Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2018 21:33 - Добре дошли в България
Автор: nati924 Категория: Политика   
Прочетен: 2775 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Уважаеми политици , не ви прощавам ...  
Не ви прощавам , затова че ограбихте народа , за който би трябвало да се грижите... За да се грижите за други чужди хора ... !!!
Не ви прощавам , че накарахте повечето от българите да са далеч от родината си...
Осъзнайте се , това е България , а не друга държава ... Знам , че политик е доста трудно да се осъзнае ... Но много скоро ще им се наложи да чуят , това което имам аз да кажа ... Не знам как и кога ще го направя , но този път трябва да го направя , защото търпението ми се изчерпа ...
Защото самата аз усещам , как искам да направя нещо за себе си , с което може би ще бъда горда някой ден!!!
Ако това ще е единственото нещо направено от мен , нека бъде направено с много любов, търпение , човечност и прочие ...
Уважаеми политици , не мислете че аз съм като народа ... 
Може да съм част от тази прекрасна България , но не съм част от този заспал народ ...
Или поне не се чувствам част от тях ... 
Ако се чувствах , до сега щях да бъда приета , а не да бъда гледана по - различен начин , и да си мисля , че проблема е в мен , а то може би няма проблем , а е възможно да си е от хората , да е от тяхното невъзпитание , невъзприемане на различните хора .... !!!
И искате да Ви уважавам и разбирам , че се грижите за нас , няма как да стане ....
Не мислете , че съм поредният млад човек , който ще емигрира заради вас и вашите простотии ... 
Лъжите ви и прочие ...
Скоро ще разберете много повече и ще разберете , че с мен шега не бива!!!
Ако другите могат да ви търпят и да си правите шеги с тях , аз не съм КАТО ТЯХ!!
Не ме подценявайте уважаеми политици!!! Не й мен!!! Не съм за подценяване!!! Запомнете това!!!






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. teazar - Поздравления за прямотата и сме...
09.08.2018 21:45
Поздравления за прямотата и смелостта!
Дано все повече българи последват примера на позицията ти.
цитирай
2. 1997 - Не съди другите ...
09.08.2018 21:57
...
Животът ни е дал и ни дава всеки ден по една нова надежда, и тази надежда се казва УТРЕ...
Надежда за нещо хубаво и смислено ...
Нещо , което искаме да ни се случи ...
Красивите и хубави неща стават бавно ...
Но може да траят цял един миг ...
Затова обичай животът , такъв какъвто е ... !!!
Не съди другите ...
цитирай
3. radostinalassa - 1997
14.08.2018 21:57
Това е нелогично. Те са избрани от народа да работят в негова полза. А не за свое облагодетелстване. А ББ винаги казва - аз дадох пари за това, онова. Присвоил е парите ни, и ги раздава като цар, а не като слуга на народа. Не се връзва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nati924
Категория: Тя и той
Прочетен: 23662
Постинги: 10
Коментари: 10
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031