Най-четени
1. planinitenabulgaria
2. radostinalassa
3. varg1
4. wonder
5. kvg55
6. mt46
7. zahariada
8. iw69
9. laval
10. reporter
11. kunchev
12. getmans1
13. djani
14. gothic
2. radostinalassa
3. varg1
4. wonder
5. kvg55
6. mt46
7. zahariada
8. iw69
9. laval
10. reporter
11. kunchev
12. getmans1
13. djani
14. gothic
Най-популярни
1. shtaparov
2. wonder
3. katan
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. ka4ak
8. milena6
9. vidima
10. donkatoneva
2. wonder
3. katan
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. ka4ak
8. milena6
9. vidima
10. donkatoneva
Най-активни
1. lamb
2. radostinalassa
3. sarang
4. wrappedinflames
5. hadjito
6. djani
7. savaarhimandrit
8. iw69
9. mimogarcia
10. bateico
2. radostinalassa
3. sarang
4. wrappedinflames
5. hadjito
6. djani
7. savaarhimandrit
8. iw69
9. mimogarcia
10. bateico
Постинг
10.01.2012 13:56 -
Връх на нахалството - плагиАДка да ме обвини в плагиатство!


Вчера непозната съблогърка ме наклевети, обвини в плагиатство - че съм откраднал нейно стихотворение, публикувано в блога й през 2006 г. Въпросното стихотворение е публикувано в стихосбирката ми "Утешителят", издадена в началото на 2005 г. Ето снимков материал, доказващ това -
www.facebook.com/media/set/
Това е линк към моята публикация в блога ми -
mt46.blog.bg/izkustvo/2011/03/08/nai-hubavata.701470
А това е въпросната блогърка /чиито постинги до вчера бяха скрити, активирала е само постинга с въпросното стихотворение/ -
orhideq.blog.bg/profile.php
Постинг
Обратно към блога
31.12.2006 18:25 - Хубава
Автор: orhideq Категория: Изкуство
Прочетен: 155 Коментари: 1 Гласове:
0
Последна промяна: 31.12.2006 18:25
Пo - хубва си ти от росно цвете,
от багрите прекрасни на дъгата...
По ласкава си ти от полъх летен,
по свежа от дъха на планината...
В очите ти оглежда се небето
и слънцето, звездите и луната...
Лицето ти загадъчно и светло
е приказна картина на земята..
По топла си от лятото блестящо,
по светла от усмивка на зората...
По скъпа си от бисери и злато
най - хубава за мене на земята!
По хубава си ти от вечните звезди
естествена, божествена и свята!
Без теб и любовта, без твоята душа -
пустиня може би ще е Земята...
Нагоре
Коментари
1. orhideq - хайде да видим кой е крадеца
10:55
Това стихотворение е откраднато от Марин Тачков, дори го е издал в
стихосбирката си. Написано е от баба ми преди доста години.Тъй като
реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да
видя дали някой вече не го е откраднал.И ето че познах.Не знам как се е
случило но е факт. Нямам нищо против че си го публикувал.Нека бъде твое.
За мен то винаги ще от подарък от баба ми :О)
цитирай
2. mt46 - Здравей!
11:16
Стихотворението си е мое. Публикувал съм го в стихосбирката "Утешителят"
през 2005 г. Не те познавам, нито познавам баба ти - така че няма как да
съм го "откраднал"...
С поздрав - Марин Тачков
цитирай
Това би могло да се случи /както и се е случвало с някои/ на всеки от вас. Затова ви призовавам да не сте небрежни към авторските си текстове - да пишете /да тагвате/ имената /никовете/ си под тях... Утре някои може да се кичат със стиховете ви, та дори да очернят имената ви, да ви обвинят в кражба...
С по-здрав - Марин Тачков
www.facebook.com/media/set/
Това е линк към моята публикация в блога ми -
mt46.blog.bg/izkustvo/2011/03/08/nai-hubavata.701470
А това е въпросната блогърка /чиито постинги до вчера бяха скрити, активирала е само постинга с въпросното стихотворение/ -
orhideq.blog.bg/profile.php
Постинг
Обратно към блога
31.12.2006 18:25 - Хубава
Автор: orhideq Категория: Изкуство
Прочетен: 155 Коментари: 1 Гласове:
0
Последна промяна: 31.12.2006 18:25
Пo - хубва си ти от росно цвете,
от багрите прекрасни на дъгата...
По ласкава си ти от полъх летен,
по свежа от дъха на планината...
В очите ти оглежда се небето
и слънцето, звездите и луната...
Лицето ти загадъчно и светло
е приказна картина на земята..
По топла си от лятото блестящо,
по светла от усмивка на зората...
По скъпа си от бисери и злато
най - хубава за мене на земята!
По хубава си ти от вечните звезди
естествена, божествена и свята!
Без теб и любовта, без твоята душа -
пустиня може би ще е Земята...
Нагоре
Коментари
1. orhideq - хайде да видим кой е крадеца
10:55
Това стихотворение е откраднато от Марин Тачков, дори го е издал в
стихосбирката си. Написано е от баба ми преди доста години.Тъй като
реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да
видя дали някой вече не го е откраднал.И ето че познах.Не знам как се е
случило но е факт. Нямам нищо против че си го публикувал.Нека бъде твое.
За мен то винаги ще от подарък от баба ми :О)
цитирай
2. mt46 - Здравей!
11:16
Стихотворението си е мое. Публикувал съм го в стихосбирката "Утешителят"
през 2005 г. Не те познавам, нито познавам баба ти - така че няма как да
съм го "откраднал"...
С поздрав - Марин Тачков
цитирай
Това би могло да се случи /както и се е случвало с някои/ на всеки от вас. Затова ви призовавам да не сте небрежни към авторските си текстове - да пишете /да тагвате/ имената /никовете/ си под тях... Утре някои може да се кичат със стиховете ви, та дори да очернят имената ви, да ви обвинят в кражба...
С по-здрав - Марин Тачков
Вълнообразно
1.
mitkaloto -
Съгласен съм теб.Поздрави.
10.01.2012 14:02
10.01.2012 14:02
Съгласен съм теб.Поздрави.
цитирайтакова зло да те сполети, си е гадна работа.
Надявам се да докажеш правотата си...
Поздрави, приятелю.
Подкрепям те!
цитирайНадявам се да докажеш правотата си...
Поздрави, приятелю.
Подкрепям те!
заприлича на лечебница за душевноболни!!! Я си признай, че си бил мнооого близък с баба й! Ще взема да се поразровя в старите тетрадки на мама. И тя прегрешаваше стихописно:)))
Няма оправия с такива, Марине, няма!
Ако пък знаеш с моя колега какъв международен скандал се развихря! Откраднати нейни работи от сайта й в Нета и представени нахално на изложба тук от една френска дипломатша! Ужас!!!
цитирайНяма оправия с такива, Марине, няма!
Ако пък знаеш с моя колега какъв международен скандал се развихря! Откраднати нейни работи от сайта й в Нета и представени нахално на изложба тук от една френска дипломатша! Ужас!!!
Да се смееш ли да плачеш ли?!:)) Виждам,че Орхидея е публикувала стихото след теб. Иначе и аз мога да кажа,че примерно нещо твое е писано от прабаба ми преди години(без доказателства);))
Невинен си до доказване на противното!Всичко друго е голи приказки!
Поздрави,Марине!
цитирайНевинен си до доказване на противното!Всичко друго е голи приказки!
Поздрави,Марине!
Тъй, като по много сайтове въпросът за защита на авторските права и публикуването на собствени творби от потребителите не е решен ...нарочно за да способства разни орхидеи, рози и бодили да крадат.Манталитетът на крадливото племе, така да се каже се развива благодарение на нетна комуникация в калпави сайтове. И при мен се опитаха преди 2 години, като вместо бабата, тумба поетеса и приятелките й от този блог ,казаха за стиха ми че бил от тефтерчето на 3 клас на съученичка на тумбата!? Тези камъни се хвърлят , за да се очерни името ти, не за друго. Циганската работа си остава циганска с лъжи и простотия и вирее в бонището на нестабилни сайтове. Заради това съм за регистрация с името , а не с фалшиви никове създадени с цел измама и кражби из нета.
Умишлени и подкрепяни от сайтове без правила и защита на потребителите си.
цитирайУмишлени и подкрепяни от сайтове без правила и защита на потребителите си.
въпреки мнението ми,че това което пиша е съвсем
любителско и често го наричам размисли и истории в рима .
Но това не прави обвинението по-малко неприятно и обидно .
Подкрепям те и вярвам в правотата ти ...
Поздрави !
цитирайлюбителско и често го наричам размисли и истории в рима .
Но това не прави обвинението по-малко неприятно и обидно .
Подкрепям те и вярвам в правотата ти ...
Поздрави !
Посветила съм им с отвращение стих .
ПЛАГИАТ- МУТАНТ
Когато в тебе нищо нямаш -
в живота си напред- назад,
подгонен от мечти в измама
крадеш душата в стих от брат.
И егото ти - диво, полудяло
се радва в теб нещастно и само,
крадеш ти чуждо зрънце неузряло
Унесен не сещаш се дори- Защо?
Крадеш душите на другите безцелно
и като куче ровиш кокала в сено,
В греха и с Дявола си неразделно.
С него винаги си бил в едно . . .
Ще каже някой:
" Крадец си е, Луд е- това му е Съдба"
Не е съдба- а алчност за това е,
че нямаш блясъка на чуждата звезда.
Продал си даже собствената си душа
и сам от злоба виеш, като вълк в нощта.
Когато вече нищо свое нямаш,
в живота ти отминал без следа,
не взимай чувствата на другите с измама,
а виж си изгасналата - незапалена звезда.
--------------------------------------------------------------------------------
Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Druga-poeziya/PLAGIAT/127819.html#ixzz1j3gRxrxY
цитирайПЛАГИАТ- МУТАНТ
Когато в тебе нищо нямаш -
в живота си напред- назад,
подгонен от мечти в измама
крадеш душата в стих от брат.
И егото ти - диво, полудяло
се радва в теб нещастно и само,
крадеш ти чуждо зрънце неузряло
Унесен не сещаш се дори- Защо?
Крадеш душите на другите безцелно
и като куче ровиш кокала в сено,
В греха и с Дявола си неразделно.
С него винаги си бил в едно . . .
Ще каже някой:
" Крадец си е, Луд е- това му е Съдба"
Не е съдба- а алчност за това е,
че нямаш блясъка на чуждата звезда.
Продал си даже собствената си душа
и сам от злоба виеш, като вълк в нощта.
Когато вече нищо свое нямаш,
в живота ти отминал без следа,
не взимай чувствата на другите с измама,
а виж си изгасналата - незапалена звезда.
--------------------------------------------------------------------------------
Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Druga-poeziya/PLAGIAT/127819.html#ixzz1j3gRxrxY
Това не е стил за писане от временатана възможната баба. После - бабата не е била лезбийка, че да се възхищава в стих на жена и т. н. да продължавам ли?
Но признавам, че наистина е неприятно и изнервящо.
Хубав следобед!
цитирайНо признавам, че наистина е неприятно и изнервящо.
Хубав следобед!
Съчувствам ти! Благодаря за съвета, но твоя стих дори публикуван в книга е бил откраднат. Дали този, които тръгнал да краде би се интересувал от това дали под стиха има име или не. Наскоро мой познат ми сподели, че така си копва стихове, които му харесват, естествено без да твърди, че са негови, но и без да посочва автора и от дума-на дума се оказа между тях и един мой...И нямаше, вярвай ми никакви угризения от това...
цитирайМарине, преди години ми подариха стихосбирка на жена, която познавах и нямах и идея, че пише стихове... Оказах се права, тя само "преписвала", милата...
Имаше стихове на най-известните ни поети и поетеси, а когато запитах издателството защо е издало плагиатска стихосбирка, отговорът беше: не е наша работа да доказваме авторство!
Не се притеснявай, нищо не остава ненаказано: нито доброто, нито лошото...
Всеки си отговаря за постъпките!
Желая ти вдъхновени дни - защото няма как да изплагиатства таланта ти :):):)
цитирайИмаше стихове на най-известните ни поети и поетеси, а когато запитах издателството защо е издало плагиатска стихосбирка, отговорът беше: не е наша работа да доказваме авторство!
Не се притеснявай, нищо не остава ненаказано: нито доброто, нито лошото...
Всеки си отговаря за постъпките!
Желая ти вдъхновени дни - защото няма как да изплагиатства таланта ти :):):)
11.
rego -
Да не си чел кореспонденцията на дядо си? ... ;)))
10.01.2012 15:16
10.01.2012 15:16
Поздрав, и не си губи времето с такива! :)
цитирайАз без да видя какво става тук,припознах този стих !!!Ами и на мен ми го подари баба ми!!! Помолих въпросната- да докаже че не е на баба ми,а на баба и...:((((
леле....ами ако се окаже ,че бабите ни са една и съща жена-значи ли ние сме сестри-незаконни прегрешения на бащите ни...леле,леле....ега ти сериала тук ще стане:))))
цитирайлеле....ами ако се окаже ,че бабите ни са една и съща жена-значи ли ние сме сестри-незаконни прегрешения на бащите ни...леле,леле....ега ти сериала тук ще стане:))))
Щом за един стих се натискат много автори - значи той си струва! :)
Не вярвам Марин да е плагиатствал.
цитирайНе вярвам Марин да е плагиатствал.
Има много луди в днешната поетична блог гилдия. За първи път я чувам тази поетеса, но е явно тя е плагиатката. Взима производения от тук, от там и ги представя за свои.
цитирайГадно е като стане така. Някои хорица са се превърнали в превъртели психопати...
Аз лично вярвам на тебе.
Поздрави!
цитирайАз лично вярвам на тебе.
Поздрави!
Пиши и се гордей с труда си.
цитирайПитам се, защо?!? Тези хитринки, на дребно, у някои хора само разстройват
деня ни!
Усмихни се, нали знаеш, че дяволът с усмивка се гони! Не си хаби нервите!!!
цитирайденя ни!
Усмихни се, нали знаеш, че дяволът с усмивка се гони! Не си хаби нервите!!!
гледай аз да не барна някое твое стихотворение и да го представя за написано от дядо ми през Балканската война, докато киснел в окопа и си мислел за Калиопа... :)))
Стават такива работи, приятелю, не се коси! Всеки може тук да копне нещо чуждо и да го представи за свое. На Орхидея и е харесало, значи е добро! Което би трябвало да те радва.
цитирайСтават такива работи, приятелю, не се коси! Всеки може тук да копне нещо чуждо и да го представи за свое. На Орхидея и е харесало, значи е добро! Което би трябвало да те радва.
Нека ме крадат - краде се от тогова,който има...
От бедняка какво за открадеш - орисията ли?
цитирайОт бедняка какво за открадеш - орисията ли?
"От празна плевня не можеш нищо да отмъкнеш." Има и един хвъркати думи, според които плагиатството е най- искрената форма на ласкателство. Така че тази крадла ви е направила истински комплимент
цитирайтова е повече от пошлост.Аз винаги казвам,че тези които крадат-не крадат от хората,а от себе си.Не ти сьчуствам,защото ти си велик поет и си знаеш цената.
цитирай
22.
анонимен -
quote"Тъй като
реших да ...
10.01.2012 17:05
10.01.2012 17:05
quote"Тъй като
реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да
видя дали някой вече не го е откраднал" quote
И как така прецени да провери дали ВЕЧЕ не е откраднато...товя навява помисли, че e решила да го краде, ама така за всеки случай ако някой нещо...
цитирайреших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да
видя дали някой вече не го е откраднал" quote
И как така прецени да провери дали ВЕЧЕ не е откраднато...товя навява помисли, че e решила да го краде, ама така за всеки случай ако някой нещо...
Все пак е откраднала твоя работа , при мен се получи смехота - преди време , много време ми откраднаха Папката , а рисунките ... небрежно захвърлиха!
Е папката им е трябвала!
Така че всъщност си е комплимент!
Знам че не си поласкан от това, но направих опит да те разсмея!
цитирайЕ папката им е трябвала!
Така че всъщност си е комплимент!
Знам че не си поласкан от това, но направих опит да те разсмея!
Хайде да е жива и здрава Орхидея, пък дано като преписва, да вземе да прихване нещо, ама надали :)
Не се коси от такива злободневни заяждания. Вярно, че са на всяка крачка и човек не може постоянно да се абстрахира от глупостта, ама тя (глупостта), за съжаление, ходи по хората, не по гората, както са казали хората. :)
Много народ се е изказал в твоя подкрепа и това е важното - имаш достатъчно приятели тук.
Нека вдъхновението ти не те напуска и бъди здрав!
Поздрави!
цитирайНе се коси от такива злободневни заяждания. Вярно, че са на всяка крачка и човек не може постоянно да се абстрахира от глупостта, ама тя (глупостта), за съжаление, ходи по хората, не по гората, както са казали хората. :)
Много народ се е изказал в твоя подкрепа и това е важното - имаш достатъчно приятели тук.
Нека вдъхновението ти не те напуска и бъди здрав!
Поздрави!
че хората вместо да се борят за правата си , като автори се примиряват и продължават да хранят психоболни плагиати с труда си...и да не искат промяна в сайтовете български, където отдавна е редно да има раздел авторство и съответната защита от сайта за поместените авторови материали. Блог.бг е база за плагиатства и унижение на творците. Това е известно отдавна. Благодарение на една група, която с тези неща и обидните постинги срещу съблогерите прогресира в блога...Почеркът е известен отдавна, но се покровителстват тук.
цитирайlidislidis написа:
че хората вместо да се борят за правата си , като автори се примиряват и продължават да хранят психоболни плагиати с труда си...и да не искат промяна в сайтовете български, където отдавна е редно да има раздел авторство и съответната защита от сайта за поместените авторови материали. Блог.бг е база за плагиатства и унижение на творците. Това е известно отдавна. Благодарение на една група, която с тези неща и обидните постинги срещу съблогерите прогресира в блога...Почеркът е известен отдавна, но се покровителстват тук.
И в Нетлог, и в Блогер, че и в литературните сайтове... Някои хора не осъзнават, че кражбата е престъпление...
27.
mt46 -
Благодаря, Мона! Да е жива и здрава Орхидея - но да не ме очерня и клевети!...
10.01.2012 19:40
10.01.2012 19:40
mona написа:
Хайде да е жива и здрава Орхидея, пък дано като преписва, да вземе да прихване нещо, ама надали :)
Не се коси от такива злободневни заяждания. Вярно, че са на всяка крачка и човек не може постоянно да се абстрахира от глупостта, ама тя (глупостта), за съжаление, ходи по хората, не по гората, както са казали хората. :)
Много народ се е изказал в твоя подкрепа и това е важното - имаш достатъчно приятели тук.
Нека вдъхновението ти не те напуска и бъди здрав!
Поздрави!
Не се коси от такива злободневни заяждания. Вярно, че са на всяка крачка и човек не може постоянно да се абстрахира от глупостта, ама тя (глупостта), за съжаление, ходи по хората, не по гората, както са казали хората. :)
Много народ се е изказал в твоя подкрепа и това е важното - имаш достатъчно приятели тук.
Нека вдъхновението ти не те напуска и бъди здрав!
Поздрави!
jabalka написа:
Все пак е откраднала твоя работа , при мен се получи смехота - преди време , много време ми откраднаха Папката , а рисунките ... небрежно захвърлиха!
Е папката им е трябвала!
Така че всъщност си е комплимент!
Знам че не си поласкан от това, но направих опит да те разсмея!
Е папката им е трябвала!
Така че всъщност си е комплимент!
Знам че не си поласкан от това, но направих опит да те разсмея!
Сега остава бабата да е известна българска поетеса от 60-те и си имаме псевдо-хорър с елементи на спомен от бъдещето или баба подвела внучето си, че е посветила нему това тайнство за Красотата. ;)))
Плагиат(к)и винаги ще има. Те крадат всичко не само стихове - крадат мислите ти, идеите, сюжети, словосъчетания и неологизми (дори си играят на Теб)... скрадват си всичко, което си е за крадене. Кофти от наша страна, че не го приемаме за комплимент. ;)))
Винаги ще има съ-творители и полз(в)атели, но по-важно е да радваме с красоти читателите си.
Това си го знаеш, но я пак:
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/12/19/vampiriiata-v-izkustvoto.869300
цитирайПлагиат(к)и винаги ще има. Те крадат всичко не само стихове - крадат мислите ти, идеите, сюжети, словосъчетания и неологизми (дори си играят на Теб)... скрадват си всичко, което си е за крадене. Кофти от наша страна, че не го приемаме за комплимент. ;)))
Винаги ще има съ-творители и полз(в)атели, но по-важно е да радваме с красоти читателите си.
Това си го знаеш, но я пак:
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/12/19/vampiriiata-v-izkustvoto.869300
30.
анонимен -
neeeeeeee
10.01.2012 20:08
10.01.2012 20:08
NEEEEEEEE AZ NAPISAH STIHOTVORENIETO.I BABA I I MARIN SA GO OTKRADNALI OT MEN.AMA NI6TO.HUBAVO SI GO NAPISAL BE MARINE.DAVAQ VSE TAKA.
цитирайтака е като пишеш хубаво...ще те крадат.:))) Това го казвам в кръга на шегата, всъщност е много неприятно и те подкрепям напълно. На всеки може да се случи. Поздрави!
цитирай
32.
анонимен -
;)
10.01.2012 20:47
10.01.2012 20:47
ее, споко де - нали всички сме чували как поетите се свързват с висши енергии и стиховете направо се изливат чрез тях... може пък да имаш телепатична връзка с баба й или да сте се свързали с един и същ източник. :)
цитирайwonder написа:
Сега остава бабата да е известна българска поетеса от 60-те и си имаме псевдо-хорър с елементи на спомен от бъдещето или баба подвела внучето си, че е посветила нему това тайнство за Красотата. ;)))
Плагиат(к)и винаги ще има. Те крадат всичко не само стихове - крадат мислите ти, идеите, сюжети, словосъчетания и неологизми (дори си играят на Теб)... скрадват си всичко, което си е за крадене. Кофти от наша страна, че не го приемаме за комплимент. ;)))
Винаги ще има съ-творители и полз(в)атели, но по-важно е да радваме с красоти читателите си.
Това си го знаеш, но я пак:
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/12/19/vampiriiata-v-izkustvoto.869300
Плагиат(к)и винаги ще има. Те крадат всичко не само стихове - крадат мислите ти, идеите, сюжети, словосъчетания и неологизми (дори си играят на Теб)... скрадват си всичко, което си е за крадене. Кофти от наша страна, че не го приемаме за комплимент. ;)))
Винаги ще има съ-творители и полз(в)атели, но по-важно е да радваме с красоти читателите си.
Това си го знаеш, но я пак:
http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/12/19/vampiriiata-v-izkustvoto.869300
Да, волно, не-волно или до-волно се ползват и чужди мисли, идейки, изрази, заглавия /когато е неволно - е простимо/... Кофти е, когато злоумишлено се опитват да "играят на теб"...
tili написа:
заприлича на лечебница за душевноболни!!! Я си признай, че си бил мнооого близък с баба й! Ще взема да се поразровя в старите тетрадки на мама. И тя прегрешаваше стихописно:)))
Няма оправия с такива, Марине, няма!
Ако пък знаеш с моя колега какъв международен скандал се развихря! Откраднати нейни работи от сайта й в Нета и представени нахално на изложба тук от една френска дипломатша! Ужас!!!
Няма оправия с такива, Марине, няма!
Ако пък знаеш с моя колега какъв международен скандал се развихря! Откраднати нейни работи от сайта й в Нета и представени нахално на изложба тук от една френска дипломатша! Ужас!!!
Да, знам, че има много по-сериозни кражби...
Не знам дали си погледнала, но в профила на въпросната съблогърка пише, че е наркоманка...
Вярвам ти ,Марин!
цитирайiliada написа:
Вярвам ти ,Марин!
Постингът не е за тези, които ме познават и ми вярват, а за по-широк кръг читатели и автори...
mitkaloto написа:
Съгласен съм теб.Поздрави.
despinida написа:
такова зло да те сполети, си е гадна работа.
Надявам се да докажеш правотата си...
Поздрави, приятелю.
Подкрепям те!
Надявам се да докажеш правотата си...
Поздрави, приятелю.
Подкрепям те!
Снимковият материал е достатъчно доказателство. Посочил съм и ISBN на стихосбирката ми - може да се провери в библиотеките...
scarlety написа:
Да се смееш ли да плачеш ли?!:)) Виждам,че Орхидея е публикувала стихото след теб. Иначе и аз мога да кажа,че примерно нещо твое е писано от прабаба ми преди години(без доказателства);))
Невинен си до доказване на противното!Всичко друго е голи приказки!
Поздрави,Марине!
Невинен си до доказване на противното!Всичко друго е голи приказки!
Поздрави,Марине!
Така е. Първоначално /вчера/ тя твърдеше, че е нейно, а тази сутрин - че било на баба й...
40.
mt46 -
Ох, не знам защо сме такова племе... У нас се крадат доста неща - затова сме на тоя хал...
10.01.2012 22:09
10.01.2012 22:09
lidislidis написа:
Тъй, като по много сайтове въпросът за защита на авторските права и публикуването на собствени творби от потребителите не е решен ...нарочно за да способства разни орхидеи, рози и бодили да крадат.Манталитетът на крадливото племе, така да се каже се развива благодарение на нетна комуникация в калпави сайтове. И при мен се опитаха преди 2 години, като вместо бабата, тумба поетеса и приятелките й от този блог ,казаха за стиха ми че бил от тефтерчето на 3 клас на съученичка на тумбата!? Тези камъни се хвърлят , за да се очерни името ти, не за друго. Циганската работа си остава циганска с лъжи и простотия и вирее в бонището на нестабилни сайтове. Заради това съм за регистрация с името , а не с фалшиви никове създадени с цел измама и кражби из нета.
Умишлени и подкрепяни от сайтове без правила и защита на потребителите си.
Умишлени и подкрепяни от сайтове без правила и защита на потребителите си.
stela50 написа:
въпреки мнението ми,че това което пиша е съвсем
любителско и често го наричам размисли и истории в рима .
Но това не прави обвинението по-малко неприятно и обидно .
Подкрепям те и вярвам в правотата ти ...
Поздрави !
любителско и често го наричам размисли и истории в рима .
Но това не прави обвинението по-малко неприятно и обидно .
Подкрепям те и вярвам в правотата ти ...
Поздрави !
Знам за твоя случай - нали тогава те подкрепих и така се "запознахме"...
mariposatracionera написа:
Това не е стил за писане от временатана възможната баба. После - бабата не е била лезбийка, че да се възхищава в стих на жена и т. н. да продължавам ли?
Но признавам, че наистина е неприятно и изнервящо.
Хубав следобед!
Но признавам, че наистина е неприятно и изнервящо.
Хубав следобед!
Добре си доловила този момент - че е нелогично стихото да е писано от жена...
Прилича ми на някакъв дебелашки майтап това... Първо блогърката го писала, после баба й, утре може да каже, че е на Александър Македонски, кой то й е вуйчо! "Има нещо гнило в Дания"... Може ли човек да си направи стар архив, без да има реално такъв? На нещо такова ми прилича.
цитирайvalentina65 написа:
Съчувствам ти! Благодаря за съвета, но твоя стих дори публикуван в книга е бил откраднат. Дали този, които тръгнал да краде би се интересувал от това дали под стиха има име или не. Наскоро мой познат ми сподели, че така си копва стихове, които му харесват, естествено без да твърди, че са негови, но и без да посочва автора и от дума-на дума се оказа между тях и един мой...И нямаше, вярвай ми никакви угризения от това...
И все пак, когато нещо е публикувано в книга - поне може да докажеш авторството си...
45.
анонимен -
Съгласен съм с теб, Поете!
10.01.2012 22:53
10.01.2012 22:53
Пиши все така хубави, искрени и емоционални стихове, другото звучи абсурдно! Провокират те, не се поддавай! Поздрави! ;)
цитирайgogi6666 написа:
Пиши все така хубави, искрени и емоционални стихове, другото звучи абсурдно! Провокират те, не се поддавай! Поздрави! ;)
Тя наистина си вярва... Но не е редно да публикувам личните й съобщения до мен...
magicktarot написа:
Прилича ми на някакъв дебелашки майтап това... Първо блогърката го писала, после баба й, утре може да каже, че е на Александър Македонски, кой то й е вуйчо! "Има нещо гнило в Дания"... Може ли човек да си направи стар архив, без да има реално такъв? На нещо такова ми прилича.
Ако беше просто майтап, щях да го подмина...
divna8 написа:
Марине, преди години ми подариха стихосбирка на жена, която познавах и нямах и идея, че пише стихове... Оказах се права, тя само "преписвала", милата...
Имаше стихове на най-известните ни поети и поетеси, а когато запитах издателството защо е издало плагиатска стихосбирка, отговорът беше: не е наша работа да доказваме авторство!
Не се притеснявай, нищо не остава ненаказано: нито доброто, нито лошото...
Всеки си отговаря за постъпките!
Желая ти вдъхновени дни - защото няма как да изплагиатства таланта ти :):):)
Имаше стихове на най-известните ни поети и поетеси, а когато запитах издателството защо е издало плагиатска стихосбирка, отговорът беше: не е наша работа да доказваме авторство!
Не се притеснявай, нищо не остава ненаказано: нито доброто, нито лошото...
Всеки си отговаря за постъпките!
Желая ти вдъхновени дни - защото няма как да изплагиатства таланта ти :):):)
През миналата година имаше 2 известни случая на плагиатски стихосбирки - имам постинги за тях... Благодаря ти за отзива и пожеланието! :)
49.
magicktarot -
Марине - публикувай личните ви съобщения! Тук няма редно-нередно!
10.01.2012 23:25
10.01.2012 23:25
Или се оплачи на админи, модератори и т.н. Често в такива случаи някой, който си е поставил за цел да те смаже, базира именно на "неприкосновеността на личната кореспонденция" и си прави каквото си иска! Подлагайки на гаден тормоз потърпевшия...
цитирайrego написа:
Поздрав, и не си губи времето с такива! :)
Но тя ме намери и в друг сайт - подала е сигнал и бях предупреден от админа - ако имам чужди творби, да си ги изтрия, иначе ще заличат акаунта ми... Добре, че успях да се защитя...
Не успях да прочета всички коментари, но и няма смисъл, зощото не те определят мнението ми. Ти си от добрите български поети и това вероятно дразни амбициозните, но посредствени такива. Случвало се е и не виждам начин да се спрат плагиатите и нахалниците. Таланта ти не могат да отнемат, но е адски неприятно усещането за подложена динена кора.
Желая ти още повече успехи, "за да се пукат душманите"!
Поздрави!
цитирайЖелая ти още повече успехи, "за да се пукат душманите"!
Поздрави!
52.
анонимен -
Я си го рездлете и не се карайте!
11.01.2012 01:07
11.01.2012 01:07
Я си го рездлете и не се карайте! :))
цитирайда се докаже. Особено на текст, който покаже по - старо написано (публикувано) е ясно, че е негово :) всичко останало са голословия, или накратко - на баба ти фърчилото :)
Поздрави, Марине,
цитирайПоздрави, Марине,
54.
mt46 -
Копирам /цитирам/ последния коментар на Орхидея от въпросния й постинг -
11.01.2012 11:33
11.01.2012 11:33
7. orhideq - Темата е изчерпана
09:53
Видиш ли бях готова да обвиня баба ми в кражба, която ме е учила и възпитавала дълги години на обратното. Да търся истината и да прощавам на хората като М.Тачков. Точно заради нея го правя г-н Тачков, Прощавам ви!
А относно този коментар
4. анонимен - Написано е от баба ми преди доста ...
10.01 17:01
orhideq написа:
Написано е от баба ми преди доста години.Тъй като реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да видя дали някой вече не го е откраднал.
И как така прецени да провериш дали ВЕЧЕ не е откраднато...товя навява помисли, че ти си решила да го крадеш, ама така за всеки случай ако някой нещо...
Не можеш да си представиш дори колко силна интуиция имам :О)
и все пак живеем в 21 век. Сега тези личности като Тачков никнат като гъби.
Явно всички коментиращи тук не са забелазали че това стихотворение е публикувано през 2006г. от мен. Повярвайте ми тогава никой не е чувал за Тачков,който аз и моя копнеж за истинността направиха известен за няколко дни :О)
цитирай
Не разбирам за какво ми прощава, след като в случая нямам прегрешение... А за /не/известността ми през 2006 г. , може да се види и чрез блоггрола ми - "Български песни" и сп. "Пламък" /мои неща, публикувани много преди 2006 г./...
цитирай09:53
Видиш ли бях готова да обвиня баба ми в кражба, която ме е учила и възпитавала дълги години на обратното. Да търся истината и да прощавам на хората като М.Тачков. Точно заради нея го правя г-н Тачков, Прощавам ви!
А относно този коментар
4. анонимен - Написано е от баба ми преди доста ...
10.01 17:01
orhideq написа:
Написано е от баба ми преди доста години.Тъй като реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да видя дали някой вече не го е откраднал.
И как така прецени да провериш дали ВЕЧЕ не е откраднато...товя навява помисли, че ти си решила да го крадеш, ама така за всеки случай ако някой нещо...
Не можеш да си представиш дори колко силна интуиция имам :О)
и все пак живеем в 21 век. Сега тези личности като Тачков никнат като гъби.
Явно всички коментиращи тук не са забелазали че това стихотворение е публикувано през 2006г. от мен. Повярвайте ми тогава никой не е чувал за Тачков,който аз и моя копнеж за истинността направиха известен за няколко дни :О)
цитирай
Не разбирам за какво ми прощава, след като в случая нямам прегрешение... А за /не/известността ми през 2006 г. , може да се види и чрез блоггрола ми - "Български песни" и сп. "Пламък" /мои неща, публикувани много преди 2006 г./...
Нямам думи.Луда.Трябваше да я оставиш без коментар,защото така само и дигнахме самочувствието.,четейки блога и и коментирайки психичните и отклонения.
цитирайБи било любопитно какво е сътворил. Още повече, авторските права имат само 50 годишна давност след смъртта на автора....
цитирай
57.
анонимен -
Марине,вярвам ти и те подкрепям-
11.01.2012 13:25
11.01.2012 13:25
ти си човек на честта и постъпваш правилно във
въпросния случай-именно това е пътя да изчистиш
калта,която хвърлят по теб-горе главата-истината
ще възтържествува-убедена съм в това-поздрави!
цитирайвъпросния случай-именно това е пътя да изчистиш
калта,която хвърлят по теб-горе главата-истината
ще възтържествува-убедена съм в това-поздрави!
Тук гледам се заражда Ефектът на Страйсънд, което само по себе си е коз в полза на стихотворението.
Някой сериозно се гъбарка с толеранса ти. ;)))
По-горе имаше един анонимен с много интелигентен коментар относно нагорните висши Енергии, които диктуват на поета. ;)))
И понеже спора винаги се развива на Принципа на Снежната топка, поискай на плагиатката още твои стихове от баба й - дет` викат и интелигентния анонимус, и Понтис, може да сте някакви кармични близнаци и да черпите творчески заряди от един Източник, което семейно рефлектира и върху дядо й? ;)))
Така, че... факт в полза на диспута би било публикуването на още стихове от талантливата баба.
Не си ли забелязъл, че плагиатите имат някакъв бъг в мозъка и когато припознаят нещо за "свое" няма сила, която да ги наклони в правилната посока на саморазкаяние и самоконтрол, защото плагиатството си е порок - кражба на духовност, на нещо чуждо, което твоето собствено въображение не може да роди, а много иска.
Само не се ядосвай - те винаги са до време! Това, което Бог ти е дал, човек не може да ти отнеме. :)))
цитирайНякой сериозно се гъбарка с толеранса ти. ;)))
По-горе имаше един анонимен с много интелигентен коментар относно нагорните висши Енергии, които диктуват на поета. ;)))
И понеже спора винаги се развива на Принципа на Снежната топка, поискай на плагиатката още твои стихове от баба й - дет` викат и интелигентния анонимус, и Понтис, може да сте някакви кармични близнаци и да черпите творчески заряди от един Източник, което семейно рефлектира и върху дядо й? ;)))
Така, че... факт в полза на диспута би било публикуването на още стихове от талантливата баба.
Не си ли забелязъл, че плагиатите имат някакъв бъг в мозъка и когато припознаят нещо за "свое" няма сила, която да ги наклони в правилната посока на саморазкаяние и самоконтрол, защото плагиатството си е порок - кражба на духовност, на нещо чуждо, което твоето собствено въображение не може да роди, а много иска.
Само не се ядосвай - те винаги са до време! Това, което Бог ти е дал, човек не може да ти отнеме. :)))
59.
анонимен -
оповести бързо кои идиоти написаха ...
11.01.2012 13:46
11.01.2012 13:46
оповести бързо кои идиоти написаха двата минуса на постинга???
сигурно са върли плагиати.
цитирайсигурно са върли плагиати.
wonder написа:
Тук гледам се заражда Ефектът на Страйсънд, което само по себе си е коз в полза на стихотворението.
Някой сериозно се гъбарка с толеранса ти. ;)))
По-горе имаше един анонимен с много интелигентен коментар относно нагорните висши Енергии, които диктуват на поета. ;)))
И понеже спора винаги се развива на Принципа на Снежната топка, поискай на плагиатката още твои стихове от баба й - дет` викат и интелигентния анонимус, и Понтис, може да сте някакви кармични близнаци и да черпите творчески заряди от един Източник, което семейно рефлектира и върху дядо й? ;)))
Така, че... факт в полза на диспута би било публикуването на още стихове от талантливата баба.
Не си ли забелязъл, че плагиатите имат някакъв бъг в мозъка и когато припознаят нещо за "свое" няма сила, която да ги наклони в правилната посока на саморазкаяние и самоконтрол, защото плагиатството си е порок - кражба на духовност, на нещо чуждо, което твоето собствено въображение не може да роди, а много иска.
Само не се ядосвай - те винаги са до време! Това, което Бог ти е дал, човек не може да ти отнеме. :)))
Някой сериозно се гъбарка с толеранса ти. ;)))
По-горе имаше един анонимен с много интелигентен коментар относно нагорните висши Енергии, които диктуват на поета. ;)))
И понеже спора винаги се развива на Принципа на Снежната топка, поискай на плагиатката още твои стихове от баба й - дет` викат и интелигентния анонимус, и Понтис, може да сте някакви кармични близнаци и да черпите творчески заряди от един Източник, което семейно рефлектира и върху дядо й? ;)))
Така, че... факт в полза на диспута би било публикуването на още стихове от талантливата баба.
Не си ли забелязъл, че плагиатите имат някакъв бъг в мозъка и когато припознаят нещо за "свое" няма сила, която да ги наклони в правилната посока на саморазкаяние и самоконтрол, защото плагиатството си е порок - кражба на духовност, на нещо чуждо, което твоето собствено въображение не може да роди, а много иска.
Само не се ядосвай - те винаги са до време! Това, което Бог ти е дал, човек не може да ти отнеме. :)))
Хората с "бъг" не разбират от толерантност - държат си на своето право, присвояват си чуждото без угризения... В случая става въпрос за болно самовнушение...
hloris написа:
ти си човек на честта и постъпваш правилно във
въпросния случай-именно това е пътя да изчистиш
калта,която хвърлят по теб-горе главата-истината
ще възтържествува-убедена съм в това-поздрави!
въпросния случай-именно това е пътя да изчистиш
калта,която хвърлят по теб-горе главата-истината
ще възтържествува-убедена съм в това-поздрави!
Но аз не разчитам на гола вяра... Някой не погледна ли линка със пресниманото от стихосбирката ми?!...
notredame написа:
Толкова интересна тема,колега!
Плагиаторчетата по цял ден седят и копаят в интернет и вадят и снаждат текстчета,строфички,стихчета,та и цели стилове.Изкрено ме учудва хъса,които имат,за да вършат тази дейност,като резултата е смехът и презрението на околните,дрипава и некадърна душица и мизерен джоб.Жалко е,че в България за кражби на интелектуален труд скоро няма да има строгост.Цветан е прав,че се краде от който има!
Плагиаторчетата по цял ден седят и копаят в интернет и вадят и снаждат текстчета,строфички,стихчета,та и цели стилове.Изкрено ме учудва хъса,които имат,за да вършат тази дейност,като резултата е смехът и презрението на околните,дрипава и некадърна душица и мизерен джоб.Жалко е,че в България за кражби на интелектуален труд скоро няма да има строгост.Цветан е прав,че се краде от който има!
pontis написа:
Би било любопитно какво е сътворил. Още повече, авторските права имат само 50 годишна давност след смъртта на автора....
Но дори и 70 г. след смъртта на автора, името му трябва да се посочи под съответната творба...
mirachopi написа:
Нямам думи.Луда.Трябваше да я оставиш без коментар,защото така само и дигнахме самочувствието.,четейки блога и и коментирайки психичните и отклонения.
Нямам нищо против самочувствието й - но да не е на мой гръб...
анонимен написа:
оповести бързо кои идиоти написаха двата минуса на постинга???
сигурно са върли плагиати.
сигурно са върли плагиати.
От непознати /за мен/ съблогъри са...
31. анонимен - neeeeeeee
10.01 20:08
NEEEEEEEE AZ NAPISAH STIHOTVORENIETO.I BABA I I MARIN SA GO OTKRADNALI OT MEN.AMA NI6TO.HUBAVO SI GO NAPISAL BE MARINE.DAVAQ VSE TAKA.
цитирай
Изтрий
32. troia - Ами
10.01 20:38
така е като пишеш хубаво...ще те крадат.:))) Това го казвам в кръга на шегата, всъщност е много неприятно и те подкрепям напълно. На всеки може да се случи. Поздрави!
цитирай
Изтрий
33. анонимен - ;)
10.01 20:47
ее, споко де - нали всички сме чували как поетите се свързват с висши енергии и стиховете направо се изливат чрез тях... може пък да имаш телепатична връзка с баба й или да сте се свързали с един и същ източник. :)
цитирай
По-вероятно е дядо ми да е написал стихото и да го е посветил на баба й... :)
цитирай10.01 20:08
NEEEEEEEE AZ NAPISAH STIHOTVORENIETO.I BABA I I MARIN SA GO OTKRADNALI OT MEN.AMA NI6TO.HUBAVO SI GO NAPISAL BE MARINE.DAVAQ VSE TAKA.
цитирай
Изтрий
32. troia - Ами
10.01 20:38
така е като пишеш хубаво...ще те крадат.:))) Това го казвам в кръга на шегата, всъщност е много неприятно и те подкрепям напълно. На всеки може да се случи. Поздрави!
цитирай
Изтрий
33. анонимен - ;)
10.01 20:47
ее, споко де - нали всички сме чували как поетите се свързват с висши енергии и стиховете направо се изливат чрез тях... може пък да имаш телепатична връзка с баба й или да сте се свързали с един и същ източник. :)
цитирай
По-вероятно е дядо ми да е написал стихото и да го е посветил на баба й... :)
Марин как се промъква в стаята на бабата... (в сумрака отекват стъпки и се чува скърцаща панта)
Бабата е задрямала, а до нея на написано с перо до мастилницата стихотворението...
Марин го грабва и изчезва в мрака. Невръстната тогава внучка става свидетел на тази покъртителна сцена и до днес носи травма в душата си и търси крадеца :) Добре, че помни стихотворението "на Баба" и до днес...
цитирайБабата е задрямала, а до нея на написано с перо до мастилницата стихотворението...
Марин го грабва и изчезва в мрака. Невръстната тогава внучка става свидетел на тази покъртителна сцена и до днес носи травма в душата си и търси крадеца :) Добре, че помни стихотворението "на Баба" и до днес...
Въпреки,че пиша само за удоволствие,ти си причината името ми да стои под всяка моя творба.Благодаря ти!
цитирайв нашата държава няма никаква защита и застраховка, че няма да ти отмъкнат нещо, дори да си сложиш тагове, никове, имена, водни знаци ...
Няма кой да спре тези набези.
Спомням си пладнешкия обир на Евстати Бурнаски! Той е име в литературата ни. Познават го поколения. Но една ямболска адвокатка му задигнала доста непубликувани стихове и си издала с тях цели 3 /три!!!/ стихосбирки. Без срам, без свян, без съвест.
Евстати Бурнаски каза само, че няма сили и средства да води дела срещу наглостта.
Можех да ти напиша нещо в шеговита форма, но реших да е съвсем сериозно. Една моя картина, която бях рисувала по големия български акварелист Константин Щъркелов я бяха откраднали от в."Уикенд", от екипа на многоуважаемата г-жа Кртистина Патрашкова и я бяха представили в нейната статия за картина на този велик майстор.
Моята е масло и си личи разликата в класата от километри и с невъоръжено око.
Сега дори на най-невзрачните си снимки слагам воден знак. И какво от това?!
В руските сайтове авторството е защитено, но при нас не е така. До кога ли ще трябва да се учим?!
Поздравявам те за хубавото стихотворение, скъпи ми приятелю!
цитирайНяма кой да спре тези набези.
Спомням си пладнешкия обир на Евстати Бурнаски! Той е име в литературата ни. Познават го поколения. Но една ямболска адвокатка му задигнала доста непубликувани стихове и си издала с тях цели 3 /три!!!/ стихосбирки. Без срам, без свян, без съвест.
Евстати Бурнаски каза само, че няма сили и средства да води дела срещу наглостта.
Можех да ти напиша нещо в шеговита форма, но реших да е съвсем сериозно. Една моя картина, която бях рисувала по големия български акварелист Константин Щъркелов я бяха откраднали от в."Уикенд", от екипа на многоуважаемата г-жа Кртистина Патрашкова и я бяха представили в нейната статия за картина на този велик майстор.
Моята е масло и си личи разликата в класата от километри и с невъоръжено око.
Сега дори на най-невзрачните си снимки слагам воден знак. И какво от това?!
В руските сайтове авторството е защитено, но при нас не е така. До кога ли ще трябва да се учим?!
Поздравявам те за хубавото стихотворение, скъпи ми приятелю!
shtrakalka написа:
на толкова безсмислени коментари си отговорил, аз един простичък въпрос ти зададох, а ти го остави без отговор.
Помня въпроса ти... Бях деактивирал временно предишния си постинг, за да не се окажа с 2 постинга на "първа"... Поздрави!
Какво наказание да й определим?...:)
цитирай
72.
mt46 -
Да, това малка заприлича на сериал... Но подобни роли не ми допадат... ;)
11.01.2012 21:07
11.01.2012 21:07
mileidi46 написа:
Аз без да видя какво става тук,припознах този стих !!!Ами и на мен ми го подари баба ми!!! Помолих въпросната- да докаже че не е на баба ми,а на баба и...:((((
леле....ами ако се окаже ,че бабите ни са една и съща жена-значи ли ние сме сестри-незаконни прегрешения на бащите ни...леле,леле....ега ти сериала тук ще стане:))))
леле....ами ако се окаже ,че бабите ни са една и съща жена-значи ли ние сме сестри-незаконни прегрешения на бащите ни...леле,леле....ега ти сериала тук ще стане:))))
73.
mt46 -
Благодаря ви! Останалите й постинги са скрити. Интересно - защо и какво ли съдържат?
11.01.2012 21:29
11.01.2012 21:29
13. idealist - :)
10.01 15:28
Щом за един стих се натискат много автори - значи той си струва! :)
Не вярвам Марин да е плагиатствал.
цитирай
Изтрий
14. pantaleev - Еее добре че реагираш Марине
10.01 15:37
Има много луди в днешната поетична блог гилдия. За първи път я чувам тази поетеса, но е явно тя е плагиатката. Взима производения от тук, от там и ги представя за свои.
цитирай
Изтрий
цитирай10.01 15:28
Щом за един стих се натискат много автори - значи той си струва! :)
Не вярвам Марин да е плагиатствал.
цитирай
Изтрий
14. pantaleev - Еее добре че реагираш Марине
10.01 15:37
Има много луди в днешната поетична блог гилдия. За първи път я чувам тази поетеса, но е явно тя е плагиатката. Взима производения от тук, от там и ги представя за свои.
цитирай
Изтрий
74.
mt46 -
Благодаря ви, Павел, Гочо и Монна! Не обичам да се самоизтъквам, но и не обичам да ме нападат...
11.01.2012 21:38
11.01.2012 21:38
15. sparotok - гадно е
10.01 15:46
Гадно е като стане така. Някои хорица са се превърнали в превъртели психопати...
Аз лично вярвам на тебе.
Поздрави!
цитирай
Изтрий
16. gocho52 - Подкрепям те, Марине...
10.01 15:58
Пиши и се гордей с труда си.
цитирай
Изтрий
17. monna1 - Много неприятно се е получило!
10.01 16:15
Питам се, защо?!? Тези хитринки, на дребно, у някои хора само разстройват
деня ни!
Усмихни се, нали знаеш, че дяволът с усмивка се гони! Не си хаби нервите!!!
цитирай10.01 15:46
Гадно е като стане така. Някои хорица са се превърнали в превъртели психопати...
Аз лично вярвам на тебе.
Поздрави!
цитирай
Изтрий
16. gocho52 - Подкрепям те, Марине...
10.01 15:58
Пиши и се гордей с труда си.
цитирай
Изтрий
17. monna1 - Много неприятно се е получило!
10.01 16:15
Питам се, защо?!? Тези хитринки, на дребно, у някои хора само разстройват
деня ни!
Усмихни се, нали знаеш, че дяволът с усмивка се гони! Не си хаби нервите!!!
henzelski написа:
гледай аз да не барна някое твое стихотворение и да го представя за написано от дядо ми през Балканската война, докато киснел в окопа и си мислел за Калиопа... :)))
Стават такива работи, приятелю, не се коси! Всеки може тук да копне нещо чуждо и да го представи за свое. На Орхидея и е харесало, значи е добро! Което би трябвало да те радва.
Стават такива работи, приятелю, не се коси! Всеки може тук да копне нещо чуждо и да го представи за свое. На Орхидея и е харесало, значи е добро! Което би трябвало да те радва.
tsvetanandreev написа:
Нека ме крадат - краде се от тогова,който има...
От бедняка какво за открадеш - орисията ли?
От бедняка какво за открадеш - орисията ли?
20. apostapostoloff - Има една такава поговорка:
10.01 16:58
"От празна плевня не можеш нищо да отмъкнеш." Има и един хвъркати думи, според които плагиатството е най- искрената форма на ласкателство. Така че тази крадла ви е направила истински комплимент
цитирай
Изтрий
21. pcelata - Приятелю,
10.01 17:00
това е повече от пошлост.Аз винаги казвам,че тези които крадат-не крадат от хората,а от себе си.Не ти сьчуствам,защото ти си велик поет и си знаеш цената.
цитирай
цитирай10.01 16:58
"От празна плевня не можеш нищо да отмъкнеш." Има и един хвъркати думи, според които плагиатството е най- искрената форма на ласкателство. Така че тази крадла ви е направила истински комплимент
цитирай
Изтрий
21. pcelata - Приятелю,
10.01 17:00
това е повече от пошлост.Аз винаги казвам,че тези които крадат-не крадат от хората,а от себе си.Не ти сьчуствам,защото ти си велик поет и си знаеш цената.
цитирай
анонимен написа:
quote"Тъй като
реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да
видя дали някой вече не го е откраднал" quote
И как така прецени да провери дали ВЕЧЕ не е откраднато...товя навява помисли, че e решила да го краде, ама така за всеки случай ако някой нещо...
реших да използвам стихотворението, прецених че е най добре първо да
видя дали някой вече не го е откраднал" quote
И как така прецени да провери дали ВЕЧЕ не е откраднато...товя навява помисли, че e решила да го краде, ама така за всеки случай ако някой нещо...
Интересно е също защо едва сега реагира, след като моят постинг със стихото ми е от март месец миналата година?!...
magicktarot написа:
Или се оплачи на админи, модератори и т.н. Често в такива случаи някой, който си е поставил за цел да те смаже, базира именно на "неприкосновеността на личната кореспонденция" и си прави каквото си иска! Подлагайки на гаден тормоз потърпевшия...
Не сметнах за нужно да се оплаквам на админи или модератори - навярно щяха да изтрият блога на Орхидея... А аз нямам нищо против блога й...
80.
mt46 -
Благодаря ти, Златке! Помня, че и теб те бяха изплагиатствали и си имаше главоболия...
11.01.2012 22:14
11.01.2012 22:14
esen написа:
Не успях да прочета всички коментари, но и няма смисъл, зощото не те определят мнението ми. Ти си от добрите български поети и това вероятно дразни амбициозните, но посредствени такива. Случвало се е и не виждам начин да се спрат плагиатите и нахалниците. Таланта ти не могат да отнемат, но е адски неприятно усещането за подложена динена кора.
Желая ти още повече успехи, "за да се пукат душманите"!
Поздрави!
Желая ти още повече успехи, "за да се пукат душманите"!
Поздрави!
анонимен написа:
Я си го рездлете и не се карайте! :))
Да пишем: "Автори - Марин Тачков и бабата на Орхидея"? :))
stoineff написа:
да се докаже. Особено на текст, който покаже по - старо написано (публикувано) е ясно, че е негово :) всичко останало са голословия, или накратко - на баба ти фърчилото :)
Поздрави, Марине,
Поздрави, Марине,
По-точно - на баба й хвърчилото... :)
Поздрави и на теб!
katan написа:
в нашата държава няма никаква защита и застраховка, че няма да ти отмъкнат нещо, дори да си сложиш тагове, никове, имена, водни знаци ...
Няма кой да спре тези набези.
Спомням си пладнешкия обир на Евстати Бурназки! Той е име в литературата ни. Познават го поколения. Но една ямболска адвокатка му задигнала доста непубликувани стихове и си издала с тях цели 3 /три!!!/ стихосбирки. Без срам, без свян, без съвест.
Евстати Бурназки каза само, че няма сили и средства да води дела срещу наглостта.
Можех да ти напиша нещо в шеговита форма, но реших да е съвсем сериозно. Една моя картина, която бях рисувала по големия български акварелист Константин Щъркелов я бяха откраднали от в."Уикенд", от екипа на многоуважаемата г-жа Кртистина Патрашкова и я бяха представили в нейната статия за картина на този велик майстор.
Моята е масло и си личи разликата в класата от километри и с невъоръжено око.
Сега дори на най-невзрачните си снимки слагам воден знак. И какво от това?!
В руските сайтове авторството е защитено, но при нас не е така. До кога ли ще трябва да се учим?!
Поздравявам те за хубавото стихотворение, скъпи ми приятелю!
Няма кой да спре тези набези.
Спомням си пладнешкия обир на Евстати Бурназки! Той е име в литературата ни. Познават го поколения. Но една ямболска адвокатка му задигнала доста непубликувани стихове и си издала с тях цели 3 /три!!!/ стихосбирки. Без срам, без свян, без съвест.
Евстати Бурназки каза само, че няма сили и средства да води дела срещу наглостта.
Можех да ти напиша нещо в шеговита форма, но реших да е съвсем сериозно. Една моя картина, която бях рисувала по големия български акварелист Константин Щъркелов я бяха откраднали от в."Уикенд", от екипа на многоуважаемата г-жа Кртистина Патрашкова и я бяха представили в нейната статия за картина на този велик майстор.
Моята е масло и си личи разликата в класата от километри и с невъоръжено око.
Сега дори на най-невзрачните си снимки слагам воден знак. И какво от това?!
В руските сайтове авторството е защитено, но при нас не е така. До кога ли ще трябва да се учим?!
Поздравявам те за хубавото стихотворение, скъпи ми приятелю!
Не знаех, че в руските сайтове има защита на авторското право. Явно сме изостанали... Поздрави, приятелко!
dolsineq написа:
Какво наказание да й определим?...:)
creatura написа:
Въпреки,че пиша само за удоволствие,ти си причината името ми да стои под всяка моя творба.Благодаря ти!
Помня - беше по повод на един плагиатски случай, за който писах...
Естествено е човек да пише името си под своите текстове...
86.
анонимен -
Марине, възхищавам ти се как се бориш с всички възможни средства,
11.01.2012 22:38
11.01.2012 22:38
срещу неправдата на толкова трудно място като това в blog.bg. Не спирай, не се уморявай да защитаващ всичко свое със средствата на перото ти, защото и това те извисява още повече като поет. Всички ние, твоите приятели и почитатели, смея да мисля, че съумяваме да разпознаем всичко написано от теб, а бъдещите такива, в много кратък срок ще се присъединят към нас. Останалите ......... не си струват вниманието.
цитирайstoineff написа:
Марин как се промъква в стаята на бабата... (в сумрака отекват стъпки и се чува скърцаща панта)
Бабата е задрямала, а до нея на написано с перо до мастилницата стихотворението...
Марин го грабва и изчезва в мрака. Невръстната тогава внучка става свидетел на тази покъртителна сцена и до днес носи травма в душата си и търси крадеца :) Добре, че помни стихотворението "на Баба" и до днес...
Бабата е задрямала, а до нея на написано с перо до мастилницата стихотворението...
Марин го грабва и изчезва в мрака. Невръстната тогава внучка става свидетел на тази покъртителна сцена и до днес носи травма в душата си и търси крадеца :) Добре, че помни стихотворението "на Баба" и до днес...
анонимен написа:
срещу неправдата на толкова трудно място като това в blog.bg. Не спирай, не се уморявай да защитаващ всичко свое със средствата на перото ти, защото и това те извисява още повече като поет. Всички ние, твоите приятели и почитатели, смея да мисля, че съумяваме да разпознаем всичко написано от теб, а бъдещите такива, в много кратък срок ще се присъединят към нас. Останалите ......... не си струват вниманието.
Да, трудно е тук... Всеки ден може да ти сервират нещо неприятно... Този постинг ми отне доста време и нерви... Но не обичам да си оставям коня в калта...
На баба ми хурката !
Трябва да има забрана за копиране на текстовете в блог бг.
В други сайтове и да искаш не можеш да копираш .
Това не е осъществено в нашия блог .
Марине , те ще ти откраднат един стих ,
ти през това време ще си написал още пет ! Ха ха ! Талантът не могат да ти откраднат !
цитирайТрябва да има забрана за копиране на текстовете в блог бг.
В други сайтове и да искаш не можеш да копираш .
Това не е осъществено в нашия блог .
Марине , те ще ти откраднат един стих ,
ти през това време ще си написал още пет ! Ха ха ! Талантът не могат да ти откраднат !
panazea написа:
На баба ми хурката !
Трябва да има забрана за копиране на текстовете в блог бг.
В други сайтове и да искаш не можеш да копираш .
Това не е осъществено в нашия блог .
Марине , те ще ти откраднат един стих ,
ти през това време ще си написал още пет ! Ха ха ! Талантът не могат да ти откраднат !
Трябва да има забрана за копиране на текстовете в блог бг.
В други сайтове и да искаш не можеш да копираш .
Това не е осъществено в нашия блог .
Марине , те ще ти откраднат един стих ,
ти през това време ще си написал още пет ! Ха ха ! Талантът не могат да ти откраднат !
Да копират - но поне да пишат имената на авторите /източниците/...
Търсене
Блогрол
1. М. Тачков - Български песни /стихосбирка/
2. М. Тачков - Ако бях премиер
3. Дела
4. Деспи...
5. Стойнев
6. Светлана
7. Блогът на Стойнев
8. Блог. бг - правила
9. М. Тачков - Любовна балада
10. Публикации - сп. "Пламък"
11. "Изповедта на една компаньонка"
12. Плагиатска "стихосбирка"
13. "Добри да бъдем"
14. Най-хубавата
15. Молитва
16. Меджик
17. Две и 200
18. Да се завърнеш... Редактиране...
19. За държавата, цените, политиците и бюрократите
20. Всеки стих е път към Теб
21. Н. Николов
22. 22. Защо някои другари не са ми драги
23. Западният либерализъм е по-разрушителен от комунизма
24. Контрол чрез глада. Монсанто
25. Да бъдем максимално живи
26. М. Тачков - "Светлей, Училище"
27. М. Тачков - Светоглед
28. М. Тачков - Аз обвинявам
29. 29. Противоречия в автохтонната теория
30. Славянизация
2. М. Тачков - Ако бях премиер
3. Дела
4. Деспи...
5. Стойнев
6. Светлана
7. Блогът на Стойнев
8. Блог. бг - правила
9. М. Тачков - Любовна балада
10. Публикации - сп. "Пламък"
11. "Изповедта на една компаньонка"
12. Плагиатска "стихосбирка"
13. "Добри да бъдем"
14. Най-хубавата
15. Молитва
16. Меджик
17. Две и 200
18. Да се завърнеш... Редактиране...
19. За държавата, цените, политиците и бюрократите
20. Всеки стих е път към Теб
21. Н. Николов
22. 22. Защо някои другари не са ми драги
23. Западният либерализъм е по-разрушителен от комунизма
24. Контрол чрез глада. Монсанто
25. Да бъдем максимално живи
26. М. Тачков - "Светлей, Училище"
27. М. Тачков - Светоглед
28. М. Тачков - Аз обвинявам
29. 29. Противоречия в автохтонната теория
30. Славянизация