Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2015 23:27 - Парадвате ли се?...
Автор: mt46 Категория: Тя и той   
Прочетен: 7208 Коментари: 19 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
image
scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/11391151_888613781194133_9039154043464153333_n.jpg

Гей-парадът се организира с финансовата и с "моралната" подкрепа на САЩ, на България, на разни посланици...
Искам да попитам - дали хората с различна сексуална ориентация са повече дискриминирани, онеправдани, ощетени спрямо останалата част от българския народ, спрямо безработните, спрямо хората с други увреждания?...
Не насаждат ли либерастите нови, изкуствени разделения и противопоставяния между хората - с цел предизвикването на вражди, конфликти?...


Парад на мъдростта Задавам си въпроса
(прощавайте за наглостта!) -
понеже мъдреците малцинство са,
кога Европа ще организира
парад на мъдростта?...

Марин Тачков
25 юни 2015 г.

*   *   *
Парадвате ли се?...
Добре, ще се опрайдите.
Ами какво да правим
ние, с гайдите?...

М. Тачков
26 юни 2015 г.






Гласувай:
34


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - :))))))))) Привет, Марине! Няма ...
27.06.2015 12:59
:)))))))))
Привет, Марине! Няма да пиша коментар по този постинг - моето мнение знаеш - скоро се опитах да го изразя с "Тухла в зида". Там си коментирал по-различно....:)))))) Поздрави!
цитирай
2. mt46 - Копирано от ФБ:
27.06.2015 13:08
ОБРЪЩЕНИЕ ПИСМО КЪМ 17 ПОСЛАННИЦИ ПОДКРЕПИЛИ ГЕЙ ПАРАДА В СОФИЯ
"Ваши Превъзходителства,
С облекчение прочетох, че сред вас няма нито един посланик на съседна или близка до нас по култура и обичаи страна. Няма ги колегите ви от Гърция, Сърбия, Румъния, Русия, Македония, Турция, Украйна, Чехия и т.н. Очевидно това, което се опитвате да ни натрапите, не съвпада с нравите и морала в тази част на света. Подобни нравоучения не са ни по вкуса. Ние не сме туземци, които вие благосклонно колонизирате и цивилизовате.
Понеже мисля, че сте минали границата на приличието, следва да ви припомня, че някои от вас трябва да се срамуват да ни учат на толерантност. Когато техните правителства са подкарвали евреите си към крематориумите, нашият народ, единствен в Европа, ги е спасил. Не ни учете и на себеуважение, ние сме по-стар народ, държава и цивилизация от почти всички вас и сме се запазили благодарение на уважението към ценностите си.
Преди да говорите за противодействие на дискриминацията, обърнете внимание на 900-те организации в Съединените щати, членовете на които и днес претендират, че белите са висша раса, т.е. черните са низша. Проверете също дали вашите колеги в Саудитска Арабия, Пакистан и Египет са рекламирали „Рияд Прайд“ или „Кайро Прайд“.
Питам се дали със същия патос ще защитавате и гладните участници в „София Повърти 2015“, когато излязат на улиците в началото на зимата. Мизерстващите у нас са хиляди пъти повече от гейовете, човешките им права са химера, дискриминацията към тях е тотална. Не заслужават ли много повече те вашата подкрепа?
Ваши Превъзходителства, вие представлявате влиятелни държави, наши съюзници и приятели. Затова ще посоча и теми, по които ваши колективни становища биха били от несравнимо по-голяма полза - опитите за етническо противопоставяне и разчистване, имигрантите, съдебната система, колосалните загуби, които ни нанасят разни инвеститори и лобита в енергетиката, корупцията, изсичането на горите и климата, рисковете пред България...
Ще ни помогнете изключително много, ако се спрете върху тях и формулирате общото си непредубедено мнение.
*Авторът е предприемач, основател на Съюза на работодателите в България и председател на Общобългарския комитет „Васил Левски“. ВАСИЛ ВАСИЛЕВ"
цитирай
3. mt46 - Здравей, Вени!...
27.06.2015 13:18
donchevav написа:
:)))))))))
Привет, Марине! Няма да пиша коментар по този постинг - моето мнение знаеш - скоро се опитах да го изразя с "Тухла в зида". Там си коментирал по-различно....:)))))) Поздрави!

Темата не е за различността, а за парадността... И защо се толерират определени различности, дори им се дават повече привилегии?... Нормално ли е да се узаконят еднополовите бракове?...
цитирай
4. mt46 - http://www.svobodnoslovo.eu/2015/06/26/tryabva-li-da-se-chuvstvam-vinoven-che-ne-sam-peerast/
27.06.2015 13:27
Журналистът Юлий Москов осъди остро гей парада, който ще се проведе в събота в центъра на столицата.

„В събота в София ще се проведе гей парад или прайд. Това е позорно. „Прайд“ е английска дума и означава глутница лъвове. Но в глутницата лъвове мъжките правят секс с женските лъвици, а не помежду си. В тази глутница женските раждат и отглеждат малките. Лъвиците ловуват, за да набавят храна, и се бият, за да не допуснат никой чужд до децата си. Дори при дивите животни в джунглата животът е нормален – майката си е майка, женската си е женска, а мъжът е мъжкар. Следователно тези хора в моите очи са по-долу от нравите на дивите животни. „Безобразно е гейовете да наричат своята сбирка прайд,“ заяви пред ПИК издателят на вестник „7 дни спорт“.

„Вчера една гражданка с белези на жена от екрана на една телевизия обясняваше, че това било път към прогреса. Непрекъснато се изтъква, че осемнайсет посланици подкрепили това сборище. Тези посланици допускат една грешка. Вероятно защото не знаят добре български език, те смесват думите суверен със сувенир. На тези хора ние трябва ясно да им кажем, че за тях България не може да бъде сувенир и е добре да ограничават своята активност, защото освен във вътрешните ни работи, те започват да се месят в нашия морал и в нашите полови отношения. Това вече е прекалено“, категоричен е Москов.

Журналистът разказа как е останал потресен, когато наскоро научил, че представители на хомосексуалистите у нас са написали учебник за учениците от 5-ти до 8-ми клас. В помагалото пишело, че един мъж може да ти бъде баща, може да ти бъде майка, а може да ти бъде и нещо друго.

„Непрекъснато се повтаря, че трябва да има толерантност. Аз искам да попитам: Толерантност към какво? Към всичко ли? Тогава къде остава разликата между добро и зло, между красиво и грозно, между прилично и срамно? Тогава кое е морално и кое – неморално? Ако ние сме толерантни и към доброто, и към злото. какво става с нашия морал?“, попита журналистът.

Според него това е голямата заплаха и така се разрушава обществото. „Тези хора разрушават християнския морал и не го заменят с нищо. Те искат да извадят децата от семейството и да ги хвърлят на улицата и да им внушават, че всичко е позволено и всичко е редно. Така идват безбожието и безморалността“, заяви Москов.

И продължи: Понякога дори се питам: „Аз трябва ли да се чувствам виновен, че не съм пе*ераст, травестит, содомист или наркоман? Това от коя цивилизация идва? Това изобщо цивилизация ли е?“

„Утре ще излязат на улицата содомистите и ще си водят на въженце козички, овчици – който в каквото е влюбен. И тях ли ще харесваме? Защото и те могат да кажат: Ами ние сме си такива. Тогава ще тръгнат по булевард „Руски“ с животинките, с които правят секс. Това нормално ли е?“, попита издателят.

„Искам да попитам още с този парад в събота с какво парадират тези хора? Те каква естетика носят – да им гледаме голите задници и унилите гърди. Това не е естетика – това е отвратително, безнравствено. Най-парадоксалното е, че те не протестират за нищо, защото няма за какво да протестират. Те нито са дискриминирани, нито са им отнети някакви права“, посочи Москов.

Той е на мнение, че тази година хомосексуалистите имат особено опасна амбиция. „Те се домогват до българските деца. Те искат да влязат в училището. Това трябва да ни накара да бъдем яростни. 25 години упорито не се допуска изучаването на християнската религия в училищата. Защо се случва това? Защото тя изгражда здрав морал, морални и семейни ценности? А сега гейове, лесбийки и травестити искат да влязат в училищата“, изумен е журналистът.

„Това не е въпрос на толерантност. Това е въпрос на разрушаване на обществото, семейството и морала. Всичко е много просто – майка може да бъде само жена, защото тя дава живот, ражда, кърми, отглежда детето. Как едно дете ще каже: Днес от училище ще ме вземе моята майка Пешо. Това е ужасно“, категоричен е Юлий Москов.

Според него се появяват определени лица от Хелзинкския комитет и говорят безумия. „Конференцията в Хелзинки беше през 1985 година. Ако тогава някой беше казал, че целта е гейове и лесбийки да правят голи паради в София, Берлинската стена и до днес щеше да си стои. Така че нещата не могат да бъдат замаскирани зад толерантност. Радвам се да прочета социологическите изследвания, които показват, че 78% от българското население е категорично против такива хора и прояви.

Защото християнската идентичност, това е православният морал. Това са божиите заповеди. Това е християнското семейство. В книга първа от библията – „Битие“, е написано за Содом и Гомор. Там пише, че Господ определя това като най-тежък грях. И по тази причина, за да накаже грехопадението, е унищожил с огън и жупел Содом и Гомор“, припомни журналистът.

„Сега от мен какво искат? Да толерирам греха ли? Тези по-големи ли са от Господ или може би го отричат? Не, към такива хора аз не съм толерантен“, завърши Юлий Москов
цитирай
5. donchevav - Разбирам. Честно казано, това не е ...
27.06.2015 13:40
Разбирам. Честно казано, това не е моята тема и хубаво си мислех да си кротувам:))) Но не разбирах къде е разминаването между двете ти мнения /сега разбирам, че всъщност то е в мене/. Извинявай! Опитвам се да бъда толерантна към различността, но всяка парадност и демонстрация на атипичното ме стъписва, а агресията, заложена в тези организирани прояви, ме плаши. Поздрави!
цитирай
6. vishnichka - Привет!:)
27.06.2015 16:27
Писала съм доста подробно по темата, влизали сме в спор и няма да се повтарям, мисля знаеш мнението ми по въпроса.... Днес не съм следила новини, доколкото знам шествието е от 18часа днес. Надявам се да премине както предните години мирно и без произшествия.
Поздрави!
цитирай
7. brym4ence87 - Отлично попадение, Марине - парадвате! ;-))
27.06.2015 18:43
Парадвате ли се?...
Добре, ще се опрайдите.
Ами какво да правим
ние, с гайдите?...
====

цитирай
8. mt46 - Днес има и друга новина...
27.06.2015 18:52
vishnichka написа:
Писала съм доста подробно по темата, влизали сме в спор и няма да се повтарям, мисля знаеш мнението ми по въпроса.... Днес не съм следила новини, доколкото знам шествието е от 18часа днес. Надявам се да премине както предните години мирно и без произшествия.
Поздрави!

САЩ са узаконили еднополовите бракове. И щели да се стремят да ги наложат по света...
"Еднополовите бракове приближават Америка към съвършенството." (Б. Обама)
Поздрави!...
цитирай
9. vishnichka - Честно казано,
27.06.2015 20:32
щом двама души живеят заедно и са стигнали дотам да искат това, лично на мен не ми пречи! При разнополовите пък се наблюдава обратния ефект, само у нас около 300000 двойки ( и за това съм писала), т.е. около 600000 българи живеят без брак.Дали е грях това?! Даже имаше вероятност преди две години тези хора да бъдат натоварени с допълнителни данъци... Очевидно проблемите са многопластови, но като цяло брачната институция отдавна спря да бъде носител и пазител на древните общочовешки ценности. Аз лично предпочитам хората да живеят в хармония и разбирателство помежду си, всеки да изразява себе си както смята за уместно, дали ще се узаконява една връзка или, какъв толкова е сериозен проблемът не разбирам... не ми пречи по никакъв начин. Против съм насилието, агресията, престъпността и даже много повече ме дразни един военен парад, който получава подкрепа и адмирации, отколкото един гей парад. Междувпрочем, току що разгледах едно видео в интернет от днешния, видях доста нормални и прилично облечени хора... Ужасът от бъдещи проблеми е само в главите ни. За да искат двама души да сключат брак, нека им повярваме, че най-вероятно го искат в обич и нужда от сигурност. Естествено говоря за нормалните хора, с естествени потребности за споделяне живота с любимия си човек, не вярвам, че те са малцинство сред "различните"...
Дълга тема, знаеш, но със забрани и анатеми няма да имаме успех сред младото поколение...
цитирай
10. metlichina - копирано от ФВ
27.06.2015 21:58
Vessela Yossifova
преди 5 часа ·
ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ПОСЛАНИЦИТЕ НА ДЪРЖАВИТЕ ОТ ЕС И САЩ
(подзаглавие – ПИСНА МИ!)
Ваши Превъзходителства,
Аз съм от малцинствата в тази държава.
Хетеросексуална съм, т.е. малцинство съм в сексуалната си ориентация – край мен са само педерасти. И се опитват да ми вменят чувството за вина, че не съм такава. Мога и още неща да кажа по този въпрос, но и тук попадам в графата на малцинството – толерантна съм и за разлика от тях , няма да парадирам с хетеросексуалността си.
Малцинство съм и в социалната си същност – плащам си сметките за ток, за вода, здравноосигурителните вноски, старая се да спазвам и браня законодателството на Р България . Мнозинството в моята държава не само не го спазват, но и протестират (а в последно време вече и воюват) срещу спазването на правовия ред. Други, грубо погазвайки го, не само не носят съдебна отговорност, но и заемат високи позиции в обществената йерархия.
И в етнически план съм малцинство – в моята държава няма нито една организация, която да брани интересите ми на българка. Мнозинството от етносите у нас имат фондацийки, НПО-та, партии, задгранични покровители. В защита на българите – няма.
И в духовен план съм малцинство – не харесвам чалгата във всичките й „културни” проявления. Не пълня залите на концертите на Анелия, Амелия, Аксиния и прочее Амебии. Не ям от „Черешката на тортата” на бай Добри (готвачът на бай Тошо), а бай Брадър не ми е духовен брат. От грамотното малцинство съм, поради което от доста време дори и през ум не ми минава да чета или да публикувам във вестниците, чиято първа и основна задача е да покаже вторичните полови белези на протестиращи за държавен пост „ранобудни и красиви”. Нямам и любимо телевизионно предаване, поради простата причина, че у нас тези предавания се предоставят на водещи, които да демонстрират в ефир личния си речников запас от 50 думи и да упражняват логореята си. Нямам и „Лафка”, в която лотарийно да продавам несъществуващи надежди,
Също така, малцинство съм и в политическата си ориентация – не си продавам правата на гласоподавател за едно кебапче с бира, не искам законово да ме задължават да гласувам за който ми предложат от партийните централи и най-важното – нито една партийна бърлога не ме припознава за свой гласоподавател. И аз не ги припознавам, защото те са от гореспоменатите от мен мнозинства. И не съм нито фен, нито фоб – благородно завиждам и на американците, и на руснаците, че си имат своите причини да вярват на президента си. Аз нямам нито причини, нито президент.
Ваши Превъзходителства,
С това си писмо, не търся нито Вашето съчувствие, нито Вашата подкрепа. Защото горепосочените малцинства сме научени сами да браним съществуването си. Но, ако (недай, Боже) изчезнем, вследствие на Вашата благородна намеса, няма да има къде да се упражнявате в защита и интеграция на малцинствата, защото ще е останало мнозинството, което ще Ви споменава само на майка . Няма да има партийни вождове, които да сваляте и да качвате, съобразно геополитическите си интереси, защото в България ще са останали само шерпи. И няма да има къде да разположите танковете си. Просто няма да има България.
Подпис:
Една от все още живите представители на Българското малцинство.
(Главното Б не е правописна грешка.) smile emoticon
цитирай
11. mt46 - ...
27.06.2015 22:19
vishnichka написа:
щом двама души живеят заедно и са стигнали дотам да искат това, лично на мен не ми пречи! При разнополовите пък се наблюдава обратния ефект, само у нас около 300000 двойки ( и за това съм писала), т.е. около 600000 българи живеят без брак.Дали е грях това?! Даже имаше вероятност преди две години тези хора да бъдат натоварени с допълнителни данъци... Очевидно проблемите са многопластови, но като цяло брачната институция отдавна спря да бъде носител и пазител на древните общочовешки ценности. Аз лично предпочитам хората да живеят в хармония и разбирателство помежду си, всеки да изразява себе си както смята за уместно, дали ще се узаконява една връзка или, какъв толкова е сериозен проблемът не разбирам... не ми пречи по никакъв начин. Против съм насилието, агресията, престъпността и даже много повече ме дразни един военен парад, който получава подкрепа и адмирации, отколкото един гей парад. Междувпрочем, току що разгледах едно видео в интернет от днешния, видях доста нормални и прилично облечени хора... Ужасът от бъдещи проблеми е само в главите ни. За да искат двама души да сключат брак, нека им повярваме, че най-вероятно го искат в обич и нужда от сигурност. Естествено говоря за нормалните хора, с естествени потребности за споделяне живота с любимия си човек, не вярвам, че те са малцинство сред "различните"...
Дълга тема, знаеш, но със забрани и анатеми няма да имаме успех сред младото поколение...

Май си противоречиш...
1. Щом доста хетеросексуални може /и предпочитат/ да живеят без брак, защо трябва да се узаконява бракът между хомосексуални? Не е ли ясно, че хомосексуалните ще възпитат, отгледат деца по свой образ и подобие?...
2. Не става дума за забрани и анатеми. Въпросът е защо, с каква цел великите световни задници, пардон - "демократи", толерират, стимулират, дават приоритет именно на обратните?! Дали го правят от човеколюбие, или имат други, задни интереси?... Кой печели от развращаването на младите, които са най-податливи?...
цитирай
12. mt46 - Благодаря, Стан!... :)
27.06.2015 22:22
7. brym4ence87 - Отлично попадение, Марине - парадвате! ;-))
18:43
Парадвате ли се?...
Добре, ще се опрайдите.
Ами какво да правим
ние, с гайдите?...
====
Като се опарадим,
дали ще се оправим?...
М. Тачков
цитирай
13. vishnichka - Добро утро!:)
28.06.2015 08:06
Не виждам противоречие аз!:)
Между хомосексуалистите също има много неприятни хора, всякаква измет и престъпници, като при всички останали общности е обаче, смятам аз ... и не за тях ми е думата. Това, което искам да кажа е, че за всички хора правото да се възползват от някоя законова възможност, както е в конкретния случай, трябва да е общовалидно. Тук става въпрос за личен избор, какъвто съвсем свободно упражняват разнополовите двойки! И все повече започваме да възприемаме съвсем за нормално съвместен живот без брак, нещо което не се случваше до преди десетилетия назад, децата от такова съжителство обаче все още се водят за незаконородени, нали?!Сега, на буквата ли ще държим или ще пренебрегнем едно клеймо в името на бъдещето им и ще правим всичко възможно да отраснат като едни нормални и възпитани, напълно равнопоставени на останалите хора?!
Изобщо ако преразгледаме голяма част от догмите, които сме си самоналожили, логично е да приемем, че рискът едно дете да бъде възпитавано от самотен родител, най-често жена, която се блъска от сутрин до вечер, с което пък няма възможност да оказва необходимия контрол за възпитание на детето си не е по-малък от този, при който едно дете да расте при други условия. По какъв образ и подобие ще бъде възпитано дете на самотен родител, никой не може да каже... а такива деца стават все повече и повече... Живеем в сложни времена и възпитанието им, средата, училището, улицата, телевизията, интернет и най-вече личния пример на възрастните, който не е никак добър, очертават глобален размер на катастрофата по отношение на възпитанието на подрастващите...
А по т.2 какво да кажа, ако има някаква световна конспирация срещу човечеството, гей браковете като възможност за въздействие е брънчица във веригата й, мен много повече ме притесняват войните и световния тероризъм, и настъплението на злото, с което засега не можем да се справим...
Хубава неделя!:)
цитирай
14. mt46 - Благодаря ти!... Добра си в споренето... :) Приятен, спорен ден!...
28.06.2015 10:20
vishnichka написа:
Не виждам противоречие аз!:)
Между хомосексуалистите също има много неприятни хора, всякаква измет и престъпници, като при всички останали общности е обаче, смятам аз ... и не за тях ми е думата. Това, което искам да кажа е, че за всички хора правото да се възползват от някоя законова възможност, както е в конкретния случай, трябва да е общовалидно. Тук става въпрос за личен избор, какъвто съвсем свободно упражняват разнополовите двойки! И все повече започваме да възприемаме съвсем за нормално съвместен живот без брак, нещо което не се случваше до преди десетилетия назад, децата от такова съжителство обаче все още се водят за незаконородени, нали?!Сега, на буквата ли ще държим или ще пренебрегнем едно клеймо в името на бъдещето им и ще правим всичко възможно да отраснат като едни нормални и възпитани, напълно равнопоставени на останалите хора?!
Изобщо ако преразгледаме голяма част от догмите, които сме си самоналожили, логично е да приемем, че рискът едно дете да бъде възпитавано от самотен родител, най-често жена, която се блъска от сутрин до вечер, с което пък няма възможност да оказва необходимия контрол за възпитание на детето си не е по-малък от този, при който едно дете да расте при други условия. По какъв образ и подобие ще бъде възпитано дете на самотен родител, никой не може да каже... а такива деца стават все повече и повече... Живеем в сложни времена и възпитанието им, средата, училището, улицата, телевизията, интернет и най-вече личния пример на възрастните, който не е никак добър, очертават глобален размер на катастрофата по отношение на възпитанието на подрастващите...
А по т.2 какво да кажа, ако има някаква световна конспирация срещу човечеството, гей браковете като възможност за въздействие е брънчица във веригата й, мен много повече ме притесняват войните и световния тероризъм, и настъплението на злото, с което засега не можем да се справим...
Хубава неделя!:)

Но забравяш нещо важно - икономическите причини за безбрачието.
цитирай
15. mt46 - Понеже не ми остана място в предишния коментар...
28.06.2015 10:36
13. vishnichka - Добро утро!:)
Темата за семейството и възпитанието е много важна. Нормалният модел е мъж, жена, две деца... Не е добре, не е пълноценно самотна майка да отглежда и възпитава дете. Как детето ще усвои мъжния начин на мислене, мъжкия модел?... Безспорно е, че мъжката и женската психика се различават / и се допълват/...
При хомосексуално семейство нещата ще изглеждат още по-трагично...
цитирай
16. mt46 - Благодаря! Ценен коментар! Съвпада с моето мислене...
28.06.2015 10:38
metlichina написа:
Vessela Yossifova
преди 5 часа ·
ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ПОСЛАНИЦИТЕ НА ДЪРЖАВИТЕ ОТ ЕС И САЩ
(подзаглавие – ПИСНА МИ!)
Ваши Превъзходителства,
Аз съм от малцинствата в тази държава.
Хетеросексуална съм, т.е. малцинство съм в сексуалната си ориентация – край мен са само педерасти. И се опитват да ми вменят чувството за вина, че не съм такава. Мога и още неща да кажа по този въпрос, но и тук попадам в графата на малцинството – толерантна съм и за разлика от тях , няма да парадирам с хетеросексуалността си.
Малцинство съм и в социалната си същност – плащам си сметките за ток, за вода, здравноосигурителните вноски, старая се да спазвам и браня законодателството на Р България . Мнозинството в моята държава не само не го спазват, но и протестират (а в последно време вече и воюват) срещу спазването на правовия ред. Други, грубо погазвайки го, не само не носят съдебна отговорност, но и заемат високи позиции в обществената йерархия.
И в етнически план съм малцинство – в моята държава няма нито една организация, която да брани интересите ми на българка. Мнозинството от етносите у нас имат фондацийки, НПО-та, партии, задгранични покровители. В защита на българите – няма.
И в духовен план съм малцинство – не харесвам чалгата във всичките й „културни” проявления. Не пълня залите на концертите на Анелия, Амелия, Аксиния и прочее Амебии. Не ям от „Черешката на тортата” на бай Добри (готвачът на бай Тошо), а бай Брадър не ми е духовен брат. От грамотното малцинство съм, поради което от доста време дори и през ум не ми минава да чета или да публикувам във вестниците, чиято първа и основна задача е да покаже вторичните полови белези на протестиращи за държавен пост „ранобудни и красиви”. Нямам и любимо телевизионно предаване, поради простата причина, че у нас тези предавания се предоставят на водещи, които да демонстрират в ефир личния си речников запас от 50 думи и да упражняват логореята си. Нямам и „Лафка”, в която лотарийно да продавам несъществуващи надежди,
Също така, малцинство съм и в политическата си ориентация – не си продавам правата на гласоподавател за едно кебапче с бира, не искам законово да ме задължават да гласувам за който ми предложат от партийните централи и най-важното – нито една партийна бърлога не ме припознава за свой гласоподавател. И аз не ги припознавам, защото те са от гореспоменатите от мен мнозинства. И не съм нито фен, нито фоб – благородно завиждам и на американците, и на руснаците, че си имат своите причини да вярват на президента си. Аз нямам нито причини, нито президент.
Ваши Превъзходителства,
С това си писмо, не търся нито Вашето съчувствие, нито Вашата подкрепа. Защото горепосочените малцинства сме научени сами да браним съществуването си. Но, ако (недай, Боже) изчезнем, вследствие на Вашата благородна намеса, няма да има къде да се упражнявате в защита и интеграция на малцинствата, защото ще е останало мнозинството, което ще Ви споменава само на майка . Няма да има партийни вождове, които да сваляте и да качвате, съобразно геополитическите си интереси, защото в България ще са останали само шерпи. И няма да има къде да разположите танковете си. Просто няма да има България.
Подпис:
Една от все още живите представители на Българското малцинство.
(Главното Б не е правописна грешка.) smile emoticon

цитирай
17. panazea - По-рано в БГ имаше разводи .
29.06.2015 00:54
Няма значение какви са причините. Майките отглеждаха сами синовете си , като мислеха , че нищо не им липсва. И точно тук грешеха. Липсваше им примера на татко . Гордостта , че татко може , татко ще бъде до мен.
Така отгледани деца , вярвайте ми , страдат . И още по-лошо. Имат отклонения. Чувстват се неуверени и подтиснати. Един психолог ги обяснил защо е така.
Детето трябва да расте с баща и майка , за да има пред себе си модели за подражание. Защото детето се идентифицира с тях.
Въпрос с повишена трудност: Какъв модел на поведение ще добие дете , независимо от пола , отгледано от хомо? И защо трябва да се правим на идиоти , все едно не знаем , тези хомо какво целят? Защо всички певци , за да успеят , трябва да са педераси? Защо за да си телевизионен водещ , трябва да си педераст? Защо за артисти се предпочитат педерасти? Даже моят предпочетан артист Жан Маре , и моят предпочитан певец Емил Димитров. И навсякъде в ефира гъмжи от педерасти? Абе няма ли на тази планета истински мъжкари? Аз съм традиционалистка и не обичам лесбийките и педерасите.
цитирай
18. mt46 - Да, така е... За семейството и възпитанието съм коментирал по-горе...
29.06.2015 19:00
panazea написа:
Няма значение какви са причините. Майките отглеждаха сами синовете си , като мислеха , че нищо не им липсва. И точно тук грешеха. Липсваше им примера на татко . Гордостта , че татко може , татко ще бъде до мен.
Така отгледани деца , вярвайте ми , страдат . И още по-лошо. Имат отклонения. Чувстват се неуверени и подтиснати. Един психолог ги обяснил защо е така.
Детето трябва да расте с баща и майка , за да има пред себе си модели за подражание. Защото детето се идентифицира с тях.
Въпрос с повишена трудност: Какъв модел на поведение ще добие дете , независимо от пола , отгледано от хомо? И защо трябва да се правим на идиоти , все едно не знаем , тези хомо какво целят? Защо всички певци , за да успеят , трябва да са педераси? Защо за да си телевизионен водещ , трябва да си педераст? Защо за артисти се предпочитат педерасти? Даже моят предпочетан артист Жан Маре , и моят предпочитан певец Емил Димитров. И навсякъде в ефира гъмжи от педерасти? Абе няма ли на тази планета истински мъжкари? Аз съм традиционалистка и не обичам лесбийките и педерасите.

Честно казано, не знаех за Е. Димитров. Но не мисля, че е бил толериран или дискриминиран, заради ориентацията си... И не знам дали обществото е попречило с нещо на обратния О. Уайлд да стане знаменит писател...
цитирай
19. mt46 - Да, проблемът е в парадирането...
29.06.2015 19:03
donchevav написа:
Разбирам. Честно казано, това не е моята тема и хубаво си мислех да си кротувам:))) Но не разбирах къде е разминаването между двете ти мнения /сега разбирам, че всъщност то е в мене/. Извинявай! Опитвам се да бъда толерантна към различността, но всяка парадност и демонстрация на атипичното ме стъписва, а агресията, заложена в тези организирани прояви, ме плаши. Поздрави!

Аз, като съм по-различен от различните, някоя организация защитава ли правата ми?... :)
М. Тачков
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19160022
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148917
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031