Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2021 20:57 - Защо Господ наказа 2006 съдия Ценов с рак и смърт?!?!?!?!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1641 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Съдия Ценов 2005 получава поръчката от своя колежка съдийка от СРС , която се вдига в кариерата си със секс услуги със своите началници и с прокурори, да вкара напълно здрав човек в лудницата. Съдийката която от 2000 слъжи нба мафията и тази нафия й пкаща почивките и екскурзиите, повече от 2 месеца седи в стаята на Ценов и говори лъжи и мръсотии за този чивек. Отделно от това по думите на Ценов:
"И Свртльои Жоро ми обещаха да ме вдфигнат в СГС, а Румендаже ми обеща да ме вфигне във ВКС!!!"
 Та заради тази поръчка съдия Ценов не зачита и бе признава 2 тройни и 3 петорни експертизи на психиатри и психолози, които  твърдят, че чивекът е наппълно здрав. Ценов не зачута тезьи експертизи и назначава потедната петорна. Даже при едната петорна експеттизаслед 5 часа непрекъснат натиск от сърана на вещите лица, едната психиатърка уьлиуза извън кабинета и нервна и узтощена заявява:" Тоя има жел1зна психика. Не можем да го префиьвикйаме пи никакъв начин! Ако реши може врднага да ни нбакаже!!!"

Но се наметиха честни и морални съдии от СГС и прекратяват тази гавра и мръсотия. Съдфия ..Ч...

Няколко месеца префи да умре съдия Ценов среща обекта на своята поръчкова гавра и пита: "Защо го направи?! Те ми поръчаха и ми обещаха да ме вдигнат илуи в СГС или ВКС!"
Мъжът му отговаря: "Господ те наказа! Само ефин път му ср помолих!"

Така Господ наказа десртки съдии и прокурори на мафията. Наредс едфин прокурор който получава от мафията на"Червената табела" 50 000 евро да погне чиврк на който една веидна банка е откраднала 15 милион щатски долара. Прокурорчето сди плати и ще плаща до 9 коляно! 

ВИНОИДИСФА.


27 януари 2021

лорд академик проф Момчил Добрев

Сами отгатнете кой е Светльо, кой Жоро от СГС, кой е Румен от ВКС?!?!
Няма господня прошка за съдфии и прокурори на мафията!



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 978543
Постинги: 1234
Коментари: 96
Гласове: 363
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031