Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2012 12:13 - За тези, които не вярват, а и за тези, които вярват.
Автор: chingachkuk Категория: Други   
Прочетен: 14902 Коментари: 60 Гласове:
32

Последна промяна: 02.09.2012 13:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Продължава борбата ми с човешката злоба, толкова голяма, че ми е трудно да я асимилирам. Някой пожела снимка на мен и покойния вече мой баща, прилагам я, надявам се вече ще ви стане ясно, че не се шегувам или гавря, нямам и намерение...
image

Снимката е от 24.09.2011г. от моята сватба, виждам се аз самия, баща ми пред мен и майка ми до него, снимката е правена в ритуалната зала на Младежки дом....


Тагове:   мъка,   баща,   скръб,   злоба,


Гласувай:
33



Предишен постинг

1. анонимен - RIP
02.09.2012 12:27
RIP
цитирай
2. анонимен - az ne viarvam i to4ka.
02.09.2012 12:37
az ne viarvam i to4ka.
цитирай
3. анонимен - датата
02.09.2012 12:53
която сте посочили още не е настъпила
цитирай
4. анонимен - ахахаххаха ей тоя ще ме спука от с...
02.09.2012 13:03
ахахаххаха ей тоя ще ме спука от смях
бекса от една година ходи като въртоглав и се чуди каква мазня да ми стори задето му бих шута и му забраних да ми реализира розата
ей човече хич не си наред с главата може би това е една от приините да бягам от теб като християнка от сатанист
цитирай
5. chingachkuk - Да
02.09.2012 13:04
Наистина от съм я объркал, поправих я... Който не вярва.... ами не мога да ви накарам да вярвате, ако желаете свържете се с мен ще ви предоставя каквото доказателство искате!
цитирай
6. chingachkuk - 13.03.,
02.09.2012 13:06
Колега, наистина нямам идея за какво говорите, още по-малко кой е тоя Бекса...
цитирай
7. анонимен - колегата е жив и здрав а ти се засрами
02.09.2012 13:07
колегата е жив и здрав а ти се засрами
цитирай
8. chingachkuk - Да ви дам
02.09.2012 13:17
Да ви дам телефонния номер на майка ми в Кипър да и звъннете и да и обясните, че съпруга и е жив и здрав!? Може да се бъркате, но човека с голата глава от снимката - баща ми го няма, обяснявайте си каквото искате... Мога поименно да обясня кой кой е на снимката, това ще ви стигне ли?
цитирай
9. bella11 - Николай, спри се!
02.09.2012 13:34
Няма нужда да се обясняваш на тия нещастници!
Остави ги и не ги съди!
ИМА КОЙ ДА ГИ СЪДИ!

И не искай прошка заради баща си, от БОКЛУЦИ!
цитирай
10. анонимен - Не давай повече доказателства!
02.09.2012 13:46
Това никому не е нужно. Обяснимо е да има съмнения на място, потънало в лъжи, мръсотия и измама, каквото е блог.бг.
Ако е истина, загубата е за семейството и близките му и нека почива в мир.
Ако не е, грехът за гаврата е върху главата на извършителя.

За онези, които са повярвали, не са нужни доказателства.
За онези, които не вярват, никакви доказателства няма да са достатъчни.
Не си губи времето тук!
цитирай
11. анонимен - Nikolay, ochte vednaj izvinete me ...
02.09.2012 13:59
Nikolay, ochte vednaj izvinete me za latinitzata. Prisaediniavam se kam saveta da sprete da obiasniavate kakvoto I da bilo poveche. Niamate nikakvo osnovanie da se sramuvate ot bachta vi, toi beche chesten chovek, obiavil voyna na heitarite. Iavno ne moja da ya specheli, no ne povtariaite i viesachtata greshka, oshte poveche, che vi ochakva nechto chudesno. ..
цитирай
12. vmir - Моите съболезнования за тежката загуба!
02.09.2012 14:19
Добър човек беше.
цитирай
13. анонимен - Силвия
02.09.2012 16:14
Съболезнования към семейството Ви/кумицата на Диана и Бого/.
цитирай
14. mirachopi - Аз знам че ти си сина на Митко,снимката ти ми го доказа///
02.09.2012 17:18
Той ми беше разказал на лични за теб,предполагам че ти си по-големия разговора ни беше по един мой постинг за недоносените деца,и той сподели че големия му син се е родил недоносен а сега е 2 метра,мъж скала.Потърсих съобщенията но ми изписва че са изтрити/не от мен обаче/.Бащата ти веднъж ми прати линк към твой пост доколкото помня беше що за овце сме ние българите или поне моя коментар беше такъв,но ти така и не ми отговори.Така че ...ти си,обаче отказвам да ти вярвам.Не искам.Аз загубих майка си преди 3 години/на 52/,след 8 месеца се роди 3то ти и внуче,така че...разбирам те и страдам с теб.
цитирай
15. mirachopi - Намерих коментара си.. бил е към твоето ОТВОРЕНО ПИСМО
02.09.2012 17:23
Съболезнования,а тоя блог напоследък е много злобен и гаден.
цитирай
16. анонимен - съболезнования момче. . стига о...
02.09.2012 17:27
съболезнования момче..стига обяснява на диванета...стига ти мъката!Горе главата...колкото и да е трудно !Ако можеш изпълни желанието му както си писал в предния пост...и не се връзвай на глупаци!Бъди силен момче...сега мъжката опора в семейството си ти!Поклон!
цитирай
17. анонимен - Вечна му памет!!!!!!
02.09.2012 17:27
Вечна му памет!!!!!!
цитирай
18. esen - Много тъжно!:(
02.09.2012 18:01
Съболезнования!
Мир на праха му!
цитирай
19. анонимен - Ястребово око
02.09.2012 18:03
Хуронът Магуа се е представил за татко ми Чингачгук.
Дедо е жив, във вечните ойро полета.
цитирай
20. saadi - Щом е починал баща ти , мога само да изкажа съболезнованията си .
02.09.2012 18:19
Вече е без значение какво мислят блогърите тук за него . Могат да му го споделят като се срещнат на оня свят .
Все пак , не биваше да превръщаш смъртта му в цирк . Можеше да пуснеш кратко съобщение и да затвориш блога си за анонимни коментари .
цитирай
21. cefules - Да почива в мир! Достоен човек беше! ...
02.09.2012 18:49
Да почива в мир! Достоен човек беше! Разтърсен съм! А тези, които сега изливат нечистотии в блога ти, само доказват колко е бил прав. Не ги понасяше, не го понасяха и те. Защото беше мъжкар, защото беше чист.
цитирай
22. анонимен - Много беше чист, особено в устата.
02.09.2012 19:07
24. ketcakuatl - МЪРШОЛЯКА
28.08 22:39
Мара, шибана от мароканци в гъза, в устата, с бърза смяна на местата за по няколко евро. Никога не предлага свои снимки защото е грозна разпоретина. Иначе се стреми да се 'прави' с някакви измислени снимки и истории на които се хващат само другите брантии като нея. Жалко, грозно същество, водещо нищожен живот, и поради това пълно с комплекси рядко лайнце. Толкоз!
цитирай
цитирай
23. bella11 - Нещастни анонимнико!
02.09.2012 19:15
Скривай се в лайната, където, очевидно, е най-добре за мишоци като теб!

Защо не излезеш с ника си?
цитирай
24. анонимен - Тази bella11
02.09.2012 19:36
новорегистрирана с идеята да коментира тук, явно доста добре е овладяла митковия специфичен начин на изразяване.
цитирай
25. анонимен - Опааааа bella11
02.09.2012 19:36
Ти да не си по-малко анонимна като преди час си регистрирала ника си?
Много ми миришеш на Митьо потника. Същата смрад иде от към теб.
цитирай
26. bella11 - Не може да си толкова тъп/а!
02.09.2012 19:58
Ако погледнеш профила ми, нещастно създание, ще видиш, че аз съм оная, дето момчето-автор на тези две теми , не може да понася!
Хиляда пъти сме се хващали за гушата с него в нета, но не мога да гледам как се гаврите със смъртта на баща му!
И на мен ми е гнусно да говоря на 'вашия' език, но се налага, предвид спазмите, които предизвикват ваште бръщолевения!
Засрамете се!
И замлъкнете най-накрая!
цитирай
27. анонимен - bella11 лъжкиня!
02.09.2012 20:18
профила ти е пресен и празен.
накрая се издадохте гадни копилета. 'вашия' език - так пише митьо потника на мястото на кавичките.
нещастни циркаджии!
цитирай
28. epicfail - I see dead people
02.09.2012 20:27
I see dead people. Бахти болната нация. Някой бил толкова лош, че не можел да почине. То затова добрите си отиват първи явно.
Daaaamn !
цитирай
29. tutankhamon661 - chingachkuk
02.09.2012 20:35

Моите съболезнования!

Онова, което ти наричаш "злоба", за тях означава, че са "истински". Ако беше така, всеки тираджия щеше да е "дясна ръка на Бога".

Но това е - болни хора.

цитирай
30. анонимен - epicfail
02.09.2012 20:36
бръмченце,ти отскоро забръмча в блога и е по-добре да си траеш.
като си сложиш очилата ще започнеш да виждаш по-ясно.
цитирай
31. bella11 - АНОНИМНИ МИЗЕРНИКО 20:18
02.09.2012 20:39
Профилът ми е пресен и празен, защото влязох да защитя от вас момчето, което просто искаше да сподели , че баща му е починал!
Не сте хора, СКОТОВЕ СТЕ!
И не ме наричай копеле, нещастнико, защото ще ти се върне!
Горкия Митко, на който се е налагало да общува с такива измекяри! Един Господ знае какво е намирал тук.
Болен си, анонимни, лекувай се, докато е време!
Нищо друго не ти остава! НИЩО!
цитирай
32. анонимен - Моите съболезнования! О...
02.09.2012 20:40
tutankhamon661 написа:

Моите съболезнования!

Онова, което ти наричаш "злоба", за тях означава, че са "истински". Ако беше така, всеки тираджия щеше да е "дясна ръка на Бога".

Но това е - болни хора.



Тутурутке, ако се умира от злоба, значи ти си следващият, помияр!
цитирай
33. antivlaks - Ако погледнеш профила ми, нещастно ...
02.09.2012 20:40
bella11 написа:
Ако погледнеш профила ми, нещастно създание, ще видиш, че аз съм оная, дето момчето-автор на тези две теми , не може да понася!
Хиляда пъти сме се хващали за гушата с него в нета, но не мога да гледам как се гаврите със смъртта на баща му!
И на мен ми е гнусно да говоря на 'вашия' език, но се налага, предвид спазмите, които предизвикват ваште бръщолевения!

Браво !!!
На зло куче - зъл прът !!!
Няма нищо по-гадно от анонимен "дрисльо"!!!
Засрамете се!
И замлъкнете най-накрая!

цитирай
34. tutankhamon661 - 32. анонимен
02.09.2012 20:45
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:

Моите съболезнования!

Онова, което ти наричаш "злоба", за тях означава, че са "истински". Ако беше така, всеки тираджия щеше да е "дясна ръка на Бога".

Но това е - болни хора.



Тутурутке, ако се умира от злоба, значи ти си следващият, помияр!



Здравей, Дясна ръка на Бога! Твоят път е постлан с цветя и добри намерения.

Имаш запазено място в Рая - някъде между Джак Изкормвача и Бостънския удушвач.
цитирай
35. анонимен - Тази бела11 прави мечешка услуга на момчето
02.09.2012 21:03
Вместо да защитава, само се излага. Такъв гнусен език при скръбен повод, си е истинска аномалия.
При такива защитници, ясно е защо има съмнения.
цитирай
36. bella11 - Айде де!:)
02.09.2012 21:12
Крадецът вика: " Дръжте крадеца!"

Някоя друга техника да пробваш?
Интригантче нещастно!
цитирай
37. анонимен - bela, какви са тези усмивки?
02.09.2012 21:14
Нали си много скръбен/а?
Май интригантът си ти, а езикът ти е отвратителен. Подставен, жалък смешник.
цитирай
38. bella11 - Келеш!
02.09.2012 21:17
Трябва ли да ти обяснявам защо се усмихвам? Кой си ти, анонимни нещастнико, дето цял ден ровиш?

Празен е животът ти, явно!
цитирай
39. анонимен - bella11 е пореден тъп профил на Т...
02.09.2012 21:19
bella11 е пореден тъп профил на Тутурутко.
само нещастно и самотно същество като него може да си изгуби цял ден в тъпия нет. нещастник...
цитирай
40. bella11 - А кой
02.09.2012 21:26
е Тутурутко?

Изглежда ти си нещастен/на. Личи ти! Излез от тук и не мърси повече темата на момчето!
Никак не съм изненадана, че Митко, е ползвал такива обръщения към вас. ОчевАдно си ги заслужавате, анонимни мишоци!

Чуха се и добри думи за него, дано това е утеха за сина му.
цитирай
41. анонимен - Момче, не позволявай на никого да ...
02.09.2012 21:29
Момче, не позволявай на никого да рови с мръсни ръце в душата ти!!!! Върви си от тук, гледай си семейството за радост на починалия ти родител, който и от небето се тревожи за теб!!! Махни се от тук и се запази чист! Съболезнования, знам как боли за баща!
цитирай
42. pando - ОТ ПАНДО
02.09.2012 21:58
Най-сърдечни съболезнования...Да почива в мир баща ти...
цитирай
43. antivlaks - bella11 е пореден тъп профил на Т...
02.09.2012 21:59
анонимен написа:
bella11 е пореден тъп профил на Тутурутко.
само нещастно и самотно същество като него може да си изгуби цял ден в тъпия нет. нещастник...

Не вярвам да кажеш същото и за моят профил!Погледни го добре зада видиш кой ще ти се изхрачи!
Затвори си помиярника най-после !
Какъвто и да е бил ........поне беше "мъж" и не се криеше като "пу...ки" като тебе !
цитирай
44. tutankhamon661 - bella11
02.09.2012 21:59
Ако искаш кажи, че си мой профил - от мен нямаш проблем. Всички свестни блогъри знаят, че не е така.

Имам и лична полза - колкото по-често го повтарят, толкова повече олеква. Cама виждаш - по-нагоре те определиха като "Митко", а сега си "мен". Как да не им се смеят? Ако се включи още някой, ще го определят за негов. Друго не знаят.

Мен лично не ме вълнува мнението на селяндурите. Те се изгавриха със смъртта на човек, което не ме изненадва, но други го намираха за невъзможно. По този начин влязоха в същата група като онези, които преди време се гавриха с гроб, но тогава бяха "ууууу, цигани". Ето, че не са само циганите. Боклукът си е боклук и цветът на кожата му няма значение.
цитирай
45. анонимен - tutankhamon661, засрами си малко поне, неудачник! (
02.09.2012 23:40
и се лекувай, спешно ти е, боклук!!!
цитирай
46. psih - ...
03.09.2012 00:09
Съболезнования.
цитирай
47. анонимен - antivlaks,
03.09.2012 01:52
баси, ти си значи белла11. Хубаво се издаде(( скапаняк
цитирай
48. sophia11011 - С човешката злоба не можеш да се б...
03.09.2012 05:09
С човешката злоба не можеш да се бориш,можеш просто да я игнорираш.А за себе си я определи,изясни си я и не допускай да те обхване. Мисли за създаване на добри взаимоотношения с хората,само така т.е.вършейки и спомагайки за създаването на противоположното на злоба ,можеш да я победиш.Пожелавам ти го, успех!
цитирай
49. bella11 - Не сте хора!
03.09.2012 05:34
Защо мърсите нета със злобията си?
Вие си нямате грам доверие, грам уважение, за достойнство да не говорим!
Не мисля,че съм прекалила вчера като избухнах в защита на момчето. Не познавах баща му, но него го знам и бих си заложила главата, че не ви лъже.
Не ме намесвайте във ваште тъпни, защото аз не съм като вас.
Аз не съм от вас!
Не искам и да бъда! Имам само този профил тук и въобще не ме е еня за ваште паранои и истерии, предизвикани от съмнението, а то е основателно, че и вие имате вина за смъртта на Митко!
Боде ви нали? Ами, ако е вярно?
ДА, ВЯРНО Е!
И ВИЕ СЪЩО ИМАТЕ ВИНА ЗА ТОВА!
цитирай
50. turb04 - Лека му пръст на човека! Момче, ...
03.09.2012 08:29
Лека му пръст на човека!
Момче, почитай паметта на баща си и не се занимавай с тия отрепки, които те дразнят за да си правят сеира.
Това просто не са хора. Ограничи си анонимните и ги прати на майната им.
Предполагам, че загубата на баща ти ти тежи достатъчно, за да четеш простотиите на такива олигофрени.
Бъдете силни!
Светла му памет на татко ти!
цитирай
51. babikqn - тия
03.09.2012 08:36
които хейтват анонимно или са се скрили под разни никове са за съжаление. Бедни душички, ще им се върне, вярвай ми!
цитирай
52. kamosutrov - В памет на Митака!
03.09.2012 09:49
Не публикувам вече в този сайт. Коментирам в памет на Митака!
Защото бяхме познати и имахме обща цел. Да се борим с простащината, простотията и злобата човешка. Какво стана на практика. Куп свестни блогъри бяха наказани с бан, моя блог беше изтрит, а простаците и провокаторите продължиха да се вихрят. Следователно, администрацията на този сайт е на тяхна страна. Не вярвам, че простаците са основната причина за смъртта на Митака, но несъмнено имат своя принос.
Още април месец ги предупредих за такава вероятност. В резултат, изтрит блог без предупреждение и загуба на авторски материали.
Е сега, доволни ли сте? А Полигори, Панти, Рустами, Саники, Елинори, Балевци, Нетчета, модератори, Лидиси, Мари и още куп народ, чиято цел в живот е единствено да дразнят и провокират? Панлеев, защо не пропееш „Победа и пак победа!”? Трябваше ли Митака да умре, за да видите и разберете, колко много познати имаше тук? А вас, кой ще ви запомни и с какво? Кой помни боклука?
Митак, вечна ти памет, пич! Аз продължавам!
цитирай
53. oara - Писах и при панталеев, сега и на теб ще пиша.
03.09.2012 11:07
От една страна е хубаво,че си отворил за всички постинга- пълна демокрация.
Но от друга ти се убеди, че това дава повод на всякакви да мърсуват под закрилата на анонимността. Трябваше само хора с никове да се изказват, за да застанат зад думите си. Никой нямаше да смее да блудства тогава с мъката ти.

Вечна му памет на баща ти! Аз бях един от враждуващите с него и не се боя да го призная, но никога не бих го псувал анонимно.
цитирай
54. injir - Искрени съболезнования!
03.09.2012 11:08
Искрени съболезнования!
цитирай
55. анонимен - От една страна е хубаво, че си отв...
03.09.2012 11:28
oara написа:
От една страна е хубаво,че си отворил за всички постинга- пълна демокрация.
Но от друга ти се убеди, че това дава повод на всякакви да мърсуват под закрилата на анонимността. Трябваше само хора с никове да се изказват, за да застанат зад думите си. Никой нямаше да смее да блудства тогава с мъката ти.
Пупиииииии, вониш! (((((((((((((((((((((((((((((((((
Вечна му памет на баща ти! Аз бях един от враждуващите с него и не се боя да го призная, но никога не бих го псувал анонимно.

цитирай
56. oara - 55
03.09.2012 11:59
Ето пример за анонимно л....о - вярно че вони, но от него. Такива имам предвид в коментара си.
цитирай
57. karambol5 - Бог да го прости !
03.09.2012 12:21
Бог да го прости !
цитирай
58. asthfghl - ...
03.09.2012 12:47
Човек, защо го правиш това? Защо се подлагаш доброволно под помията на троловете? Кому доказваш какво? Който е уважавал баща ти - ще го почете. На който не му отърва - да си гледа работата. Толкова ли е важно за теб дали злобарите ще се убедят в нещо? Който е решил да мрази - той ЩЕ си мрази, независимо какви свидетелства му привеждаш. Не можеш да угодиш на всички, затова по-добре не се връзвай на такова хоро.

Мир на праха му и да го оставим да почива човека. С всичката тази допълнителна драма въобще не му помагаш на паметта, а на себе си - още по-малко.
цитирай
59. анонимен - 3. frina - Аз до днес 05. 10. 2011 ...
03.09.2012 17:40
3. frina - Аз до днес
05.10.2011 13:23
не бях влизала в блога на тоя изтръпнал и сприхав чичар, но забелязах, че преди дни ме е нарекъл "боклук", без изобщо да съм го забелязвала някога и без да съм обменяла каквито и да било коментари с него. Очевидно е толкова галантен, колкото е умен и красив. Все пак се изисква особен интелект да допуснеш ДВЕ грешки в ника си, да изтипосаш селяндурските си телеса в оранжев потник и да включваш ксерокса нон-стоп, защото няма какво да кажеш, а можеш само да натискаш копи и пейст...
цитирай
цитирай
60. chingachkuk - ....
03.09.2012 19:41
Оставих ги защото нямах намерение да влизам повече - отедна страна, а от друга тая помия и простащина развихрила се тука за всеки достатъчно интелигентен е червена лампа какво се случва с обществото ни и що за хора на пръв поглед нормални ни обкръжават. По повод последния коментар бих желал да отговоря на подобни"хора" точно със техния стил и след това преустановявам коментарите понеже наистина почна да ми писва!
Та към последния и сподвижниците му: путко проста, какъв интелект пък трябва да притежава подобна теб гнида да си лее помиите пред очите на син скърбящ за баща си? Как не ти дойде на плиткия мозък, че има едни етични и морални норми - вземи утрепи собствените си малоумни родители щом са допуснали подобен провал като родители, остави че не са се справили физически ами и ментално положението е пълна скръб! Копирането и обидата по интернет заслужават ли смъртна присъда бе и ако заслужават то пожелавам ти я, понеже жалкото ти поведение с нищо не се различава от неговото...... всъщност различава се съществено - обиждал, клел, псувал и прочее, но излезе тука с лицето си, излезе с истинското си лице и не се скри, а ти, нещастника долен си седиш зад уютната анонимност на интернета и сереш та сереш.... понеже сам си осъзнал нищожното и безсмисленото си съществуване, добре де ама аз какво съм виновен, че си некадърен неудачник? Какво е виновна майка ми, че да ти чете свинщините? Да те питам ли или предварително да кажа очевадния отговор, че няма се съгласиш да дойдеш и да ми заявиш думите си в очите, а ако искаш и аз мога да дойда, само се появи с истинското си лице.... но няма да го сториш, няма защото си страхлив, на нищо способен, неуверен и няма никаква полза от тебе на тоя свят, но не разбирам защо хора нямащи нищо общо с твоя безполезен живот трябва да търпят негативи за това??? Моето момче, ти сега се кискаш вероятно и си викаш "има Господ на тоя свят" да и аз искам това да ти напомня - ИМА Господ, и в отредения ти час те заклевам да си спомниш думите ми!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chingachkuk
Категория: Други
Прочетен: 68160
Постинги: 5
Коментари: 202
Гласове: 95
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031