Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2020 04:07 - ТИ НАИСТИНА СЕ ИНТЕРЕСУВАШ!
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 519 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Гал. 6:1-10

„Да не ни дотяга да вършим добро; защото ако не уморяваме, своевременно ще пожънем.“ (Гал. 6:9)
  От 5 години работя като доброволец с младежи в риск. Когато започнах, чувствах, че Бог иска от мен да правя точно това и работех с голям интусиазъм. Но след третата или четвъртата седмица имах усещането, че не се справям. Тези деца бяха буйни, невъзпитани и неконтролируеми. Започнах да се питам там ли ми е мястото, но с много молитви и жертви продължи.

  С годините съм изградил специални взаимоотношения с всеки един от тези Божи дарове. Когато показах на младежите, че ги обичам и искам да се грижа за тях, все повече започнаха да идват в центъра. Тази година класът е по-голям от когато и да е било. Преди известно време, докато качвахме децата в автобуса, за да се прибираме, се случи нещо непредвидено. Повиках някои от тях да ми помогнат. Когато се справихме в проблема, едно от тях ме погледна и ми каза: „Обичам те.“ Помислих си, че се шегува. „Бъзикаш ли се с мен?“ - попитах аз. „Не - отвърна някой друг. - Обичаме те. Ти наистина се интересуваш от нас.“ Онази вечер благодарях на Бога със сълзи на очи.


Молитва: Небесни Отче, благодарим Ти за възможностите да споделяме Твоята любов. Помагай ни да бъдем свидетели на Твоята изкупителна благодат, амин.

Мисъл за деня: Никога, никога, никога не се отказвай да обичаш хората! Дейвид Шарп (Тексас)
  Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО МИСЛИ ДА СЕ ОТКАЖЕ ОТ СВОЕТО СЛУЖЕНИЕ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445725
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031