Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2017 15:54 - НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ И НЕ ПРОЩАВАЙТЕ НЕПРОСТИМОТО!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1062 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


ФИЛЬО,БЪРЗО ЗАБРАВЯШ И ОЩЕ ПО БЪРЗО ПРОЩАВАШ...непростимото?!

Любов ли бе да я опишеш и без да ровиш ще мирише и горчи като отрова, отрова от онази...злоба! Но има кой да и прощава, макар че тя не заслужава, всичко в името на ...она, това е параван,персона! Но ето клипът ми говори, защо помаците са сноби, а циганките талантливи, любовни и лъжливи,диви!
стихове и проза в клипове авторово А.Х.Т.sekirata cekupama
Ха,каква жена,кълне и той умря, нещастна остана, в утробата детето им умря! Тя към жените озлобя! Затуй клетвите и стигат и другите жени намират, но Бог късно прави равносметка и на нея ще и види сметка!
От мен към всички влюбени мъже в змеици, истерички... Съжалявам Ви Вас-всички!


И да вметна нещо за потребителите в този блог от времето ,когато изтриха моя тогавашен блог и на дъщеря ми-polinapleven -2009
mileidi46 -категория Хоби,за какво и за кого плачеш?
За много стойностни стихове тук ли,за да се крадат и копират ли,както тогава?!
"МАМАС СПРЯ ДА ПИШЕ ТУК..ЗАРАДИ ЛИДИС,
КОЯТО Я КЪЛНЕШЕ С ЖЕСТОКИ И ГРОЗНИ КЛЕТВИ...И НЕ САМО НЕЯ...""
Колкото до клетвите,то и политиците кълнат и не само,защото клетвите им и действията им унищожават една цяла нация-българската.
Ето и певиците кълнат и то в песни,които се пускат нон стоп-пример ще кажете че давам с попфолка,ама не има и по зле.
Лидис беше повече от пряма и не току така за нея имам два клипа досега -"Наречена на огъня"и другият клип песен с мой текст за нея -"За тебе приятелко мила далечна е моята песен"Ще кажете имам и за Дела Рай wonder ,apostapostoloff , НО НЕ ГИ КЪЛНА, обратното не твърдя. А астролога се занимава и с магии и ме заплаши с магия публично тук дори и пиян.Колко ги може е друг въпрос.  Пострадах много повече от врагинята си Златка Митева-загубила едната си дъщеря,е и моята все едно че я нямам та и родата ми.Това не са ли клетви и то от тогава,за което време плачеш,потребителко! Много си е добре блога,никаква тиня не е,а старите вече се изчерпахте всякак и като жени,мъже! Няма и какво да крадете,,защото тук и в нета не се пуска най качественото,освен ако е старо.Това Ви е промвлема.И когато някой започне да разчепква нещата,критикува,анализира....ВИ става тясно.Sorry , че ви е ОПАСНО!
"КОНТРАПУНКТ БИЛО И ЗА ПЪРВА БИЛО?! :)))

А.Х.Т.sekirta cekupama

 










Гласувай:
7



1. milady - АНи,харесвам те за това,каквото умееш..
22.10.2017 16:38
ти си Творец,
спирай езика си пред лошите думи,моля те.
айде чак до клетви да не стигаме..
това е просто недопустимо..
изпращам ти моите сърдечни поздрави!
дръж се..
Юлия
цитирай
2. sekirata - КАКВОТО ПОВИКАЛО,ТОВА СЕ ОБАДИЛО,ЗНАМ ДВЕ И ДВЕСТА,а ти не знаеш как боли....
23.10.2017 13:53
milady написа:
ти си Творец,
спирай езика си пред лошите думи,моля те.
айде чак до клетви да не стигаме..
това е просто недопустимо..
изпращам ти моите сърдечни поздрави!
дръж се..
Юлия


започнаха и със сина ми като начало го разведоха както го и ожениха,а сега и в службата проблеми...за мен да не говорим,сочена с пръст,но аз ги...... соча с ОСТРИЕ!

ПОЗДРАВ!
цитирай
3. ladylady - не е точно така..
23.10.2017 15:16
ЗНАМ ДВЕ И ДВЕСТА,а ти не знаеш как боли....
13:53

и аз знам 2 и 200..
и знам..как боли..
затова и избягахме..оттам..
това са Чудовища..НЕхора!
разбери ме правилно..
Юлия
цитирай
4. sekirata - Могли сте,оставили са Ви....
24.10.2017 20:10
Могли сте,избягали сте,но детето ми го връщаха полуживо на няколко пъти! Заплашваха и мене,да не излизаме навън ще ни затворили в "обори"?! А и сега анонимни по телефона ми казват да се хвърлим от терасата ,балкона,защото нямало смисъл да сме живи вече,нямаме никъкв шанс за едно дори кратко бъдеще?!
Мафия като нашата няма никъде по света!


ladylady написа:
ЗНАМ ДВЕ И ДВЕСТА,а ти не знаеш как боли....
13:53

и аз знам 2 и 200..
и знам..как боли..
затова и избягахме..оттам..
това са Чудовища..НЕхора!
разбери ме правилно..
Юлия

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243230
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031