Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2020 11:12 - ЖИВОТИНКА
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1190 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Та да ти разкажа, Пелко, какво ми се случи. Не знам на кой свят съм от тогава до сега. Една нищо и никаква муха. Ти знаеш, аз на магии, клетви не вярвам, но това дето стана с внука ми не ми излиза от главата. От малко дете си събираше мухи, буболечки, та и жабки от по-малките и си ги правеше на хербарии с топлийки върху  хартия от стари кашони. Една сутрин се събуди крещейки нещо несвързано. Сочеше тавана и казваше, че там имало голяма буболечка, която искала да дойде при него - говорела. Изсмях се, но не бе за смях положението. С майка му събрахме всички хербарии и на боклука. Не се разплака, което ни се видя странно. Голямо беше детето на девет години.Чудеше  се да ни разкаже ли какво е сънувало, страхуваше се, но от какво и не разбрах. Реших да спя с него една нощ  обезателно по пълнолуние. Така съм чувал, че сънищата тогава показват, а и разни странни неща се случват. Малкият нямаше нищо против само направи муцунка и каза , че не бил малък и не го е страх да спи сам. Посред нощ нещо изпука , направо трясна. Станах да видя какво става, да светна , но електрическата крушка я нямаше. Излезнах в коридора същата работа и в кухнята , и във всички стаи. Отвори ми се работа за през деня да чистя. Но при нашето електричество което ни подават как няма да горят електрическите крушки, то бойлери, печки, хладилници горят, та едни електрически крушки! Легнах пак, прегърнах внука си и го успокоих, доколкото можах. Той поиска да ми каже нещо за една муха, която през деня обикаляла по електрическите крушки по стаите и той я гонел  за в хербарията си, но не можал да я хване. Аз се направих, че не го чух,  имах го за несериозно пък  ми се стори , че детето е травмирано и гузно в страх, че убива насекомите и така ги разглежда набоцкани на топлийки. Предполагам живи. Сутринта се събудих пръв и се заех с почистване, но просто нямаше какво! Да, нямаше какво. Електрическите крушки бяха цели целинички на пода, как една нямаше счупена! Внукът ми се събуди и крещейки ми сочеше новата крушка която бях сложил в стаята в която спахме. Видях там наистина муха, но не просто муха, тя изглеждаше като нещо между муха и балонче - съвсем малко. Не забелязах крилата, ами нямаше ги , внукът ми потвърди, че е същата муха от предния ден. Разбрах , че не е кой знае какво , но имаше нещо гнило в тази работа, а не в здравето на детето-напълно нормално си беше. Реших и следващата нощ да спя при него. Всичко се повтори само  дето бяха пощадени електрическите крушки по другите стаи. Извиках мой приятел елтехник да провери всичко , който потвърди, че всичко е в ред, просто крушките изгарят, но защо точно тази с тази муха не знае. Даже ми се изсмя, че съм тръгнал по детски акъл. Но последно реших и тази нощ нищо, че не е пълнолуние да спя при внука си. През нощта внукът ми пак скочи. Светнах и видях мухата на лампата - беше като лепната цялата почерняла, но не летеше, не падаше. Той ми разказа за всичките си сънища и решихме да отидем при ясновидка и психолог. Както и очаквах на детето нищо му нямаше, освен стреса, че  постоянно се занимава с тези насекоми и дисекцията на жабите. Трябвало да спре. А ясновидката каза, че имало връзка с наш починал –дете най-вероятно, което е имало същите мераци като нашето и игри с насекоми. Погледна ме косо, но друго не каза. Страшно и смешно, но се сетих че баба ми е разказвала като дете какви съм ги вършил с животинките в курника и и всичко там дето много крякало.Само от котаракът  съм се страхувал. Но пък кучето дори впрегнато ме слушало. За мухи не си спомних, но има ли значение…просто изтръпнах . Намразих се. Ясновидката ме посъветва да извадя от интернета най - добре клипчета на хора от държави , в които се хранят с такива насекоми, бозайници. Да ги пускам поне два пъти на деня на внука си, но и аз да гледам. Гадно бе, гнусно, но трябваше заради внука си. Той се дърпаше, но след три дни свикна. И какво стана след още три дни познай. Внукът ми спря да скача в съня си, спря да се интересува от тези насекоми, животинки дори им се смееше като ги види, а онази муха повече не се и появи, как бе изгоряла и не разбрахме. Според  ясновидката изгоряла магията. Та не знам, Пелко, да вярвам ли  и на какво в този грешен свят?! Ха, кажи ми твоето мнение макар че нямаш онези титли, дипломи.

-Марине, учен човек си мене питаш. Но щом настояваш ще ти кажа моето мнение. Детето се е стресирало от дейността, която е вършело с тези насекоми и животинки нищо, че явно му е било интересно и е изпитвало нужда да го прави. Дано само от любопитство, защото иначе трябва като порасне да се пази да не се подаде на склонностите си . А ти своите вече си ги развил. Винаги съм ти се карал, когато тормозиш и биеш съпругата си, а тя те търпи, що ли?! Когато обиждаше дори децата си и искаше от тях повече отколкото могат. Затова и избягаха далече от тебе. Затова сега ти доведоха внучето ти, та да се видиш в умален вид. Това не е болест вашето. Мухата..виж за нея нищо не мога да кажа, не ме бива по тези неща, но явно има нещо гнило. Знаеш че човеците на Земята още не са  достигнали нивото на съществата от Космоса ако има такива. А то има, повече от ясно е. В задгробен живот не вярвам, нито в прераждане  дори в животно. Малки ли животни станахме ние тук на Земята. Почти няма свестни хора вече. Хайде да ходя да си нахраня кучето, пък за мене каквото има. Е, това е то…животинка.

автор Анита Христова Трифонова sekirata cekupama  31 май 2020.,Плевен




Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2443956
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14315
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031