Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2018 08:32 - Алхимия на..прОпаднята
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 4823 Коментари: 12 Гласове:
10

Последна промяна: 20.05.2018 07:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
        

      Плюс и минус / 10 .12 .2013

Плюс и минус са във вечна борба,
и това е тайната на нашата игра .
Аз намирам перфектно това, 
и обожавам тази сладка суетня ...

Сутрин ме будиш със сложни интегрални схеми,
а , вечер ми шепнеш красиви поеми..
Докосваш тялото ми нежно и го гравираш,
после шеметно ме интегрираш ..

Търкам очи от умора ,любими, но 
вече не мога без тeзи строфи игриви.
Как сълзите ми виртуозно игнорираш ,
и за още любовни усмивки се взираш ...

Някой ден, ако решиш да ме апострофираш, 
и там на ешафода ...дешифрираш, 
недей,Не се учудвай!
Там,смутен една малка грешница ще видиш..

Тогава знам, от очите на палача ...
ще се търкулне самотна сълза...
сърцето ми пак ще потръпне, 
но ,аз обещах, вече няма да плача .

Давай смело ,изгори ме,разпни ме 
на таЗи клада от горящи слова..
Превърни ме в пепел,и какво от това..
Свободата е моя Съдба ...

  Сърцето ми е Феникс ,не забравяй това !!


1. rosiela - КАТО ПТИЦА
18.05 21:21
Аз моля Бог да ми даде кураж
в изкуството да бъда бяла птица,
на щастието горният етаж
да стигна като пролетна Росица.

И вечно да живее моят дух
далеч от обсега на суетата,
с отворени очи и остър слух
за всяко трепване на красотата.

Във хубавите дрехи и парфюм,
културата добре да се усеща,
да лъха на присъствие и ум,
където висините дават среща.


18 май 2018г., София




Гласувай:
11



1. predatorkapredatorka - благ за аплаузите..
19.05.2018 08:34
аз съм..пълен дилетант..
цитирай
2. predatorkapredatorka - май някой е спал на пода в банята /Жоро, ненадминат си, брат, да го спомена пак..
19.05.2018 08:38
Кажи я де! — рече Аника.
— фустрация! — произнесе тържествено Гочи.

низко,страхливо, истерично звучиш, Черна птицо злокобна..
цитирай
3. predatorkapredatorka - когато говоря, не...дърдоря..
19.05.2018 08:43
ее, сега , го реших
Черният Кръг на Черното Влечуго,
ще бъде разбит на селска попара, лично пред Инвестора
обещавам тук, ще се върна скоро..
няма се самоцитирам, днес е Ден За Изкуство и Музика..
цитирай
4. milady - благ за минуса,
19.05.2018 09:00
ще го пратя на семьоноффци..по Черния Гарван Писсан
цитирай
5. predatorkapredatorka - Р.Босева, не може да дадеш повече..
19.05.2018 09:28
отколкото имаш..в сърцето си..
Лирика се пише с Любов, Любов, и Люююбооффф
а не от глад, или.. тъпоскучие..
на 3г веднъж и аз се..влюбвам,
за да излъскам Чудните си пера..
това стихо е писано на един дъх,за един..Мъж/той е тук..

не словоблудствайте...
Йоан Богослов: Глава 3
Така, понеже си хладък, нито топъл, нито студен, ще те повърна из устата Си.
цитирай
6. predatorkapredatorka - БПърдяторе,не пипай Първа с тезз лайняни пръстчета
19.05.2018 10:14
Ж, изтървал една буква „р“, и ти правиш ПОСТ,а бе Идиоте!!!!
мижитурка междублоКова, изкукала от злоба..
ти, осираш всичко, Квак Квак..за 55път го казвам..
щот си комплексирано фРустрирано дребно гардже
и аз ще те бия ..на петобой, само ми ела до Варна..
ще ми откажеш ли,а ?
аванта , безплатен плаж,ще те нахраня..
цитирай
7. predatorkapredatorka - не съм тук за да ме обичате, а да казва какво мисля, Какво мисля, точно тук и сега..
19.05.2018 10:26
Черната Мрежа на Черното вредно гушерче, ще бъде
разобличена , и разбита скоро..
в нея попадат няколко ..„дами“ и няколко червени мухоморки
ще направя и невъзможното, тоз бъзльо анонимният хищник,
да си плати..измамите, лъжите и..обидите..
ето, това е Кауза, нищожествео жалко...
а не твоите помпи на сульо и пульо..по 1000
да ги изредя ли..
от ЧУДОТО, ще започна..
и кукушеля..
цитирай
8. yotovava - направо Бессмертны полк от мета...
19.05.2018 19:19
направо Бессмертны полк от метафори и напълно с Априлската линия
цитирай
9. apostapostoloff - Това Графоман Гагаузин ли
19.05.2018 20:27
го писа?!
цитирай
10. predatorkapredatorka - аз бих му казала..„възходящ индуциран преход:)))))
19.05.2018 21:14
yotovava написа:
направо Бессмертны полк от метафори и напълно с Априлската линия


или ЛюЛюЛюлюю.....
цитирай
11. troina - уауу, гледам..Дедо Борне..
19.05.2018 22:12
станал да пикае,пръцнал....
и... се изтървал..
къв блогоФФ аромат и размах на..путКинизъм, самоо
стана Алхимична
Леоновата...попара,пардон..реакция...
многооо весели тезз наште старчета..
цитирай
12. predatorkapredatorka - https://youtu.be/MwuNqcKUxto
19.05.2018 22:48
Anna Netrebko / A.Дворжак - Rusalka

Благодаря на тези, които ме зарадваха,
и на тези, които ме разсмиват вече 5 г тук...
хубава вечер, неотразими сте..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100769
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031