Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2011 10:49 - Най-хубавата
Автор: mt46 Категория: Изкуство   
Прочетен: 26160 Коментари: 8 Гласове:
94


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                 На най-хубавата - Българската Жена

По-хубава си ти от росно цвете,
от багрите прекрасни на дъгата!...
По-ласкава си ти от полъх летен,
по-свежа от дъха на планината!...

В очите ти оглежда се небето.
И слънцето, звездите и Луната...
Лицето ти загадъчно и светло
е приказна картина на земята!...

По-топла си от лятото блестящо,
по-светла от усмивка на зората!...
По-скъпа си от бисери, от злато!...
Най-хубава за мен си на Земята!...

По-хубава си ти
от вечните звезди -
естествена, божествена и свята!...
Без теб и любовта,
без твоята душа -
пустиня може би ще е Земята!...

Марин Тачков -
от стихосбирката ми "Утешителят", 2005 г.

Честит празник, прекрасни Български Жени!
Вие сте по-добрата "половина" от човечеството!
Вие сте слънцата - за мъжете, за децата!...
Моля ви,  вразумете мъжете - да спрат безумното унищожаване на Земята, на Природата, на Родината!  Защото вие раждате, вие сте Вдъхновителки и Пазителки на Живота!...
ПП: Която жена се познае в тези стихове, може да ми пише... :)))





Гласувай:
94



Следващ постинг
Предишен постинг

1. creatura - Както винаги, прекрасни стихове. ...
08.03.2011 19:27
Както винаги, прекрасни стихове.Докосна ме с тези прекрасни слова и не само мен.Всяка жена прочела стихотворението ще се почувства уважавана и специална.Благодаря ти!
цитирай
2. mt46 - Благодаря за добрите думи!
08.03.2011 20:57
creatura написа:
Както винаги, прекрасни стихове.Докосна ме с тези прекрасни слова и не само мен.Всяка жена прочела стихотворението ще се почувства уважавана и специална.Благодаря ти!

Благодаря, Снежи, че единствено ти изказа благодарност за поздрава и стиховете ми!...
цитирай
3. atlantidatrovare - Силата на думите може да преобърне ...
10.03.2011 08:28
Силата на думите може да преобърне света,може ида топли сърца,както е в случея
с тези прекрасни стихове.Благодаря ти труда!
цитирай
4. mt46 - Благодаря за високата оценка!
10.03.2011 08:59
atlantidatrovare написа:
Силата на думите може да преобърне света,може ида топли сърца,както е в случея
с тези прекрасни стихове.Благодаря ти труда!

цитирай
5. atlantidatrovare - Немога да разбера има ли някакъв ...
10.03.2011 14:31
Немога да разбера има ли някакъв проблем,че коментарите ми излизат с грешки?Благодаря ти за труда.На вас случвали ви се?
цитирай
6. mt46 - Оф, и аз имам проблеми...
11.03.2011 13:09
atlantidatrovare написа:
Немога да разбера има ли някакъв проблем,че коментарите ми излизат с грешки?Благодаря ти за труда.На вас случвали ви се?

Не знам дали е "бъг" - но броят посещения на този пост е един и същ от вчера - а плюсовете са се увеличили... Дали някой злобен блогър не иска да ме вземе за "мезе"?...
Марин Тачков
цитирай
7. анонимен - за Марин
11.03.2011 20:10
Нямам думи да опиша прекрасното чувство да изгледам тоя клип с прекрасната музика и песен.Едно голямо БЛАГОДАРЯ за труда ти да направиш тази чудесна приказка.Много се радвам ,че виждам и моето момиче в началото Таня Пеева.Ти си чудесен човек Марин .Възхищавам се на доброто ти сърце и душа.Бъди щастлив приятелю.С приятелски поздрав Лилия Пеева.
цитирай
8. mt46 - Сърдечно благодаря, приятелко добра!
11.03.2011 21:17
анонимен написа:
Нямам думи да опиша прекрасното чувство да изгледам тоя клип с прекрасната музика и песен.Едно голямо БЛАГОДАРЯ за труда ти да направиш тази чудесна приказка.Много се радвам ,че виждам и моето момиче в началото Таня Пеева.Ти си чудесен човек Марин .Възхищавам се на доброто ти сърце и душа.Бъди щастлив приятелю.С приятелски поздрав Лилия Пеева.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19115966
Постинги: 3677
Коментари: 44987
Гласове: 148709
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031