Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2018 09:10 - Ще полетим
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 3669 Коментари: 3 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЩЕ ПОЛЕТИМ
Светец не съм и с ореол не ме кръщавай,
не искай малко грешки ти от мен.
Не със сълзи, със обич ме дарявай,
греша, но търся обичта ти всеки ден.

Не се опитвай ти да ме променяш,
не искай да съм винаги  в деня.
Какъвто съм, такъв ме пожелавай,
а аз ще съм си същия дори в нощта.

И нещо чудно с нас ще стане,
Нима не вярваш ти във чудеса?!
Обичаш ли сълзите ще престанат
и ний ще литнем в светли небеса.


Тагове:   чудо,   обич,   ден,   нощ,   сълзи,   ореол,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - С пролетта идва и нов порив на обич, и ...
24.03.2018 14:42
С пролетта идва и нов порив на обич, и вяра в добрите чудеса! И любовта като нея - мами с разперени за полет крила, показва ни небесата си - светли и чисти, без спомен за ланския сняг, без укор, без сълзи, без грях.
Не се променяй, приятелю, бъди себе си и нека лирическият ти герой намери своето щастие в любовта сред прекрасните изкушения на пролетта - в люляков ден, в бадемова нощ - като пролетно чудо на обновените чувства!
Хубави стихове!
Честита пролет, Вал!
Вдъхновено и весело посрещане
на светлите Великденски празници!
цитирай
2. 4utovi6teto - Бива! Чу
24.03.2018 16:10
Бива!
Чу
цитирай
3. valben - Привет, Вени!
25.03.2018 10:48
donchevav написа:
С пролетта идва и нов порив на обич, и вяра в добрите чудеса! И любовта като нея - мами с разперени за полет крила, показва ни небесата си - светли и чисти, без спомен за ланския сняг, без укор, без сълзи, без грях.
Не се променяй, приятелю, бъди себе си и нека лирическият ти герой намери своето щастие в любовта сред прекрасните изкушения на пролетта - в люляков ден, в бадемова нощ - като пролетно чудо на обновените чувства!
Хубави стихове!
Честита пролет, Вал!
Вдъхновено и весело посрещане
на светлите Великденски празници!


Честита Пролет и за теб, Вени с пожелания за сметли Великденски празници
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3506581
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031