Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2018 20:11 - Истамбулската конвенция
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 7392 Коментари: 38 Гласове:
10

Последна промяна: 25.01.2018 20:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          По Колю, Гетю, Пулю, Калин Янакиев..

          Кто не джэндэр, тот москаль!   






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - ***
25.01.2018 20:57
Гетю последно време взе да става все по-енигматичен...Иносказанието в "копи-пейса"(спазвам гетювския правопис) му става все по-дълбоко. Като "дълбокото гърло" варненска магистралка.
цитирай
2. blackpredator - верно Русти
25.01.2018 21:04
три водки зеха да не стигат да го разшифрираш
цитирай
3. getmans1 - Аз бих казал, москали кацапами. ...
26.01.2018 00:17
Аз бих казал, москали кацапами.
По-точно е!
цитирай
4. vaquero - blackpredator,
26.01.2018 05:57
Дали ще се стигне до масово подскачане по площадите с тази парола на уста?
цитирай
5. theeconomist - Задача:
26.01.2018 06:18
Имаме четири скучаещи страдащи от старческа деменция пенсъри, на които от километри им личи че са полуидиоти!
В задачата се пита:
Като се презентират тук един след друг дали успяват да го докарат общо до цял идиот?
цитирай
6. blackpredator - може Гетьо
26.01.2018 08:01
getmans1 написа:
Аз бих казал, москали кацапами.
По-точно е!

ще стане Кто не негр, тот кацап!
и от конвенция курвенция
точно това опитва да ни пробутва герп
аз, като със самосъзнание на тия, де са вяли конската опашка, съм за Пернишката конвенция
винкел за сите отродни герберуги...
цитирай
7. blackpredator - нема Вакеро
26.01.2018 08:02
vaquero написа:
Дали ще се стигне до масово подскачане по площадите с тази парола на уста?

в случая педерасите са защитени
цитирай
8. blackpredator - Икономисте,
26.01.2018 08:03
theeconomist написа:
Имаме четири скучаещи страдащи от старческа деменция пенсъри, на които от километри им личи че са полуидиоти!
В задачата се пита:
Като се презентират тук един след друг дали успяват да го докарат общо до цял идиот?

ако следваме аритметиката, мое да се получи цял
но заради аритмията, която предизвиква Путин,
мое да не достигнат събираеми..
цитирай
9. troina - що за тъпотия от заран до мрак..
26.01.2018 08:47
тоз путКин, го сънуваш май, стоянчо!!
мяза ми на две диагнози, да споделя.
латентна педерастия
и, атавистичен османски..комплекс за малоценност..
поне..пускат ли по некоя копейка..
цитирай
10. blackpredator - Юло, у конвенцията нема Путин
26.01.2018 09:20
ти чела ли си обяснителния доклад към същата конвенция?
там парекселанс, уж да закрилят жените, ще карат мен касапина да ти чета постинга "след банята" или да гледам "Малена" с очите на веган
но не е бедата, че искат да лишат истинските мъжове от мръвка

бедата е в изискването за джендъробучение още от яслата
засега вече го пробутват НПО-та със съгласието на родителите, но курвенцията ще
го превърне в закон, под благовидния мотив за женската защита

смисълът на конвенцията ще го прочетеш в обяснителния доклад към нея, непреведен на български и що ли?
в едно изречение курвенцията:
За да не ви насилват си олабвайте задниците от малки!

е, аз касапина не ща внуците ми в тоя смисъл да се възпитат като зеленчук...
цитирай
11. troina - ее, що така..грубо,нали съм Дама,100% хетеро!?
26.01.2018 09:39
аз чета само теб БП,
и непременно пиянските изстъпления..на Вовата
въпросът ми не беше за...курвенцията, не ставай жалък..
4е както си на п-ва, ще подсмърчаш още..
цитирай
12. nalia - Каквото и да се говори, пак стана дума за задници!
26.01.2018 10:00
Блеки, ти да не си чел руския превод:)
цитирай
13. getmans1 - . . . Ха-ха, че защо му е на Путин да ...
26.01.2018 10:35
... Ха-ха, че защо му е на Путин да стои „зад“ като може да ви постави надупени вас отпред а той зад перде .... кириз:)))
цитирай
14. born - . . . Ха-ха, че защо му е на Путин да ...
26.01.2018 10:52
getmans1 написа:
... Ха-ха, че защо му е на Путин да стои „зад“ като може да надупи вас отпред а той зад перде .... кириз:)))

Каква възвишена и комплекснокомпозирана мисла измудри Гетю току що! Визхищавам му се !
ПП. Изключително престижно за Гетю е да изкажеш и най-простото изречение по начин, който и сам не можеш да разтълкуваш.
Този джендърски подход към нещата е заразителен.
цитирай
15. born - Тъй като съм силно развълнуван от гетювските гениалии, пропуснах да изразя кое ме накара така силно да се развълнувам.
26.01.2018 10:57
А то бе особено израза : "... да надупи вас отпред ..." Каква дълбочина на мислата !!!
ПП. Не съм се замислал досега как би могло да се надупи отпред ?! Но при тълкуванията на гетюобразния висок стил на изразяване - всичко е възможно !
цитирай
16. blackpredator - ъхъ
26.01.2018 11:05
nalia написа:
Блеки, ти да не си чел руския превод:)

и либидото ми за три часа падна
после надървих тоя постинг, докато герберугите законно не ни пратят при пидалите
не е беда, че пипирудите ви ще фанат паяжина
това е беда:
чл.8
Ето защо ЗАДЪЛЖЕНИЕ на Страните е разпределянето на финансови и човешки ресурси за дейности, извършвани от НПО и гражданското общество.
чл.14
Параграф 1 на този член е насочен към необходимостта от проектиране на учебен материал за всички нива на образование (начално, средно и висше образование), който да насърчава тези ценности и да просветлява учащите
Учебния материал трябва да бъде адаптиран към възможностите на учащите, което например би изисквало учебните материали за началното училище да отговарят на интелектуалния капацитет на учениците от началното училище
Терминът „официална учебна програма“ се отнася до планираните учебни програми от гледна точка на целите, съдържанието, практиките на обучение, ресурсите и оценяването, предлагани в училище
цитирай
17. blackpredator - Борн,
26.01.2018 11:08
влиза един в Делиормана в светлосин изискан офис
-Извинете, това ли е офиса на партия "С гъза към Турция"?
-Ама, моля Ви се, тук е офиса на партия "С лице към Европа"
-Е, анджък, де;
цитирай
18. getmans1 - Сега въпреки голямата си грешка ...
26.01.2018 11:50

Сега въпреки голямата си грешка ще люсна една грозданка от радост, че дедето ме разбрал правилно. Бягай дедо да се крийш, че джендърите идват.
По стария виц установявам, че и Блеки ме разбрал.
цитирай
19. shambala - .
26.01.2018 12:04
Аз пък вчера попаднах на коментар на германтигер, който обяснява, че няма да прави секс с идеалната жена, за да не я "омърсява".

Не знам блеки, трудни времена настават, какво ще стане с доброто старо шляпане по ду*петата, ако го обяват за незаконно...
цитирай
20. blackpredator - еми Шамбала, край!
26.01.2018 12:10
Типът поведение, обхванато от тази разпоредба, е многообразен. Той включва три основни форми на поведение: словесно, несловесно или физическо поведение от сексуално естество, нежелано от жертвата. Вербалното поведение се отнася до думи или звуци, изразени или съобщени от извършителя, като вицове, въпроси, забележки, и може да бъде изразено писмено или устно. Невербалното поведение, от друга страна, обхваща всички изражения или комуникация от страна на извършителя, които не включват думи или звуци, например изражения на лицето, движения на ръцете или знаци. Физическото поведение се отнася до всяко сексуално поведение на извършителя и може да включва ситуации, включващи контакт с тялото на жертвата.

ще ближем само сладолед
цитирай
21. shambala - .
26.01.2018 12:19
Близането на сладолед доста сексуално ще дойде. Май-май ще ближем тайно :))))
цитирай
22. germantiger - ...
26.01.2018 12:21
19. shambala - .
12:04
Аз пък вчера попаднах на коментар на германтигер, който обяснява, че няма да прави секс с идеалната жена, за да не я "омърсява".

Не знам блеки, трудни времена настават, какво ще стане с доброто старо шляпане по ду*петата, ако го обяват за незаконно...

...

попаднала или пропаднала :D

не си посещавала блога ми, но ако ми попаднеш ще ти посетя аналния сифон - шпионката отзад ;)

...

блеки е оригинален, но не е прав

например аз съм против конвенцията, но не съм москал

а про по всички българи са педераси - вас са вЪ ебали 5 века и всички сте 3-и пол :D
цитирай
23. blackpredator - ми
26.01.2018 12:24
shambala написа:
Близането на сладолед доста сексуално ще дойде. Май-май ще ближем тайно :))))

се едно пушим джойнт
щото противозаконно :))
цитирай
24. blackpredator - споко германско коте
26.01.2018 12:26
у БГ нямаме мигранти..
цитирай
25. shambala - .
26.01.2018 13:31
Ти чувал ли си за gendertiger?
цитирай
26. feq - Пише се ИстаНбулска - с Н...
26.01.2018 13:41
За справка:

https://clubz/62460-shto_e_to_istanbulska_konvenciq_%E2%80%93_vyprosi_i_otgovori
цитирай
27. blackpredator - Шамбала,
26.01.2018 14:17
глей к'во миризливо нещо е германския юрдек
отворих в къщи поста и кучето птичар веднага залая монитора
цитирай
28. blackpredator - айде и Фея ми пуска боНба
26.01.2018 14:22
аз съм известен путинист, а у Русия пишат ИстаМбул
а като дедо Славейков си викам Стамбул
а и Цариградска да я напиша, темата не се променя
се пак, мерси Фея
цитирай
29. getmans1 - Абе джендъре, що ми триеш комент...
26.01.2018 16:04
Абе джендъре, що ми триеш коментарите бе наглец?
Иначе при мен цвъкаш, а!?
цитирай
30. blackpredator - Гетьо,
26.01.2018 16:26
за цвъкането ти цвъкаш
ей с четири курешки простотия си ми оцапал постинга
аз от куртоазия стискам носа
а сега земи преброй моите коментари при теб
цитирай
31. josarian - Точно ти ли бе, нахуйник жалък, ще му забелязваш на Гетманс!? Ти, дето поста ти за хуя вися три дни на първа!?
26.01.2018 17:24
rustam написа:
Гетю последно време взе да става все по-енигматичен...Иносказанието в "копи-пейса"(спазвам гетювския правопис) му става все по-дълбоко. Като "дълбокото гърло" варненска магистралка.

цитирай
32. alhimik1 - Истанбул...Стамбул
26.01.2018 17:28
ЪхЪ :)
цитирай
33. blackpredator - ЪхЪ :)
26.01.2018 17:40
alhimik1 написа:
ЪхЪ :)Истанбул...Стамбул

Истанбул...Стамбул...Константинопол
цитирай
34. blackpredator - Йоско,
26.01.2018 17:44
на Рустам поста три деня на първа, щото е надървен
на Гетю постовете требе да им сложиш няколко виртуални косъма, белким
на вулва да приличат..
цитирай
35. theeconomist - Джоси к нам пожаловал?
26.01.2018 18:23
Къде изчезна бе, артелчик?

Не че липсваш но трябва в блога да има ASS!

Поздрави от мейджър Меджър!
цитирай
36. josarian - Това, че Йосарян се не вясва тъдява не значи, че блог.бг е станал по-добър. Напротив, все такъв червен кенеф си е и такъв ще си остане.
26.01.2018 20:56
А висящите на първа червени нахуйници са си все същите отрепки. Нали знаеш - когато на цървул дадат власт, той обикновено е превръща в ботуш, дори да е с лачени чепици:)
цитирай
37. nkf - Калин Янакиев стигна голямо дъно с ...
27.01.2018 19:25
Калин Янакиев стигна голямо дъно с панегерика си за тая Конвенция. Това обаче не му е първата "странна" - за богослов - позиция. Преди има-няма 3-4 месеца се опита да ...пооправдае гей-браковете. Изобщо, жалка история... Иначе християнин, че и консерватор го даваше.
цитирай
38. blackpredator - да
27.01.2018 20:32
"удобен" богослов
и забележи, от 107 подписали онова писмо, всички са хуманитаристи
и почти всички грантоеди
няма ни един юрист, медик, биолог...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6912077
Постинги: 1449
Коментари: 18253
Гласове: 25297
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031