Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2020 23:59 - Легион
Автор: mt46 Категория: Видео   
Прочетен: 1178 Коментари: 5 Гласове:
18

Последна промяна: 09.04.2020 00:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .

Flёur - Легион


Тоска, одиночество, боль, 
Дыхание ночи. 
Это, конечно, совсем не то, что ты хочешь. 
А я становлюсь все злей и упорней, 
Я каждый раз вырываюсь с корнем, 
Оставляя глубокие раны, ужасные шрамы. 
И лечу все равно траекторией той же самой. 
Становясь от этого злей и упорней, 
Снова и снова вырываясь с корнем... 

Милый, имя тебе легион 
Ты одержим. 
Поэтому я не беру телефон. 
Соблюдаю постельный режим. 
Но, в зеркале ты, 
Из екрана твой смех. 
Ты не можешь меня отпустить, 
А я не могу вас всех. 

Ты за каждым углом, 
В крыльях бабочек, в кронах деревьях. 
И дело тут вовсе не в знаках заклятия, зельях. 
Демоны ищут тепла и участья. 
Придаюсь огню, разрываюсь на части. 
Оставляю ожоги и ноющие порезы. 
Все равно ты ранишь сильней, чем стекло и железо. 
Демоны ищут тепла и участья. 
Придаюсь огню, разрываюсь на части... 

Милый, имя тебе легион. 
Ты одержим. 
Поэтому я не беру телефон. 
Соблюдаю постельный режим. 
Но, в зеркале ты, 
Из екрана твой смех. 
Ты не можешь меня отпустить, 
А я не могу вас всех. 

Я попалась во все ловушки и черные дыры, 
Я гуляла над бездной по краю реального мира. 
И ушла чуть раньше, чем слишком поздно. 
Закрываю глаза - исчезают звезды... 

Милый, имя тебе легион. 
Ты одержим. 
Поэтому я не беру телефон. 
Соблюдаю постельный режим. 
Но, в зеркале ты, 
Из екрана твой смех. 
Ты не можешь меня отпустить, 
А я не могу вас всех.

Автор: О. Пулатова

https://www.youtube.com/watch?v=IyVYbcbZmrc








Тагове:   легион,   фльор,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD_(%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD)
09.04.2020 00:13
Легион (демон)

от Уикипедия, свободната енциклопедия

"Легион, познат още като Гадаринския демон или превеждан като Множество, е демон, който е споменат в Евангелие от Марк 5:9 и Евангелие от Лука 8:30.

Паралелна версия на историята може да бъде открита в Евангелие от Матей 8:28 – 34, но тази версия не съдържа името „Легион“ и разказва за двама мъже, не само един човек, обладани от множество от демони. В легендата Иисус пътува до „Гадаринската земя“ („Герасена“ в Марко и Лука) и среща мъж, обладан от зъл дух, който проговаря на Иисус в разговор. Най-често цитираната версия е от Марк 5:9:

И Исус го попита: Как ти е името? А той Му каза: Легион ми е името; защото сме мнозина...

Друга версия на цитата е от Лука 8:30:

Исус го попита: Как ти е името? А той каза: Легион; защото много бесове бяха влезли в него."
/.../
цитирай
2. catforlife - :)
09.04.2020 00:17
Много интересно при мен е, че когато слушам техни песни, чувам много отчетливо всички инструменти....нямам идея защо...Жива е музиката, някак чувството е..необяснимо и прекрасно! Четеш ли коментарите под песните им в ютуб? Ако не, го направи, много са интересни!
цитирай
3. silviia - :)
09.04.2020 01:15
Познавах два демона, съвсем истински. Пълна скука като ги опознаеш. :)
цитирай
4. mt46 - Да, чета някои коментари...
09.04.2020 21:35
catforlife написа:
Много интересно при мен е, че когато слушам техни песни, чувам много отчетливо всички инструменти....нямам идея защо...Жива е музиката, някак чувството е..необяснимо и прекрасно! Четеш ли коментарите под песните им в ютуб? Ако не, го направи, много са интересни!

Естествено е да чуваш отчетливо инструментите, ако си спец в музиката... :)
И аз ги чувам, макар че не съм професионалист... :)
цитирай
5. mt46 - Добре, че са в миналото... :)
09.04.2020 21:36
silviia написа:
Познавах два демона, съвсем истински. Пълна скука като ги опознаеш. :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19161892
Постинги: 3687
Коментари: 45094
Гласове: 148918
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031