Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2018 21:01 - Фалосите - като ограничители по ул. „Граф Игнатиев" ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3496 Коментари: 20 Гласове:
2

Последна промяна: 15.12.2018 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... В центъра на Русе, пред една сграда  от началото на миналия век има ... два фалоса, с височина около тридесет сантиметра. Само един Бог знае какво е било предназначението им.
Понеже тази вечер разбрах, че досегашните предложения за ограничители лишавали градът от духът който носел и за да настъпи мир в държавата предлагам на Фандъчката;

Г-жо Фандъкова, поставете на всеки метър от тази улица по един половинметров ФАЛОС, та белким софиянци най-сетне усетят духът на мястото в което живеят.

    image                                            
                                             
... Радостино, ма ей, с твоята дружка нямате натаковане ... т.е. убеждаване.


                                                






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Русенските фалоси изобщо не са по 30 см, а са поне два пъти по 30, поне с такова впечатление съм останал.
14.12.2018 23:59
Сочат входа на сградата и подканват минувачите да влязат в нея. Обратно на първото предположение, постоянно обитаващите сградата не са притежавали фалоси, а са приютявали такива срещу парично възнаграждение. Прочее, фалосите могат да бъдат копирани 1 към 1 за всеки друг град на родината, а при съответна маркетингова стратегия могат да бъдат и продавани зад граница.
цитирай
2. getmans1 - . . . Здравей Вмир, знам за това пр...
15.12.2018 08:15
... Здравей Вмир, знам за това предназначение на сградата но съм чувал и, че по-късно там се е помещавала и банка. Колкото до височината им, 30-40 см. няма да споря защото е възможно тротоара да е глътнал някой и друг сантиметър.
Въпросът е, че явно тогава не е имало скандал щом тези фалоси са преживяли толкова години, банките са сериозни институции в които работят сериозни хора които едва ли са гледали толкова елементарно на нещата.
Сега заради едни партийни дрязги и боричкания се измислят какви ли не проблеми и то от хора с претенции, че носят духа на София, чак ни проглушиха ушите на целокупния народ.
ТАРТЮФЕЛИ.



vmir написа:
Сочат входа на сградата и подканват минувачите да влязат в нея. Обратно на първото предположение, постоянно обитаващите сградата не са притежавали фалоси, а са приютявали такива срещу парично възнаграждение. Прочее, фалосите могат да бъдат копирани 1 към 1 за всеки друг град на родината, а при съответна маркетингова стратегия могат да бъдат и продавани зад граница.

цитирай
3. radostinalassa - Снощи ти писах коментар, но ми отказа мишката
15.12.2018 08:22
После пък изключих без да искам компа. Нямаше късмет. Но вече не помня какво исках да пиша. Значи не е било важно. Защото сутрин човек получава прозрения.
цитирай
4. getmans1 - . . . Дано тази сутрин е щедра към тебе ...
15.12.2018 08:44
... Дано тази сутрин е щедра към тебе и да е благосклонна, защото аз няма да съм.

radostinalassa написа:
После пък изключих без да искам компа. Нямаше късмет. Но вече не помня какво исках да пиша. Значи не е било важно. Защото сутрин човек получава прозрения.

цитирай
5. radostinalassa - Нямам никаква представа
15.12.2018 11:42
Друго щеше да е , ако беше предоставил някаква снимка поне. Такива неща има останали в планините от траките като символ на мъжкото и женското начало. Но едва ли са ги слагали в църквите и обществените сгради.
цитирай
6. getmans1 - . . . Тъпо парче, доволна ли си сега. . ...
15.12.2018 15:08
... Тъпо парче, доволна ли си сега ... баси и захлюпената работа.

radostinalassa написа:
Друго щеше да е , ако беше предоставил някаква снимка поне. Такива неща има останали в планините от траките като символ на мъжкото и женското начало. Но едва ли са ги слагали в църквите и обществените сгради.

цитирай
7. radostinalassa - Какво имаш предвид , Буцефале?
15.12.2018 21:17
Не виждам къде е метлата. Ще трябва да я използвам аз. Този стил ала Лайфчо е твърде принизен за моето ниво.
цитирай
8. radostinalassa - За снимките ли цвилиш.
15.12.2018 21:20
Първата е доста в стил негър. Другата е асиметрична. Дано да не е така и на практика.
цитирай
9. vmir - Дай ул. "Олимпи Панов" да видим фалосите.
15.12.2018 21:39
цитирай
10. radostinalassa - Музикалният поздрав не е за тебе
15.12.2018 21:55
Първо сезирам модераторите, но те са слепи като Темида. От мене се оплакват, а напр. Лавал ме нарече расистка / да му прости науката / и пачавра. Аз му казах само мазен плешко. Но никога не обиждам първа, защото съм хитра като х....а.
цитирай
11. getmans1 - 9. vmir - Дай ул. "Олимпи Панов" да видим фалосите. 21:39
15.12.2018 23:09
Вмире опитах да ги намеря но не успях ...

Е, СЕГА НА МАЙТАП СЕ ПОЛУЧИ
цитирай
12. vmir - Благодаря, верно не били 60 сантиметра.
16.12.2018 02:19
Поне 30 години не съм ги виждал.
цитирай
13. radostinalassa - Доволна съм, че докарах киселини на Лайфчо
16.12.2018 09:35
Ако това е действителна снимка, то моите съболезнования. Не бива да го оставят да говори за диети.Отразяват му се пагубно.
Не вярвам някой да е забелязал какво са поставили до стълбите. Властите разсейват хората с други проблеми.
цитирай
14. radostinalassa - Аз съм била тъпа, какво???
16.12.2018 10:16
Аз правя само копи, следователно ти имаш наглостта да обявиш за тъп мастития проф. С.Савельев ? Това е нечувано. Ти с твоите фалоси и кончета ? И Лайфчо с неговите книги, безнадеждно остарял. Вече никой не чете книги. Много по - лесно е да се използва информация от нета, което и правя.
Дано не публикуваш снимки и на вагини, моля се за това. А аз не съм набожна никак, това е само на думи.
цитирай
15. vmir - Леле,
16.12.2018 12:23
radostinalassa написа:
Аз правя само копи, следователно ти имаш наглостта да обявиш за тъп мастития проф. С.Савельев ? Това е нечувано. Ти с твоите фалоси и кончета ? И Лайфчо с неговите книги, безнадеждно остарял. Вече никой не чете книги. Много по - лесно е да се използва информация от нета, което и правя.
Дано не публикуваш снимки и на вагини, моля се за това. А аз не съм набожна никак, това е само на думи.


Познавам от опит този импозантен стил на говорене, разкриващ и основополагащия начин на мислене и световъзприятие, вкопчено в достъпните му авторитети и кипящо от негодувание срещу недостъпните. Това е онзи "нов тип човек", какъвто соца неистово се напъваше да "изгради", понастоящем зарязан по пътя към "светлото бъдеще", известен още и като "хомо совиетикус".
цитирай
16. radostinalassa - vmir
16.12.2018 13:54
А познаваш ли стила - Колко си тъп? Това е единственият аргумент на автора. А аз чакам втория такъв.
При мене няма совиетикуси, не си ли разбрал. Има белички, шаренки, жълтички и чернички.
цитирай
17. getmans1 - . . . "хомо совиетикус-луз...
16.12.2018 13:59
... "хомо совиетикус-лузерусихейтарусофилус"


vmir написа:
radostinalassa написа:
Аз правя само копи, следователно ти имаш наглостта да обявиш за тъп мастития проф. С.Савельев ? Това е нечувано. Ти с твоите фалоси и кончета ? И Лайфчо с неговите книги, безнадеждно остарял. Вече никой не чете книги. Много по - лесно е да се използва информация от нета, което и правя.
Дано не публикуваш снимки и на вагини, моля се за това. А аз не съм набожна никак, това е само на думи.


Познавам от опит този импозантен стил на говорене, разкриващ и основополагащия начин на мислене и световъзприятие, вкопчено в достъпните му авторитети и кипящо от негодувание срещу недостъпните. Това е онзи "нов тип човек", какъвто соца неистово се напъваше да "изгради", понастоящем зарязан по пътя към "светлото бъдеще", известен още и като "хомо совиетикус".

цитирай
18. getmans1 - . . . Ето това твое мнение е тъпо, т...
16.12.2018 14:08
... Ето това твое мнение е тъпо, тъпо, тъпо ... и вземи се куртолисай за малко, че ми писна.


radostinalassa написа:
Първата е доста в стил негър. Другата е асиметрична. Дано да не е така и на практика.

цитирай
19. radostinalassa - radostinalassa написа: Първата е доста в стил негър. Другата е асиметрична. Дано да не е така и на практика.
16.12.2018 14:45
Исках да кажа , че е много тъмна. А другата ми се видя в първия момент асиметрична, но не е така. Аз разбирам само български и немски език.
цитирай
20. radostinalassa - ... "хомо совиетикус-лузерусихейтарусофилус"
16.12.2018 20:36
Ти в час ли си ? Аз да съм совиетикус - това са юдеи комунисти. Нищо общо с евреи нямаме в родовете си, гарантирано е . Русофил в смисъл на Русия, която е била българска земя , или обща земя да. Лузер и хейтър си ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6074236
Постинги: 2742
Коментари: 26500
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031