Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2013 14:31 - Германия е виновна за настъпването на социализма у нас
Автор: mt46 Категория: Други   
Прочетен: 15957 Коментари: 42 Гласове:
42

Последна промяна: 09.09.2013 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


   Не знам защо мнозина обвиняват за всичките ни настоящи беди руснаците, комунистите и социализЪма... Обяснявам си го със слабата човешка памет, както и с тесногръдото, ограниченото мислене...
   Мнозина смятат, че бившият СССР е виновен за налагането на социализма, за идването на комунистите на власт у нас (и в други страни)...
   Не, не е точно така. Главна вина има Германия. Немците, а не руснаците, подпалиха Втората световна война... И ако на Хитлер не бе хрумнала безумната, лудата идея да обяви война на СССР, историята щеше да е по-различна... Американците нямаше да бомбардират софиянци... Девети септември 1944 г. щеше да е обикновен ден... И навярно партизаните дълго още щяха да обикалят из горите...
   Затова, дами и господа, другарки и другари, смятам, че историческа заслуга за настъпването на социализма у нас има Германия (и германският народ). Дали Германия ни е длъжна, или ние сме щ длъжници, вие ще кажете...
   Освен това създатели на комунистическата идеология са немците Маркс и Енгелс...
   В заключение ще кажа, че за идването на социализма (в Русия, както и у нас) е виновен... капитализмът...

 Марин Тачков
8 септември 2013 г.

 

ПП: В този клип може да чуете /прочетете/ фанатизирана реч на Хитлер относно причините за нападението над Съветския съюз -
vbox7.com/play:990df4ac









Гласувай:
43


Вълнообразно


1. zaw12929 - заключение ще кажа, че за идването ...
09.09.2013 15:54
заключение ще кажа, че за идването на социализма (в Русия, както и у нас) е виновен... капитализмът...
НО ИСТОРИЧЕСКОТО КОЛЕЛО СЕ ВЪРТИ И ВИНАГИ, СЛЕД ЗЛОТО ИДВА ДОБРО
ВЯРВАМ, ЧЕ ДОБРОТО ПРЕДСТОИ- ДА ЖИВЕЕМ В НОРМАЛНА ДЪРЖАВА ИМА САМО ЕДНА ПРОДСТОТИЯ: ДА ИМА ВЪРХОВЕНСТВО НА ЗАКОНА!!
кАПИТАЛИЗМЪТ СПЕЧЕЛИ СИМПАТИИТЕ С ОБЕЩАНИЕТО, ЧЕ ЩЕ ИМА РАВЕНСТВО, БРАТСТВО, СВОБОДА... А СЕ ОКАЗА, ЧЕ ТОВА ВСЕ ОЩЕ НЕ СТАВА
СОЦИАЛИЗМЪТ, РОДЕН КАТО ИДЕЯ В зАПАДА, СЪЩО ОБЕЩА РАВЕНСТВО, БРАТСТВО, СВОБОДА-"БЕЗ БОГ, БЕЗ ГОСПОДАР" И.. СЪЩО НЕ МОЖА ... САМО ПО ЕДНА МАЛКА ПОДРОБНОСТ... ЗАКОНИТЕ... НЕ СА ЗАКОНИ ЗА ВСИЧКИ
ВСЕКИ СВЯТ ПО ПРАВИЛА, МОЖЕ ДА Е СПРАВЕДЛИВ, ДАЖЕ- ХАРМОНИЧЕН, А НЕ ДЕМОКРАЦИЯ... ВЯРВАМ СВЕТЪТ ДА ГО НАПРАВИ
ИМА ЛИ НЕИДЕ ПРИМЕР ЗА ТАКАВА ХАРМОНИЯ- ДА ИМА, ВСЕКИ ЖИВ ОРГАНИЗУМ НАПРИМЕР ЧОВЕШКОТО ТЯЛО, СЪСТОЯЩО СЕ ОТ МИЛИАРДИ КЛЕТКИ СЪЩЕСТВУВА БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЕДИНОДЕЙСТВИЕТО И ХАРНОНИЯТА...
КОГАТО НИЕ С ВНЕСЕНАТА ХРАНА ИЛИ ВИРУСИ ГО ЗАСТРАШИМ, ТОЙ ПАК ИМА ЗАЩИТНИ СИЛИ...
АЗ ВЯРВАМ, ЧЕ ДОБРОТО ПРЕДСТОИ... НО НЕ ИСКАМ, БЪЛГАРИЯ ДА БЪДЕ ПРИМЕР, КАК ОМРАЗАТА И НЕРАЗБИРАТЕЛСТВОТО ЗАКРИВАТ ДЪРЖАВИ- БАВНО И СИГУРНО... ТО Е В ДЕЙСТВИЕ... А МОЖЕМ ЛИ ДА ОБЪРНЕМ ОБСТОЯТЕЛСТВАТА.. ДА ДЕЙСТВАМЕ В ИМЕТО НА БЪЛГАРИЯ... А НЕ ЗА НЯКАКВА ПАРТИЯ...
цитирай
2. stela50 - Малко ирония, истина, факти ... почти доказваш вината на Германия ...
09.09.2013 17:38
Получил се е един много добър фейлетон, поздравления !
цитирай
3. valeska - Съгласна съм с теб... :))
09.09.2013 19:06
Нападението над СССР през юни 1941, нацистите мотивират като отбранително … Може да се направи известна аналогия и днес…
http://vbox7.com/play:990df4ac
цитирай
4. travell - постфактум
09.09.2013 20:38
не се знае какво би станало, ако не би станало еди си какво...:)))
цитирай
5. mt46 - Да, колелото се върти... Но това не е гаранция, че злото ще изчезне...
09.09.2013 21:09
zaw12929 написа:
заключение ще кажа, че за идването на социализма (в Русия, както и у нас) е виновен... капитализмът...
НО ИСТОРИЧЕСКОТО КОЛЕЛО СЕ ВЪРТИ И ВИНАГИ, СЛЕД ЗЛОТО ИДВА ДОБРО
ВЯРВАМ, ЧЕ ДОБРОТО ПРЕДСТОИ- ДА ЖИВЕЕМ В НОРМАЛНА ДЪРЖАВА ИМА САМО ЕДНА ПРОДСТОТИЯ: ДА ИМА ВЪРХОВЕНСТВО НА ЗАКОНА!!
кАПИТАЛИЗМЪТ СПЕЧЕЛИ СИМПАТИИТЕ С ОБЕЩАНИЕТО, ЧЕ ЩЕ ИМА РАВЕНСТВО, БРАТСТВО, СВОБОДА... А СЕ ОКАЗА, ЧЕ ТОВА ВСЕ ОЩЕ НЕ СТАВА
СОЦИАЛИЗМЪТ, РОДЕН КАТО ИДЕЯ В зАПАДА, СЪЩО ОБЕЩА РАВЕНСТВО, БРАТСТВО, СВОБОДА-"БЕЗ БОГ, БЕЗ ГОСПОДАР" И.. СЪЩО НЕ МОЖА ... САМО ПО ЕДНА МАЛКА ПОДРОБНОСТ... ЗАКОНИТЕ... НЕ СА ЗАКОНИ ЗА ВСИЧКИ
ВСЕКИ СВЯТ ПО ПРАВИЛА, МОЖЕ ДА Е СПРАВЕДЛИВ, ДАЖЕ- ХАРМОНИЧЕН, А НЕ ДЕМОКРАЦИЯ... ВЯРВАМ СВЕТЪТ ДА ГО НАПРАВИ
ИМА ЛИ НЕИДЕ ПРИМЕР ЗА ТАКАВА ХАРМОНИЯ- ДА ИМА, ВСЕКИ ЖИВ ОРГАНИЗУМ НАПРИМЕР ЧОВЕШКОТО ТЯЛО, СЪСТОЯЩО СЕ ОТ МИЛИАРДИ КЛЕТКИ СЪЩЕСТВУВА БЛАГОДАРЕНИЕ НА ЕДИНОДЕЙСТВИЕТО И ХАРНОНИЯТА...
КОГАТО НИЕ С ВНЕСЕНАТА ХРАНА ИЛИ ВИРУСИ ГО ЗАСТРАШИМ, ТОЙ ПАК ИМА ЗАЩИТНИ СИЛИ...
АЗ ВЯРВАМ, ЧЕ ДОБРОТО ПРЕДСТОИ... НО НЕ ИСКАМ, БЪЛГАРИЯ ДА БЪДЕ ПРИМЕР, КАК ОМРАЗАТА И НЕРАЗБИРАТЕЛСТВОТО ЗАКРИВАТ ДЪРЖАВИ- БАВНО И СИГУРНО... ТО Е В ДЕЙСТВИЕ... А МОЖЕМ ЛИ ДА ОБЪРНЕМ ОБСТОЯТЕЛСТВАТА.. ДА ДЕЙСТВАМЕ В ИМЕТО НА БЪЛГАРИЯ... А НЕ ЗА НЯКАКВА ПАРТИЯ...

цитирай
6. mt46 - Благодаря ти!...
09.09.2013 21:14
stela50 написа:
Получил се е един много добър фейлетон, поздравления !

Повечето неща са сложни, преплетени, нееднозначни...
цитирай
7. mt46 - Благодаря ти за линка!...
09.09.2013 21:47
valeska написа:
Нападението над СССР през юни 1941, нацистите мотивират като отбранително … Може да се направи известна аналогия и днес…
http://vbox7.com/play:990df4ac

Беше ми интересно да чуя и да прочета тази реч на "великия диктатор". Колко убеден е бил в "победата", как манипулира последователите и народа си...
Да, може да се направи аналогия, защото историята се повтаря...
цитирай
8. mt46 - Да, не знаем точно какво би станало... :)
09.09.2013 21:56
travell написа:
не се знае какво би станало, ако не би станало еди си какво...:)))

Но нямаше да е това, което е... :)
цитирай
9. metlichina - така си е...
09.09.2013 22:24
нещата са преплетени и нееднозначни... Сталин е бил чудусун поет, а Хитлер -
прекрасен художник... какъв ли щеше да бъде светът сега, ако те следваха призванието си,
и не бяха се занимавали с политика... можем само да гадаем..
цитирай
10. troia - Така е,
09.09.2013 22:38
всички са ни криви, важното ние да сме прави. И сега какво...германците трябва да ни оправят.:))
цитирай
11. mt46 - Да...
09.09.2013 22:49
metlichina написа:
нещата са преплетени и нееднозначни... Сталин е бил чудусун поет, а Хитлер -
прекрасен художник... какъв ли щеше да бъде светът сега, ако те следваха призванието си,
и не бяха се занимавали с политика... можем само да гадаем..

Но явно призванието, съдбата им е била да станат политици и да изтребят толкова хора...
цитирай
12. planinitenabulgaria - Само два факта от статията Ти, Поете, са неоспорими:
09.09.2013 22:52
Че създателите на комунистическата идология са немци и
че за идването на социализма в Русия, та и у нас, виновен е капитализЪма.
Останалото е разработка на световната мафия, която иска Европа да живее според Божия си закон колкото сега го иска в Сирия. Зараждащата се световна мафия наложи този несправедлив мир след ПСВ, който доведе до Втора. Укрепналата обаче вече световна мафия яхна процеса и докара върху главите на всичките европейци днешното им дередже, което трябва да подрие Европа и тя да не може да противостои на големия "брат". Десетки години с лъжи истината за ВСВ се обяснява, но ще излезе все някога. И аз имам версия, защото проявявам интерес към тази тема.
Поздравления за статията, която с правешкото произношение на едно такахважно понятие има и фейлетонно звучене.
цитирай
13. mt46 - Имам предвид, че са ни използвали... :)
09.09.2013 22:58
troia написа:
всички са ни криви, важното ние да сме прави. И сега какво...германците трябва да ни оправят.:))

Смятам, че всеки народ, всяка държава има свещеното право на свобода и че силните нации, които се бъркат и нарушават това право, са "криви"... :)
цитирай
14. hatanasov - ПАСЕ ПРИРАВНИ ДВАТА РЕЖИМА И ГИ ОБЯВИ ЗА ПРЕСТЪПНИ...
09.09.2013 23:12
НО У НАС ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ПРАЗНУВАТ ПРЕСТЪПНИЯ РЕЖИМ И ТО СЪС ЗАБРАНЕНИ ОТ ТЯХ ПО ЖИВКОВО ВРЕМЕ ПЕСНИ...
цитирай
15. mt46 - Благодаря ти за мнението, Коста!...
09.09.2013 23:34
planinitenabulgaria написа:
Че създателите на комунистическата идология са немци и
че за идването на социализма в Русия, та и у нас, виновен е капитализЪма.
Останалото е разработка на световната мафия, която иска Европа да живее според Божия си закон колкото сега го иска в Сирия. Зараждащата се световна мафия наложи този несправедлив мир след ПСВ, който доведе до Втора. Укрепналата обаче вече световна мафия яхна процеса и докара върху главите на всичките европейци днешното им дередже, което трябва да подрие Европа и тя да не може да противостои на големия "брат". Десетки години с лъжи истината за ВСВ се обяснява, но ще излезе все някога. И аз имам версия, защото проявявам интерес към тази тема.
Поздравления за статията, която с правешкото произношение на едно такахважно понятие има и фейлетонно звучене.

Казваш, че само 2 факта са безспорни... А нима е спорно това, че ако Германия не бе нападнала СССР, у нас нямаше да има деветосептемврийски преврат?...
цитирай
16. mt46 - Не това е темата на постинга...
09.09.2013 23:43
hatanasov написа:
НО У НАС ПРЕСТЪПНИЦИТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ПРАЗНУВАТ ПРЕСТЪПНИЯ РЕЖИМ И ТО СЪС ЗАБРАНЕНИ ОТ ТЯХ ПО ЖИВКОВО ВРЕМЕ ПЕСНИ...

Ако търсиш реваншизъм, не си ли закъснял с двайсетина години?...
цитирай
17. demograph - zaw12929 пее същата песен
10.09.2013 03:45
Патки които крякат еднакво, са еднакви патки...
цитирай
18. batogo - !!!:)))
10.09.2013 08:18
Германското разузнаване разкрива плановете на СССР за превземане на Европа и установяване на комунизъм в нея. Това е причината за изненадващия удар на Германия срещу своя дотогавашен съюзник СССР с цялата своя военна мощ. Войната е за Европа.Така Германия може да се каже, че косвено спасява Европа от комунизъма. Но това във вашите съветски учебници по история не го пише... И не е важно да ти казват браво, а да работиш за истината... :))))))))))))))
цитирай
19. mt46 - Няма патки, които да крякат еднакво...
10.09.2013 08:33
demograph написа:
Патки които крякат еднакво, са еднакви патки...

Няма и еднакви патки... Само на някои хора може да им се струва така, защото е по-лесно да поставиш всички под общ знаменател... Макар че не съм червен, крясъците, че всички червени са боклуци, ми се струват доста тъпи и неверни...
цитирай
20. mt46 - Тъй ли?...:)
10.09.2013 08:39
batogo написа:
Германското разузнаване разкрива плановете на СССР за превземане на Европа и установяване на комунизъм в нея. Това е причината за изненадващия удар на Германия срещу своя дотогавашен съюзник СССР с цялата своя военна мощ. Войната е за Европа.Така Германия може да се каже, че косвено спасява Европа от комунизъма. Но това във вашите съветски учебници по история не го пише... И не е важно да ти казват браво, а да работиш за истината... :))))))))))))))

А защо Хитлер е започнал ВСВ, пак ли по тази причина?... :)
цитирай
21. mt46 - Запознат съм с тази теза...
10.09.2013 09:03
georgedt написа:
Вие всички грешите! Друга е причината за П.С.Война, В.С.Война, комун-социализма, пост-социализма и другите световни люшкания. Това е ВРЕМЕТО В КОЕТО ЖИВЕЕМ и УСЛОВИЯТА НА ЖИВОТ на планетата, ИЗРАЗЕНО ЧРЕЗ ТЕХНИЧЕСКИЯ ПРОГРЕС. Два са факторите които определят бъдещите събития. Това са: НАРАСТВАНЕТО НА БРОЯТ НА НАСЕЛЕНИЕТО НА ЗЕМЯТА и ВЪЗМОЖНОСТТА НА ЗЕМЯТА ДА ГО ИЗХРАНВА. Когато се получи голям дисбаланс, има условия за война. Войната служи за да върне човечеството (броят на населението) в нормите. Останалото е подробности. Ако не бяха Маркс и Ленин, щяха да бъдат някои други. Ако не бяха Хитлер и Сталин, щяха да бъдат някои други. Въпросът е: Има ли условия за война СЕГА? И един под-въпрос: Готови ли сме за война? И една поговорка: "Готви се за война, за да има мир!". Не се престаравай с подготовката, за да не плащаш за нещо което не е нужно. Номерът на хитрите е: "Стой настрана и гледай сеирът на глупаците". Пример: Швейцария. Втори пример: Аз.

Не смятам, че тази теза е абсолютно вярна, защото с нея не може да си обясним причините за древните войни... Мисля, че психологическата причина за войните е стремежът към власт...
цитирай
22. dobronameren - За възраждането на социдеите у нас на което се дължи отвратителния реваншизъм днес
10.09.2013 09:23
си виновен ти, мт46. И другите като теб "източно ориентирани" блогъри. Ако вас, и вас!, ви нямаше да подпирате вече 24 години комунистите и идващата с тях простотия, знаете ли къде щеше да бъде България! Е-хей...
цитирай
23. mt46 - "Войната е за Европа"?...
10.09.2013 09:57
batogo написа:
Германското разузнаване разкрива плановете на СССР за превземане на Европа и установяване на комунизъм в нея. Това е причината за изненадващия удар на Германия срещу своя дотогавашен съюзник СССР с цялата своя военна мощ. Войната е за Европа.Така Германия може да се каже, че косвено спасява Европа от комунизъма. Но това във вашите съветски учебници по история не го пише... И не е важно да ти казват браво, а да работиш за истината... :))))))))))))))

Т. е. войната е за "нов световен ред", установен чрез насилие и кръв?... Значи ли това, че оправдаваш войната?... Значи ли това, че оправдаваш и оневиняваш Хитлер и национал-социализма?!...
А защо цар Борис III е отказал да играе по свирката на Хитлер и не е обявил война на СССР?...
цитирай
24. mt46 - Аз ли съм виновен?!... :)
10.09.2013 10:20
dobronameren написа:
си виновен ти, мт46. И другите като теб "източно ориентирани" блогъри. Ако вас, и вас!, ви нямаше да подпирате вече 24 години комунистите и идващата с тях простотия, знаете ли къде щеше да бъде България! Е-хей...

Аз ли съм виновен, че Костов предаде синята идея, че СДС не прие закон за лустрацията, че не потърси отговорност на кредитните милионери, че не вкараха в затвора нито един червен олигарх?... През 1997 - 2001 г. СДС имаше цялата власт да го стори... НДСВ и ГЕРБ също не направиха нищо, освен да грабят, да се облагодетелстват заедно с мафията... По-скоро "десните" хищници и партизани са виновни за идването на БСП и ДПС на власт...
цитирай
25. mt46 - Относно комунистите и техните наследници - такива има във всички партии...
10.09.2013 10:26
dobronameren написа:
си виновен ти, мт46. И другите като теб "източно ориентирани" блогъри. Ако вас, и вас!, ви нямаше да подпирате вече 24 години комунистите и идващата с тях простотия, знаете ли къде щеше да бъде България! Е-хей...

"Честит празник на партия ГЕРБ!

Честит ви 9 септември – другари комунисти!

Бойко Борисов – бивш член на БКП, син на полковник от ДС
Цветан Цветанов -син на шофьора и най-доверено лице на началника на ДС Григор Шопов
Цецка Цачева - партиен секретар на Окръжния народен съвет в Плевен
Николай Младенов - син на служител на ДС от високо засекретено ниво, племенник на П.Младенов, същия оня който искаше да мачка софиянци с танкове
Сергей Игнатов - син на секретар на ОК на БКП Видин по идеологическите въпроси
Росен Плевнелиев - платен първи секретар на общински комитет на ДКМС
Симеон Дянков - изпратен да учи във Виена чрез фондация „Людмила Живкова“ във времето, в което на простосмъртния българин не се даваше под заплаха от разстрел да напуска страната..."
http://borsi.blog.bg/politika/2013/09/09/chestit-praznik-na-partiia-gerb.1147072
цитирай
26. antonra - Конструктивна грешка
10.09.2013 12:23
Вие, антифашистите, допускате винаги една конструктивна грешка като разглеждате събитието Втора световна война - откъснато и отделно от другото събитие Първа световна война и затова не ви се получават писаниците. Първата и Втората световна войни са взаимно обусловени и никога не бива да бъдат разглеждани откъснати една от друга. Там, където стане дума за Първата световна война, трябва да се спомене Втората и обратно.
цитирай
27. abstrakttsionist - Не сте прав
10.09.2013 12:27
Дори и Хитлер, да не беше нападнал Русия , пак щеше да има 9 септември, просто този вирус на комунизма беше тръгнал да заразява . Сталин данеби да е по малко чудовище от Хитлер .
цитирай
28. mt46 - Не, нямам предвид войните от митовете и приказките...
10.09.2013 12:30
georgedt написа:
"Запознат" само, не е достатъчно! Трябва да се поскита по света, да се види как са устроени другите държави, защо са така, да се разбере разликата и тогава да се говори. Човек който не е ходил никъде е като кон с капаци. По-добре е да не казва нищо. Впрочем само скитане също не е достатъчно. трябва да поживее, говори, чете и общува с местните. За кои войни говорите, тези от митологиите и приказките ли? Както виждам, и сега има псевдо-летописци които засипват интернет с всевъзможни измислици, позовавайки се на същите като тях но "от миналото". Като че ли в миналото е имало хора които са стояли на облаците и са виждали какво се върши на земята. Живота показва точно обратното. Основно превозно средство - магарето.

Малко ли войни са водени от I до ХХ век с цел поробване на други народи и завладяване на чужди територии?...
цитирай
29. vmir - За социализма у нас най-виновно е слънцето.
10.09.2013 12:34
Ако слънцето не беше изгряло, "Аврора" нямаше да даде залпа си за нахлуване в Зимния Дворец. Нямаше да имаме социалистическа революция в Русия, и нямаше да има болшевики. Болшевиките нямаше да изпратат взрива за атентата в "Свети Крал", българската комунистическа партия нямаше да предприеме курс към въоръжена борба за вземане на властта, нито да направи септемврийското възстание. Нямаше да има деветоюнски преврат, нито партизанско движение.

Защото всичко това е очевадно следствие от изгряването на слънцето на 7 ноември 1917 година. Долу слънцето! У-уууууу!
цитирай
30. mt46 - По тази логика за всичко е виновно слънцето... :)
10.09.2013 13:01
vmir написа:
Ако слънцето не беше изгряло, "Аврора" нямаше да даде залпа си за нахлуване в Зимния Дворец. Нямаше да имаме социалистическа революция в Русия, и нямаше да има болшевики. Болшевиките нямаше да изпратат взрива за атентата в "Свети Крал", българската комунистическа партия нямаше да предприеме курс към въоръжена борба за вземане на властта, нито да направи септемврийското възстание. Нямаше да има деветоюнски преврат, нито партизанско движение.

Защото всичко това е очевадно следствие от изгряването на слънцето на 7 ноември 1917 година. Долу слънцето! У-уууууу!

За появата на социализма е виновен капитализмът /а за неговата поява е виновен феодализмът и т. н./...
Предполагам, че комунизмът е бил "внедрен" в Русия /има и такава версия/ от представители на едрия капитал. Целта е била да се намери /създаде/ враг, срещу който да се воюва, да се противопоставят хора и народи... "Разделяй и владей!"...
цитирай
31. mt46 - Преди 1944 г. у нас е имало много малко комунисти - няколко хиляди...
10.09.2013 13:10
abstrakttsionist написа:
Дори и Хитлер, да не беше нападнал Русия , пак щеше да има 9 септември, просто този вирус на комунизма беше тръгнал да заразява . Сталин данеби да е по малко чудовище от Хитлер .

И Хитлер, и Сталин са чудовища, фанатици, престъпници...
цитирай
32. tit - хъм,
10.09.2013 13:18
първо - това е една от най-спокойните и разумни речи на Фюрера, които съм чувала и е доста интересна!
второ - връзката с Властелина и повествованието на трилогията е уместна, браво!:)
трето - крайният фанатизъм...все още не води до никъде, слава Богу!
Дано Разумът бъде с нас!:):))
цитирай
33. mt46 - ...
10.09.2013 13:23
antonra написа:
Вие, антифашистите, допускате винаги една конструктивна грешка като разглеждате събитието Втора световна война - откъснато и отделно от другото събитие Първа световна война и затова не ви се получават писаниците. Първата и Втората световна войни са взаимно обусловени и никога не бива да бъдат разглеждани откъснати една от друга. Там, където стане дума за Първата световна война, трябва да се спомене Втората и обратно.

Да, знам, че Хитлер /Германия/ търси реванш за краха след Първата световна война. Но това не променя тезата на постинга ми... По-скоро твоят коментар измества темата ми...
А кой е виновен за Първата световна война? Да не би комунистите да са виновни?... :)
цитирай
34. vmir - 32. mt46,
10.09.2013 13:33
mt46 написа:
vmir написа:
Ако слънцето не беше изгряло, "Аврора" нямаше да даде залпа си за нахлуване в Зимния Дворец. Нямаше да имаме социалистическа революция в Русия, и нямаше да има болшевики. Болшевиките нямаше да изпратат взрива за атентата в "Свети Крал", българската комунистическа партия нямаше да предприеме курс към въоръжена борба за вземане на властта, нито да направи септемврийското възстание. Нямаше да има деветоюнски преврат, нито партизанско движение.

Защото всичко това е очевадно следствие от изгряването на слънцето на 7 ноември 1917 година. Долу слънцето! У-уууууу!

За появата на социализма е виновен капитализмът /а за неговата поява е виновен феодализмът и т. н./...
Предполагам, че комунизмът е бил "внедрен" в Русия /има и такава версия/ от представители на едрия капитал. Целта е била да се намери /създаде/ враг, срещу който да се воюва, да се противопоставят хора и народи... "Разделяй и владей!"...


Анджек, де! Защо слънцето разделя деня от нощта, ако не за да гръмне "Аврора" и да падне Зимния Дворец? Нали и аз това казвам. И това не му е за първи път!

Нима щеше да има феодализъм, ако слънцето не разделяше деня от нощта? А някои тръгнали да разправят, че евреите правели разделението! Ега ти евреите, освен, ако не търкалят и слънцето, ама не ми се вярва чак пък да го търкалят. Ми те ако можеха да го търкалят, циганите пък щяха да го дадат за скрап. Я що джелезо има там покрай таз лава...
цитирай
35. mt46 - Благодаря ти за коментара, Тит!...
10.09.2013 14:00
tit написа:
първо - това е една от най-спокойните и разумни речи на Фюрера, които съм чувала и е доста интересна!
второ - връзката с Властелина и повествованието на трилогията е уместна, браво!:)
трето - крайният фанатизъм...все още не води до никъде, слава Богу!
Дано Разумът бъде с нас!:):))

След толкова нападки, малко да си отдъхна... :)
По тази велика песен на "Рейнбоу" имам клип, в който съм вмъкнал снимки на Хитлер /и на Сталин/. От Ю Тюб ме известиха, че клипът ми е забранен от Германия...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=M1S8ZiJ9Q80
цитирай
36. mt46 - Да, разделението на народите и противопоставянето им е лошо нещо...
10.09.2013 14:06
vmir написа:
mt46 написа:
vmir написа:
Ако слънцето не беше изгряло, "Аврора" нямаше да даде залпа си за нахлуване в Зимния Дворец. Нямаше да имаме социалистическа революция в Русия, и нямаше да има болшевики. Болшевиките нямаше да изпратат взрива за атентата в "Свети Крал", българската комунистическа партия нямаше да предприеме курс към въоръжена борба за вземане на властта, нито да направи септемврийското възстание. Нямаше да има деветоюнски преврат, нито партизанско движение.

Защото всичко това е очевадно следствие от изгряването на слънцето на 7 ноември 1917 година. Долу слънцето! У-уууууу!

За появата на социализма е виновен капитализмът /а за неговата поява е виновен феодализмът и т. н./...
Предполагам, че комунизмът е бил "внедрен" в Русия /има и такава версия/ от представители на едрия капитал. Целта е била да се намери /създаде/ враг, срещу който да се воюва, да се противопоставят хора и народи... "Разделяй и владей!"...


Анджек, де! Защо слънцето разделя деня от нощта, ако не за да гръмне "Аврора" и да падне Зимния Дворец? Нали и аз това казвам. И това не му е за първи път!

Нима щеше да има феодализъм, ако слънцето не разделяше деня от нощта? А някои тръгнали да разправят, че евреите правели разделението! Ега ти евреите, освен, ако не търкалят и слънцето, ама не ми се вярва чак пък да го търкалят. Ми те ако можеха да го търкалят, циганите пък щяха да го дадат за скрап. Я що джелезо има там покрай таз лава...

цитирай
37. batogo - !!!:)))
10.09.2013 14:44
Фашизмът и комунизмът са деца на фанатизма и като негови проявления са едно и също. И двете са продукт на алчност и бедност. Националсоциализмът е продукт на обидата на един народ от тежката рецесия, а комунизмът е продукт на алчността и параноичния страх на една партия, която иска да граби и малтретира народа си. Жертвите на комунизма дори са повече от тези на фашизма. Фашистките офицери не са застрелвали своите отстъпващи войници, а съветските са го правели поголовно. Ако фашизмът е осъден от международната общност заради жестокостите си, а комунизма не е осъден за своите жестокости, то това се дължи на влиянието на Родшилдите / Червените знамена /, които чрез диктатурите на комунистическите режими извличат несметни богатства...:(((
цитирай
38. vmir - 38. mt46,
10.09.2013 14:53
Така е, така е! Защо му трябваше на император Вилхелм II да се гаври с американците и да обещава Тексас на Мексико, да го види цял свят какъв е юнак? Германците вече държаха Европа в менгеме, триумфираха по всички фронтове и не даваха рибка да премине по морските трасета без тяхно разрешение. Ние пък българите, на Балканите бяхме стъпили на вратовете на румънци, сърби и гърци барабар с притеклите им се на помощ велики французи, англичани и руснаци, англичаните направо побягнаха при появата ни пред Солун, предоставяйки го изцяло на милостта и добротата ни. И точно тогава кайзерът реши, че е най-добрият момент да се бъзика с янките и да предлага земята им на латиносите. Да покаже, че и каубоите са му клекнали и трета година само от единия страх се назландисват и не смеят да му се опънат, щото голям юнак тоз кайзер, бах мааму и супермен, дето цял свят трепери от него, само армията му не знае колко е страшен...

В резултат от кайзерския гаф не само изгубихме войната, ами и се наложи същите каубои дето кайзерът ги плашеше, да ни спасяват държавата от ликвидация, а ВСВ с която започваш историята, е само продължение на моментната фатална изцепка на Вилхелм II. Само дето за двадесетте години между двете войни се бяхме обзавели солидно с достатъчно обучени от Москва терористи, които Кремъл снабдяваше не само с оръжие и динамит, но и с "научно обосновани" инструкции как да разпарчатосат България или поне да я превърнат в руска кочина.

Ако само германският император не беше се ицзцепил така яко през 1916, днес светът щеше да бъде съвсем друг, а България може би щеше да диктува политиката на Великобритания, да й праща хуманитарни помощи и съвети за успешно интегриране на ромите в британското общество и да пази социалноосигурителната си система от наплива на британски безработни...

Руснаците щяха да идват у нас да ги учим на пазарна икономика, а най-старателните им студенти щяха да бъдат награждавани за старанието си от нас със собственост върху верига магазини в Москва или Санкт Петербург по избор на отличилите се с най-добра възприемчивост.

Американците пък сега щяха да купуват от нас самолети българско производство за гражданската и военната си авиация защото, макар самолета да е създаден в САЩ, към 1916 година България има няколко пъти повече самолети от САЩ, има си и разработен, изпитан и препоръчан за производство български самолет, с патентно защитени подобрения спрямо чуждестранните модели. И всичко това щеше днес да е свършен факт, само кайзерът да не беше предизвикал каубоите да изоставят кравите си тогава.
цитирай
39. mt46 - Да... Но повторното преебаване е кофти...
10.09.2013 18:41
sande написа:
Бой и ебане се не нвръщат. Народна мъдрост.

цитирай
40. mt46 - Да, заради някои тъпанари загубихме две световни войни...
10.09.2013 18:45
vmir написа:
Така е, така е! Защо му трябваше на император Вилхелм II да се гаври с американците и да обещава Тексас на Мексико, да го види цял свят какъв е юнак? Германците вече държаха Европа в менгеме, триумфираха по всички фронтове и не даваха рибка да премине по морските трасета без тяхно разрешение. Ние пък българите, на Балканите бяхме стъпили на вратовете на румънци, сърби и гърци барабар с притеклите им се на помощ велики французи, англичани и руснаци, англичаните направо побягнаха при появата ни пред Солун, предоставяйки го изцяло на милостта и добротата ни. И точно тогава кайзерът реши, че е най-добрият момент да се бъзика с янките и да предлага земята им на латиносите. Да покаже, че и каубоите са му клекнали и трета година само от единия страх се назландисват и не смеят да му се опънат, щото голям юнак тоз кайзер, бах мааму и супермен, дето цял свят трепери от него, само армията му не знае колко е страшен...

В резултат от кайзерския гаф не само изгубихме войната, ами и се наложи същите каубои дето кайзерът ги плашеше, да ни спасяват държавата от ликвидация, а ВСВ с която започваш историята, е само продължение на моментната фатална изцепка на Вилхелм II. Само дето за двадесетте години между двете войни се бяхме обзавели солидно с достатъчно обучени от Москва терористи, които Кремъл снабдяваше не само с оръжие и динамит, но и с "научно обосновани" инструкции как да разпарчатосат България или поне да я превърнат в руска кочина.

Ако само германският император не беше се ицзцепил така яко през 1916, днес светът щеше да бъде съвсем друг, а България може би щеше да диктува политиката на Великобритания, да й праща хуманитарни помощи и съвети за успешно интегриране на ромите в британското общество и да пази социалноосигурителната си система от наплива на британски безработни...

Руснаците щяха да идват у нас да ги учим на пазарна икономика, а най-старателните им студенти щяха да бъдат награждавани за старанието си от нас със собственост върху верига магазини в Москва или Санкт Петербург по избор на отличилите се с най-добра възприемчивост.

Американците пък сега щяха да купуват от нас самолети българско производство за гражданската и военната си авиация защото, макар самолета да е създаден в САЩ, към 1916 година България има няколко пъти повече самолети от САЩ, има си и разработен, изпитан и препоръчан за производство български самолет, с патентно защитени подобрения спрямо чуждестранните модели. И всичко това щеше днес да е свършен факт, само кайзерът да не беше предизвикал каубоите да изоставят кравите си тогава.

цитирай
41. mt46 - Комунизмът е бил опорочен, извратен от Ленин, от Сталин...
10.09.2013 20:21
batogo написа:
Фашизмът и комунизмът са деца на фанатизма и като негови проявления са едно и също. И двете са продукт на алчност и бедност. Националсоциализмът е продукт на обидата на един народ от тежката рецесия, а комунизмът е продукт на алчността и параноичния страх на една партия, която иска да граби и малтретира народа си. Жертвите на комунизма дори са повече от тези на фашизма. Фашистките офицери не са застрелвали своите отстъпващи войници, а съветските са го правели поголовно. Ако фашизмът е осъден от международната общност заради жестокостите си, а комунизма не е осъден за своите жестокости, то това се дължи на влиянието на Родшилдите / Червените знамена /, които чрез диктатурите на комунистическите режими извличат несметни богатства...:(((

Идеята на Маркс е комунизмът да настъпи в развитите капиталистически държави /а Русия не е била такава/...
цитирай
42. abstrakttsionist - Фашизмът и комунизмът са деца на ...
04.12.2013 19:34
mt46 написа:
batogo написа:
Фашизмът и комунизмът са деца на фанатизма и като негови проявления са едно и също. И двете са продукт на алчност и бедност. Националсоциализмът е продукт на обидата на един народ от тежката рецесия, а комунизмът е продукт на алчността и параноичния страх на една партия, която иска да граби и малтретира народа си. Жертвите на комунизма дори са повече от тези на фашизма. Фашистките офицери не са застрелвали своите отстъпващи войници, а съветските са го правели поголовно. Ако фашизмът е осъден от международната общност заради жестокостите си, а комунизма не е осъден за своите жестокости, то това се дължи на влиянието на Родшилдите / Червените знамена /, които чрез диктатурите на комунистическите режими извличат несметни богатства...:(((

Идеята на Маркс е комунизмът да настъпи в развитите капиталистически държави /а Русия не е била такава/...

Развитите капиталистически държави от началото на 20 век, са по близо до комунизма отколкото ние или руснаците.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19156427
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148913
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031