Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2017 20:35 - ЖИВОТ,КАК ЛИ ДА ТЕ ИЗРИСУВАМ,ЗА ДРУГ ЖИВОТ КОПНЕЯ И БЛЕНУВАМ?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1022 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Живот ли бе да го опишеш“,
не ровя се, не го мириша,
не сладнее, не горчи ми,
не люти ми. „Я кажи ми,
облаче ле, бяло“    
дали си някъде видяло,
страдалница кат мен в Родина?
Карма зла ли е или гадина
ме изпива и яде?
Където стъпя с тез нозе
огън пари ме, гори ме,
сърце дави се, боли ме!
Живот, как ли да те изрисувам,
за друг живот копнея и бленувам?!

 

Не мога с луди хора да се боря,
щом луда мен изкарват, а са те,
никой не сека, не моря,
не им прилича на годините
да ме обиждат, да злословят,
да ме следят, да тровят
живота мой със фалш, измама!
Дали ще е беда голяма,
ще каже днес самият Бог
наш покровител, наш Господ,
не лешояди и мушици,
престъпници, крадци и жрици!

 

Отправям коледна молитва

към Господ Бог съдник наш строг!

В този пост ще има място,време и за рима,

няма да моля уважение към мен да има,

всичко вижда се на показ  как съм уважена

с преправени,изтрити постове и набедена

за неща, които всеки прави,

но Господ мен не ще да изостави!

Най  хубавите мои стихове изтрити,

сполучливите ми клипове прокрити,

моите песни,изпълнения

свиренето мое на пиано,с озлобление

в  категория музика изтрити,

защо бе,хора,не съм  Нифертити?!

Ако пиша стихове да са на голо,

в никакви клипове с картинки,слово

мое като статии да няма,

че засягам политиката голяма

на платени журналисти,репортери,

поети,поетеси с души дали взели!

Защо нужно е да триете моето Аз,

да скалъпвате по ваш модел нас

истинските и емоцианални ?!

Защото сте изкуствени,банални,тривиални….

Ще продължа със този тон във тази сфера,

коя е следващата Ваша далавера?!

Пожелавам изчистено настроение

с предколедно към мене бдение!

 

Цензура,засмей се

и на тез, които те създадоха изсмей се!

 

Много мисля, разсъждавам
и с това се различавам,
че не мога да мълча
и ме мразят ей така
без дори да разсъждават,
че човеци са забравят!
И кажете ми тогава,
кой какво тук заслужава
в нашата добра държава?
Всеки лъже, зарибява,
грешките си не признава,
на парата той слугува
как да крадне все умува.
Аз не мога ей така
да си сложа очила.
Как кажете да мълча?
По добре е да умра.

 

Спъват ми сърцето стягат,
разни норми и закони,
с рекети се днес излагат,
умни хора уж, а сноби!
Собственикът днес решава
и не всичко разрешава,
прави се на важен, ас,
със пари и власт над нас!
На българина власт му дай
и сеир ще гледаш, знай,
завистта във него рита,
както рита кон с копита!
Няма нийде на земята,
нация такваз богата,
като нашия народ,
цял живот останал роб!
Роб на чужди и на наши,
роб на себе си, туй плаши
българската ни душа!
Робиня няма да съм аз, позна!
Ако трябва ще умра!  

Два три пъти ще умирам,

тъпотии не сервирам

в живота нито в интернета,

сека,но не участвам  във….кланета!

стихове  и клип А.Х.Т. sekirata cekupama

17.12.2017

https://www.youtube.com/watch?v=I4GHN_myIyQ
sekirata Koledna molitva






Гласувай:
5



1. zaw12929 - ПРОШКА: Отправям коледна молит...
18.12.2017 05:58
ПРОШКА: Отправям коледна молитва

към Господ Бог съдник наш строг!

В този пост ще има място,време и за рима,

няма да моля уважение към мен да има,
цитирай
2. sekirata - право е майчето- цитат-
28.12.2017 16:19
16:11 - Плачеща майка, към себе си-Автор: ve4ernica-Име:Светлана Каменова
Интереси:Поезия, природа, фотография, музика-Защо съм против чалгата?? Преди малко, синът ми за стотни път ми каза, че " кожата ще си нашаря" и това е.. Цитат от някаква песничка чалгарса. Търсих я от този абзац, но има ли значение? Питам тези татуисти, имат ли декларации да осакатяват малолетни!! Що за деградация?? Къде са медиите да отразяват и стопират унищожаването на поколение от млади подрастващи деца, бъдещето на България!! Напротив, скалъпени песни, татуирани хлапачки и децата стават адски готини. Страшно шоу..
Намерих една от песните - "Просто шоу 2017" - Галена.

Браво на всички, които го позволяваме да умират още живи деца..
Вярно, че пайнер правят милиони от тази деградирала нация!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5282428
Постинги: 6068
Коментари: 3244
Гласове: 28695
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930