Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2017 07:20 - OMNES VIAE ROMAM DUCUNT
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 8129 Коментари: 36 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... ако сега се разделим – 
и всеки своя път нарами, 
едва ли ще отидем в Рим 
или на райските Бахами, 
ще креем – аз във пустота, 
а ти – в семейната си кухня, 
и в мен мечта подир мечта
по Рихтер – тухлички, ще рухват, 
от точка „А” – до точка „Б” – 
ще бъдем два насрещни влака, 
и под черковното кубе 
аз тихото ти „Да!” ще чакам,
далеч от твоя топъл скут, 
залутан в есенната пустош, 
ще скитам сам, пиян и луд – 
към теб останал без обуща, 
животът е непроходим – 
не всеки път до Рим отвежда...

Но всеки път отвежда в Рим, 
когато го вървиш с надежда.

11 септемврий 2017 г.
гр. Варна, 15, 00 ч. 




Гласувай:
27


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Надеждата е важна, Валери, тя умира ...
13.09.2017 07:30
Надеждата е важна, Валери, тя умира последна. :)))))))))))
цитирай
2. yotovava - Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми к...
13.09.2017 07:30
Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми казаха, че ще ти отредат почетна колонка :)))))))
цитирай
3. yotovava - Специално за теб ще създадат нова ...
13.09.2017 07:31
Специално за теб ще създадат нова опция - ПУБЛИКУВАЙ В СПИСЪКА ВЕДНАГА :))))))
цитирай
4. yotovava - Но да си дойдем на думата - първо Д...
13.09.2017 07:31
Но да си дойдем на думата - първо Добро утро.
цитирай
5. yotovava - Второ - да се знае - Велик си :))))...
13.09.2017 07:32
Второ - да се знае - Велик си :))))))))))))))
цитирай
6. yotovava - И не само велик - Божествен си :))...
13.09.2017 07:33
И не само велик - Божествен си :))))))))
цитирай
7. yotovava - Александрийски фар в безмерните ...
13.09.2017 07:34
Александрийски фар в безмерните мъглявини на полигоралните мозъчни галактики :))))))))))))))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Надеждата е важна, Валери, тя умира ...
13.09.2017 07:34
yotovava написа:
Надеждата е важна, Валери, тя умира последна. :)))))))))))

Тя дори не умира.
Чу
цитирай
9. yotovava - Родоски колос в поезията :)))))...
13.09.2017 07:35
Родоски колос в поезията :)))))))))))))))))
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми к...
13.09.2017 07:36
yotovava написа:
Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми казаха, че ще ти отредат почетна колонка :)))))))

Да, тия дни заминавам, ставам Чудовище на годината в САЩ и ми връчват 10-а диплома за вишо! :-))))))))))))
Чу
цитирай
11. yotovava - Слава Богу, че не ставаш жена на годината на САЩ :))))))))))))))))
13.09.2017 07:37
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми казаха, че ще ти отредат почетна колонка :)))))))

Да, тия дни заминавам, ставам Чудовище на годината в САЩ и ми връчват 10-а диплома за вишо! :-)))))))))))))
Чу

цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Специално за теб ще създадат нова ...
13.09.2017 07:37
yotovava написа:
Специално за теб ще създадат нова опция - ПУБЛИКУВАЙ В СПИСЪКА ВЕДНАГА :))))))

Вече е договорено с лю-лю-литките тъдява! :-)))
Чу
цитирай
13. yotovava - Само че, да станеш жена на годината на САЩ три пъти, да си признаем, вече си е диагноза :))))))))))))))
13.09.2017 07:38
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми казаха, че ще ти отредат почетна колонка :)))))))

Да, тия дни заминавам, ставам Чудовище на годината в САЩ и ми връчват 10-а диплома за вишо! :-)))))))))))))
Чу

цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Но да си дойдем на думата - първо Д...
13.09.2017 07:38
yotovava написа:
Но да си дойдем на думата - първо Добро утро.

Добро утро, Валюше!
Днес си в особено приповдигнато настроение? Значи ще черпиш една бира за новата си книга в Лю-лю? :-))))))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Второ - да се знае - Велик си :))))...
13.09.2017 07:39
yotovava написа:
Второ - да се знае - Велик си :))))))))))))))

Да, да... вече никого не можеш изненада с това. В Блог.бг всички са от велик нагоре! :-)))))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - И не само велик - Божествен си :))...
13.09.2017 07:40
yotovava написа:
И не само велик - Божествен си :))))))))

И Светият Синод го каза вчера.
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Александрийски фар в безмерните ...
13.09.2017 07:43
yotovava написа:
Александрийски фар в безмерните мъглявини на полигоралните мозъчни галактики :))))))))))))))

Тия още ли се пържат в собствената си мас? Дай вече да ги вадим от тигана, че придобиха рубинен цвят и почнаха да ядат и майките си?
Чу

цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Родоски колос в поезията :)))))...
13.09.2017 07:45
yotovava написа:
Родоски колос в поезията :)))))))))))))))))

"Титаник" може да мине на път към САЩ под мен! :-)))))))))))
И на връщане да ми донесе 11-а диплома за вишо.
Чу
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми к...
13.09.2017 07:47
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми казаха, че ще ти отредат почетна колонка :)))))))

Да, тия дни заминавам, ставам Чудовище на годината в САЩ и ми връчват 10-а диплома за вишо! :-))))))))))))
Чу


За тая "титла" е абонирана яловицата бездетка, дето й фърчат тоалетни чинии над барачката с мотиката и търмъка в Симеоново! :-))))))))
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми к...
13.09.2017 07:48
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Звъннаха ли ти от ЛЮЛЮ, вчера ми казаха, че ще ти отредат почетна колонка :)))))))

Да, тия дни заминавам, ставам Чудовище на годината в САЩ и ми връчват 10-а диплома за вишо! :-)))))))))))))
Чу


Хм... диагноза ли?
Мисля, че скоро ще й се наложи да я "диагностицират" по спешност, имаче ще трябва яко да плаща за всичките си изписани простотии.
Чу
цитирай
21. redabyss - Това вече го "глътнах" ...
13.09.2017 07:55
Това вече го "глътнах" като топящ се сладолед насред Сахара във Фейса ти. :)))))
цитирай
22. redabyss - Усещам как ще тарашувам там по - ч...
13.09.2017 07:57
Усещам как ще тарашувам там по - честичко за лакомията и нетърпението ми. :))))))
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - Това вече го "глътнах" ...
13.09.2017 07:58
redabyss написа:
Това вече го "глътнах" като топящ се сладолед насред Сахара във Фейса ти. :)))))

Пак ела там, Ред, по-чисто е.
Блог.бг от ден на ден се превръща в клоака за ялови литературни бездарници.
Чу
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Усещам как ще тарашувам там по - ч...
13.09.2017 07:59
redabyss написа:
Усещам как ще тарашувам там по - честичко за лакомията и нетърпението ми. :))))))

Благодаря.
За мен ще бъде чест да те приема за свой ФБ-френд! :-)))))))
Чу
цитирай
25. xubavka - Прекрасно стихотворение!
13.09.2017 08:20
Посланието ми хареса, човек трябва да знае, когато тръгне от точка А, дали ще стигне до ... Рим. Твоята поезия стига до читателя и до най-недостижимите кътчета в душата му. Бъди! Поздрави и лек ден и от мен! Таня
цитирай
26. pvdaskalov - * ! *
13.09.2017 08:31
Браво, чичовото!
Бил съм в Рим, но споменът отмина яко дим. А за приказните Бахами торба с пари човек трябва да нарами. Виж, надеждата е без пари, затова и тази сутрин Слънцето лицето ми с усмивка озари.
Поздрави от мен и кучката Бари. Тя е най-щастлива - не й трябват пАри.
Чичо ти
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - Посланието ми хареса, човек трябва ...
13.09.2017 09:01
xubavka написа:
Посланието ми хареса, човек трябва да знае, когато тръгне от точка А, дали ще стигне до ... Рим. Твоята поезия стига до читателя и до най-недостижимите кътчета в душата му. Бъди! Поздрави и лек ден и от мен! Таня

Благодаря, Таня!
Хубав ден и за теб, и до скоро в Панагюрище!
Чу
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Браво, чичовото! Бил съм в Рим, но ...
13.09.2017 09:02
pvdaskalov написа:
Браво, чичовото!
Бил съм в Рим, но споменът отмина яко дим. А за приказните Бахами торба с пари човек трябва да нарами. Виж, надеждата е без пари, затова и тази сутрин Слънцето лицето ми с усмивка озари.
Поздрави от мен и кучката Бари. Тя е най-щастлива - не й трябват пАри.
Чичо ти

Ще пием някой ден по едналедена биричка с Бари!
Здравей, Чичо Пепи - и поздрав на Юмрук чал-а от морето!
Чу
цитирай
29. favn56 - Наздраве, Майсторе, няма да питам ...
13.09.2017 09:58
Наздраве, Майсторе, няма да питам чий е червения палец - на една скрита червенка бездарна
цитирай
30. pvdaskalov - * 2 *
13.09.2017 11:30
Еййй, сайдиса ме най-сетне. Теб са те избрали за Чудовище на САЩ. а мен, представи си и не ми завиждай. алкохоликът на Калофер. Аз водка да не видя, но обвинението е, че съм се къпел във водка. И конячец съм си попийвал. Де да беше вярно!
Намерих една цуцолана в Интернет да си онагледя постинга, обявиха я за съпругата ми и тъй като ги загриза съмнение, прехвърлиха се на уважаваната от мен и теб Йотовава. Казах им как да разберат откъде е източникът, но не последва ни признание, че грешат, нито извинение. Такива хора са с прокажена душа. Боже, освести ги! Моля те...
Извинявай, чичовото. Ще ви купя бира да се почерпите с кучката Бари, може и аз да ви правя компания. Нали може? Чичо доктор ми разрешава толкова.
Да знаеш само какво Слънчице е тука, ще прегазиш лука от Варна до тука, рече чичо ти и мустак засука.
Готин ден!
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - Наздраве, Майсторе, няма да питам ...
13.09.2017 14:29
favn56 написа:
Наздраве, Майсторе, няма да питам чий е червения палец - на една скрита червенка бездарна

Сигурно, Фавне, нямам време да се занимавам с ялови ко-пуци.
Чу
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - Еййй, сайдиса ме най-сетне. Теб са ...
13.09.2017 14:30
pvdaskalov написа:
Еййй, сайдиса ме най-сетне. Теб са те избрали за Чудовище на САЩ. а мен, представи си и не ми завиждай. алкохоликът на Калофер. Аз водка да не видя, но обвинението е, че съм се къпел във водка. И конячец съм си попийвал. Де да беше вярно!
Намерих една цуцолана в Интернет да си онагледя постинга, обявиха я за съпругата ми и тъй като ги загриза съмнение, прехвърлиха се на уважаваната от мен и теб Йотовава. Казах им как да разберат откъде е източникът, но не последва ни признание, че грешат, нито извинение. Такива хора са с прокажена душа. Боже, освести ги! Моля те...
Извинявай, чичовото. Ще ви купя бира да се почерпите с кучката Бари, може и аз да ви правя компания. Нали може? Чичо доктор ми разрешава толкова.
Да знаеш само какво Слънчице е тука, ще прегазиш лука от Варна до тука, рече чичо ти и мустак засука.
Готин ден!

Благодаря, Чичо Пепи!
Чу
цитирай
33. nedovolen - Чу.
13.09.2017 14:45
чудя се и мая, що да ти драсна без запетая. По_добре си припомни безглаголното стихче на Р. Ралин. :-) :-) :-)
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - чудя се и мая, що да ти драсна без з...
13.09.2017 19:42
nedovolen написа:
чудя се и мая, що да ти драсна без запетая. По_добре си припомни безглаголното стихче на Р. Ралин. :-) :-) :-)

Съдбоносно нещо е запетайката.
Чакам.
Чу
цитирай
35. nedovolen - Безглаголно стихотворение ...
14.09.2017 09:15
Безглаголно стихотворение

Градина, пролет, май, цветя,
скамейка, шепот сладък.
И сред цветята Той и Тя,
любов и тъй нататък.

Поля, природа, красота,
река, гора, нататък,
природа, сбъдната мечта,
възторг и тъй нататък.


Годеж, венчило, поп и брак,
момент безумно кратък,
после проза, скука, мрак,
деца и тъй нататък.

Курорт, море, приятен смях,
простор, вълни оттатък,
възбуда, трепет, сладък грях,
рога и тъй нататък.

Полуда, нежност, сълзи, плач,
плесник и писък кратък,
багаж, билет, дете, носач,
развод и тъй нататък.

Нахалник, пари, кола,
вертеп и той сред мрака,
кафе, билярд, квартира, ключ,
жени и тъй нататък.

Бастун, легло, юрган, приют,
глава с перчем окапъл,
цокало, карти сноп, албум,
легло и тъй нататък.

Наследници, камбанен звън
и яма сред цветята,
лопата, кирка, поп и кръст,
ковчег без тъй нататък.

Р. Ралин
цитирай
36. nedovolen - Без запетайка:
14.09.2017 09:20
не бих запалил и цигара

ако пръстите ти

не са омачкали тютюна

езикът ти не се е спуснал

от филтър до ръба

карайки цялото листче

да настръхне

какъв по-добър повод

да откажа цигарите

ПП - Не е от мен :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9349110
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031