Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2016 19:19 - Моите седем златни правила за хармонично общуване
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9893 Коментари: 20 Гласове:
16

Последна промяна: 14.07.2016 19:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Реално и виртуално. Правилата ми са едни и същи за всеки вид общуване.

1. Говори за себе си - за това какъв си ти. Изразявай себе си - своите възгледи, своите мечти, своите ценности, своя свят, своята душевност. 
2. Не говори за другите – за това какви са те. Нека те сами говорят за себе си и изразяват себе си.
3. При общуването, търси сродни души или поне хора, с които имаш допирни точки, с които можеш да общуваш хармонично, весело  и приятно и не се страхувай как ще бъдеш приет. Твоите хора ще те приемат какъвто си, а останалите, просто не са твоите хора.
4. Онези, с които имаш разминавания във възгледи или ценности или каквото и да било, остави да ходят в своя път, след като си разбрал, че имате непреодолими различия.
5. Ако някой идва с лошо отношение към теб, ти се отнеси приятелски, човешки. Ако при все твоето добро отношение, човекът не спре с лошото, игнорирай го. Лошото си остава в него, защото той това е избрал, а ти запази доброто в себе си. Не погрозявай душата си заради нечия чужда грозота.
6. Не забравяй, че хората са различни и говорят на различни езици. Не искай невъзможното – да бъдеш разбран от хора, които не говорят твоя език.
7.  Не забравяй, че всеки изразява онова, което носи в своята душа. Дали е цвете или плевел, дали е планинска бистра вода или  блатна кал и тиня – всеки е избрал какво да носи в душата си. За всеки има място под слънцето. Ти запази себе си и остани светлина, дори ако наоколо е мрак!








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Хубави правила! Макар и не напълно осъществими и съдържащи ненаписани (от теб) "но"-та
14.07.2016 20:40
Ето например първото може да търпи такова допълнение: "Говори за себе си - за това какъв си ти. Изразявай себе си - своите възгледи, своите мечти, своите ценности, своя свят, своята душевност", НО знай, че в много от случаите, ако има с какво да се гордееш или похвалиш, много хора ще ти завидят и ще се опитат да те очернят.
Зная-зная, Веси, би контрирала например с "При общуването, търси сродни души или поне хора, с които имаш допирни точки, с които можеш да общуваш хармонично, весело и приятно и не се страхувай как ще бъдеш приет. Твоите хора ще те приемат какъвто си, а останалите, просто не са твоите хора.", НО това е релевантно тогава, когато общуващите вече спадат към такава категория. Когато разни други се месят без покана и най-вече без толерантност към себе-то ти, тогава отново идваме на първото "но".
Поздрави.
цитирай
2. vesever - Вярно е, че има "но-та" и ...
14.07.2016 22:01
Вярно е, че има "но-та" и точно тогава човек поставя на кантара и избира.
цитирай
3. vania23 - Добри правила :)
15.07.2016 16:31
Само с първото малко не съм съгласна. При условие, че всички искат да говорят за себе си, все трябва да има и някой, който да не говори за себе си, а да слуша тях. Пък и говоря за себе си, след като съм се уверила, че наистина имат желание да ме слушат. Не са много хората, които имат наистина желание за това. Хората обичат да слушат себе си, когато говорят за себе си. Доста досадна черта :)
цитирай
4. vesever - Ваня, аз имам предвид друго. Акц...
15.07.2016 16:39
Ваня, аз имам предвид друго. Акцентът пада на това човек да говори за себе си, а не да одумва другите. Но сега като се замисля, явно не съм го написала достатъчно ясно.
Идеята ми се състои в това, разкривайки себе си, да откриеш и други хора, които са сходни до твоите възгледи. А там вече е ясно, че слушането е взаимно. Но ако човек не разкрие себе си, няма как да "привлече" себеподобните...
цитирай
5. vania23 - Съгласна
15.07.2016 17:03
напълно :)
цитирай
6. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=u8VWk6vX07I
15.07.2016 17:35
Нали свикнах с музика и картини да се изразявам, и думите ми куцат )))
Чудя се дали да не пропиша отново.
Ето от мен за теб за петъчната вечер една прекрасна свежарска песничка.
цитирай
7. mt46 - Поздрав!...
15.07.2016 18:19
Много добри правила!...
цитирай
8. starbuck69 - :)
15.07.2016 18:51
Аз претопих всичките си златни правила и си направих от тях едно златно изключение. :)
цитирай
9. vesever - Марине, благодарско, подрави и на ...
15.07.2016 18:53
Марине, благодарско, подрави и на теб!
цитирай
10. vesever - Я кой е тук!Изключенията са приоритет ...
15.07.2016 18:54
Я кой е тук!
Изключенията са приоритет на изключителните, Приятелю, в това няма съмнение :)
А златните изключения, трябва да са висш пилотаж....
цитирай
11. vania23 - Благодаря!
15.07.2016 19:04
Почувствах се като младеж /в случая девойка/ :)
цитирай
12. starbuck69 - :)))
15.07.2016 19:14
3. На фирмени или други събирания, търси сродни души или поне хора, с които имаш допирни точки, които могат да те носят, или подкрепят, понеже на излизане, оградата, за която се държиш, ще свърши и можеш да прегърнеш някоя локва. :)
6. Не забравяй, че хората носят на алкохол различно и когато пийнат повечко, започват да говорят на различни езици. Не искай невъзможното – да бъдеш разбран от хора, на които нищо не им се разбира поради по-горната причина. :)
цитирай
13. vesever - Ваня, нали - обичам такива младежки ...
15.07.2016 19:16
Ваня, нали - обичам такива младежки :)
цитирай
14. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=NoA89ACTflk
15.07.2016 19:20
Кире :))
Наскоро се видях с колежки, не точно фирмено събрание, но все пак с колежки, на морския бряг, и се напих с един сайдер, определено исках някой да ме носи, ала мъжката част ще дойде на следващата среща, затова сега се принудих да мина без носене...
Като каза ограда, виж за какво ми напомни. Последните 20-ина секунди си заслужава да се видят, всеки път се смея на този симпатяга :))
А за различните езици, какво да ти кажа, аз като не нося на алкохол, и от малко ме хваща, и в такъв случай спирам да мога да говоря, съвсем се отцепвам, та нямам проблеми с това да не ме разбират )
цитирай
15. starbuck69 - :)
15.07.2016 19:24
Жалко. В края на клипа младежът просто уби всичко детско у вече порасналия Том Сойер. :)
цитирай
16. vesever - Нали. . . С един замах. Мъжка сила си ...
15.07.2016 19:32
Нали... С един замах. Мъжка сила си не знай :)
цитирай
17. starforlife - Веси... Кире... Да вмъкна и аз нещо закачливо
15.07.2016 19:34
в коментар 12 starbuck69 написа:
3. На фирмени или други събирания, търси сродни души или поне хора, с които имаш допирни точки, които могат да те носят, или подкрепят, понеже на излизане, оградата, за която се държиш, ще свърши и можеш да прегърнеш някоя локва. :)
в следствие на което
vesever, като отговор написа:
Като каза ограда, виж за какво ми напомни. Последните 20-ина секунди си заслужава да се видят, всеки път се смея на този симпатяга :))
, давайки линк към клипче...
На мен по-скоро ми се иска да взема отношение по другото написано, а именно:
отново в коментар 12 starbuck69 написа:
6. Не забравяй, че хората носят на алкохол различно и когато пийнат повечко, започват да говорят на различни езици. Не искай невъзможното – да бъдеш разбран от хора, на които нищо не им се разбира поради по-горната причина. :)
, на което
starforlife се засмя и написа:
https://www.youtube.com/watch?v=sJNPy_0LzK4

цитирай
18. starbuck69 - :)))
15.07.2016 19:47
Певецът определено показа "на тея хора как сА мята". Изпитах усещането, че някой от ватманите на преминаващите трамваи искаше да изкара машината си от релсите и да му помогне в пируетите. :)
цитирай
19. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=JT2D3pyXJQU
15.07.2016 19:51
Забавление да има, и аз съм за.
Обаче на мен ми домъчня малко - по разбираеми причини, може би.
Бай дъ уей, успях да открия баща си и ще отида да го видя идния месец, ако имам сила, би трябвало да имам.
Ето какво се включи след Formidabl, това ми е любима песен от дете. Поздрав за всички.
Сега момичетата ше ме водят в селската кръчма да пием Радлер, ))

цитирай
20. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=3O1_3zBUKM8
15.07.2016 19:52
Кире, обаче си е опасно така...да не му отнесат главата....
Ето последно от мен нещо, по което децата ме зарибиха, много силно, като символика...обожавам такива творби, които с малко символи казват много.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043647
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол