Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2017 19:28 - Планът В
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1713 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 21.07.2017 20:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Вчера с един приятел се разговорихме и той каза, че ако всеки човек използва потенциала си да върши добро, земята ще бъде едно чудесно място за живеене. Отговорих му, че това е невъзможно, твърде късно е. Светът вече пътува по урвата надолу с увеселително влакче и връщане назад няма. В действие е план „В“.

Съответно приятелят ми ме попита кой е план В и сега съвсем накратко искам да споделя отговора си с вас.

План А е хората да са добри, използвайки целия си потенциал. Така Бог е предвидил за човечеството, създавайки го. Но тъй като ни е дал свободна воля, а не ни е направил роботи да творим само добро, избираме лошотиите, греха (знаете историята за Адам и Ева, забранения плод, змията…). И с годините положението става по-лошо и по-неконтролируемо – колкото и да ни уверяват Г8, Г20 и всички там, че могат да се справят със ситуацията.

План В е свръхестествената намеса на Божеството.

Бог ще сложи край на този свят – това е лошата новина.

Добрата е, че Той ни обича и има план за спасение на някои човеци. Кои? Тези, които повярват в този план, в това спасение и пожелаят да бъдат спасени.

Ще попитате: няма ли да са най-добрите?

Някой може ли да изпъчи гърди и да каже: „Аз съм много добър, честен и свят човек; заслужавам Бог да ме спаси от гибелта на планетата“. Няма такъв. Всички сме грешници, а такива, каквито сме, не можем да живеем в присъствието на Светия Бог. Няма ни един, който да е толкова добър, че да заслужи Божието спасение, всички заслужаваме да умрем.

Сега ще се отклоня малко. Представете си, че извършвате някакво престъпление и ви осъждат да платите сума, която е непосилна за вас. Просто сте загубен! Но се явява пред съда ваш близък и казва: „Аз ще платя дълга“. Плаща и вие сте свободен. Заплащайки вашия дълг, вашият приятел ви спасява.

И така: пред Бога ние заслужаваме смъртна присъда.

Но! Ако някой Друг заплати вместо нас и умре със смъртта, която ние заслужаваме, ако поеме вината за нашите грехове, тогава ние ще бъдем свободни от греха си; ще бъдем приети от Бога като праведници. Това може да стане само ако повярваме, че този Някой наистина е умрял заради нашите грехове и наистина ги е поел върху Себе Си.

Има Такъв! Има Един, който е умрял вместо мен; платил е за моите грехове. Искам да Го опозная. Искам да знам толкова много ли ме обича, че е дал живота си заради мен! И когато Го опозная, животът ми се променя.

Никой, който Го е опознал, не е останал същия. Тази невероятна любов разтапя сърцето. Иска ти се да живееш като Него. Да си добър, себеотрицателен, милостив и да използваш всичкия си потенциал да вършиш добро - като Него.

Спасителят Исус Христос ще дойде втори път на нашата планета – вече не като бебе, повито ясли, а като Цар. Ще вземе със Себе Си всички, които са Му повярвали и са Го приели за личен Спасител.  Той ще основе Своето царство на обновената земя и ще живее завинаги със спасените. Там ще бъде „Каквото око не е видяло ухо не е чуло и на човешко сърце не е дохождало. Всичко това е приготвил Бог за тия, които Го любят". (1Коринт.2:9)

Това е краят на план В. И той ще бъде във вечността.

Дано съм се изразила просто, ясно и разбрано, но ако има нещо, не се притеснявайте да питате. Аз много обичам да говоря за моята вяра. Не че знам всички отговори, но до колкото мога…


    image




Гласувай:
6



1. nedovolen - Не забравяйте, че тази планета не е ...
21.07.2017 21:32
Не забравяйте , че тази планета не е модел за рационална мисъл и онова, което се счита за здрав разум тук, кара останалата част от вселената да настръхва от ужас

Няма план А, няма план...Я. Всичко е Божи план. ДА БЪДЕ БОЖИЯТА ВОЛЯ, НЕ НАШАТА. АМИН.
цитирай
2. vandela007 - Простете, моля,
21.07.2017 21:50
ако съм нарушила вътрешния ви мир. Това план А и план В аз го измислих. Наистина няма такива, просто символично....
Защото знаем, че след грехопадението на Адам и Ева, влиза в действие спасителния план на Бога за човечеството.
Да бъде Неговата воля!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287921
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031