Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2021 13:14 - Правото на избор...
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 491 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В днешният информационен свят, където информация се бълва от всякъде, се замислих, дали точно тази информация не ни отнема правото на избор. Едно време сякаш беше по-лесно и наистина имахме избор. Имахме си свой лекар, зъболекар, майстор на коли на който се доверяваме и това е. Сега чета, гледам, реклами бликат отвсякъде, услуги също, но на кого да се доверим? Поне според мен, най-рекламираните неща, са най-големите боклуци, просто имат отделени средства за реклама. Какво значи да сме информирани..хаос, ама не подреден хаос, ами тотален хаос.
Способен ли е човешкият ум, на толкова много информация и до какво води тя?
На мен ми трябва нещо елементарно, например майстор - човек, който да се доверя за колата ми. Не сервиз, човек. Е да де, ама на пет места отидох, пет различни версии и сега на къде?
Сбъсквали ли сте се с този феномен...много, а нищо...и накрая пак опираме до това.."препоръчайте ми някой"..и това от близки, познати, приятели..на които имаме доверие. Въобще думата доверия, май вече стана доста ценно нещо, май е претопена от информацията..до какво ли ще доведе това?
Това ли е нашето битие сега? Погълнати от хаоса на информация и реклами..Това не е право на избор..
Но всеки проблем си има решение.. : ) Въпросът е осъзнаването на истинския проблем, а не на следствието от него.
Измамната сигурност, в която ни вкарват, че зад всеки ъгъл има лекар, който да ни излекува, и всичко за всички, претърпява тотален провал, когато се появи нуждата от нещо. Дори и от кадърен майстор на коли, който печелбарството не му е затворило очите и държи на себе си, като майстор, на името си и делата си..
Но Надежда има...и моя алфини ще си намери майстора..: ))



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Анета. Винаги съм се ст...
07.05.2021 19:52
Здравей, Анета. Винаги съм се старал така да си подреждам нещата, че да имам възможност да избирам. На всеки се полага да има право на избор. Всичко зависи от това колко е учил и работил преди това.
Поздрави!
цитирай
2. anetta - Здравей, Барин..
08.05.2021 16:57
Всеки и за всичко имаме право на избор, въпросът е информацията, която "поемаме" дали ни улеснява или обърква. : )
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313797
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031