са я загубили! И са щели да станат за смях Както са се смели англичаните пред Сан Стефано Че са се уплашили от три продънени корита и са приели ултиматума им! И са се чудели, какво ли са щели да им направят с тях?
Е, шегата настрана , останалите са били в близост, тези са били на показ, да ги виждат

Моля те, чети точно и не ми приписвай неща, които не съм писал или твърдял
Един копой тук ми е предостатъчен!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Интересно!
02.06.2020 22:00
Преди години един кмет каза, за успокоение, че никой не е пророк в родния си град! От позиция на времето, потвърждавам ,че беше прав!

Сега двама от Бургас демонстрират несъгласие- с минуси! Не проследявам политически кой какъв е,но съм сигурен ,че са русофили!
И русофобите не са много съгласни- също Даже никак!
Да, еднакво не съм удобен и на двете противоположности!
Защото не съм нито едното, нито другото!
цитирай
19. mrazekoff - Иване, приятелю,
02.06.2020 22:37
постингът ти е великолепен!Не знаех, че идеята е на моя съселянин Стефан Цанев. Благодаря ти, че си приел присърце тази кауза и имам препоръка към теб. Стани инициатор за тази прекрасна кауза. Ако имаш възможност приобщи и други българи, които милеят за родната ни азбука и език и направи всичко възможно да се организира всенароден референдум за определяне на 24 май за наш, български национален празник. Да, ще понесеш много упреци, нападки и подигравки, но ще спечелиш сърцата на много истински българи, което е прекрасно. Наистина, 24 май не е само един обикновен празник - това е един духовен ден, който зарежда цялата ни нация с енергията на буквите и речта ни.
Ще се радвам да видя името ти сред хората, които са инициатори на тази прекрасна идея.
От все сърце ти пожелавам успех.
В мое лице имаш един поддръжник на тази прекрасна идея.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Благодаря ти , Стефане!
03.06.2020 00:21
mrazekoff написа:
постингът ти е великолепен!Не знаех, че идеята е на моя съселянин Стефан Цанев. Благодаря ти, че си приел присърце тази кауза и имам препоръка към теб. Стани инициатор за тази прекрасна кауза. Ако имаш възможност приобщи и други българи, които милеят за родната ни азбука и език и направи всичко възможно да се организира всенароден референдум за определяне на 24 май за наш, български национален празник. Да, ще понесеш много упреци, нападки и подигравки, но ще спечелиш сърцата на много истински българи, което е прекрасно. Наистина, 24 май не е само един обикновен празник - това е един духовен ден, който зарежда цялата ни нация с енергията на буквите и речта ни.
Ще се радвам да видя името ти сред хората, които са инициатори на тази прекрасна идея.
От все сърце ти пожелавам успех.
В мое лице имаш един поддръжник на тази прекрасна идея.


Ти като голям творец си и голям човек!
Да, в момента даже имам атаки! Може би си мислят ,че ще получа нещо голямо като награда Поне Нобелова? И злобата и завистта действат
Идеята първо не е моя и не го крия
А наградата ми ще бъде спасяването на азбуката, да си остане наша
Друга няма и не искам
Пък който смята и може да подарява, да я подарява

Лека нощ, прятелю!
цитирай
21. slavimirgenchev1953 - Много пъти съм поставял този въпрос.
03.06.2020 08:19
Но не съм съгласен да е трети март, независимо от всички доводи "за". Няма защо да се преиграва с понятието народ. Русия и народът й, дето днес масово гласува за Путлер, са донесли и носят на България и българите само беди и нещастия. Имаме си други свещени дати, няма да ги изброявам. Но трети март - никога.
цитирай
22. batogo - !!!:))) Здравей, приятелю!
03.06.2020 10:25
Стефан Цанев е мъдър, почтен, достоен българин, творец и човек! Съгласен съм с неговата точна мотивация, само ако е допълнена с уговорката на Германския тигър – ПРИЗНАТЕЛНОСТ СРЕЩУ ПРИЗНАТЕЛНОСТ! ИНАЧЕ НЕ!

За още по-голяма яснота, ще цитирам и ген Колев:
"Кавалеристи, Бог ми е свидетел, че съм признателен на Русия задето ни освободи. Но какво търсят сега казаците в нашата Добруджа? Ще ги бием и прогоним както всеки враг, който пречи за обединението на България!"

Тези думи казва героят на Добруджа – ген. Иван Колев на 4 септември 1916 г. пред строената българска конница в Добруджа, когато към командваната от него дивизия се насочва руска войска. И въпреки, че българската кавалерия е два пъти по-малка от противниковата, ген.Колев удържа забележителна победа и изпълнява заканата си, а славата му се разнася из цяла Европа.

При награждаването на бащата на българската кавалерия, както наричат ген. Иван Колев, с "Железен кръст" за храброст германският фелдмаршал Август фон Макензен, който е кавалерист му казва: "...досега се беше наложило убеждението, че атаката на конницата срещу пехотата е невъзможна. Вие с няколко действия го опровергахте. Много висши кавалерийски началници ви завиждат и не мога да ги убедя... че това, което вие направихте, е истина!"

Днес, когато се честват 100 години от смъртта на ген.Иван Колев - 29 август 2017 г,. малцина българи си спомнят за героя възпят от Иван Вазов и Йордан Йовков.

Основната вина за забравата му има комунистическият режим, който го изтри от учебниците по история. За съжаление нищо не беше направено да се върне в тях и след демократичните промени.

"Тази резервираност и мълчание към великите дела на легендарния български генерал Иван Колев е продукт на дълбоко прочистената от българщина и всякаква форма на благоволение и преклонение към българското, травмирана наша историческа памет, вследствие на събитията от 9 септември 1944 г., довели до насаждане на комунистичекси нихилизъм, пролетарски интернационализъм и безродие"
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Слави!
03.06.2020 13:07
21. slavimirgenchev1953 - Много пъти съм поставял този въпрос.
08:19
Но не съм съгласен да е трети март, независимо от всички доводи "за". Няма защо да се преиграва с понятието народ. Русия и народът й, дето днес масово гласува за Путлер, са донесли и носят на България и българите само беди и нещастия. Имаме си други свещени дати, няма да ги изброявам. Но трети март - никога.

За писмеността, просто е задължително! да защитим азбуката от чужди апетити
Да е национален празник!

Трети март? Трябва да остане според мен Като ден на признателност, на благодарност Дори без да се посочва Но да се знае ,че е за онези хора, пролели кръвта си за България Да я има
Дипломацията го изисква Путин ще се смени, но Русия ще остане!
Иначе ,всички ще ни сочат с пръст ,като неблагодарници
Това са разправяли сърби и гърци на руския цар, извървели са се делегации до Петербург, във времето до Берлинския конгрес
Че сме неблагодарно племе са разправяли, че утре ще се обърнем срещу благодетеля си
И са постигнали целта си!

Хубав ден, Слави!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
03.06.2020 13:16
Да, това беше неприятна тема за управляващите и се отбягваше наблягаше са на побратимявания на фронта По това се разбираше, че воювамес Русия Иначе, превзели сме Букуреш, защитаван от руснаци Но това аз случайно разбрах Не се пишеше

Да, азбуката трябва да я защити , докато е възможно още И един от начините е с национален празник Докато македонцитене ни изпреварят Или някои други Те признават с изказвания ,че е наша ,но не се знае щкакво решение могат да вземат Едно са думите, друго- делата

Трети март не бива да се зачерква, но да бъде на втора линия! Това дипломацията го изисква Трябва да се стремим да имаме приятели, а не врагове!
Може да бъде обявен като ден на признателност, на благодарност, към всички допринесли, дали нещо добро на България!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
25. monarh1991 - Здравей, Иване!
03.06.2020 18:26
И аз мисля така. Барин имаше хубава тема за предложения за ден на национален празник. При повечето народи това е Денят на независимостта. В случая с нашия също както при Съединението се опълчваме на силните на деня, използвайки анексията на Босна от Австро-Унгария. Но той не би бил факт без Освобождението. Ние не знаем точната дата на битката при Онгъла, както и на основаването на България, ако знаехме,тя да е национален празник. И тогава би било добре да е Денят на писмеността,тъкмо защото е уникален. Това е своебразна мирна експанзия в културен план, Държавата на духа. Старобългарският става лингва франка и в Библията се чете на него, което с немския и френския ще стане едва след 7 века.
цитирай
26. leonleonovpom2 - Поздрави!
03.06.2020 19:00
monarh1991 написа:
И аз мисля така. Барин имаше хубава тема за предложения за ден на национален празник. При повечето народи това е Денят на независимостта. В случая с нашия също както при Съединението се опълчваме на силните на деня, използвайки анексията на Босна от Австро-Унгария. Но той не би бил факт без Освобождението. Ние не знаем точната дата на битката при Онгъла, както и на основаването на България, ако знаехме,тя да е национален празник. И тогава би било добре да е Денят на писмеността,тъкмо защото е уникален. Това е своебразна мирна експанзия в културен план, Държавата на духа. Старобългарският става лингва франка и в Библията се чете на него, което с немския и френския ще стане едва след 7 века.


Така е приятелю!
Ние трябва и да побързаме за тази работа, да не станае така, нахалници под носа ни да го извъкнат, докато умуваме Тези не мислят много, действат!
Трети март да остане, дори и като ден на несбъднатите надежди Защото е показал точно кои сме и къде сме С цената на много кръв
Но това е работа на политиците Дано един път я свършат, както трябва!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
27. shtaparov - Който се съмнява каква писменост е ...
03.06.2020 20:55
Който се съмнява каква писменост е Кирилицата,нека прочете средновековния Градишки летопис който не е писан в България,а в земите на днешна Словакия и то от "славяни". Щом открие отговора,нека разлисти абсолютно всички древни извори за Кирилицата а не за глаголицата и да потъърси извор,който противоречи на ГРАДИШКИЯ ЛЕТОПИС. Ако не открие такъв,намерил е отговора за себе си- другото са мечти,фантазии и химери на завистливи съседи,на които не им изнася истината!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
03.06.2020 21:29
shtaparov написа:
Който се съмнява каква писменост е Кишрилицата,нека прочете средновековния Градишки летопис който не е писан в България,а в земите на днешна Словакия и то от "славяни". Щом открие отговора,нека разлисти абсолютно всички древни извори за Кирилицата а не за глаголицата и да потъърси извор,който противоречи на ГРАДИШКИЯ ЛЕТОПИС. Ако не открие такъв,намерил е отговора за себе си- другото са мечти,фантазии и химери на завистливи съседи,на които не им изнася истината!


Да ,прегледах го и бързо намерих каквото ме интересува
Кирил и Методий изнамерили Българските букви и проповядвали божието слово
Написаното е на латински, не открих никъде славяни Пак ще го гледам

Благодаря ти за съдействието, няма съмнение ,че буквите са Български!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9109900
Постинги: 1345
Коментари: 29579
Гласове: 102369
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031