Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2016 21:33 - България се управлява по мафиотски начин
Автор: mt46 Категория: Бизнес   
Прочетен: 1494 Коментари: 0 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
Публикувано на 20.11.2016 / 21:42 БОМБА! ЦВЕТАН ВАСИЛЕВ: СТАЛИЙСКИ БЕ СЪБИРАЧЪТ НА ПАРИ НА БОРИСОВ! 43 МИЛИОНА ГУШНАХА САМО ОТ „АВИОНАМС“ И „ДУНАРИТ“! БЪЛГАРИЯ СЕ УПРАВЛЯВА ПО МАФИОТСКИ НАЧИН С РЕКЕТ!

imageВ денят, в който Бойко Борисов вдигна пак кръвното и влезе в Правителствена болница, Bit телевизия излъчи интервю –бомба с Цветан Василев, осъществено от Сашо Диков.

Цветан Василев е поставил условие интервюто да бъде направено не преди изборите, нито между двата тура, а след тях, за да не повлияе на избора.

„От „аз съм прост и вие сте прости“, втората част не важи вече и очевидно важи само първата част.“, каза по повод изборите Цветан Василев.

„Имаме мафиотски модел на управление на държавата Това е управление на Борисов и Пеевски. При
Борисов-2  фирмите, свързани с Пеевски, взеха поръчки за милиард и половина. От всяка поръчка следват комисионни, но прокуратурата е сляпа и е сложила под похлупак Пеевски“, каза още Цветан Василев.

„Има относителна „стабилност“ в държавата, но стабилност на дъното. Въобще не е толкова розово положението с банките у нас. За ПИБ излезе информация,  че имат 250 милиона капиталов недостиг. Това означава ли, че собствениците са ги откраднали, както обвиняват мен за подобно нещо?!“, коментира Цветан Василев ГЕРБ–мантрата за „икономическа стабилност“ на държавата.

Цветан Василев хвърли и бомбата:

image„Сталийски беше човекът за всичко по време на Борисов 1, той беше събирачът на парите и имам доказателства за това, имам писмени доказателства.  Имам доказателства за това, че хора, свързани със Сталийски, КОЙТО МИ БЕШЕ ПОСОЧЕН ЛИЧНО ОТ БОРИСОВ ЗА ВРЪЗКА, взеха пари. Това стана, когато Борисов дойде за първи път на власт. Камерите в нашата къща в Бояна помнят колко пъти идва Сталийски у нас. На месеца поне два пъти идваше.

Директно ме рекетираха от 2010 до 2013 хора, свързани със Сталийски. Чист рекет.

През 2010 година  беше заведен анонимен гнусен сигнал за КТБ, абсолютен пасквил, в ЕК,  тогава еврокомисар бе Кристалина Георгиева, която /в кавички/ изобщо няма нищо общо с тези хора /Борисов и Сталийски/ и започнаха непрекъснати атаки.

Бях притеснен, защото и медиите започнаха да ме атакуват мерзки. И те тогава дойдоха и казаха: ние ще те пазим, ние ще ти помагаме, но трябва да дадеш и ти нещо.

Със Сталийски и Борисов бяха водени тези разговори.

От 2009 година България се управлява по мафиотски начин с рекети, не само аз съм бил рекетиран.“

Цветан Василев показа документи, от които е видно, че в крайна сметка 43 милиона отиват в ръцете на Борисов и Сталийски:

„По 50 процента от Авионамс и Дунарит бяха прехвърлени на лица, посечени от Сталийски. Договорите са подписани от Албена Андрееева, една от свидетелките срещу мен и подписани от  човека на Сталийски, чиито очи не съм виждал.

Собственикът на Дунарит стана човек, който е играл в „Бистришките тигри“.

Ако прокуратурата има желание, ще започне да разследва и разплита. Имам много документи, благодарение на хора, у които остана морал и усещане за справедливост.“

„Виваком е кражбата на века. Виваком е продадена на цена 70 процента по-ниска от себестойността и тя не е продадена, а просто е открадната. Спас Русев е мюре.“ - каза Цветан Василев.

„Хората, ако знаеха колко ми е било трудно да балансирам между двата клана, за да спася КТБ, биха ме разбрали. Чистел съм авгиевите обори след Пеевски, тогава да го бях оставил, никой нямаше да познава Пеевски. Това са моите грешки и аз си ги признавам“, каза още Цветан Василев.

„С Доган никога не съм имал финансови отношения“, коментира Цветан Василев.

Цветан Василев призна какво е казал на Бойко Борисов, когато се е видял с него в Банкя, среща, за която той бе казал в предишно интервю: „Показах му всички документи, КОЛКО Е ВЗЕЛ НЕГОВИЯТ ЧОВЕК. МНОГО МИЛИОНИ.“

Следващата неделя ще бъде излъчена втора част на интервюто.

Гледайте цялото интервю с Цветан Василев тук:
afera.bg/%d0%b1%d0%be%d0%bc%d0%b1%d0%b0-%d1%86%d0%b2%d0%b5%d1%82%d0%b0%d0%bd-%d0%b2%d0%b0%d1%81%d0%b8%d0%bb%d0%b5%d0%b2-%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%bb%d0%b8%d0%b9%d1%81%d0%ba%d0%b8-%d0%b1%d0%b5-%d1%81%d1%8a%d0%b1.html

Afera.bg


*   *   *
Дала Верка, взела Верка. -
Ех, че сладка далаверка!...

Марин Тачков




Гласувай:
17


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19116314
Постинги: 3677
Коментари: 44987
Гласове: 148715
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031