Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04 23:11 - Как се прави русофобска пропаганда
Автор: mt46 Категория: Хоби   
Прочетен: 1523 Коментари: 15 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .
.
.

Лесно се прави русофобска, а и друга пропаганда.
Просто е – като за прости хора...
1. Цитираш някого.
2. Не те интересува контекстът /текстуален, исторически/.
3. Не те интересуват възгледите и делата на автора на цитата.
4. Не те интересуват възможните причини за думите в цитата.
5. Не те интересува дали твърденията в цитата са се осъществили на практика, в действителността...
6. Представяш частното /единичното/ за цяло, позицията на един като позиция на народа и държавата, от която той е част...
7. Внушаваш /на себе си и на останалите чукундури/, че това е цялата и абсолютна Истина.
8. Използваш и други пропагандни хитрини, трикове, манипулации, за да заблуждаваш и да тровиш съзнанията на хората...
9. Повтаряш като нацист /като фанатик/ едно и също...

Марин Тачков



"…Всичко, направено от Русия за България, трябва да бъде развалено. Целта на нашите усилия трябва да бъде не "целокупна България", а даже - подялба на сегашното княжество между съседите му - румънците, сърбите и гърците, с изключение на широка ивица покрай Черно море, която Русия може да се стреми да остави за себе си. Всъщност, ние сме в правото си да постъпим с България, която ни измени и премина на страната на нашите противници, както постъпихме с Полша - да я разчленим, да я изтрием от лицето на земята, за назидание на всички останали племена, населяващи Изтока, като доказателство за това, че позорен и бедствен край чака всеки славянски народ, който дръзне да вдигне ръка срещу великата Русия…"


Сергей Татищев - "Из миналото на руската дипломация", 1890 г.



Гласувай:
13


Вълнообразно


1. kvg55 - mt46,
10.04 23:35
Хе–хе, че ние периодично създаваме прецеденти желанията на товарищ Татищев да се осъществят. И това все някога ще ни състигне : еднаж стомна за вода, дваж стомна за вода ...
цитирай
2. getmans1 - Добро утро @mt46! ... Така формулирани нещата важат за абцолютно всяка пропаганда, ...
11.04 08:08
... дори могат да бъдат използвани за софтуер на трол-БОТове.

Иначе, не така стоят нещата с цитата С. Татищев и днес можем само да се радваме, че мраците му не са изпълнени до край. Този цитат е в пълно съответствие в контекста на историческото време - 10 години дипломатическа криза между двете държаваи.
Дори не е необходимо човек да е със историческо образование за да избри поне 5-6 негатива които е понесла младата ни държава и са били крични за бъдещето и.

Прочее, край Русе има ... ама защо трябва си припомняме такива очеизвадни факти заради едната криворазбрана "комунистическа" русофилия, също толкова вредна колкото искрената русофобия.
На това му казвам интелектуалин контекст в който личноста на Татищев си просто враг на България.

... Хубав ден ти желая!
цитирай
3. cefules - Точно.
11.04 08:20
Точно.
цитирай
4. gardener - вие бъркате в основата и
11.04 09:05
изграждате нещо, което не е съвсем устойчиво.
Опитвате се да направите от днешните граждани на РФ, хората, които са водили войната 1878 година и да впишете на днешните граждани на РФ, същите качества като на поданиците на Александър втори. Забравяте, че 1917 година в Руската империя се извърши хазарска революция, която доведе на власт враговете на тези руснаци, които са ни освобождавали. Освободителите и техните потомци бяха избити физически до крак, жените им... гледайте полския филм 1920 година, където някаква хипотетична рускиня, жена на полковник беше полева жена на червен дегенерат от Полша - комисар. В общи линии, т.н. корелация в действителността и надуманото е същато като в този пропаганден филм.
После, вие сте роден във времето, когато Сталинските орди окупираха България, това вече не са същите руснаци, а някаква амалгама от най-долните, най-мръсните, най-необразованите и най-безморалните твари, които можеш да имаш за окупатори. Защо ползвам думичките на средниста Г. М. Димитров (неграмотен, комунистически функционер от македоно-евангелистки произход?), по причина, че това е породата, която става модерна в следветосептемврийска България, национални предатели, пияници, курвари и хора без ден трудов стаж, градящи кариера върху верността към тези, които могат добре да лъжат простите хора и да получават "грантове" от националните врагове. Като правило, всички тези национални предатели са от небългарски произход, т.н. "македонци", които още тогава имат национално самосъзнание и ползват българите за ръжен да им направят независима държава. Наш е провалът, че не успяхме да ги приобщим и направим хора с българско самосъзнание. Днес също се проваляме, защото не можем да обясним на вас, че сте българи, ако сте такива, че пиететът ви към Русия на Путин е национално предателство, че за България е добре да стои далеч от недоимперията на Путин, която е враг на демократична Европа, че Тръмп е американски националист, че Иран не е точно страната, за която трябва да плачете
цитирай
5. dobrodan - А защо втората част от постинга ти
11.04 09:42
прави отлична русофобска пропаганда...
цитирай
6. mt46 - Мда. Особено през двете световни войни и в настоящето...
11.04 20:39
kvg55 написа:
Хе–хе, че ние периодично създаваме прецеденти желанията на товарищ Татищев да се осъществят. И това все някога ще ни състигне : еднаж стомна за вода, дваж стомна за вода ...

цитирай
7. mt46 - Благодаря! И все пак мнението на Татищев не е официална позиция на Русия...
11.04 20:42
getmans1 написа:
... дори могат да бъдат използвани за софтуер на трол-БОТове.

Иначе, не така стоят нещата с цитата С. Татищев и днес можем само да се радваме, че мраците му не са изпълнени до край. Този цитат е в пълно съответствие в контекста на историческото време - 10 години дипломатическа криза между двете държаваи.
Дори не е необходимо човек да е със историческо образование за да избри поне 5-6 негатива които е понесла младата ни държава и са били крични за бъдещето и.

Прочее, край Русе има ... ама защо трябва си припомняме такива очеизвадни факти заради едната криворазбрана "комунистическа" русофилия, също толкова вредна колкото искрената русофобия.
На това му казвам интелектуалин контекст в който личноста на Татищев си просто враг на България.

... Хубав ден ти желая!

цитирай
8. mt46 - Постарах се да бъда лаконичен и може да съм пропуснал нещо...
11.04 20:44
cefules написа:
Точно.

цитирай
9. mt46 - Много преувеличаваш и изопачаваш... Свестните хора в Русия не са изтребени "до крак". Пример – Солженицин...
11.04 20:54
4. gardener - вие бъркате в основата и
09:05
изграждате нещо, което не е съвсем устойчиво.
Опитвате се да направите от днешните граждани на РФ, хората, които са водили войната 1878 година и да впишете на днешните граждани на РФ, същите качества като на поданиците на Александър втори. Забравяте, че 1917 година в Руската империя се извърши хазарска революция, която доведе на власт враговете на тези руснаци, които са ни освобождавали. Освободителите и техните потомци бяха избити физически до крак, жените им... гледайте полския филм 1920 година, където някаква хипотетична рускиня, жена на полковник беше полева жена на червен дегенерат от Полша - комисар. В общи линии, т.н. корелация в действителността и надуманото е същато като в този пропаганден филм.
После, вие сте роден във времето, когато Сталинските орди окупираха България, това вече не са същите руснаци, а някаква амалгама от най-долните, най-мръсните, най-необразованите и най-безморалните твари, които можеш да имаш за окупатори. Защо ползвам думичките на средниста Г. М. Димитров (неграмотен, комунистически функционер от македоно-евангелистки произход?), по причина, че това е породата, която става модерна в следветосептемврийска България, национални предатели, пияници, курвари и хора без ден трудов стаж, градящи кариера върху верността към тези, които могат добре да лъжат простите хора и да получават "грантове" от националните врагове. Като правило, всички тези национални предатели са от небългарски произход, т.н. "македонци", които още тогава имат национално самосъзнание и ползват българите за ръжен да им направят независима държава. Наш е провалът, че не успяхме да ги приобщим и направим хора с българско самосъзнание. Днес също се проваляме, защото не можем да обясним на вас, че сте българи, ако сте такива, че пиететът ви към Русия на Путин е национално предателство, че за България е добре да стои далеч от недоимперията на Путин, която е враг на демократична Европа...
/.../
По-скоро вие сте нац. предатели...
цитирай
10. mt46 - Продължение
11.04 21:06
Защото служите на чужди, антибългарски интереси... Западната демокрация се изроди... Всъщност тя е фалш и измама и това го е осъзнал Георги Марков още преди повече от 50 г.
САЩ и НАТО са извършили много повече злодейства и военни престъпления от Путинова Русия...
България няма никакъв интерес от това да лае срещу руската мечка...
цитирай
11. mt46 - Това е цитат, който се използва за антируска пропаганда...
11.04 21:08
5. dobrodan - А защо втората част от постинга ти
09:42
прави отлична русофобска пропаганда...
цитирай
12. getmans1 - Сериозно!? Ами запознай се с биографията му тогава ...
12.04 00:45
... Особено внимание обърни на това;

"От 1865 до 1877 г. заема длъжностите секретар на консулството в Рагуза , мисията в Атина и посолството във Виена . Участва в сключването на тайната Будапещенска конвенция (1877 г.)"

... Още по специално внимание ... на последното изречение - Г-н Тачков, ние набедените за "русофоби" не сме "просто русофили" / съвсем умишлено наблягам на "простО"/.


mt46 написа:
- Благодаря! И все пак мнението на Татищев не е официална позиция на Русия...

цитирай
13. gardener - Солженицин е приятно изключение,
12.04 11:28
Роден е като наследник на два рода земевладелци, притежаващи около 3 000 000 декара земеделски земи и разни други "бизнеси" преди 1917 година. Представи си Тачков, 3 000 000 декара земя.
Целият му живот е опит да бъде убит от новите съветски хора. Убит и забравен. Тези на които се кланяш, ако го бяха пипнали, сигурно биха го изяли жив и Солженицин ги обичаше много, новите си съсъветници. Как да река, не е необходимо да четеш само пропагандни биографии от читанките, нужно е и да се поразровиш в реалната история на хората. Да си правиш изводите от малкото данни, които можеш да прочетеш, примерно, че някакъв инвалид на пенсия, може да кара километри колело и да получава пенсия, примерно, казвам или друг да пише за прадядо си измислици, които ноторно бута в носа на обществото, да лъже и да бъде и доносник на ДС и от друга страна да е ... каквото там си въобразява, че е.
Никой не лае срещу никой, лаят само пунитските кучки в България.
цитирай
14. mt46 - ...
13.04 00:12
getmans1 написа:
... Особено внимание обърни на това;

"От 1865 до 1877 г. заема длъжностите секретар на консулството в Рагуза , мисията в Атина и посолството във Виена . Участва в сключването на тайната Будапещенска конвенция (1877 г.)"

... Още по специално внимание ... на последното изречение - Г-н Тачков, ние набедените за "русофоби" не сме "просто русофили" / съвсем умишлено наблягам на "простО"/.


mt46 написа:
- Благодаря! И все пак мнението на Татищев не е официална позиция на Русия...


"На с. 503 от Татищевата книга дословно пише, че „след като се убедим в предателството и измяната на българите, ние трябва да се отнасяме с тях като с врагове, без да се утешаваме с мнимите различия между настроението народа и неговите водачи, тъй като в политиката всеки народ отговаря за своето правителство. Всичко, което Русия направи за България, трябва да бъде развалено..."
От цялата книга на Татищев само този цитат ли успяхте да изровите?...
Ето още от биографията му:
"През 1877 г. е обвинен в държавна измяна. Обвиненията не са потвърдени, но е принуден да напусне службата.

По време на Руско-турската война се записва като доброволец в действащата Дунавска армия, в Мариуполския хусарски полк . Близо до Плевен служи като ординарец на генерал Е. И. Тотлебен . След назначаването на Тотлебен за главнокомандващ, остава при него на същата длъжност в Сан Стефано и Адрианопол . За военните си отличия е повишен в офицер. След края на военните действия през 1878 г. напуска военната служба. /.../ След пенсионирането си (1883 г.) той сътрудничи на списанията „Русский вестник“ , „Новое время“, „Нувел ревю“ и други руски и чуждестранни списания."
Следователно през 1890 г. /когато издава книгата си за дипломацията/ Татищев е пенсионер и най-вероятно цитатът изразява личното му мнение...
Освен това – ако българските управници ритат срещу своята Освободителка Русия, какво отношение да очакват от нея?...
"Каквото повикало, това се обадило"...
цитирай
15. mt46 - ...
13.04 00:28
gardener написа:
Роден е като наследник на два рода земевладелци, притежаващи около 3 000 000 декара земеделски земи и разни други "бизнеси" преди 1917 година. Представи си Тачков, 3 000 000 декара земя.
Целият му живот е опит да бъде убит от новите съветски хора. Убит и забравен. Тези на които се кланяш, ако го бяха пипнали, сигурно биха го изяли жив и Солженицин ги обичаше много, новите си съсъветници. Как да река, не е необходимо да четеш само пропагандни биографии от читанките, нужно е и да се поразровиш в реалната история на хората. Да си правиш изводите от малкото данни, които можеш да прочетеш, примерно, че някакъв инвалид на пенсия, може да кара километри колело и да получава пенсия, примерно, казвам или друг да пише за прадядо си измислици, които ноторно бута в носа на обществото, да лъже и да бъде и доносник на ДС и от друга страна да е ... каквото там си въобразява, че е.
Никой не лае срещу никой, лаят само пунитските кучки в България.

Солженицин не е изключение. Има доста антисталинисти и антикомунисти – А. Платонов, Н. Замятин, В. Шаламов, В. Гросман, Вл. Дудинцев, Лев Гумильов, Ана Ахматова /това са само от писателското съсловие/...
Вие сте слепи за злодействата и паденията на Запада /аферата "Епстийн" например/...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 22393432
Постинги: 4360
Коментари: 49595
Гласове: 164334
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Май, 2026  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031