Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2017 17:45 - ПРЕСТАНЕТЕ С ТОВА ПОМПЕНЕ И В МОЯ БЛОГ! принудихте ме пак да редактирам и кво от туй в чужди блогове, като Вас се не навирам?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1106 Коментари: 5 Гласове:
7

Последна промяна: 15.12.2017 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Нарочно го правите ,че да ме злепоставяте! Мислите ли,че хората не знаят какви стават в блог бегето и кои правят И тези пРостотии?! Съвсем му изпуснахте края,като луди,дрогирани и алкохолици се държите в интернета като цяло или сте такива,
или е истина? Колкото до урагана Ана той е  в Западна Европа, а аз съм тук на Балканите, все още съм в  България нито пък съм предала Богу дух! И знам че няма да бъда чута ,затова и не го изживявам,но да си го кажа.

12.12 12:23 - УРАГАНЪТ АНА....Анита Преди да се впусна в рима
ще изясня някои нещица
пред  някои хорица! Категория: Поезия
Прочетен: 4759 Коментари: 4 Гласове: -14

 НЕ ЗАКЪСНЯ ОТГОВОР ОТ "НАБЕДЕНИЯ" от мен-имам "заповед" да изтрия мой пост заради wonder! Автор: sekirata Категория: Поезия   image
Прочетен: 912 Коментари: 5 Гласове: 9
image


И ТОВА Е НЕЙНАТА ГУБЕРНИЯ ИМПЕРИЯ.....ТОВА ДЕМОКРАЦИЯ ЛИ Е ДЕМОКРАТИЧНО ТВОРЧЕСТВОИ СВОБОДНИ ПОЕТИ И СЛОВО ЛИ Е -ДРЪНДРЪН ,ЩО ЛИ МИ СЕ ПРАВИТЕ НА АМЕРИКАНКИ И ЕВРОПЕЙКИ...!

https://www.youtube.com/watch?v=pM0l0NMFTRQ


image

Не занимавам сe със политика,
със политиците не съм лика приЛика!
Но те нямат ни грам срам,
сами избират се, позор голям!
Младите не ги търпят,
в чужбина бягат, в смрат
и беднотия потънахме,
а какъв народ, държава бяхме!
Със постоянна регистрация
заселват се у нас, стегнация
за нас, а не за чуждите у нас.
Народът ми не е в Час!
Игра играе си, мисли,
че някой пак ще ни спаси,
но нищо няма да измисли
щом си кротува и търпи.
Първо ще сме разцеплени,
на две Българии разделени,
а после ще ни заличат
от картата световна, гад
бе Плевнелиев президент
и той кат другите Агент!
Трябва нещо да се случи,
че народът да сполучи,
да възвърнем чеСт,достойство,
борбеност и сила, войнство!

Не занимавам се и с чаЛга,
нито слушам рап, метъл, варда,
маХнете се от пътя мой,
нима сте свикнали на Бой,
бой с думи,реч,слова,
дори и с мойта -Песента?!

image

Далеч стоя от пОетеси,
изчерпани,превзети и контеси,
от разказвачи,интриганти,
хора с връЗки и пари,но не талаНти!

стиховЕ и клипове А.Х.Т.sekirata cekupama

pando - sekirata,  не обръщай внимание
12.12 19:15 на петата колона. Това са наглите простаци,които превърнаха България в територия

http://i.ytimg.com/vi/WYgQVVabyXw/0.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=XsQED64pzeg
sekirata Obrushtenie kum internet potrebitelite

https://www.youtube.com/watch?v=JRQZMr2_rJI
sekirata Zashto me mraziat ........?!

https://www.youtube.com/watch?v=WYgQVVabyXw
sekirata Edni i sushti potrebiteli v razlichni saitove izpulniteli
 









Гласувай:
7



1. apostapostoloff - Много лошо се
14.12.2017 18:26
бъзикат с теб тия катили. Ти мен ме нарочи за злодей, ама истината е, че от тия гамени бял ден няма да видиш. Хайде, приятно прекарване на празниците!
цитирай
2. анонимен - В блога има двама луди, които се з...
14.12.2017 21:51
В блога има двама луди, които се забавляват да помпят.
Не им обръщай внимание.
цитирай
3. sekirata - Не ,не са само гамени и наркомани,чалгари,тинейджъри, а са и пияни поети, и ....поетеси- да речем все уж интелектуалци!
16.12.2017 01:16
По какво съдя ли?
Ами простичко е .Като се огледа човек и се вгледа в профилите,никовете -имената,адресите им става ясно всичко !Крият се яко,страхуват се, а се пишат за голямата работа използвайки ,унижавайки се с
трикове и игрички, интриги,простеене...хвалби,хвалби на ента степен-може би затова се и крият ,то голямо хвалене, големи реклами! АБЕ КАТО НА ПАЗАР ЗА ЧУШКИ И ДОМАТИ!

Давам малко примери-
kanibal,
wonder,
vedroley ,
to4icata111,
missana,
razkazvachka,
gabar4eto,
magikoivunen4,
pianisisimo, а не свири на пиано нито говори и пее тихо? Ха,ха....!
vayaleta,
platan,
eboa,
4udovi6teto,
apollon,
radostinalassa,
Последна книга....от troina,
baraban4ik,
cheris,
erato7.....точно пък седем,
redabyss

......И МНОООГО ОЩЕ
а обясненията,интересите в профила са под всякаква критика
градовете са най често -"друг"
И ЗАЩО СИ МИСЛЯТ ЧЕ СА СКРИТИ?!


1. apostapostoloff - Много лошо се
14.12 18:26
бъзикат с теб тия катили. Ти мен ме нарочи за злодей, ама истината е, че от тия гамени бял ден няма да видиш. Хайде, приятно прекарване на празниците!
цитирай
4. sekirata - Не са толкова луди,след като знаят какво точно да ми изтрият,преправят...от постовете ми,та и цели постове!
16.12.2017 01:23
Не са случайни "хора" и не им е за първи път,така си проправят път-гнусен път!
"Кой каквото прави на себе си го прави"
Нали така беше...?

blackocean написа:
В блога има двама луди, които се забавляват да помпят.
Не им обръщай внимание.

цитирай
5. sekirata - И ЧАЛГАРИТЕ СА ТУК
28.12.2017 16:28
Империя Пайнер -къде отиват парите Ви- грешните Ви пари

разбитото здраве на всички ваши изпълнители ?

право е майчето-цитат-

16:11 - Плачеща майка, към себе си-Автор: ve4ernica-Име:Светлана Каменова
Интереси:Поезия, природа, фотография, музика-Защо съм против чалгата?? Преди малко, синът ми за стотни път ми каза, че " кожата ще си нашаря" и това е.. Цитат от някаква песничка чалгарса. Търсих я от този абзац, но има ли значение? Питам тези татуисти, имат ли декларации да осакатяват малолетни!! Що за деградация?? Къде са медиите да отразяват и стопират унищожаването на поколение от млади подрастващи деца, бъдещето на България!! Напротив, скалъпени песни, татуирани хлапачки и децата стават адски готини. Страшно шоу..
Намерих една от песните - "Просто шоу 2017" - Галена.

Браво на всички, които го позволяваме да умират още живи деца..
Вярно, че пайнер правят милиони от тази деградирала нация!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242294
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031