Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2020 23:44 - Констатация
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1137 Коментари: 2 Гласове:
11

Последна промяна: 28.02.2020 23:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Хората вече престанаха да бъдат...хора.
Превърнаха се в бездушни роботи.


Най-пресният пример от  днес...едно момиче днес както си стоеше в автобуса,взе че колабира,просто се свлече...и най-интересното...реакциите на хората/автобуса беше претъпкан/...почти никой от седящите възрастни не реагира на случващото се...пълна апатия,безразличие на това,което се случи с момичето...то наистина не беше само,със свои приятели,но мен ме порази БЕЗДУШИЕТО,БЕЗРАЗЛИЧИЕТО ,което се четеше в очите на хората....една апатия,умора,и все едно е нормално това да се случва всеки ден,ежечасно и ежеминутно.

Мен това меко казано ме втрещи...и озадачи...колко безчувствени и апатични сме станали на това,което се случва около нас....така де,нали не се случва с нас,или с някой наш близък.

И ме размисли много,много яко....къде изчезна топлотата,отзивчивостта и загрижеността в отношенията при хората....май трябва отново да се учим от  животинския свят,защото горките животинчета са къде--къде по-емпатични към стращите от своето животинско обкръжение.



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - МНОГО ТЪЖНА ИСТИНА ......
29.02.2020 00:57
МНОГО ТЪЖНА ИСТИНА ......
цитирай
2. hloris - тъжна и ...доста тревожна и стряскаща
29.02.2020 09:54
ivoki написа:
МНОГО ТЪЖНА ИСТИНА ......



нима в миналото хората бяха по-богати,или по-добре материално...но просто бяха хора.помня като дете как моята баба си ходеха със нейните сестри на гости,как се уважаваха и зачитаха роднините,как си помагаха взаимно...а сега,сега всеки се е затворил в своята черупка,вкопчил се е в своето соблствено благополучие....и ако може да ти навреди,да,прави го с удоволствие...нещо лично изживяно от мен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195694
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031