Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 22:00 - Женски реплики по време на световното първенство по футбол
Автор: mt46 Категория: Спорт   
Прочетен: 3303 Коментари: 8 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.
Най-страшните женски реплики по време на Световното в Русия

image
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  






1.Кои са нашите?

2.Дай само за секунда да погледна какво дават по другия канал.

3.А, Франция ли играе?… Мило, кога ще ме заведеш във Франция?

4.Тоя с флагчето играе най-слабо.Топката минава до него, а той не я рита.

5.Валери Божинов играе ли? Пък Стефчето разправя, че била спала с него, тъпата кокошка.

6.Тоя защо свири? Съдия ли е? А за какво ще ги съди? Ще вкара ли някой в затвора?

7.Тоя с костюма защо им крещи? Ядосва ги.

8.Мило, какво е засада?

9.Този ли е Кристиано Роналдо?… Е, много е сладичък.

10.Какви са тия фигурки, дето са нарисувани по тревата?

11.Испанците ли са със зелените тоалети?

12.Мило, защо не ми обръщаш внимание? Не ме ли обичаш вече?

13.Тоя на вратата защо е с ръкавици в тая жега?

14.Къде играят? В Русия ли? Дядо ми знаеше руски.

15.Тоя идиот докога ще свири? Да свирне веднъж и да си ходи, всички вече го чуха. Нали, мило?

16.Кристиано Роналдо коя зодия е?

17.Не мога да разбера защо всички кифли ходят с футболисти. Ми не са нищо особено.

18.Защо го гледаш това първенство, като не играят наште?

http://ludsport.net/572307/


Жена иска да види гол майстора...
М. Тачков




Гласувай:
27



1. gessos - хаха, ! Щом казваш, значи има и та...
16.06.2018 00:27
хаха,! Щом казваш, значи има и такива жени...
А мачът Испания - Португалия беше сякаш гледах финален двубой!
Последните твои думи...хаха...са страхотни!
Поздрав, Приятелю!
Добре, че не задавам въпроси. :))))
цитирай
2. kvg55 - mt46,
16.06.2018 02:26
И още много досадни въпроси.
цитирай
3. barin - Здравей, Марине. През последните ...
16.06.2018 06:17
Здравей, Марине. През последните години жените започнаха да разбират повече от футбол. В дворовете на училищата винаги виждам няколко момиченца да играят футбол с момчетата. Като бях малък бяха изключение.
Поздрави!
цитирай
4. germantiger - :)
16.06.2018 13:07
18.Защо го гледаш това първенство, като не играят наште?

ТА РЕПЛИКА Е ПРЕСТЪПНА ПРЕД МЕН

защото при мен "нашите" или моите играят винаги и често са световни шампиони

......

17.Не мога да разбера защо всички кифли ходят с футболисти. Ми не са нищо особено.

това е хубава реплика впрочем

......

1.Кои са нашите?

ДА, ТОВА Е Ж Е С Т О К О - абсолютно дразнещо и подивяващо

но пък след това какъв секс става на отмъщение да й го "нахлузиш" :D

*ПС
секса на отмъщение е фразеологизъм или "идиом", иначе казано :D метафора е, да не скочи някоя другарка/дами вече няма
цитирай
5. mt46 - Благодаря, приятелко!
16.06.2018 18:48
gessos написа:
хаха,! Щом казваш, значи има и такива жени...
А мачът Испания - Португалия беше сякаш гледах финален двубой!
Последните твои думи...хаха...са страхотни!
Поздрав, Приятелю!
Добре, че не задавам въпроси. :))))

Испания и Португалия не ме впечатлиха особено... Исландците ми харесаха, макар че всичките им имена все завършват на "сон"... :)
Поздрави!
цитирай
6. mt46 - Мда...
16.06.2018 19:34
kvg55 написа:
И още много досадни въпроси.

цитирай
7. mt46 - Благодаря!
16.06.2018 19:36
barin написа:
Здравей, Марине. През последните години жените започнаха да разбират повече от футбол. В дворовете на училищата винаги виждам няколко момиченца да играят футбол с момчетата. Като бях малък бяха изключение.
Поздрави!

Да, но по принцип футболът не им се отдава... Поздрави!
цитирай
8. mt46 - :)
16.06.2018 19:40
germantiger написа:
18.Защо го гледаш това първенство, като не играят наште?

ТА РЕПЛИКА Е ПРЕСТЪПНА ПРЕД МЕН

защото при мен "нашите" или моите играят винаги и често са световни шампиони

......

17.Не мога да разбера защо всички кифли ходят с футболисти. Ми не са нищо особено.

това е хубава реплика впрочем

......

1.Кои са нашите?

ДА, ТОВА Е Ж Е С Т О К О - абсолютно дразнещо и подивяващо

но пък след това какъв секс става на отмъщение да й го "нахлузиш" :D

*ПС
секса на отмъщение е фразеологизъм или "идиом", иначе казано :D метафора е, да не скочи някоя другарка/дами вече няма

Жените харесват хубаво да им го вкарват... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19115213
Постинги: 3677
Коментари: 44988
Гласове: 148705
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031