17.07.2021 18:36 - Науката няма данни за излизането на древния човек от Африка
Автор: radostinalassa Категория: История

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Винаги можете да приветствате появата на интересни исторически материали относно произхода на човека. Статиите, свързани с човешката „генетика“, по правило представляват голям интерес. И тук авторът на такава статия трябва да бъде особено внимателен. Защото винаги има възможност „да объркаме Божия дар с бъркани яйца“.   И това не е изненадващо, особено когато става въпрос за генетични мутации. И когато, разчитайки на „генетиката“, авторът на една такава статия в „Дзен“ повтаря заблудата, че „всички мъже произхождат от един черен прародител, живял преди повече от 200 000 години в Африка в западен Камерун“, човек не може да не направи някои забележки ...   Първо, на въпроса за „излизането“ на определен „черен прародител“ от Африка беше даден точен и подробен отговор от ДНК генеалогията. И отговорът беше недвусмислен - не! Мъжът не е излязъл от Африка.   Накратко, същността е следната. В международната терминология най-древната хаплогрупа е обозначена с буквата А. Най-архаичната хаплогрупа е обозначена с A00. Тук тя се е формирала преди повече от 200 хиляди години. Мястото на образуването му е неизвестно на никого! Може би е известно на онези журналисти, които тръбят целия свят за откритията в Камерун, където са намерили носители на хаплогрупата A00. И така, струва си да ги разочароваме - общият прародител на носителите на тази хаплогрупа, намерен в Камерун, е живял преди около 425 години!   Но в действителност първият "Homo sapiens", открит в Африка, е само на 36 000 години и не е най-старият човек. Днес със сигурност е известно, че най-старата ДНК е намерена в Европа, в Руската равнина (преди 40-45 хиляди години), в Сибир. Но в Африка досега никога.   Да, намерени са костите на някакъв древен „мароканец“ на 24 хиляди години, но той също е имал неафриканска хаплогрупа Е. По някакъв начин е докаран в Африка. Във всеки случай родовата група DE за хаплогрупа E (преди 65 хиляди години) се появява по мнението на учени извън Африка. И тези, които днес са в Африка, са дошли там, а не са излезли оттам. Впрочем неандерталци  също нямаше в Африка. Той не е открит там. Въпреки че все още търсят усилено.   Също така, същият автор, говорейки за постиженията на генетиката, пише:   "С развитието на генетиката учените установиха удивителни факти .... Броят на генните мутации зависи от расата. Най-малката от тях в расата на негроидите, средната скорост в монголоидната раса и най-вече в кавказката Следователно е очевидно, че човечеството се е разпространило от Африка в Европа през Азия ".   Е, вече е ясно за Африка - няма научни доказателства, потвърждаващи изтеглянето на човечеството от Африка.   Но след това авторът, спорейки за "мутации", плавно преминава към резултатите, получени от ДНК генеалогията, и свързани с напълно различни мутации, мутации, възникващи от време на време в мъжката Y-хромозома.   Тук има много важно уточнение. Не е необходимо да се смесват генетиката и генетиката на ДНК. Точният превод на думата генеалогия е науката за раждането.   И в генеалогията на ДНК не говорим за мутации в гени! Какво може да доведе до сериозна промяна в тялото! Речта в генеалогията на ДНК е за промени в ДНК веригата на мъжката Y-хромозома - когато например в един нуклеотид има случайна промяна в броя на нуклеотидните блокове (мутации).   Тези мутации (промени) оставят маркери в ДНК веригите на Y хромозомата. Тези белези неизбежно се наследяват само по бащина линия. Между марките може да има век или повече. Те могат да се използват за преценка на възрастта на предците и първия предшественик на този род по мъжка линия. Компютърът изчислява всичко по специална програма. Такива мутации нямат нищо общо с генетичните мутации в тялото.   Всеки човек е пазител на историята на своите предци, записана по такъв уникален начин. Посочените етикети се превеждат в съответните символи. Последователността на тези символи се нарича хаплотип на човек и е индивидуална за всеки от нас. Ако всеки човек има свой собствен хаплотип, тогава група хора с общи хаплотипове може да има обща групова характеристика. Последният се нарича хаплогрупа (род). И така, около 50% от съвременните етнически руснаци имат хаплогрупа R1a. И повечето от жителите на Западна Европа имат хаплогрупа R1b. В същото време, разчитайки на ДНК на хора, както вкаменелости, така и тези, които живеят днес. ДНК генеалогията изчислява времето, когато са живели далечните предци на тези хора.   Връщайки се в Африка, нека още веднъж изясним, че в Африка няма древни ДНК линии. Хаплотипите от група А не доминират там. Преобладава хаплогрупата E1b. В Камерун, Чад и отчасти в Нигерия доминира хаплогрупата R1b. Няма изкопаема ДНК и няма древни линии. И така, извеждането на най-възрастния мъж от Африка е необоснован мит.   Очевидно също така си струва да разгледаме древната история на генеалогичните линии на човечеството. Според генеалогията на ДНК, хаплогрупите A00 и A0 са все още най-древните и са се образували преди разделянето на еволюционното (Y-хромозомно) дърво на хората но африкеанска и неафриканска линия........
Борис Новицкий

Няма коментари

Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 13146073
Блогрол
1. Децата на дявола - нехора, сатанисти, педофили
2. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
3. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
4. Заземяването лекува възпалителните процеси
5. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
6. Душата, нейната генетика, потомците ни.
7. Връзката между българи и шумери
8. Реинкарнацията и генетиката
9. Раждането на тракийската азбука
10. На земята живеят четири вида човек
11. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
12. Американските бомби с обеднен уран
13. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
14. Енергоновата система на кръвта
15. Руският език не е руски, а български
16. Подслушват ли телефона ви?
17. Българският език - езикът на първите хора!
18. КОВИД - 19 и старите лекари