Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2017 10:00 - Вучето се изнася от общата квартира и попада в мултикултурална Европа - 2 част
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7761 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Има една дума, че е най-тъмно преди разсъмване. В моя живот обаче тази метафора никога не се е доказвала като достоверна, понеже тъкмо когато стане най-тъмно (да се разбира “когато закъсам най-много”), вместо да се покаже зората и да донесе нова надежда за бъдещето, пред мен се показва един дебел член, с извинение. Не че реалните пениси не ме радват, напротив! Обаче метафоричните пениси са нещо съвсем различно и те никога не вещаят нищо добро. 

Всъщност проблемите, като се замисля, не започнаха със скарването с W.W. в Стокхолм, а по-рано. Първото прокобно предзнаменование за приближаващо зло дойде още в началото на юли, когато два пъти в рамките на една седмица сънувах, че съм в напреднала бременност, без да знам нито кога, нито как се е случило. А според повечето тълкувания бременност насън значи предсотящи проблеми, от които човек няма да се отърве бързо.  После хемороидът (за него вече знаят всички, даже космонавтите в Международната Космическа Станция ISS Бресник, Несполи и Рязанский!). После пък ми загубиха Converse-ките, дето си поръчах в  ЕBay. Верно, върнаха ми 60-те долара, обаче разочарованието ми беше стихийно. Последва скъсването с W.W. и “ти си бурята в сърцето ми.”

Но ако си мислех, че да излетиш с шут едновременно от тригодишна връзка и на улицата в чужд град е голямо бедствие, значи съм била много заблудена. Понеже истинският екшън започна по-малко от седмица, след като се преместих при Повлеканата. 

Първо ми поиска пари назаем. 400 крони.

-I need it for, you know, a fay, - тръгна да се обяснява тя на калпавия си английски.

-A fay?? What do you mean?

-Fay… you know… when you pay money to go to a Math course, or English course…

-Oh, you mean FEE?

-Yes, yes, fee, exactly.

Дадох й парите, понеже прецених че дори да “забрави” да ги върне, винаги мога да си ги задържа от втората вноска за наема. 

На 2-ри септемри сутринта я заварих да седи по турски в леглото, с размазани сълзи, сополи и грим по цялото лице, да се тъпче с Pringles и да повтаря, че животът й е свършил. Изобщо не ми пукаше какво е причинило тази емоционална пръдня, но реших все пак от любезност да попитам. Повлеканата каза, че предната нощ Мустафа я изгонил от жилището си, но преди това й казал, че била досадна и тъпа като овца. Понеже той, нали, използва  IQ-то си от 140 точки, за да вулканизира гуми. И сега вече като били скъсали (“май завинаги”), дали може да й заема още малко пари. Опа! На това място в главата ми прозвуча предупредителното звънче, което обаче оттекна като камбаните на “Александър Невски”.  

-Не може, - казах. -  Оправяй се. Началото на месеца е и имах много разходи. Не можеш ли да потърсиш от приятелки?

-Ами те всичките са на червено, понеже през август ходиха на почивки в Турция и Испания.

-А ти защо не отиде с тях?

-Понеже Мустафа казва, че една жена може да излага тялото си по бански, само ако е на частен плаж и никой освен мъжът й не я гледа. А и… нямам пари, така че не мога да мръдна никъде.

-Аха. Хм…

Ами какво да ти кажа, скъпа девойко с пищен бюст, освен приятно прекарване в мюсюлманския ад до края на живота ти!

След сериозна преоценка на ситуацията, реших, че не е добра идея да й давам останалите 12 хиляди на ръка. Казах й, че предвид нестабилното й финансово състояние не съм склонна да й дам толкова пари при първоначалните условия, при които подписахме договора. Как можех да съм сигурна, че няма да ме завлече с депозита! Можеше като нищо да изкърти две дъски от паркета в стаята и да каже, че аз съм го направила… Примерно! 

Оказа се обаче, че недоверието към нея е кръвна обида за Повлеканата. Първо ми се развика, че бижутата й по нея (тоест златнана верижка на дебелия й като дънер глезен и още една с името и на арабски на врата) струват повече от парите, които й дължа, така че как съм можела да обиждам, че е бедна. Ми да ги беше продала и да иде на екскурзия в Испания! Накъса договора за наема на парченца и ми каза да се махам. Казах добре, дай ми 2-3 дни да си намеря друга квартира и се изнасям. 

След 2-3 дни обаче Повлеканата размисли и смекчи тона. Явно защото останалите пари й трябваха. Съгласих се да й ги дам, понеже търсенето на апартамент удари на камък и просто за момента не се намираше  дори една дупка, изкопана в земята на Копенхаген, в която да се завра. Дадох й още 10 000 в брой и направихме нов договор, според който аз се изнасям на 20-ти септември, а тя ми връща депозита. Плюс още 2 хиляди от първата вноска, понеже освобождавам стаята по-рано от предвиденото.

Ако знаех само какво ще последва, още тогава щях да се махна. Трябваше да ида на хотел, при приятели, на Южния полюс - без значение, само и само да бях по-далече от  иранската крава, Бейби, кючеците, хашиша и Айатоллах Хомейни.




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 687009
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930