Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2022 08:03 - Една полица пилци § ко
Автор: martiniki Категория: Други   
Прочетен: 2122 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 23.08.2022 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Е, не са само кокошки и петли, но предимно такива пилци има на полицата, която се попретрупа, Шегувам се, че Емил от Льонеберя си има достойна наследничка в мое лице и ръце :) Не дялкам човечета от дърво, моите фигурки са от хартия, от каменен памук, папиемашето ми е комбинация от две-три техники, но резултатът ме радва. Все по-убедителни ми изглеждат - убеждават ме, че мога още, и по-добре!


image



Раздала съм поне толкова, колкото са на полицата в момента. От една страна мъничко ми се свидят - нито една птица няма двойник. Не мога да ги повторя, всяка си е единствен екземпляр. От друга страна се успокоявам, че ще направя нови....и къде ще ги дяна!?

image




Последните две петлета - Перен и Наперен ( имах такава книжка в детството) - правих миналата седмица. 


image


и тези двамцата са вече в гъмжилото 


image

Снимката на гълъба е от 19 юли. Съвсем случайна, видях допълнителните крила като я увеличих...Символично. Гълъби не съм правила, те са целогодишно наоколо.

image



тези жълтите пилци са априлски, сега им правих нови оченца, които бяха с мънистенца за очета,  ги загубиха

image

намерих едно столче от периода на мини градинките и разположих момченцето дето ми напомня за първата анимация - филмчето със захарното петле - "Чудното захарно петле" 







Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - И всяко пиле със собствен чар и ха...
09.08.2022 20:02
И всяко пиле със собствен чар и характер.
Готини! :)
цитирай
2. martiniki - tonsun - привет!
10.08.2022 16:44
Разни са, така е. Всяко е друго :) Благодаря!
цитирай
3. donchevav - Какво хубаво филмче - добър, светъл ...
11.08.2022 18:07
Какво хубаво филмче - добър, светъл поглед
към вълшебния детски свят, чист рисунък, музика, послания! Нищо общо с агресивните, кресливо преекспонирани трансгалактически измишльотини днес:)
Наистина много пернати си развъдила - люпилнята ти работи на макс. Червените гащи на Перен и Наперен са много атрактивни:). Харесвам всичките ти пилци, но продължавам да съм пристрастна към щъркеловото семейство и жабката:)))
А ангелските криле на гълъба изглеждат небесно озарени - поздравления!
Прегръдка, мила Доре!
цитирай
4. martiniki - donchevav - da, като видях как се получи човечето, се сетих за филмчето :)
13.08.2022 10:24
нещо съм позапряла производството, имам други занимания, но не си оставям съвсем папиенарода без прираст :)


ХУбав ден, Вени! Светли мисли и чисто сърце!
цитирай
5. marrta - https://www.youtube.com/watch?v=MKlXoiSo-VU
14.08.2022 00:30
...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martiniki
Категория: Други
Прочетен: 5776100
Постинги: 1125
Коментари: 15469
Гласове: 55652
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031