Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2018 23:52 - Парад на полицаите, охраняващи Гей Парада
Автор: lexparsy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3144 Коментари: 3 Гласове:
11

Последна промяна: 13.06.2018 01:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Симултантни снимки на един нормален гражданин, излязъл на вечерна разходка, който се замисля за дефиницията и значението на думата ПАРАД... Ако можете помогнете ...!
   Ами аз се досещам само, че това е Парад на Геноцида на генетичното ни изтребление, вменено и на децата ни… Защо ли ??? Индексаът за възпроизводство на една нация е 2.11. Тоест ако имате 2 деца, то поне едно от 5 трябва да има три… А джендърите, циганчета, турчета или… Ха сетих се… емигрантчета ще си осиновят браточка !!! :-(((

    Та за полицаите ли говорехме... ? За техния Парад сами си разсъждавайте...
   Всъщност аз никога не съм виждал толкова полиция на куп в София, нито като идваха евродепутатите, нито по мачове . Понеже съм наивно неосведомен, се изплаших че е станал атентат… сериозно…
   Като разбрах че е за София-Прайд привидно се успокоих… Всъщност си бях тръгнал да се прибирам, като чух огласящ квартала тътен на барабани, тъпани и свирки… и се върнах да поснимам…
   Като започнах да снимам, чух с едно ухо че имало „нарушител“ да снима, а след малко един полицай дискретно ми каза „Господине, снимането може да не е правомерно ако…“, а аз на висок глас му рекох че съм гей-журналист и ще пиша статия за списанието ни… Едни младежи взеха да се хилят, а полицая направи крачка назад и се обърна… честна дума :-)
======================================
И полицаите и колите са на големи групички... Това не е единствената... Само тези, които са направили кордон през 3 метра, докато минават гейовете и има нормални граждани   си общуват със знаци... 
image

По-късно попитах един усамотен и тъжен полицай Защо?, а той обясни че това били шефовете :-))) Те само изпълнявали... На въпроса колко са мобилизирани, разбира се каза чеи не иска да знае ::-)
image
Движението е блокирано за да не проникнат опасни Нормални хора...
image

Този със синята фланелка току що си свали розовата... сигурно се прибира при мама нормален..
image
Спестявам толерантно някои снимки, че да не ги разпознаят учителите или в къщи :-)

Охраняват се и "съоръженията"

image

Има много "забавляващи" се от нашите деца... трудно се снимат, че са в еуфория... ще запомнят този ден, и колко весело и модерно е да си джендър. Непременно ще опитат ! :-(((

image

image

image

Входа се охранява.. а аз к"ъфто съм грозен се опитах да се престоря да вляза, и викам на охраната (той видя че снимам)  "Аз съм за купона, ама си забравих униформата, че бързах"...  А той - "Аре бегай бе !!!"

Полицаите пазят пенизчиските балони... да не ги докопа някой да злоупотреби!
image

Мъж - полицай с голямо куче...

image

Жена - полицайка с голямо  куче... (Джендърите - полицаи още се обучават....)

image

Скучаещ нормален човек с с малко кученце...
image

И други хора, дето кучетата им питат полицаите  - "Кво става бе братлета... да няма кучешко соаре наоколо?"
image

Полицаи качени високо на конете си, че да не им миришат низката продукция на труда...
image

Полицаи охраняващи безлюдния парк... а кучето охранява колите им (зад дървото).
Ааааа, сетих се охраняват паметника на Вазова, че джендърите да не го боядишат в розово...

image

Уверих се че си е чист!

image

Но останах с чувството на:
image
А вие?

 
П.П.  Ами не знам дали полицаите като си правеха протестен митинг бяха повече (минах тогава покрай тях), и дали така дружески са се видели и споделили отблизо и откровено за проблемите си :-)))

   Един приятел като каза че вече със 70% от хората тук, не може да разговаря, и не са нормални и ще бяга с децата в Германия… си мислех че преувеличава…
   А днес пак коментирахме дали да оставаме в блога заради хейтъри, а една приятелка цитира Лао Дзъ, че трябва да останем достатъчно дълго край реката… в контекста, да видим да плува трупа на врага ни… Ами то тогава голямо затлачване на реката ще бъде беее…, и защо после щяло да има наводнение и второ пришествие :-)))

П.П. 2 И друг път съм пускал този клип от „Орфей в Ада“. Много ме кефи, защото отразява Парада на Обективната ни Реалност, поне през моите очи… :-)








Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. seasonofthewitch - Fuck! И аз не знаех за парада. Нап...
10.06.2018 06:18
Fuck! И аз не знаех за парада. Напоследък съм доста заета и нямам никакво време за "светски събития", дори не получавам инфо за тях. Ако знаех, щях да помоля някой да ми направи онова легендарно оръжие- тръба с фунийки и топлийки и да ги целя дискретно в джендърските задници. :-о Ти щеше да ме снимаш, защото щях да съм троянският кон сред тях и маскирана като тях и целият свят щеше да ме смята за джендърка! :-о Но жертвата ще си струва. Другата година трябва да се подготвя предварително.
Нали няма да е много хулиганско от моя страна? Те заслужават нещо повече, но нейсе! Нали живеем в демокрация, а не в разложен социализъм. Приятели са ми разказвали, че едно време треньорите им (по борба, щанги...) пускали отборите в центъра на София и те редовно "тренирали" в градските тоалетни. Чичковците от милицията били доволни. Тогава излязла приказката "измъква се като бит педераст".
цитирай
2. lexparsy - хе-хе? Сутрешно мр разсмя seasonofthewitch.: -)
10.06.2018 06:47
И аз си пада по идеята с фунийките с карфички… ама нали за това ги пазят толкова… нищо бе после ще се запознаем с готини хетери в районното…: -)))
цитирай
3. lexparsy - Ще повторя коментара си към един съпричастен от този ден съблогър
11.06.2018 15:29
   Ще отбележа само, ако някой не знае...
   Понятието "Народна Милиция" е измислено от Макиавели с цел да се защитят правата на народа по времето на безредие и беззаконие!
   А понятието "Гражданско Неподчинение" е измислено от Дейвид Тороу в едноименната му книга...
   А понятието "Парад" ? Ами не знам.. май някой който иска да демонстрира и внуши превъзходството си над другите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363365
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375