Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2017 10:19 - Афиш на артиста
Автор: platan Категория: Изкуство   
Прочетен: 7614 Коментари: 18 Гласове:
9

Последна промяна: 11.06.2017 10:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В прастария град на нетрайната слава,

всъщност сцена във вечен театър –

афиш избелял, към кьошето Забрава,

замете безстрастният вятър.

 

В афиша, стандартно... Портрет на артиста,

две нищо незначещи дати,

слова захаросани (шаблон полуистини)

от отсрамили съвест приятели.

 

Артистът... Той бе на малцина известен;

На нож с режисьори, суфльори –

импровизираше често (талантлив, ту посредствен),

но винаги искрен във ролите.

 

Проходи начално със Скитник, Отшелник.

До края си помнен с Плебея пред страдащи.

Отказваше роли – Дребнав и Скъперник,

дори и престижните – Съдник, Наказващ.

 

Игра Дон Жуан (по странен сценарий),

бе и Хамлет, но с други въпроси...

Провали се в едничката роля (натрапена).

В пиеса Любов, да е Просякът.

 

4.10.2016




Гласувай:
14



1. platan - Тенксче! :)
11.06.2017 10:57
Талант ли рече? Явно виждаш неща, които аз не успявам да видя.
Но май е по-добре да съм Сляп, отколкото Заслепен. :))
цитирай
2. emocionalnost - Здравей:-)
11.06.2017 11:43
И оригинален си....
И тактичен....
И солидарен....
И отдаден...
И различен....
И чувствен....
И....:-):-):-)
Радвам се, че те има.... някъде:-)
цитирай
3. platan - Хей, да не вземеш да се влюбиш... в стиховете ми! :)
11.06.2017 12:11
Да. Някъде ме има. Но може да не въплъщавам и половината от определенията, с които ме закичи. Нищо, де. Важното е, че написаното те докосва по добър начин. Светът на платоничното е не по-малко ярък от упражняването на чувствата в реала.
цитирай
4. emocionalnost - Менталното ниво е висша форма на ...
11.06.2017 14:07
Менталното ниво е висша форма на прозрението!:-):-)
цитирай
5. rosiela - Кадърни хора сте това вие,
11.06.2017 15:04
в града на липите.
цитирай
6. milady - ти премина санитарната граница /само не пипай Нешев, злобна твар!
11.06.2017 17:56
7. blackocean - Честито, Нешев!Ти се очертаваш ...
17:45

отровихте всичко полезно и красиво тук..
заради малките си..п шки..
изчезни, ще броя до 3..
юлия
цитирай
7. milady - да ти кажа, на прост мъж/ако си мъж/и най умната жена, не би могла да отговори..
11.06.2017 18:48
9. blackocean - Нещо невярно да има в твърдението, че е напомпан, а, леллче? От теб, нали?
18:13
м-у Чучу и Людмил Нешев има един Океан разлика..
а между нас..с теб..два..
още ли си тук?
цитирай
8. nalia - Адмирации за майсторския прехват
11.06.2017 19:25
на идея, фина самоирония и непринудена лекота на изказа, Платан,
както и за НЛО-та:)
Заслужават уважение хората с лице и име!
цитирай
9. zzemela3 - Юлия, рожбо, защо се гневиш на ис...
11.06.2017 20:22
Юлия, рожбо, защо се гневиш на истината, че платан е яко напомпан,и по това мяса на чучулина?
Ядосваш се че сравнили платан с чучелото, а не те ядосва, че тоя дърт маймун е ВСЕКИ ДЕН на първа?
Не ти ли се гади като му видиш мутрата?
Айде помпадури като искате промяна направете така че това влечуго да не помирисва първа
Всеки друг но не и тая отврат.
Ама ще го напомпите пак, нали?
цитирай
10. platan - Blackocean,
11.06.2017 21:12
Нямах време да ти отговоря своевременно. Междувременно коментарът ти бе изтрит (нямам представа от кого), но този път ще го уважа. И понеже не смятам да поддържам диалог по засегнатата по неправилен начин от теб тема, в бъдеще ще процедирам по същия начин, както обещах и на един друг потребител.
Твърдението ти не прави нищо повече, освен да установи очевидното. То по никакъв начин не променя ситуацията в Блог бг. В думите ти има протест, но също непремерен сарказъм и озлобление. Неетично е да внасяш негативизма си на страницата ми, защото моите стихове са призвани да носят коренно различен заряд. Омърсяваш ги, макар да разбираш, че не аз нося вина за случващото се. Адресатът към когото е насочено негодуванието ти е сгрешен, пък и в думите ти няма и помен от идея, как да бъде решен проблемът. Отнеси се към административното ръководство.
Ако знаех, че ще бъда посрещнат по този начин в Блог бг. нямаше да публикувам тук. Но, след като регистрацията ми е вече факт, аз просто нямам друг избор, освен да остана. Отстъплението - изтриване на публикациите ми и напускане на сайта по мое желание, вече няма как да се случи. Би било в разрез с принципите ми, защото ще бъде признание, че злоумишлеността на друг е взела връх над моето добронамерено поведение. Ще е поредният компромис, който ще промени само с наноединица баланса между добро и зло, но е част от лавината от компромиси, правена паралелно в глобален мащаб. Бих си тръгнал без колебание, ако заедно с моето напускане изчезне и грозното явление, срещу което протестираш, но ти самият знаеш, че това няма да стане. Ако не съм аз, то ролята на чучелото ще бъде вменена на някой друг, и така чак до второ пришествие. Щом не осъзнаваш това, значи си незрял.
цитирай
11. platan - Милейди...!
11.06.2017 21:29
Впечатлен съм от категоричността, с която застана на моя страна, Юлия, опитвайки да ме защитиш от нечистоплътно посегателство. В състояние съм да се справя сам, но оценям жеста ти по достойнство, пък и съм... мъничко, съвсем мъничко трогнат! :)) Радвам се, че има хора, като теб, които осъзнават как стоят нещата в действителност. Твоята изразена позиция съставлява важна част от мотивацията ми тук.
Благодаря за отношението и доверието към мен. Надявам се да го оправдая.
цитирай
12. platan - Привет, Nalia!
11.06.2017 21:40
Сърдечно благодаря за ласкавата оценка към стихото, а също и към мен.
Представям винаги истинското си лице и име. Искреността е изповядвано от мен, задължително условие в отношението ми към околните.
цитирай
13. 4u4olina - Скъпи мой,
11.06.2017 21:43
platan написа:
Нямах време да ти отговоря своевременно. Междувременно коментарът ти бе изтрит (нямам представа от кого), но този път ще го уважа. И понеже не смятам да поддържам диалог по засегнатата по неправилен начин от теб тема, в бъдеще ще процедирам по същия начин, както обещах и на един друг потребител.
Твърдението ти не прави нищо повече, освен да установи очевидното. То по никакъв начин не променя ситуацията в Блог бг. В думите ти има протест, но също непремерен сарказъм и озлобление. Неетично е да внасяш негативизма си на страницата ми, защото моите стихове са призвани да носят коренно различен заряд. Омърсяваш ги, макар да разбираш, че не аз нося вина за случващото се. Адресатът към когото е насочено негодуванието ти е сгрешен, пък и в думите ти няма и помен от идея, как да бъде решен проблемът. Отнеси се към административното ръководство.
Ако знаех, че ще бъда посрещнат по този начин в Блог бг. нямаше да публикувам тук. Но, след като регистрацията ми е вече факт, аз просто нямам друг избор, освен да остана. Отстъплението - изтриване на публикациите ми и напускане на сайта по мое желание, вече няма как да се случи. Би било в разрез с принципите ми, защото ще бъде признание, че злоумишлеността на друг е взела връх над моето добронамерено поведение. Ще е поредният компромис, който ще промени само с наноединица баланса между добро и зло, но е част от лавината от компромиси, правена паралелно в глобален мащаб. Бих си тръгнал без колебание, ако заедно с моето напускане изчезне и грозното явление, срещу което протестираш, но ти самият знаеш, че това няма да стане. Ако не съм аз, то ролята на чучелото ще бъде вменена на някой друг, и така чак до второ пришествие. Щом не осъзнаваш това, значи си незрял.


трогателен е оптимизмът ти, че с обръщане към административното ръководство нещата ще се променят.
Писах им на мейла, за да им обърна внимание, че един блогър драстично нарушава и моралните норми, и правилата на сайта, отговор няма.
цитирай
14. 4u4olina - Преди малко им писах пак, защото едно самозабравило се нищожество,
11.06.2017 21:46
очевадно толерирано от административното ръководство, всеки ден нагло и гадно обижда блогърка, но админисстративното ръководство си е седнало на ушите.

Ето и на този ми сигнал ще последва гробно мълчание.
Щото едно чучело е над всичко и всички тук.
Тъй че не ме разсмивай с това административно ръководство.


от:

дата: 11.06.2017 18:25
до:
blog@investor
http://4udovi6teto.blog/poezia/2017/06/11/mechkata-mi-rosiela-i-neiniiat-ialov-zadnik.1551123

В този постинг блогърът по един отвратителен начин се подиграва с реалната блогърка Росица Копукова, а това, освен че ясно говори за низостта му, директно нарушава и Споразумението за ползване.

ПАК ЛИ ЩЕ СИ ЗАТВОРИТЕ ОЧИТЕ?
С уважение
цитирай
15. nalia - Добрият текст си е еднакво добър навсякъде,
11.06.2017 22:19
не първата страница го прави такъв.
Ментетата-автори, -коментари и -прочити са кьорфишеци.
С тях и без тях е все тая:)

..но винаги искрен във ролите
Хареса ми, Платан!
цитирай
16. platan - Привет, 4u4olina!
11.06.2017 23:32
През краткото време на присъствието ми в този сайт, видях доста грозни проявления, несъвместими не само с каквито и да било етични норми, но и с чисто човешките поведенчески черти. Неприятно и недостойно, разбира се, но също и огледален образ на случващото се в държавата. И тук сме свидетели на безхаберие от страна на хората, оторизирани да следят за спазването на правилата.
Съгласен съм с поставянето на минуси към изкуствено напомпаните с прочити произведения. Това е ясен сигнал към тези, които го правят. Но мислиш ли, че те не го разбират? - Знаят много добре, че с диференцирания си подход към определени потребители, паралелно създават и негативно отношение у другите към същите "помазани" потребители. И не им дреме. А като цяло ще се получи поредното разделение между хората, така добре използвано от управниците ни. Тук ефектът би имал по-друго лице, но разделението на противници и поддръжници на минусите, както самата ти го предвиждаш, не е подкрепено с достатъчна доза градивност. Само две групи хора, които си опонират. Нищо ново под слънцето на и без това сбърканата ни народопсихология. Думите ми, визиращи Административното ръководство, не бяха израз на мой наивен оптимизъм, защото разбрах, че проблемите не са от вчера. Просто намеквах, че ефективният инструментариум е в ръцете на тези хора. Би трябвало да сме обединени и твърде настоятелни в исканията си към тях, те да променят съществуващото положение. Не съм навътре в материята, но мисля, че за исканията ни има и правни основания, с които да бъдат подкрепени.
Благодаря, че взе отношение по темата, тук, на страничката ми, а също, че правиш нещо в тази насока!
цитирай
17. анонимен - И аз се чудя къде изчезнаха двата ми ...
11.06.2017 23:43
И аз се чудя къде изчезнаха двата ми коментара, но ще повторя най-важното.
1. Когато един поетичен постинг е напомпан, както сега са всичките, това е чисто и просто убиване на поезията. Ако се напомпи някоя политическа простотия, или музикални боклуци, си е нормално, но да напомпиш поезия, както теб, мисана и точицата, е свинщина, гнусотия, и само малоумен би отрекъл това.

2. Понеже само един единствен вманиачен чутинопитек изпитва патологична наслада да е на първа и има малоумни помпаджии фенове, та го помпят, той сам не го прави, първа замяса на нужник и сега разкарването на тоя е вопиющо важно, но не и една уродливост да се смени с друга. Гадно е самото явление, не носителите му - точици, мисани, платани, ако все така стърчат на първа, нужникът само ще смени миризмата си.

Всеки поет, чийто всеки постинг е напомпан, е карикатура, и ако помпадурите имат и една молекула акъл, няма да помпят едни и същи, а ще ги редуват.
цитирай
18. platan - Така е, blackocean.
11.06.2017 23:57
И мисля, си наясно, че го споделям.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platan
Категория: Изкуство
Прочетен: 221810
Постинги: 43
Коментари: 344
Гласове: 4688
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031