Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2021 04:00 - НАЙ-ДОБРАТА РЕКОЛТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 540 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йеремия 37-39; Евреи 3 и Исая 5:1-7



„Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мен и Аз в него, той дава много плод.“ (Йоан 15:5)


  Когато купихме новия си дом се сдобихме със солидна лоза. Като начинаещо в градинарството, моето семейство инвестира доста време в това да се научи как да я кастри, полива и да се грижи за нея. Когато дойде първото ни прибиране на реколтата, аз откъснах един грозд от лозата и останах разочарована от неприятния, кисел вкус. Неудовлетвореността, която изпитах от киселата реколта, след усърдните грижи за лозата, приглася на тона в Исая 5. Там четем една алегория на Божиите взаимоотношения с народа на Израил. Бог, представен като фермер, е почистил хълма от камъни, насадил е лозе, построил наблюдателна кула за защита и изкопал лин, за да се радва на плодовете от Своята реколта (Исая 5:1-2). За Неговото учудване, лозето, което е образ на Израил, произвежда кисело грозде на едоизъм, несправедливост и гнет (ст.7). В последствие, Бог с неохота унищожава лозето, като запазва остатък, за да може в бъдеще да се възстанови добрата реколта.


  В Евангелието според Йоан, Господ Исус използва сходна илюстрация -  с лоза, като казва: „Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мен и Аз в него, той дава много плод“ (Йоан 15:5). В тази метафора Христос описва вярващите като лозови пръчки, свързани с Него, Който е Лозата. Като оставаме съединени с Христос чрез молитвено упование в Неговия Дух, ние имаме директен достъп до духовно напояване, което ще произведе най-сладкия плод от всички - любов.           Л. Самра


  Господи Исусе, благодаря Ти, че произвеждаш добри плодове в мен, докато оставам свързан с Теб. Нека Твоят живот ме изпълва, за да давам още по-богата реколта на любов, амин.


  КАК СВЪРЗАНОСТТА ВИ С ХРИСТОС ПРОИЗВЕЖДА ЛЮБОВ В ЖИВОТА ВИ? КАКВИ ДРУГИ БЛАГОСЛОВЕНИЯ СА РЕЗУЛТАТ ОТ ТОВА?  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1444855
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031