Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2017 06:55 - МИГ ОТ БОЖЕСТВЕНИЯ РАЗУМ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3097 Коментари: 18 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... развеял шлифера си вехт, 
нестигнал нивга до Колхида, 
каквото от живота взех, 
със него и ще си отида,
дори и моя къс молив 
на тръгване ще го забравя – 
за кратко с него бях щастлив, 
аз пях – един пресипнал славей,
по-лек от птиците – живях, 
щурец – без работа и плата, 
нощта през фугите на Бах 
ще ме издуха в необята, 
в безмозъчните небеса 
ще отлетя – незабелязан...

Там, дето всички хора са
миг от Божествения разум. 




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabyss - Да му се невиди!Където и да ходиш, не ...
30.03.2017 08:38
Да му се невиди!Където и да ходиш,не забравяй молива за нищо на света!Навсякъде ще го харесат и ще ти отваря сърца! :))

цитирай
2. redabyss - Изключително, Великолепно Велик ...
30.03.2017 08:40
Изключително,Великолепно Велик си! :)))))
Ще оставя Йотова да напише,че си божествен!:))
Прекрасен ден,Чу! :)
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Да му се невиди!Където и да ходиш, не ...
30.03.2017 08:53
redabyss написа:
Да му се невиди!Където и да ходиш,не забравяй молива за нищо на света!Навсякъде ще го харесат и ще ти отваря сърца! :))


Права си, следващият път ще си го взема в малкото джобче на сакото! :-)))
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Изключително, Великолепно Велик ...
30.03.2017 08:54
redabyss написа:
Изключително,Великолепно Велик си! :)))))
Ще оставя Йотова да напише,че си божествен!:))
Прекрасен ден,Чу! :)

Благодаря. Тя - Валюшката, е поспаланка! :-)))))))))))
Ще дойде!
Чу
цитирай
5. yotovava - еее, нищо де, - велик си и няма да с...
30.03.2017 09:45
еее, нищо де, - велик си и няма да станеш по-малко велик, ако аз закъснея :))))))))))))))
цитирай
6. yotovava - и не си само велик, божествен си :...
30.03.2017 09:45
и не си само велик, божествен си :))))))))))))))(((
цитирай
7. xubavka - Божествено!
30.03.2017 10:31
Откриването на Златното руно според мен е въпрос на гледна точка!
Сигурна съм, че си го открил и си забелязан! Божествено стихче!
Поздрави!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - еее, нищо де, - велик си и няма да с...
30.03.2017 10:52
yotovava написа:
еее, нищо де, - велик си и няма да станеш по-малко велик, ако аз закъснея :))))))))))))))

Бе ти си закъснявай, ама хората се сърдят, като не те видят! :-)))))))))))
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - и не си само велик, божествен си :...
30.03.2017 10:53
yotovava написа:
и не си само велик, божествен си :))))))))))))))(((

Тъй де, няма кво да се лъжем! :-))))))))))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Откриването на Златното руно сп...
30.03.2017 10:54
xubavka написа:
Откриването на Златното руно според мен е въпрос на гледна точка!
Сигурна съм, че си го открил и си забелязан! Божествено стихче!
Поздрави!

Благодаря, Таня!
Чу
цитирай
11. cinderellathespy - Мъдро и искрено
30.03.2017 16:13
Приятно ми беше да прочета
това мъдро и искрено стихо
след тежките граждански дела!
Пожелавам ти да стигнеш до Колхида,
а там да те очаква чудото!
Сърдечен поздрав, Валери! :)
И хубава вечер!

Ели
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Приятно ми беше да прочетатова ...
30.03.2017 16:28
cinderellathespy написа:
Приятно ми беше да прочета
това мъдро и искрено стихо
след тежките граждански дела!
Пожелавам ти да стигнеш до Колхида,
а там да те очаква чудото!
Сърдечен поздрав, Валери! :)
И хубава вечер!

Ели

Благодаря, Ели.
Хубава вечер, и до нови срещи!
Чу
цитирай
13. seasonofthewitch - Права е Йотова. И да се успим, няма да ...
30.03.2017 19:01
Права е Йотова.И да се успим,няма да станеш по-малко Велик. :))))))
цитирай
14. seasonofthewitch - Аз например си спя. И нещо започва да ...
30.03.2017 19:04
Аз например си спя.И нещо започва да ме чегърта в просъница.И кръжи и ме гъделичка по носа и очите.Когато отворя очи,било твоят талант,на който спешно трябва да прочета проявлението за деня.Инак денят ми нещо не тръгва съвсем. :))))))
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Права е Йотова. И да се успим, няма да ...
30.03.2017 19:12
seasonofthewitch написа:
Права е Йотова.И да се успим,няма да станеш по-малко Велик. :))))))

Валя винаги е права! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Аз например си спя. И нещо започва да ...
30.03.2017 19:13
seasonofthewitch написа:
Аз например си спя.И нещо започва да ме чегърта в просъница.И кръжи и ме гъделичка по носа и очите.Когато отворя очи,било твоят талант,на който спешно трябва да прочета проявлението за деня.Инак денят ми нещо не тръгва съвсем. :))))))

Е, какво пък, ще те чакам и утре, seasonofthewitch.
Хубава вечер - и поздрав от морето!
Чу
цитирай
17. pvdaskalov - !
30.03.2017 21:47
Поздрави от гордо, но любезно Панагюрище, "Квак-квак" от Жаба могила край Стрелча и тракийската гробница в търбуха й, от Старосел с винарната и тракийския храм край него, Хисар или Диаклецианопол, Баня с къщичката на Симеон, а накрая и от заснежения "Юмрукчал". В двора заварих всички съседски котаци, строени и с питащи очи, кога пак ще дойдеш в Калофер.
Всичко това не е ли наистина миг от Божествения разум?
Спецпоздрави от Таня, от леля ти Лида и от мен! Наистина ли искаш да инсталирам БАТУТ на двора? И да поръчам кочан входни билети да ни гледат какви салта морталета правим?
Чичо ти
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Поздрави от гордо, но любезно Па...
30.03.2017 21:54
pvdaskalov написа:
Поздрави от гордо, но любезно Панагюрище, "Квак-квак" от Жаба могила край Стрелча и тракийската гробница в търбуха й, от Старосел с винарната и тракийския храм край него, Хисар или Диаклецианопол, Баня с къщичката на Симеон, а накрая и от заснежения "Юмрукчал". В двора заварих всички съседски котаци, строени и с питащи очи, кога пак ще дойдеш в Калофер.
Всичко това не е ли наистина миг от Божествения разум?
Спецпоздрави от Таня, от леля ти Лида и от мен! Наистина ли искаш да инсталирам БАТУТ на двора? И да поръчам кочан входни билети да ни гледат какви салта морталета правим?
Чичо ти

Знам, Чичо Пепи, обади ми се едно панагюрско славейче, било е много хубаво да се видите, завиждам ви за пътешествието!
Поздрави Леля Лида и котарака Страчо от мен, а с доматките "чери" ще си забъркаме с теб една разкошна лятна салата, сетне ще се качим по Стълбата към Луната! :-))))))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348162
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031