Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2018 10:26 - антиХюмънити
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 2895 Коментари: 18 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Пък Ева - жалка, недовършена. Без кръв. И без завет.
Неистинска. – мълвеше някакви безсмислици.
- Аз… аз… Оставих се и змеят ме подмами, истина е.
Какво очакваше… Какво очаквах… Знам ли…
Та аз и без това съм само глътка Вятър, негово ребро и Твоя глина…

image





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - намерете фалша..
16.02.2018 10:29
ако умирате от..тъпня и Землеморска..скука..
пиша, писала съм, и..пак ще пиша..
защото Темата е..Важнаа..
не профанствайте,ще помоля,
Благодаря!
Юлия
цитирай
2. blagovestie - Хаха
16.02.2018 10:58
Това трябва да представлява професионална снимка от Едем? (доколкото се намира смисъл в постинга ти или "доказваш" нещо)
Ех, Юлия, Юлия, ама че ме развесели :)

Не ми казвай, че започваш да воюваш съвсем напосоки ;)
Гледала ли си филмът "Монгол" - поздравявам те с първото изречение от него.
Прощавай, ако се намесвам в разговорът ти с теб самата...
цитирай
3. troina - аз не ти разбирам..хумора?
16.02.2018 11:06
кое е това веселото в..твоята Античовешка...Теория
изразена така ужасно подмолно, мрачно и..лъжовно.
не съм гледала..Монгол
предпочитам да чета..
та ,така,уважаема, Л.ПопХристова,реших да ти направя малко реклама
на „затворения“ за коменти твой блог...
наприказвай се тук, безплатно е..


цитирай
4. blagovestie - Не се нуждая от
16.02.2018 11:12
реклама, Юлия.
За разбирането и несхващането е нормално :)
А да е затворен за коментари блогът ми има причина. И не е, понеже иначе можеше ти да коментираш с 60-те си ника, така че не го приемай лично. Хубав ден! С повече позитивизъм и беззлобие :)
Благодаря!
цитирай
5. troina - твоя работа, не я разбирам твоята „любов“ към..мистерията..
16.02.2018 11:25
blagovestie написа:
реклама, Юлия.
За разбирането и несхващането е нормално :)
А да е затворен за коментари блогът ми има причина. И не е, понеже иначе можеше ти да коментираш с 60-те си ника, така че не го приемай лично. Хубав ден! С повече позитивизъм и беззлобие :)
Благодаря!


но,щом ти помага,..самоизмъчвай се..
аз не съм..злобива, словоохотлива, даа..
какво значи тук..коя е Гл Героиня Юлия
за 5г.не съм се крила нито 5 минутки, мила..иронична..благоНеизвестие
Темата е философска, а не злободневна,
и,не ми проектирай фалшив слайд, моля
Юлия, винаги усмихната..
цитирай
6. saankii - в този сайт, се нагледах на тъпи,примитивни емоции
16.02.2018 11:54
Аз-о-Мания,
егоизъм
празнодумство
суета
хистерия
и..трeвожна невротична логорея, разб се.

иначе, бих могла и с две думи,
да приключа..Temata...
Змея,змията е..Познанието,Мъдростта,Откровението, ако щете
/а не измама,лицемерие, и..притворство, dear blagovestie:)
просто, някои имаме време,да четем мн.повече ..от Словото на Йехова
търсете Истината, и тя ще ви направи свободни..
а, не роби..на блога..:P))
цитирай
7. saankii - ние сме творение на Висша космическа раса,създ. по метода на генно инженерство...
16.02.2018 12:02
като био–роботи, създадени по униклаен начин, да се
самосъздават, творят и..усъвършенствуват..
а , не някакви..маймуни, примитиви
като „клетият“ Адам, и безполезната Ева..
мисля, че Книгата, трябва да се ..разкодира..
и преведе на перфектен и достъпен език..
ноо, кой би имал полза от Тайната на Познанието?

цитирай
8. predatorkapredatorka - идва Уикенд,време за нови книжки..
16.02.2018 12:18
ако не сте ме чели/а, това е изключено,Благодаря ви!
потърсете книгите на Зикария Съчин

Ерих фон Деникен
/Доказателства за боговете.
Греъм Хенкок
/ Следите на боговете
Крис К.Харди
/ДНК на богове
Дейвид Айк
/Спомнете си,кои сте
Дейвид Уилкок
Спиралата на синхроничността..
и др..

цитирай
9. troina - тъпата крав с минусите пак е дежурна/ 25ч тук,акъл дава,че била Стара душа/ хоохохох
16.02.2018 12:26
Последни 20 регистрирани посетителя
12:10 - predatorka
11:48 - rosiela

след като ти слушам езика, чворчеството,куци рими, и безспирни клевети,
на тази срамотна поведенческа рЕзилия,
която претендира за астрология, и шеметна шашмалогия..
мисля да те оставя..на Прелюбезната уважаема Публика..
за вас работи по Темата, неуморна и усмихната
вашата Юлия,която имала.. 5 Аватара..
мога и още...дали ще издържите?
цитирай
10. predatorkapredatorka - виждате ли..корелация, когато пиша...
16.02.2018 16:57
така ..Езотерично..
и кОмунизма
Религията
Социализма
либерализма
са..ментални програми, създадени за..Животинките
/любимци/ от Фермата на Д Оруел..
следите ли ми мисълта..
не си бъркайте в носа...а, дъвчета бавнооо...
нали затова сме тук..да си споделяме..
кой кого натаковал, и почему..така..
както е казал Левски..Учете еЗика на врага
за да може да го разпознаете, и..елиминирате..
нъл тъй, Бляк Квак?
цитирай
11. rosiela - Кюлия,
16.02.2018 18:40
на празна глава може ли човек да се обиди?! Хич.
цитирай
12. troina - Р.босо, ти НИКОГА не си по темата..
16.02.2018 18:57
Римушке,имам сложна тема,днес ,пък и..винаги..
не е за твоята квадратна глава..
ти сама доказваш..кой,кой е..
и,не си прави реклама в моя профил..
не можеш я плати..
продължавай да разсъждаваш на ум,
грозна си за Първа
цитирай
13. rosiela - На налудничав профил
16.02.2018 19:34
може само да се посмея, Кукулия!
цитирай
14. troina - ее нема лошо смей се..без пари е..
16.02.2018 20:12
аз не търся изгода..живея за тозз дето духа/тва ми е мОтото.
но, има и по-интересни от мен...мъжове..
роузз,я,кажи,заби ли френска цАлуффка на гаджето..
нали си падаш по св Валентин,моме..
цитирай
15. predatorkapredatorka - ххехе, кое това оръдие на труда..
16.02.2018 20:31
анонимен написа:
Гледам, гледам и виждам че, Евата е рисувана след като е открита интимната прическа и оръдието на труда.
:)))


да не е..вибратора, бе заксе?!!
нещо те гепил вирус по Вагиналния проблем..
цитирай
16. getmans1 - Джулке, мойто 101 ряпа да яде, „с...
16.02.2018 22:47
Джулке, мойто 101 ряпа да яде, „сЕксисенс“ /66/ профила е направо трепач :)))

Евиното пъпче за менЯ е не по-малко еротик от едноименното хълмче.
И моля те не приемай набожните дела толкоз елементарно, че грехота, не от Бога а от ... Ерих фон Деникен.
цитирай
17. rosiela - КУКУЛИЯ,
16.02.2018 23:23
като една недовършена Ева си ми ти.
цитирай
18. troina - РосоБоса, умнице симИоновска..
17.02.2018 12:54
Човек е Бог в развитие.
а, ти..какавида в ступор..
Карма,както казват..страхливите..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726283
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031