Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 15:55 - Моите нашепвания за вас...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 7531 Коментари: 40 Гласове:
1



...Дните ми ме прегръщат... Усмихвайки се, те минават през мен, като настойчиво ми нашепват своята мъдрост...
Вслушвам се в шепота им...
И вслушвайки се, отделям за вас звуци, багри Живот... Отделям нашепвания, доловени от моята сетивност, безкрайно значими за мен...
Нали само след два дни се отправям към морето!... А това ще бъде моят подарък към вас...:)
Ще ви приканя да чуваме повече,...защо не и пеперудите, дори...
Ще ви приканя да виждаме повече... Очите ни да са в Безкрайното...
Нека чувстваме повече... Имате ли го усета за вятъра през вас?...:)
Снимките, които съм избрала, за да придружат "нашепванията" ми, са от моето море миналото лято...

image
"Не върви пред мен - може да не те следвам. 
 Не върви зад мен - може да не те водя.
 Върви до мен и ми бъди приятел!"

image
"Питам се дали звездите не светят, 
 за да може всеки човек да намери
 някой ден своята звезда."

image
"Любовта не се състои в това
 двама души да се вторачват 
 един в друг.
 А в това - те да гледат 
 в една посока."

image
"Хората се пъхат в бързите влакове,
 но не знаят какво търсят.
 И затова започват да се движат,
 но се въртят в кръг."

image
"Оставиш ли се да те опитомят,
 има опасност да поплачеш."

image
"Хората имат звезди, които не са едни и същи.
 За някои, които пътуват, звездите са пътеводители.
 За други, те са само малки светлинки.
 За трети, които са учени, звездите са проблем. Но всички те мълчат.
 А ти...ти ще имаш звезди, каквито никой друг няма. 
 Тъй като аз ще живея на някоя от тях, тъй като аз ще се смея на някоя от тях. И когато погледнеш нощем небето, на теб ще ти се струва, че всички звезди се смеят. И ще имаш звезди, които могат да се смеят.

Долавяйте нежността, аромата на всичко хубаво около вас, приятели...
Посях цветя...Пътя до мен да познаете - по цветята...:)
Това бяха моите нашепвания за вас...:) Нашепвания-стръкчета, които напукват асфалта, рутината...в отношенията...
Виждате ли слънчевото зайче отсреща?:) Това съм аз!:))) Кой ще ме последва?;)))



Тагове:   Моите,   нашепвания,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - beeeeeeee
29.07.2008 16:08
muuuuuu
jvak-kvak
цитирай
2. breeze - Интересно..!
29.07.2008 16:27
Най-смела се оказа жабката...
А ти ще ме последваш ли в морето?
Ще ти покажа морските зайчета..:))
Има ги!.:)
Бронзов тен ти пожелавам!
цитирай
3. anastasiia - анонимен:)
29.07.2008 17:17
Ето, аз приканих да чуваме повече и ти съвсем реално си пресъздал звуците около теб...;)
цитирай
4. anastasiia - breeze:)
29.07.2008 17:23
Хайде, тръгваме...:)
Нали знаеш, че в морето се чувствам себе си...Русалка, вълничка, вятър, повей....всичко това съм аз:)
Искам да видя морските зайчета!:)))
Благодаря ти за "бронзовото" пожелание!:)))
цитирай
5. exibella - :)))
29.07.2008 18:02
(\_/)
(='.')
(")_(") :))))))))
цитирай
6. anastasiia - exibella:)
29.07.2008 18:06
Най-милото и сладко "слънчево" зайче...:)
Благодаря ти, Спасимирка:)))
Пухкави усмивки:))))
цитирай
7. elineli - Усмихваща се :))))
29.07.2008 18:21
Шепнеща нежност си.Още море ти изпращам и прегръдки.Топли като дантелени вълни :))))))
цитирай
8. anastasiia - EL:)
29.07.2008 20:37
А ти си Прекрасно пишеща нежност...:)
Благодаря ти за морето...:)
И аз те прегръщам, обсипвам те със слънчевост...:))))
цитирай
9. mmmmmmmmm - :))))))))
29.07.2008 20:45
Идвааааааааааааааааааааааааааааааааам!:)))
цитирай
10. anastasiia - mmmmmmmmm:)
29.07.2008 20:49
Идваааааааааааааааааааааааааааааааааааааай!:))))))
Чакам те, Мариянкаааааа:)))))))))))
цитирай
11. enjoy6 - Шума на морските вълни
29.07.2008 22:53
в тиха и топла нощ е музиката, която никога няма да ми омръзне да слушам!
А морския изгрев и залез са картините, които никога не бих пропуснала да нарисувам в съзнанието си, когато съм далече от морето:)))
Хей Ася, да не пропуснеш да ни донесеш мидички и раковинки!!!
цитирай
12. bestregards - ей от такава нежност имах нужда!
29.07.2008 23:01
много нежно....... не спирай да излъчваш тази нежност!
цитирай
13. anastasiia - enjoy6:)
30.07.2008 09:16
О, в никакъв случай няма да пропусна да ви донеса морски съкровища!:)))
Ще събера всички изгреви и залези в себе си, за да мога да подарявам изгревно-залезни вълшебни частички красота...:)
Мина, едно песничка ще ти подаря:) На 2-рата минута и 10-тата секунда можеш да ме видиш в клипа как се смея и се хващам до Тони Димитрова на хорото...;) Поздравче за теб..., обичливо...:)))
http://youtube.com/watch?v=MENqHpxZIf8
цитирай
14. exibella - Аааааааа
30.07.2008 09:23
и аз те видях до Тони Димитрова:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Сладур:)
цитирай
15. anastasiia - bestregards:)
30.07.2008 09:27
Благодаря ти...:)
Радвам се, че съм те докоснала по някакъв начин...:)
Бъди изпълнена с нежност...Бебзброй нежни мигове ти пожелавм...:)
цитирай
16. anastasiia - exibella:)
30.07.2008 09:29
Ей, приятелче, радвам се, че си тук:))))
А това клипче е от концерта на Тони през декември в НДК, промоция на новия й албум - "Обещания"... Целият албум носи името на най-пловдивската песен, защото "Обещания" е по стихове на пловдивския поет Иван Вълев...:)
Песенно да ти е...и усмихнато..:)))
цитирай
17. exibella - Песенно ми е, разбира се...
30.07.2008 09:32
И усмихнато...мнооооого:))))
"Обеща ми луната над река Ропотамо...
обещания щедри,обещания само..."
Мнооого е хубава тази песен:))))
Целувки:)
цитирай
18. anastasiia - :))))
30.07.2008 10:47
Целувки и за теб!:))))
цитирай
19. feq - Ася, един Малък /- Голям / Принц ти пожелавам!
30.07.2008 11:43
Усмихващи се звезди,
златна пътечка в морето,
хладен бриз на брега,
една голяма вълна - Мечта,
много, много топлина...
и още много други неща!
цитирай
20. anastasiia - feq:)
30.07.2008 11:48
Знаеш ли, Юли, имам честта да познавам един човек, до когото Малкият принц с удоволствие би се докоснал, би му се доверил...
А на теб ти благодаря за всички усмихващи се звезди...:) За златната пътечка в морето...За прохладния бриз, за вълните...и за всички други неща:)
Да ти се връща и на теб вълшебността и красотата, които даряваш...:)
Обичливи прегръдки, мнооого усмихващи се...:)))
цитирай
21. dandy - Престъпно обаятелна, Ася!
30.07.2008 13:10
Възможно ли е да сте толкова очарователна?!
Букет незабравки за осезанията ми!
ваш dan
цитирай
22. enjoy6 - Много благодаря за поздрава!
30.07.2008 23:00
Гооооляма прегръдка за теб и приятен път!
цитирай
23. anastasiia - dandy:)
31.07.2008 13:10
Не Ви липсва стил, dan, признавам...:)
Благодаря да хубавите думи!:)
Ваша Ася:))
цитирай
24. anastasiia - enjoy6:)
31.07.2008 13:12
Голяяяяяма прегръдка и от мен!:)))
Утре сутрин пътувам:)))
Благодаря ти, Мина!:)))
цитирай
25. monna - Вълшебство, си ти!
31.07.2008 14:57
Ще имаш и звезди, ще си и като слънчево зайче...ще!
Щастлива дестинация!
цитирай
26. anastasiia - monna:)
31.07.2008 15:03
А ти си едно нежно Синьо цвете, което много обичам!:))
Благодаря ти:)))
цитирай
27. luben - Помислих
31.07.2008 18:20
че си оня мерцедес с класа... но всъщност ти си бе една усмивка, която се появява в мен от време на време ;)

Хубаво е да създаваш усмивки и прекрасно настроение в другите ;) Те се усмихват и им е хубаво :) А след това - и ти ;) Точно тази усмивка, Ася ;)
цитирай
28. anastasiia - luben:)
31.07.2008 19:14
Щом една усмивка се появява в теб и то от време на време, това е добра поличба ;)
А щом като тази усмивка е моята, и то тази, с която се усмихвам на всички, които съм усмихнала, това си е направо вълшебност...:)
Пожелавам ти да пазиш усмивката в себе си и да вярваш във вълшебността на всеки един ден...:)
цитирай
29. boris66 - boris66-anastasia
01.08.2008 17:41
Много е важно, те да гледат в една посока и да я виждат естествено. Много хубав постинг! А дали човек ще намери своята истинска звeзда, защото дори да я намери все пак ,има постоянно завъртане на небосклона!
цитирай
30. diamant1965 - Привет приятелко!
02.08.2008 00:10
Ти сигурно си вече на морето и си говориш с него на някакъв вълшебен език, както ти умееш :))) Пожелавам ти едно страхотно лято на морския бряг с много романтика, смях и музика! :)))
цитирай
31. valiordanov - Дирята на слънцето е пътеката, к...
02.08.2008 16:00
Дирята на слънцето е пътеката, която зная , че си пратила на повърхноста на водата за да те последвам... Идвам Ася! Зная , че един миг от съвършенното усещане е равен на години монотонен живот и само невероятноста в мечтите ни може да проправи път за да бъдат миговете неповторими и многократни...Боже, какво написах....Това не е мое, Бог ти го праща...Нали знаеш, че е мой приятел?..:):):);););)
цитирай
32. iliada - В твой стил!
03.08.2008 10:52
Красиво и стилно!ВЕСЕЛА ВАСАНЦИЯ И КРАСИВ БРОНЗОВ ЗАГАР-А МОРЕТО Е ПРЕКРАСНО!
цитирай
33. анонимен - slun4ice hubavo
07.08.2008 23:05
Много приятни нашепвания донесени от морските вълни вероятно, или от някой далечен кораб...
Хубаво лято Ася, на теб и на семейството и много любов да ви съпровожда по пътя към морето и обратно, за да сте изпълнени с бляскавост в очите, като тази от морските вълни в които се оглежда слънцето!
цитирай
34. анонимен - Hei
07.08.2008 23:13
... Asq i az te vidqh na horoto ot klip4eto :))))
Moje li da spodelish kakvo horo po-to4no tancuvahte :P
цитирай
35. anastasiia - boris66:)
11.08.2008 16:09
Който търси, намира!:) Дори и своята звезда на небосклона:)
Благодаря ти, Борис...:)
цитирай
36. anastasiia - Диамантче, приятелче мило:)
11.08.2008 16:12
Да, бях на морето...:) Почувствах го с цялата моя сетивност...Разговарях с него...Даже имам чувството, че е с мен и сега...:)
Благодаря ти за страхотните пожелания...:) По някакъв начин, без да съм ги прочела, достигнаха до мен, там, на морския бряг:), затрупвайки ме с романтика, смях и музика:)
Мнооого прегръдки от мен:)))
цитирай
37. anastasiia - valiordanov:)
11.08.2008 16:18
Боже, какво си ми написал, Вал!...:)
Прегръщам те с усещането за безценността на мига и ти благодаря за невероятния дар...:)
Да...Дирята на слънцето...Видях те, Вал, на слънчевата пътечка върху повърхността на морето...:) Аз бях онази вълничка, която закачливо те докосна;)) Нали не си забравил, че мога да се превръщам в каквото си поискам?!;)))
цитирай
38. anastasiia - iliada:)
11.08.2008 16:21
И още някой май си е дошъл от морето!...;)
Прекрасно е морето, да...И много повече от това...
А загарът ми е просто супер:) И ми е весело...:) Чувствам се почти като ефирния морски бриз...:) Ей сега ще ти изпратя една моя усмивка и ще почувстваш:)))
Прегръдки, мноооого:)))
цитирай
39. anastasiia - анонимен:)
11.08.2008 16:25
Искрено благодаря за хубавите пожелания...:)
Очите ми все още блестят, разпръсквайки отблясъци от морски вълни и слънчевост...:)
Познаваме ли се?:)
цитирай
40. anastasiia - анонимен - Hei:)
11.08.2008 16:32
Ами ти сам си си отговорил/а/ на въпроса - щом си ме видял/а/ на ХОРОТО от клипчето...;) :P

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895424
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930