Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2018 11:06 - “Третият пол”, или когато човекът се мисли за Бог
Автор: mt46 Категория: Тя и той   
Прочетен: 3447 Коментари: 21 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.

 

Автор: Матю Бок-Коте, journaldemontreal.com

image 

 

Предложението трябваше да накара мнозина да подскочат: събрани на конгрес, членовете на Либералната партия на Канада ще обсъждат възможното признаване на “трети пол”. Отгатвам реакцията: още една глупост на Джъстин Трюдо. Трябва обаче да приемем това предложение сериозно.

То е част от програмата на новата радикална левица, която се представя за умерена. Тя претендира, че “се бори срещу дискриминациите”. Проблемът е, че предлага екстремистка концепция за тази борба, която я изопачава. Какво ли не оправдават в нейно име.

Така тя възнамерява да премахне разделянето на човечеството на мъже и жени. Това разграничение се представя като архаична останка, която спъва процъфтяването на сексуалното различие. Мъжете и жените били потиснически категории, които пречат на индивидите да живеят напълно свободно.

 

Теорията за пола

 

Тук разпознаваме теорията за пола, която предизвиква големи дебати във Франция. Според нея мъжкото и женското са чисто социални конструкции и това, което ги отличава, произтича от сексистките стереотипи. В името на човешката свобода, трябвало да се деконструират тези категории. Или най-малкото да се релативизират. 

Откъдето и признаването на “трети пол”. След мъжа и жената, “неопределеният”. Той щял да бъде по-висш, защото ще измисли собствения си пол. Очевидно някои хора имат нарушения на сексуалната идентичност. Но тяхното трудно положение се използва от радикали, които искат да обявят за недействително едно цивилизационно правило в името на изключението.

По същата логика, която днес кара някои да искат да премахнат графата “баща” и “майка” в административните формуляри и да ги заменят с “родител 1” и “родител 2”. Или пък виждат сексистки скандал, когато стаята на момчето е боядисана в синьо, а тази на момиченцето - в розово.

 

Краен индивидуализъм

 

Това е триумфът на крайния индивидуализъм. Вече няма външна реалност пред желанията на индивида, който се мисли за Бог. Индивидът трябва да се самопороди, да избере своя пол, да избере своята култура. Само и единствено изхождайки от тези свои фантазии, той ще се определи. 

Идеалът зад всичко това? Неутрален човек, нито мъж, нито жена, без родина и семейство, вид мутант, в крайна сметка, който няма да дължи нищо на миналото и ще се превърне в морско свинче за луди учени, готови на всичко, за да наложат своята визия. И не мислете, че тази визия е обречена на безпомощност: тя влияе на правото и оттеква в училищата. 

Въпреки това, сексуалното разделение на човечеството е основен принцип, който структурира всички цивилизации. Мъж и жена не са изкуствени категории. Без тях човечеството губи жизненоважните си ориентири в объркване, което първо обезсилва, после разрушава индивидите.

Очевидно всяко общество изгражда по различен начин представата си за мъжко и женско. Те не са застинали и се променят с времето. За щастие. Но никога на нито едно общество не му е хрумвала идеята да премахне това жизненоважно разграничение. С изключение на нашето. Зад този фалшив прогрес се крие истинска глупост.

 

Статията на Матю Бок-Коте по актуалната вече и за България тема за признаването на “трети пол” е публикувана преди четири години (Justin Trudeau et le « troisiиme sexe », journaldemontreal.com, 22 февруари 2014 г. ). Авторът е доктор по социология и доцент във Висшето училище по търговия (HEC) в Монреал, колумнист в “Журнал дьо Монреал” и Радио Канада. Трудовете му засягат главно мултикултурализма, промените в съвременната демокрация и квебекския национален въпрос.

 

Превод от френски: Галя Дачкова

http://www.glasove.com/categories/na-fokus/news/tretiyat-pol-ili-kogato-chovekyt-se-misli-za-bog



Тагове:   Бог,   мисли,   човекът,   пол,   Третият,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - http://www.glasove.com/categories/na-fokus/news/istanbulskata-konvenciya-e-test
06.01.2018 11:13


Истанбулската конвенция е тест за лоялност към глобалния елит
Автор: Явор Дачков, Гласове

04.01.2018 19:34 5412 преглеждания 21 коментар/а

Истанбулската конвенция е маркер - кой къде стои в политическия мейнстрийм и какви са му убежденията. Обикновено онези, които я подкрепят, нямат убеждения, а принадлежат към политическия менистрийм и внимават за него. Пределно ясно им е, че това е тест, а не някаква невзрачна декларация против насилието над жени. Прави са и затова се самоопределят, както направи Илияна Йотова, която е професионален политик, добър играч и много внимава в тези неща.

Ако Истанбулската конвенция беше просто някаква административна формалност - нямаше да й обърне внимание, нито да се разграничава от собствената си партия, която я направи вицепрезидент. Впрочем заплахите, които Йотова отправи публично към Радев за евентуална негова еманципация от БСП, днес се връщат като бумеранг към нея. Тя много добре знае, че това е натиск от Европа и най-вече от Америка, на който политическия елит трудно ще устои. За нея Истанбулската конвенция е по-важна от собствената й партия, което говори само и единствено за значимостта на този документ и силите, които стоят зад него.

Бойко Борисов също го знае, но се надява да го отиграе в свой стил - пуска го през правителството и го бламира в парламента. Няма никакво съмнение, че конвенции като тази прокарват пътя за легализацията на гей браковете, признаването на трети пол и т.н., все неща, които водят до радикална антропологична промяна - до смяна на самия човек. Те са сатанински по произход и затова мощно си прокарват път през политиката, властта и парите. Всъщност ги прокарва едно незначително малцинство, но със завидна упоритост, търпение и твърдост. И очевидна огромна власт.

Добре е, че се вдигна шум и нещата в България ще се отложат за определено време, но мисля, че това е посоката. Хубавото е, че хората все още проявяват здрав, човешки инстинкт, независимо какво мислят за него умните и красивите, и много бързо разбраха за какво става дума. Следващите опити на враговете на тяхната човечност е да приспят този инстинкт. Да ги накарат да забравят, че са хора под претекст, че могат да избират да са животни, растения, таблети, табуретки - въобще да влязат в социални и предметни роли, освобождавайки се от човешката си идентичност и "оковите" на Божия образ, по който са създадени.
цитирай
2. get - - Без КОМЕНТАР !!! :))))
06.01.2018 12:11
От интервюто с пациента на съветските „психушки”, дисидента Владимир Буковски: Гейове и феминистки превзеха властта. Започна нова Оруелска епоха
Зад маската на политическата коректност се крие по-злобната версия на марксизма, казва дисидентът - 26 Септември 2009

(…)
Кога се появи ПОЛИТИЧЕСКАТА КОРЕКТНОСТ?
Като международно явление това се случи в началото на 90-те години. Като движение тя съществуваше и преди.
Моята първа среща с това явление беше, докато работех в Станфордския университет през 1983-84 година.
Прибирах се в лабораторията си, а отсреща по стълбите слизаха две момичета. Отворих вратата и я задържах да минат, както бих направил пред всеки – мъж, жена, стар или млад. Те ме погледнаха с презрение и ми казаха: „МЪЖКО ШОВИНИСТИЧНО ПРАСЕ“. Учудих се много и не разбрах за какво става въпрос. Влезнах в лабораторията, разказах на хората там, а те започнаха да се смеят: „Това са хора от близкия университет „Бъркли“ – ми казаха.
Там се раждат всички ЛЯВОРАДИКАЛНИ ИДЕИ И ДВИЖЕНИЯ.
От „Бъркли“ тръгна философията на студентската революция от 60-те години. Сега има някакво ново движение на феминистките, които смятат, че ние, мъжете, ги потискаме, като се държим с тях като с жени“.
После разбрах, че според КОНЦЕПЦИЯТА НА ФЕМИНИСТКИТЕ, жената е СОЦИАЛНА КОНСТРУКЦИЯ. Те са убедени, че ако всички мъже се държат с жените като с мъже, жените също няма да са жени, а мъже. Тоест, нашето поведение към тях ги прави жени. (…)
Тази концепция, възникнала в недрата на университета в Бъркли, потресаващо бързо се разпространи по цял свят. Приятелите ми от Станфордската лаборатория можеха и да се смеят през 1984 година, но буквално след 10 години тази безумна концепция, която няма никакво основание, стана доминираща в цял свят. Във всички университети бяха открити отдели за ДЖЕНДЪР изследвания. (…)
И нещата започнаха да наподобяват Оруел – не трябва да ги наричаме „мис“ и „мисис“, защото с това определяме съпружеския им статус. Появи се невероятното за английския език „miz“. Не трябвало да се казва „history” (история), защото това било „his story” (негова история). Новите езиковеди започнаха да се чудят как да нарекат жените, защото в думата „woman” (жена) се съдържа думата „man” (мъж). Измислиха някакви нови думи и ако не ги наричаш така, те обявяват за мъжка шовинистична свиня. Стигна се до абсурдното пренаписване на Библията, в която Бог е жена.(…)

- Е тЕ ТОВА са наследниците, първо на "педолозите" от Съветска Русия ... а след 1936 год., на нео-марксистите В. Райх, Лукач, Маркузе ... д-р Ливай ... ет цетера, ет цетера ... ?
цитирай
3. dobronameren - Питам - Дачкови Явор и Галя, и цитиращия ги mt46:
06.01.2018 17:04
Има ли хора, които са хермафродити, нито жена, нито мъж? - Аз отговарям да!
Тези хермафродити кой ги е "създал"? - Пак Бог, нали!
Какво предлагате да прави човечеството с тях? - Доколкото разбирам отказвате им всякаква защита. Т.е. да бъдат унищожени.
Ей така се получава, когато разни Божии създания се помислят за богове!
А на бас, че Бог ще въздаде живот на толерантните. А на комунистите ще духне под опашката.
цитирай
4. saankii - кви комунисти, кви пет лева,бай Злонамерен!!!
06.01.2018 18:54
Ей така се получава, когато разни Божии създания се помислят за богове!
А на бас, че Бог ще въздаде живот на толерантните. А на комунистите ще духне под опашката./

многооо толерантни са дори колегите
5г ви търпят тук шайката на „ББатко“
теб, ГТигърчето, писъка на Журналистиката, и более мизантропи..
ИСТИНА ли казвам ,или..
благ за търпението ти, марински
г-жа Юлия П.Тодорова
цитирай
5. mt46 - Нима марксизмът е завладял Щатите и Евросъюза?... :)
06.01.2018 19:34
get написа:
От интервюто с пациента на съветските „психушки”, дисидента Владимир Буковски: Гейове и феминистки превзеха властта. Започна нова Оруелска епоха
Зад маската на политическата коректност се крие по-злобната версия на марксизма, казва дисидентът - 26 Септември 2009

(…)
Кога се появи ПОЛИТИЧЕСКАТА КОРЕКТНОСТ?
Като международно явление това се случи в началото на 90-те години. Като движение тя съществуваше и преди.
Моята първа среща с това явление беше, докато работех в Станфордския университет през 1983-84 година.
Прибирах се в лабораторията си, а отсреща по стълбите слизаха две момичета. Отворих вратата и я задържах да минат, както бих направил пред всеки – мъж, жена, стар или млад. Те ме погледнаха с презрение и ми казаха: „МЪЖКО ШОВИНИСТИЧНО ПРАСЕ“. Учудих се много и не разбрах за какво става въпрос. Влезнах в лабораторията, разказах на хората там, а те започнаха да се смеят: „Това са хора от близкия университет „Бъркли“ – ми казаха.
Там се раждат всички ЛЯВОРАДИКАЛНИ ИДЕИ И ДВИЖЕНИЯ.
От „Бъркли“ тръгна философията на студентската революция от 60-те години. Сега има някакво ново движение на феминистките, които смятат, че ние, мъжете, ги потискаме, като се държим с тях като с жени“.
После разбрах, че според КОНЦЕПЦИЯТА НА ФЕМИНИСТКИТЕ, жената е СОЦИАЛНА КОНСТРУКЦИЯ. Те са убедени, че ако всички мъже се държат с жените като с мъже, жените също няма да са жени, а мъже. Тоест, нашето поведение към тях ги прави жени. (…)
Тази концепция, възникнала в недрата на университета в Бъркли, потресаващо бързо се разпространи по цял свят. Приятелите ми от Станфордската лаборатория можеха и да се смеят през 1984 година, но буквално след 10 години тази безумна концепция, която няма никакво основание, стана доминираща в цял свят. Във всички университети бяха открити отдели за ДЖЕНДЪР изследвания. (…)
И нещата започнаха да наподобяват Оруел – не трябва да ги наричаме „мис“ и „мисис“, защото с това определяме съпружеския им статус. Появи се невероятното за английския език „miz“. Не трябвало да се казва „history” (история), защото това било „his story” (негова история). Новите езиковеди започнаха да се чудят как да нарекат жените, защото в думата „woman” (жена) се съдържа думата „man” (мъж). Измислиха някакви нови думи и ако не ги наричаш така, те обявяват за мъжка шовинистична свиня. Стигна се до абсурдното пренаписване на Библията, в която Бог е жена.(…)

- Е тЕ ТОВА са наследниците, първо на "педолозите" от Съветска Русия ... а след 1936 год., на нео-марксистите В. Райх, Лукач, Маркузе ... д-р Ливай ... ет цетера, ет цетера ... ?

цитирай
6. mt46 - Явно не разбираш!...
06.01.2018 19:53
dobronameren написа:
Има ли хора, които са хермафродити, нито жена, нито мъж? - Аз отговарям да!
Тези хермафродити кой ги е "създал"? - Пак Бог, нали!
Какво предлагате да прави човечеството с тях? - Доколкото разбирам отказвате им всякаква защита. Т.е. да бъдат унищожени.
Ей така се получава, когато разни Божии създания се помислят за богове!
А на бас, че Бог ще въздаде живот на толерантните. А на комунистите ще духне под опашката.

Тук изобщо не става въпрос за хермафродитите! Става дума за гейове, лесбийки, за транссексуални, които имат мъжки или женски полови белези...
Нима е нормално отклоненията от нормата да се признават за норма? Като имат психически отклонения, не е ли по-добре да се лекуват?...
цитирай
7. mt46 - Има шизофренни "демократи". Все комунизъм им се привижда...
06.01.2018 19:55
4. saankii - кви комунисти, кви пет лева,бай Злонамерен!!!
18:54
Ей така се получава, когато разни Божии създания се помислят за богове!
А на бас, че Бог ще въздаде живот на толерантните. А на комунистите ще духне под опашката./
цитирай
8. milady - многооо добро!! поздрави, марине, ти си ист.ЧОВЕК и достоен.приятел..
06.01.2018 20:27
Добре е, че се вдигна шум и нещата в България ще се отложат за определено време, но мисля, че това е посоката. Хубавото е, че хората все още проявяват здрав, човешки инстинкт, независимо какво мислят за него умните и красивите, и много бързо разбраха за какво става дума. Следващите опити на враговете на тяхната човечност е да приспят този инстинкт. Да ги накарат да забравят, че са хора под претекст, че могат да избират да са животни, растения, таблети, табуретки - въобще да влязат в социални и предметни роли, освобождавайки се от човешката си идентичност и "оковите" на Божия образ, по който са създадени.
цитирай
9. litatru - Здравей, Тачков!
06.01.2018 20:33
Политиката на страна. Говоря от медицинска гледна точка накратко:
Да, има хермафродити, но те, както Сиамските близнаци; родените с една ръка и др., са с аномалии, получени в утробата на майката.
Има още много други физически, полови и психически недъзи по рождение. Тези хора трябва да бъдат лекувани според нуждите им, а ако се наложи - оперативно. За целта те получават група инвалидност. Според мен, трябва да им се помогне и материално от държавата за операции, лечение и всичко, което им е необходимо, за да станат полезни за себе си и обществото, или поне за себе си, когато родителите им няма да ги има...
Тези хора, ако са ученолюбиви, въпреки вродените недъзи могат да станат и професори и да бъдат почитани.
Но хермафродитите, дори да претърпят оперативни лечения, не могат да бъдат водещо начало в размножението и продължаването на човешкия род, както мъжът и жената. Ето защо е смешно и налудничаво да се говори за трети пол.
Опасно е, ако властта попадне в ръцете на човек с психични или полови отклонения. Той не само може да настрои някои среди една срещу друга, (без да го е грижа за децата), и да предизвика жестоки конфликти, но може да взриви земното кълбо, ако ме щукне!
Смешно, гнусно и ненормално, дори налудничаво е да се говори за еднополови бракове. Изроден ум ги е измислил, а още по- цинични и изродени умове са тези, които ги приемат за нещо нормално.
"НОРМАЛНИТЕ СЧИТАТ ЗА ЛУДИ... " Това е велика мисъл и всеки знае кой я е написал.
Поздрави - Литатру!


цитирай
10. litatru - Пак здравей, Марине!
06.01.2018 20:38
"Тук изобщо не става въпрос за хермафродитите! Става дума за гейове, лесбийки, за транссексуални, които имат мъжки или женски полови белези...
Нима е нормално отклоненията от нормата да се признават за норма? Като имат психически отклонения, не е ли по-добре да се лекуват?..." - имам какво да добавя, но и това, което си написал е достатъчно. Подкрепям те.
Литатру
цитирай
11. kvg55 - mt46,
06.01.2018 20:52
А ако извънземните се окажат от третия пол, ще трябва да го признаем.
цитирай
12. germantiger - ...
06.01.2018 20:54
Една възрастна жена ме е споменала тук, но това е защото ме желае, а аз с баби не го върша :)

Бих насилил третия пол, петия, въобще всеки пол без мъжки, защото все още по мъже не си падам

Тачков нали си забелязъл, кой инициира това на запад - ЛЕВИЦАТА, радикалната, левицата повторих

Да еба левичарите, фиктивните десни и всички световно боклуци, български, руски боклуци и западни, само бабата няма дееба, не става има пичка терлик
цитирай
13. dobronameren - Спасявайте се зад "хермафродитите"
06.01.2018 21:51
Иначе е ясно за какво говоря. Пак да попитам комунистите - Какво ще правите с всички, които не са точно мъже или точно жени? Ще ги убиете ли? Или ще ги "превъзпитате"? Последната дума "превъзпитате" обяснява защо намесвам комунистите тук. ТЕ "превъзпитават, убивайки до деветото коляно несъгласните с тях. Ще кажете, че "убийство" е неподходяща дума. Да убиеш Душата е дори по-зловещо И НАКАЗУЕМО от това да убиеш Тялото!
цитирай
14. get - - ъХЪ ! - и не знам дали предполагаш от кога :))))!?
07.01.2018 00:44
mt46 написа:
Нима марксизмът е завладял Щатите и Евросъюза?... :)
[quote=get]От интервюто с пациента на съветските „психушки”, дисидента Владимир Буковски: Гейове и феминистки превзеха властта. Започна нова Оруелска епоха
Зад маската на политическата коректност се крие по-злобната версия на марксизма, казва дисидентът - 26 Септември 2009

(…)
Кога се появи ПОЛИТИЧЕСКАТА КОРЕКТНОСТ?
Като международно явление това се случи в началото на 90-те години. Като движение тя съществуваше и преди.
Моята първа среща с това явление беше, докато работех в Станфордския университет през 1983-84 година.
Прибирах се в лабораторията си, а отсреща по стълбите слизаха две момичета. Отворих вратата и я задържах да минат, както бих направил пред всеки – мъж, жена, стар или млад. Те ме погледнаха с презрение и ми казаха: „МЪЖКО ШОВИНИСТИЧНО ПРАСЕ“. Учудих се много и не разбрах за какво става въпрос. Влезнах в лабораторията, разказах на хората там, а те започнаха да се смеят: „Това са хора от близкия университет „Бъркли“ – ми казаха.
Там се раждат всички ЛЯВОРАДИКАЛНИ ИДЕИ И ДВИЖЕНИЯ.
От „Бъркли“ тръгна философията на студентската революция от 60-те години. Сега има някакво ново движение на феминистките, които смятат, че ние, мъжете, ги потискаме, като се държим с тях като с жени“.
После разбрах, че според КОНЦЕПЦИЯТА НА ФЕМИНИСТКИТЕ, жената е СОЦИАЛНА КОНСТРУКЦИЯ. Те са убедени, че ако всички мъже се държат с жените като с мъже, жените също няма да са жени, а мъже. Тоест, нашето поведение към тях ги прави жени. (…)
Тази концепция, възникнала в недрата на университета в Бъркли, потресаващо бързо се разпространи по цял свят. Приятелите ми от Станфордската лаборатория можеха и да се смеят през 1984 година, но буквално след 10 години тази безумна концепция, която няма никакво основание, стана доминираща в цял свят. Във всички университети бяха открити отдели за ДЖЕНДЪР изследвания. (…)


- Ъхъм - ДА!
- Още от начало на 40-те години на миналия век ... ма как да го разберете ?!!!!!! ... българските ЕНТЕЛЕХЕНТИ :))))
цитирай
15. mt46 - Благодаря ти за мнението - човешко, логично, безпартийно!...
07.01.2018 12:08
litatru написа:
Политиката на страна. Говоря от медицинска гледна точка накратко:
Да, има хермафродити, но те, както Сиамските близнаци; родените с една ръка и др., са с аномалии, получени в утробата на майката.
Има още много други физически, полови и психически недъзи по рождение. Тези хора трябва да бъдат лекувани според нуждите им, а ако се наложи - оперативно. За целта те получават група инвалидност. Според мен, трябва да им се помогне и материално от държавата за операции, лечение и всичко, което им е необходимо, за да станат полезни за себе си и обществото, или поне за себе си, когато родителите им няма да ги има...
Тези хора, ако са ученолюбиви, въпреки вродените недъзи могат да станат и професори и да бъдат почитани.
Но хермафродитите, дори да претърпят оперативни лечения, не могат да бъдат водещо начало в размножението и продължаването на човешкия род, както мъжът и жената. Ето защо е смешно и налудничаво да се говори за трети пол.
Опасно е, ако властта попадне в ръцете на човек с психични или полови отклонения. Той не само може да настрои някои среди една срещу друга, (без да го е грижа за децата), и да предизвика жестоки конфликти, но може да взриви земното кълбо, ако ме щукне!
Смешно, гнусно и ненормално, дори налудничаво е да се говори за еднополови бракове. Изроден ум ги е измислил, а още по- цинични и изродени умове са тези, които ги приемат за нещо нормално.
"НОРМАЛНИТЕ СЧИТАТ ЗА ЛУДИ... " Това е велика мисъл и всеки знае кой я е написал.
Поздрави - Литатру!



цитирай
16. mt46 - Извънземните са друга тема, пак спекулативна...
07.01.2018 12:10
kvg55 написа:
А ако извънземните се окажат от третия пол, ще трябва да го признаем.

цитирай
17. mt46 - Според мен това не е истинска левица...
07.01.2018 12:17
germantiger написа:
Една възрастна жена ме е споменала тук, но това е защото ме желае, а аз с баби не го върша :)

Бих насилил третия пол, петия, въобще всеки пол без мъжки, защото все още по мъже не си падам

Тачков нали си забелязъл, кой инициира това на запад - ЛЕВИЦАТА, радикалната, левицата повторих

Да еба левичарите, фиктивните десни и всички световно боклуци, български, руски боклуци и западни, само бабата няма дееба, не става има пичка терлик

А защо и десните съучастват?... Няма и истинска десница... И леви, и десни служат на властта /на едрия капитал, на корпорациите, на банките, на едрия частен бизнес/... И заблуждават хората, народите с някакви фалшиви идеи, "ценности"...
цитирай
18. mt46 - ?
07.01.2018 12:26
dobronameren написа:
Иначе е ясно за какво говоря. Пак да попитам комунистите - Какво ще правите с всички, които не са точно мъже или точно жени? Ще ги убиете ли? Или ще ги "превъзпитате"? Последната дума "превъзпитате" обяснява защо намесвам комунистите тук. ТЕ "превъзпитават, убивайки до деветото коляно несъгласните с тях. Ще кажете, че "убийство" е неподходяща дума. Да убиеш Душата е дори по-зловещо И НАКАЗУЕМО от това да убиеш Тялото!

Какви комунисти бълнуваш? Комунисти няма много отдавна. Днешните социалисти са капиталисти, бизнесмени и нямат абсолютно никакво намерение да преследват или да убиват... Да си видял в програмата на БСП подобни цели, намерения?...
А защо не питаш фашистите? Защо не питаш Щатите колко невинни хора са избили в далечното и в съвсем близкото минало?...
цитирай
19. mt46 - Бъркаш американския и западноевропейския либерализъм с марксизма!... :)
07.01.2018 12:30
get написа:
mt46 написа:
Нима марксизмът е завладял Щатите и Евросъюза?... :)
[quote=get]От интервюто с пациента на съветските „психушки”, дисидента Владимир Буковски: Гейове и феминистки превзеха властта. Започна нова Оруелска епоха
Зад маската на политическата коректност се крие по-злобната версия на марксизма, казва дисидентът - 26 Септември 2009

(…)
Кога се появи ПОЛИТИЧЕСКАТА КОРЕКТНОСТ?
Като международно явление това се случи в началото на 90-те години. Като движение тя съществуваше и преди.
Моята първа среща с това явление беше, докато работех в Станфордския университет през 1983-84 година.
Прибирах се в лабораторията си, а отсреща по стълбите слизаха две момичета. Отворих вратата и я задържах да минат, както бих направил пред всеки – мъж, жена, стар или млад. Те ме погледнаха с презрение и ми казаха: „МЪЖКО ШОВИНИСТИЧНО ПРАСЕ“. Учудих се много и не разбрах за какво става въпрос. Влезнах в лабораторията, разказах на хората там, а те започнаха да се смеят: „Това са хора от близкия университет „Бъркли“ – ми казаха.
Там се раждат всички ЛЯВОРАДИКАЛНИ ИДЕИ И ДВИЖЕНИЯ.
От „Бъркли“ тръгна философията на студентската революция от 60-те години. Сега има някакво ново движение на феминистките, които смятат, че ние, мъжете, ги потискаме, като се държим с тях като с жени“.
После разбрах, че според КОНЦЕПЦИЯТА НА ФЕМИНИСТКИТЕ, жената е СОЦИАЛНА КОНСТРУКЦИЯ. Те са убедени, че ако всички мъже се държат с жените като с мъже, жените също няма да са жени, а мъже. Тоест, нашето поведение към тях ги прави жени. (…)
Тази концепция, възникнала в недрата на университета в Бъркли, потресаващо бързо се разпространи по цял свят. Приятелите ми от Станфордската лаборатория можеха и да се смеят през 1984 година, но буквално след 10 години тази безумна концепция, която няма никакво основание, стана доминираща в цял свят. Във всички университети бяха открити отдели за ДЖЕНДЪР изследвания. (…)


- Ъхъм - ДА!
- Още от начало на 40-те години на миналия век ... ма как да го разберете ?!!!!!! ... българските ЕНТЕЛЕХЕНТИ :))))

цитирай
20. get - - Бъркаш американския и западно...
08.01.2018 11:46
mt46 написа:
- Бъркаш американския и западноевропейския либерализъм с марксизма!... :)


- Тачков ЗАЩО НЕ СЕ ВСЛУШВАШ В АРГУМЕНТИТЕ НА ОПОНЕНТИТЕ ТИ ?
- Защо размахваш безадресно ПОНЯТИЕТО "ЛИБЕРАЛИЗЪМ" на практика С ПОДМЕНЕНО СЪДЪРЖАНИЕ - зад което се опитваш да прикриеш - ЕДНА ОТ ФОРМИТЕ НА МАРКСИЗМА, известна още и като ФРОЙДО-МАРКСИЗЪМ?
- Защо не си дадеш ТРУД ДА ПРОВЕРИШ - ВЕРНОСТТА НА ТОВА, КОЕТО ПИША?! ... Когато ПОСОЧВАМ с имената им КОНКРЕТНИ ХОРА-МАРКСИСТИ - които не само изповядват а са и създателите на този "фройдо-марксизъм" - не желаеш да чуеш ... а един от ПЪРВИТЕ СЪЗДАТЕЛИ НА това течение в марксизма се числи, още и като ВОДАЧ НА марксистко-болшевистката "революция" (а на практика КОНТРАРЕВОЛЮЦИОНЕН МЕТЕЖ) втълпено ни с НЕВЕРНО ИМЕ - "Велика октомврийска социалистическа революция" - известен като Лев Троцки ?

- Та в края на краищата вземи провери Вилхелм Райх - не е ли член на ГКП, когато поше книгата си озаглявена "Сексуалната революция".
- Та нима Херберт Маркузе - като философ не разглежда-развива проблематиката от позиции те на Маркс?

- Казваш в СССР - го няма "фройдизма" и сексуалната революция - но ето чети от руско издание(?), какво казват те за нещата с "психоанализата":
“Одной из самых заметных деятелей советского психоанализа стала Сабина Шпильрейн. Это была интересная дама. Она происходила из богатой дворянской семьи – и к данному времени была уже далеко не молода. Всю свою жизнь Сабина шаталась по Европе и занималась «коллекционированием знаменитостей». Не в том смысле, в каком вы подумали, а в чисто интеллектуальном. Она была знакома с очень многими – от Льва Толстого до Фридриха Ницше. Последним ее увлечением стал Зигмунд Фрейд. Сабина встретилась с ним в 1910 году, с тех поддерживала дружеские отношения -- и в итоге сама увлеклась психоанализом. В начале двадцатых Сабина приехала в СССР и активно взялась за пропаганду фрейдизма. Именно благодаря ей возникшая Советская ассоциация психоаналитиков вошла во фрейдистскую Психоаналитическую ассоциацию. А ведь туда принимали далеко не всех желающих, это была очень снобская контора. Вскоре в Москве открылась первая психоаналитическая клиника. Потом начали открываться исследовательские институты – в Москве и Петрограде.
Эксперименты на детях …

"

- Прочети ли внимателно ... а защо през 1936 год. Сталин ОТМЕНИ ЕКСПЕРИМЕНТА в СССР с "фройдо-марксизма", това е тема за друг разговор?
цитирай
21. mt46 - И какво от това?
08.01.2018 19:36
20. get - - Бъркаш американския и западно...
11:46
mt46 написа:
- Бъркаш американския и западноевропейския либерализъм с марксизма!... :)


- Тачков ЗАЩО НЕ СЕ ВСЛУШВАШ В АРГУМЕНТИТЕ НА ОПОНЕНТИТЕ ТИ ?
- Защо размахваш безадресно ПОНЯТИЕТО "ЛИБЕРАЛИЗЪМ" на практика С ПОДМЕНЕНО СЪДЪРЖАНИЕ - зад което се опитваш да прикриеш - ЕДНА ОТ ФОРМИТЕ НА МАРКСИЗМА, известна още и като ФРОЙДО-МАРКСИЗЪМ?
- Защо не си дадеш ТРУД ДА ПРОВЕРИШ - ВЕРНОСТТА НА ТОВА, КОЕТО ПИША?! ... Когато ПОСОЧВАМ с имената им КОНКРЕТНИ ХОРА-МАРКСИСТИ - които не само изповядват а са и създателите на този "фройдо-марксизъм" - не желаеш да чуеш ... а един от ПЪРВИТЕ СЪЗДАТЕЛИ НА това течение в марксизма се числи, още и като ВОДАЧ НА марксистко-болшевистката "революция" (а на практика КОНТРАРЕВОЛЮЦИОНЕН МЕТЕЖ) втълпено ни с НЕВЕРНО ИМЕ - "Велика октомврийска социалистическа революция" - известен като Лев Троцки ?

- Та в края на краищата вземи провери Вилхелм Райх - не е ли член на ГКП, когато поше книгата си озаглявена "Сексуалната революция".
- Та нима Херберт Маркузе - като философ не разглежда-развива проблематиката от позиции те на Маркс?"...

Все западни идеологии и идеи, доведени днес до крайност, до извращение! Така че Западът сам си го е турил...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19161892
Постинги: 3687
Коментари: 45094
Гласове: 148918
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031