Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2017 21:19 - Дали Марин ще спечели?...
Автор: mt46 Категория: Бизнес   
Прочетен: 5820 Коментари: 23 Гласове:
19

Последна промяна: 10.02.2017 21:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.
Льо Пен води в президентската надпревара. Засега

от Мартин Армстронг в Избор на редактора · 10/02/2017 · 12:01

 

image

imageМартин Армстронг е един от най-добрите икономически анализатори в света, наричан „Американският Нострадамус“. Известен е със своите финансови и икономически прогнози, които в голяма степен се сбъдват и са базирани на развития от него Модел на икономическото доверие (Economic Confidence Model), както и на разработения от него т. нар. „Pi-Code“, който много експерти считат за „световна формула“. „ПИ-кодът“ показва как се развива световната икономика и разкрива нейните вечни приливи и отливи.

 

 

С наближаването на изборите във Франция, Марин Льо Пен възхвалява Доналд Тръмп за това, че поставя американците на първо място. „Европейският съюз се провали“, заяви тя. И също обеща да върне обратно на хората контрола върху съдбата на Франция. Льо Пен обеща и да излезе от ЕС, твърдейки, че съюзът окончателно се е провалил, и да въведе строго ограничаване на имиграцията, за да воюва с „ислямския фундаментализъм.“ Тя се представя като патриот. „Аз ще върна гласа на народа!“ Също така обеща „винаги да мисля за националния интерес.“ И продължи: „Моето обещание е да възстановя Франция в рамките на пет години.“  

Програмата на Льо Пен се състои от 144 предизборни обещания и напомня недвусмислено позицията Доналд Тръмп – „На първо място Франция“, като се ангажира да сложи край на „масовата имиграция“, да въведе протекционистки мерки за френската икономика и в рамките на шест месеца да свика референдум за оттеглянето на Франция от ЕС ( „Frexit“).

imageЛьо Пен твърди, че обещанията на еврото са се провалили. Французите искат да са „свободни“ отново. Тя също така обеща да сложи край на Шенгенското пространство, да върне националната валута и да изведе Франция далеч от командната структура на НАТО. Тя обещава „политика на нулева толерантност“ спрямо престъпността и тероризма. Също – да наложи по-високи данъци за чуждестранните работници и вноса, както и да намали бюрократичните изисквания за малките предприятия, подобно на Тръмп. Льо Пен осъзнава, че Тръмп спечели, защото по-голямата част от избирателите се чувстват най-губещи от глобализацията. Протестите в САЩ идват предимно от средите на младите хора и на лявото движение, което е с непоносимост към всяка опозиция, в една истинска марксистка мода. Повечето протестиращи са “професионални” студенти, които все още не са влезли в реалния свят и като пародията SNL – живеят в малък балон.

imageПроучванията днес показват първо място за Льо Пен с 25%. Първият тур на президентските избори е на 23 април. Но експертите твърдят, че е малко вероятно тя да бъде в състояние да спечели втория тур на 7 май, когато ще се изправи срещу независимия кандидат за президент Еманюел Макрон или представителя на консерваторите.

imageА консерваторът е Франсоа Фийон. Въпреки това, Фийон е под голямо напрежение след аферата с мнимата заетост на неговата съпруга, на която той е платил € 500 000, за да бъде негова асистентка за сметка на данъкоплатците – но в крайна сметка никой не може да потвърди, че тя е работила реално. След този скандал консерваторите зад кулисите търсят „план Б“, тъй като последните проучвания показват, че те могат да бъдат елиминирани в първия тур на изборите. Това ще бъде от значителна полза за Льо Пен. Появи се видео от 2007 г., в което британската съпругата на Фийон, Пенелопе, признава: „Аз никога не съм била действително негов асистент или нещо подобно. Отгоре на всичко, тя не е французойка.

Когато погледнем месечните данни за еврото, можем да (пред)видим промяна в посоката през април; най-голямата повратна точка ще бъде през май. Ясно е, че потоците от капитал вече са насочени към френските избори. Трябва да имаме предвид, че ако Льо Пен спечели, еврото най-вероятно ще бъде твърде закъсняло. Германските избори през есента ще бъдат последната сламка. Победата на Льо Пен наистина би илюстрирала битката на мълчаливото мнозинство със стоящите вляво социалисти, които не припознават идеята всеки да живее собствения си живот, а се нуждаят от това да подчиняват всички останали, за да постигнат утопията си – нещо неосъществимо.

image

Когато бъдат изготвени модели за последствията от връщането на стария френски франк, ще навлезем в една голяма повратна точка (2017-2018 г.). Това беше предопределено още през 1999 г. Интересно е как дългосрочните модели изглежда предсказват основни тенденции, чиято посока не можем да променим. На моменти ми хрумва аналогията със самолетоносач. За разлика от моторната лодка, която може да вземе обратен завой почти незабавно, за целта самолетоносачът трябва да измине мили.

image

image

Забележете как данните на френския франк показаха промяна в курса през 1999 г. и първа ключова година 2000 г. Когато погледнем към еврото, можем да видим, че то достига много ниски стойности през 2000 г. Повратната точка в модела на френския франк бе пренесена върху представянето на еврото. Често изглежда, че „ще бъде каквото ще бъде“.

image

Европа беше обречена от самото начало. И преди съм писал, че комисията, която планира и осъществи въвеждането на еврото, посети нашата Световна икономическа конференция в Лондон през 1997 г. Казах им, че ще се провалят, освен ако не консолидират дълговете на всички страни-членки. Те отговориха, че на дневен ред не е федерализирането на Европа – което е една голяма лъжа. Казаха ми, че разбират моето предупреждение, но искат първо да вкарат валутата в действие и след това, по-късно, да се притесняват за дълга.

image Разбира се, те никога не адресираха въпроса за дълга, за да не може да има стабилно евро, което да се конкурира с долара. Европейският проект беше обречен от началото, защото те никога не биха казали на хората какво планираха в действителност – една федерализирана Европа, за да елиминират европейските войни. Чудесно се получи!  

 

Основните пунктове в програмата на Льо Пен:

1.Референдум за членството в ЕС.
2.Възстановяване на френския франк.
3. Край на Шенгенската зона.
4. Край на миграцията и бежанците.
5. Обществени поръчки, възложени само на френски фирми.
6. Международни търговски споразумения трябва да бъдат анулирани.
7. Данъкът върху доходите на лицата с ниски доходи да бъде намален с 10%.
8. Облекчаване на разходите около заплатите в малкия бизнес.
9. Възрастта за пенсиониране да бъде намалена от 62 години на 60 години.
10. Независими от дохода детски помощи.
11. Намаляване на разходите за газ и електроенергия с 5%.
12. Поддържане на работна седмица от 35 часа.
13. Работодателите трябва да плащат 10% данък върху заплатите на чужденците.
14. Безплатното образование да бъде само за французите.
15. Незаконните имигранти трябва да бъдат лишени от безплатно здравеопазване.
16. Имигранти без документи нямат шанс на статут за законно пребиваване.
17. За убежище да може да се кандидатства само във френските консулства в чужбина.
18. Френско гражданство да не се основава единствено върху раждането във Франция.
19. Увеличаване на полицаите по места с 15,000.
20. Изграждане на нови затвори с капацитет за 40 000 затворници.
21. Осъдените чужденци незабавно да се депортират.
22. Всички чужденци, които са свързани с ислямизма, да бъдат под контрола на тайните служби.
23. Всички радикални джамии да бъдат затворени.
24. Оттегляне от НАТО.

Превод: Момчил Вачев / Memoria de futuro

Източник: Armstrong Economics

www.memoriabg.com/2017/02/10/le-pen-vodi-v-prezidentskata-nadprevara-zasega/




ПП: У нас не виждам силна партия с подобна смела програма, с българска кауза... Чакаме на опашката на Европа...

*   *   *
Не е ли, хора, ясно,
че който мисли тясно,
криво-ляво, криво-дясно -
властта народна ще даде
на ГЕРБ или на БСП?...

Марин Тачков




Гласувай:
20


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Дано да
10.02.2017 21:30
има кой да прочете програмата на Льо Пен.
Тази програма важи и за нас!
цитирай
2. raders - Ми те се наакаха с този либерализъм, ...
10.02.2017 21:36
Ми те се наакаха с този либерализъм, сега пак жена /след Жана д Арк/ трябва да ги оправя.
цитирай
3. germantiger - ...
10.02.2017 21:52
Чудесни щих-щрих пунктове - да се надявам в биизките 100 години някой да ги препише в "германия" и да започне с ликвидирането на

- ислямския боклук

- руския боклук

- полския боклук

- балканския боклук

- вкл. българския боклук в "германия"

Германия трябва да се отърве от всичкия азиатски, африкански и източно-европейски лайновоз в себе си, но това няма да стане.

Творците на новия световен ред - русия и сащ като вековни врагове на европа желаят нейното унищожение до степен, която не посочвам, представяйки се за борци срещу реда

Доживях руснаци и американци да се борят срещу НСР - това е трагикомично, та тези от десетилетия са най-големите свеотвни извверги - руснаци и американци.
цитирай
4. germantiger - ...
10.02.2017 22:01
Най-големите уроди в историята след 1945г. русия и сащ ви играят театро

и вие се кефите бугари, без грам критичност и мисъл

а се кефите защото обичате руски грездей хааа

ашколсун

и американеца ви лъзгааа лъзгаааа
цитирай
5. mt46 - http://pogled.info/svetoven/evropa/sara-vagenkneht-demonstratsiyata-na-nato-sreshtu-rusiya-se-prevarna-v-pozor.82548
10.02.2017 22:49

Сара Вагенкнехт: демонстрацията на НАТО срещу Русия се превърна в позор
09.02.2017, 23:24 Юрий Абрамович 2540
Свят

/Поглед.инфо/ Сара Вагенкнехт, ръководителка на германската „Левица” (Die Linke), отново разкритикува провокативните маневри на НАТО в близост до руската граница. Според нея, вместо да си сътрудничат с Русия, Германия и военният алианс дестабилизират ситуацията.

Поводът е поредната провокация на НАТО в Литва. Военният министър на Германия Урсула фон дер Ляйен посети преди дни дислоцирания в тази страна батальон на НАТО, в който служат 450 войници от Бундесвера. "Германия с гордост поема командването на батальона, целта на който е възпиране на Русия. Вас ви защитава най-големият военен съюз на всички времена", каза министърката в приветственото си слово. Посещението завърши обаче с позорен инцидент: рекламираният нов военен транспортен самолет Airbus A400M, с който министърката пристигна в тази страна, се повреди още при първия полет. За да се завърне в родината си, е повикан резервен самолет Transall, съобщава вестник „Франкфуртер Алгемайне Цайтунг”.
цитирай
6. merlin68 - "Победата на Льо Пен наистина ...
10.02.2017 23:01
"Победата на Льо Пен наистина би илюстрирала битката на мълчаливото мнозинство със стоящите вляво социалисти, които не припознават идеята всеки да живее собствения си живот, а се нуждаят от това да подчиняват всички останали, за да постигнат утопията си – нещо неосъществимо."

Не знам кой е автора на статията, обаче това е твърде не вярно.
Битката на Льо Пен е изцяло в дясно, защото социалистите във Франция, както и у нас, нямат нищо общо с лявото. Льо Пен, както и лидерите на другите крайно десни партии в Европа са не по-малки утописти от комунистите. Те искат да спрат глобализацията и да върнат Франция от 60-те години на 20 век. Това иска и Тръмп, искат го и голяма част от британците, германците, австрийците... обаче няма как да стане. Те искат да си живеят в щастливия капитализъм от миналия век, но не отчитат, че този капитализъм навлезе в нова и според мен последна фаза - той се уедри до няколко корпорации, дребния бизнес който иска да реанимира Лю Пен, е просто декор. Освен това в процеса на конкуренция между капиталистическите гиганти, бяха нанесени огромни щети на периферните страни - отнети им бяха ресурсите, а хората там въвлечени в кървави конфликти. Населението на Земята от времето което иска да върне Льо Пен до днес се е удвоило. Глобалните проблеми с пренаселването, замърсяването, бедността няма да изчезнат от това, че Франция, Британия, САЩ... ще се опитат да се капсуловат. Тези проблеми са вече факт и както бяха създадени глобално, така и трябва да бъдат решени. Освен това, в Европа пък има обратен демографски проблем, тя застарява и загива, каква е програмата за реанимация на европейското население не разбрах?
В тези условия, авторът много бърка ако си мисли, че "идеята всеки да живее собствения си живот" ще бъде успешна.
Например Тръмп иска да върне американското производство от Китай в САЩ, в резултат над 100 милиона китайци ще останат без работа... дали няма да стигнат и до Франция?
цитирай
7. germantiger - ...
11.02.2017 00:23
Сара Вагенкнехт не ме вълнува, не само защото е врейка, а защото е лява - левите са ислам, педераси, турци и прочие комунисти - това са левите в германия - миккс от червени бивши, днешни зелени гейове и турци.

Сара като една от убийците на УВА> Разбира се, теб марине нетически не мме вълнува. Разбира се, теб марине не те въулнува също сара а само русия - ако срещу нато и в полза на русия е мърквичка, тотлебен и гейтс - всички тях ще цитираш.

а сега да си кажем истината

бг вън от нато - чудесно и...

бг сама срещу турцксия съсед, огромйия ердогансъсед

когато бг е вън от нато и етурски илиова

готова за край - бил той бежански, турски или вътрешен етнически

бг вън европа е супер - за мен е супер защото аз не искам да има много българи в европа

но за вас ако бг е вън от ес е зле

защото:

по-малко българи ще рабиотят навън, ще сте по-бедни, по-малко бугари ще учат навън, няма да има достойни пари за вас навън, а ще има тук бугарски пари - ще ви яхат гадните бгработодатели, няма да учите навънм, ще учите тук в западналите ви университети, стоип на свободнбото ви движение навън, ти марине и без това не ходиш на екскурзии теб не те боли...

с две думи - когато бг е вън от нато и ес то тя


ще стане послаба до турсия и всички други съседи, тя ще стане по-уязвима за всякакви удари, няма българи да имат толкова перспектива навън, няма да учат и работят, ще се въргалят от други българи тук

това заслужавате повечето от вас марине

цитирай
8. germantiger - ...
11.02.2017 00:35
марине, ти и другите като теб нямате интерес от сериозен разговор с мен или с друг, защото

аз с лекота ще ти покажа, не просто докажа

защо в нато бг е по силна, отколкото без нато

ще ти покажа защо бг в нато е посилна от бг с русия примерно

ще ти докажа отма какво печелят българите от това да работят и учат в ес

и какво няма да печелят ако са вън от ес

но е излишно да ти го доказвам

защото вие сте или тъпоаци, или платени мерзавци

само мога да пожелая лошо и по-лошо за ва, защото така е справедливо
цитирай
9. mt46 - Но у нас мафията контролира партиите и държавата...
11.02.2017 10:52
aip55 написа:
има кой да прочете програмата на Льо Пен.
Тази програма важи и за нас!

цитирай
10. mt46 - Да, крайният либерализъм е унищожителен...
11.02.2017 10:53
raders написа:
Ми те се наакаха с този либерализъм, сега пак жена /след Жана д Арк/ трябва да ги оправя.

цитирай
11. mt46 - Ако говориш за физическо ликвидиране, значи си последовател на Хитлер...
11.02.2017 10:58
germantiger написа:
Чудесни щих-щрих пунктове - да се надявам в биизките 100 години някой да ги препише в "германия" и да започне с ликвидирането на

- ислямския боклук

- руския боклук

- полския боклук

- балканския боклук

- вкл. българския боклук в "германия"

Германия трябва да се отърве от всичкия азиатски, африкански и източно-европейски лайновоз в себе си, но това няма да стане.

Творците на новия световен ред - русия и сащ като вековни врагове на европа желаят нейното унищожение до степен, която не посочвам, представяйки се за борци срещу реда

Доживях руснаци и американци да се борят срещу НСР - това е трагикомично, та тези от десетилетия са най-големите свеотвни извверги - руснаци и американци.

Кой владее и контролира Западна Европа след ВСВ? - САЩ или Русия?...
цитирай
12. mt46 - Не, не се кефя... Просто виждам обективните реалности...
11.02.2017 11:04
germantiger написа:
Най-големите уроди в историята след 1945г. русия и сащ ви играят театро

и вие се кефите бугари, без грам критичност и мисъл

а се кефите защото обичате руски грездей хааа

ашколсун

и американеца ви лъзгааа лъзгаааа

Критичен съм към глобализма, неолиберализма, към фалшивата еврокомуна... А твоето мислене май не е мръднало по-далеч от идеологията на национал-социализма...
цитирай
13. mt46 - Името на автора е написано в началото на постинга, има и инфо за него...
11.02.2017 11:30
[quote=merlin68]"Победата на Льо Пен наистина би илюстрирала битката на мълчаливото мнозинство със стоящите вляво социалисти, които не припознават идеята всеки да живее собствения си живот, а се нуждаят от това да подчиняват всички останали, за да постигнат утопията си – нещо неосъществимо."

Не знам кой е автора на статията, обаче това е твърде не вярно.
Битката на Льо Пен е изцяло в дясно, защото социалистите във Франция, както и у нас, нямат нищо общо с лявото. Льо Пен, както и лидерите на другите крайно десни партии в Европа са не по-малки утописти от комунистите. Те искат да спрат глобализацията и да върнат Франция от 60-те години на 20 век. Това иска и Тръмп, искат го и голяма част от британците, германците, австрийците... обаче няма как да стане. Те искат да си живеят в щастливия капитализъм от миналия век, но не отчитат, че този капитализъм навлезе в нова и според мен последна фаза - той се уедри до няколко корпорации, дребния бизнес който иска да реанимира Лю Пен, е просто декор. Освен това в процеса на конкуренция между капиталистическите гиганти, бяха нанесени огромни щети на периферните страни - отнети им бяха ресурсите, а хората там въвлечени в кървави конфликти. Населението на Земята от времето което иска да върне Льо Пен до днес се е удвоило..."
По-лесно и коректно е проблемите да се решават национално. Представи си един град или един жилищен блок. Ако половината хора искат да бъдат санирани, а останалите не искат, редно ли е всички да бъдат задължени "отгоре" да се санират?...
Ако малка част от един народ иска "по-малко държава", а мнозинството предпочита "повече държава" и суверенитет, чие мнение трябва да бъде удовлетворено?...
цитирай
14. merlin68 - Разбира се, че е по-лесно пробле...
11.02.2017 12:29
Разбира се, че е по-лесно проблемите да се решават национално, но има една подробност. Френските самолети бомбардираха Либия и свалиха Кадафи защото бил диктатор. Диктатора Кадафи обаче спираше мигрантите от Африка към Европа. Сега Льо Пен като затвори границите на Франция, какво ще стане - Италия ще трябва да поеме всички, вярно, че италианците също бомбардираха... Ами Ирак, Сирия, Афганистан... нали и там бомбардираха тези които сега искат да затворят границите си за останалите без препитание от техните бомби.
Значи, хубаво е проблемите да се решават на държавно ниво от силна държавна власт... обаче когато си разбичкал цял свят, няма как да не си понесеш и последствията.
цитирай
15. bojinkata - Дай боже! Колкото до натото, дето ни ...
11.02.2017 13:58
Дай боже! Колкото до натото, дето ни пази от турция! И то няма да вечно/натото/ и после какво правим!? Нямаме армия! И Варшавския договор ни пазеше, но поне си имахме войска, която и след разпадането ни пазеше! За това я ликвидираха. Пък и дали натото ще ни опази, ако реджеп таип си оправи бакиите и реши да ни вземе някои части, които вече са вече с турскоговорящо мнозинство? Справка, пример - Кипър. Нашият най-верен съюзник е Българската армия, но нея я няма. Има голям отряд охранители!
цитирай
16. germantiger - ...
11.02.2017 14:45
Идеологии не ме вълнуват и не подкрепям.

Знам, че няма ляво и дясно, искрено се смея на наивни хора вкл. на теб, когато коментираш света.

Едва ли си го видял света, историческото ти познание е на лаик, заключенията ти съответно на пует.

След всв няма ляво и дясно - надявам се, поне това да проумееш, евентуално.

Забелязвам и колко си ограничен след като глупаво или манипулативно ме предполагаш в някакво физическо "унищожение" ;)
цитирай
17. germantiger - ...
11.02.2017 14:56
Забелязвам, че не си коментирал:

България ще бъде по-слаба вън от Нато, защото нато превъзхожда като ресусрси, технологии, русия, китай или който и да е друг

България сама до турция ще бъде кукла турска или руска

България вън от ЕС значи - пъти по-малко бг стиденти навън, пъти по-малко бгработещи с по-високи заплати навън

ще рече бг вън от ес значи вън от ум, технологии и достойно заплащане, българи ще яхат и гаврят българи както се случва от десетилетия в ПОСТКОМУНИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ

това ти убягва поете, нарочно

жив и здрав да си

нрб умря, ссср е гроб
цитирай
18. mt46 - Нали вече няма ляво и дясно?... Или тълкуваш нещата не обективно, а както ти кефне?... :)
11.02.2017 17:17
7. germantiger - ...
00:23
"Сара Вагенкнехт не ме вълнува, не само защото е врейка, а защото е лява - левите са ислам, педераси, турци и прочие комунисти - това са левите в германия - миккс от червени бивши, днешни зелени гейове и турци."...
16. germantiger - ...
14:45
Идеологии не ме вълнуват и не подкрепям.

Знам, че няма ляво и дясно, искрено се смея на наивни хора вкл. на теб, когато коментираш света.

Едва ли си го видял света, историческото ти познание е на лаик, заключенията ти съответно на пует.

След всв няма ляво и дясно - надявам се, поне това да проумееш, евентуално.

Забелязвам и колко си ограничен след като глупаво или манипулативно ме предполагаш в някакво физическо "унищожение" ;)
цитирай
19. mt46 - Сара ме интересува, поради това че изразява част от настроенията в Германия...
11.02.2017 17:46
germantiger написа:
Сара Вагенкнехт не ме вълнува, не само защото е врейка, а защото е лява - левите са ислам, педераси, турци и прочие комунисти - това са левите в германия - миккс от червени бивши, днешни зелени гейове и турци.

Сара като една от убийците на УВА> Разбира се, теб марине нетически не мме вълнува. Разбира се, теб марине не те въулнува също сара а само русия - ако срещу нато и в полза на русия е мърквичка, тотлебен и гейтс - всички тях ще цитираш.

а сега да си кажем истината

бг вън от нато - чудесно и...

бг сама срещу турцксия съсед, огромйия ердогансъсед

когато бг е вън от нато и етурски илиова

готова за край - бил той бежански, турски или вътрешен етнически

бг вън европа е супер - за мен е супер защото аз не искам да има много българи в европа

но за вас ако бг е вън от ес е зле

защото:

по-малко българи ще рабиотят навън, ще сте по-бедни, по-малко бугари ще учат навън, няма да има достойни пари за вас навън, а ще има тук бугарски пари - ще ви яхат гадните бгработодатели, няма да учите навънм, ще учите тук в западналите ви университети, стоип на свободнбото ви движение навън, ти марине и без това не ходиш на екскурзии теб не те боли...

с две думи - когато бг е вън от нато и ес то тя


ще стане послаба до турсия и всички други съседи, тя ще стане по-уязвима за всякакви удари, няма българи да имат толкова перспектива навън, няма да учат и работят, ще се въргалят от други българи тук

това заслужавате повечето от вас марине


Доста българи работеха в чужбина /Гърция, Кипър, Испания.../ и преди да влезем в ЕС... Който иска да ходи на екскурзия, ще си плати, какъв е проблемът? Защо всички ние трябва да плащаме членски внос за благото на малцина?... НАТО е тук не за да ни защитава, а за да ни използва срещу Русия /както е направил и Хитлер/...
Не е вярно, че идеологии не те интересуват. ЕС, НАТО, евроатлантизмът, русофобията и българофобията ти... са идеологически неща. Историята е идеологическа наука...
цитирай
20. mt46 - А вие, голяма част от от германците, сте доста ограничени, тъпи, зомбирани!...
11.02.2017 17:51
germantiger написа:
марине, ти и другите като теб нямате интерес от сериозен разговор с мен или с друг, защото

аз с лекота ще ти покажа, не просто докажа

защо в нато бг е по силна, отколкото без нато

ще ти покажа защо бг в нато е посилна от бг с русия примерно

ще ти докажа отма какво печелят българите от това да работят и учат в ес

и какво няма да печелят ако са вън от ес

но е излишно да ти го доказвам

защото вие сте или тъпоаци, или платени мерзавци

само мога да пожелая лошо и по-лошо за ва, защото така е справедливо

Явно и вие заслужавате съдбата си! Аман от високомерни и тъпи западняци!...
цитирай
21. mt46 - Ясно...
11.02.2017 17:59
merlin68 написа:
Разбира се, че е по-лесно проблемите да се решават национално, но има една подробност. Френските самолети бомбардираха Либия и свалиха Кадафи защото бил диктатор. Диктатора Кадафи обаче спираше мигрантите от Африка към Европа. Сега Льо Пен като затвори границите на Франция, какво ще стане - Италия ще трябва да поеме всички, вярно, че италианците също бомбардираха... Ами Ирак, Сирия, Афганистан... нали и там бомбардираха тези които сега искат да затворят границите си за останалите без препитание от техните бомби.
Значи, хубаво е проблемите да се решават на държавно ниво от силна държавна власт... обаче когато си разбичкал цял свят, няма как да не си понесеш и последствията.

Но много по-добре, по-разумно ще е виновните да възстановят инфраструктурите в тези страни, да им платят обезщетения... Ако ти си запалил къщата на някого, няма да го поканиш да живее у вас, нали?...
цитирай
22. mt46 - Да,няма да е вечно... Нашите продажни управници е трябвало да мислят далновидно...
11.02.2017 18:51
bojinkata написа:
Дай боже! Колкото до натото, дето ни пази от турция! И то няма да вечно/натото/ и после какво правим!? Нямаме армия! И Варшавския договор ни пазеше, но поне си имахме войска, която и след разпадането ни пазеше! За това я ликвидираха. Пък и дали натото ще ни опази, ако реджеп таип си оправи бакиите и реши да ни вземе някои части, които вече са вече с турскоговорящо мнозинство? Справка, пример - Кипър. Нашият най-верен съюзник е Българската армия, но нея я няма. Има голям отряд охранители!

цитирай
23. mt46 - От ФБ...
11.02.2017 19:14
Нели Янакиева
"Живея в Италия..Свидетел съм на влизането на Италия в еврозоната. Това, което можеше да си купиш с лирата, после с еврото стана 50 %. Свидетел съм как постепенно умираха сектори и хората оставаха без работа. Преди 4-5 години в региона на Венеция, нямаше ден да не се самоубие бизнесмен! Даваха статистика по колко ХИЛЯДИ фирми фалират ежедневно! Вече не казват! Брюксел не дава да се казва. Трябва да се поддържа оптимизмът!
И много други бизнесмени, заобиколени от своите работници (във видео връзка с някое тв предаване), да не плаче, че фалира и хората му, със семейства и деца остават на улицата ...вече не дават подобни случаи. Не,че се е подобрило положението! Нищо подобно! Влошило се е още повече! И всички говорят едно и също..от години - "Да излезем от ЕС, НАТО и еврозоната SUBITIO (веднага)!"
Впоследствие започнаха и реките от бежанците, за които Брюксел (кои са те ? От къде се домъкнаха? Никой не е гласувал за тях) изискваше от Италия да си бърка в джоба и да ги издържа. Не стига това, ами и пълчища от цигани от източна Европа свиват гнезда дори близо до Колизеума и къде ли не! Връзват се към мрежата за ток и после почват да "работят" по града, метрото, рейсовете!
И така... мога да ви напиша книга по въпроса! Но конкретно! Докъде докараха третата икономика в Европа - до фалит и (недай боже!) до гражданска война. Вече има движения и партии, които организират излизането на страната от НАТО и ЕС!
Италия си е самодостатъчна- какво не произвеждаше? Всичко! И с най-голямо качество! До къде стигна? До разруха!
Е, след като с две-три думи ви обясних какво направи масонския, американски проект ЕС, с такава държава - направете си сметка какво стана с България и как ще приключи скоро!''

Virginia Vladislavova Потвърждавам!
Само добавям,че моите приятели започнаха да се въоръжават😉.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19160112
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148917
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031