Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2013 12:47 - Защо мнозина се... бигбрадват?...
Автор: mt46 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7791 Коментари: 22 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image
www.facebook.com/photo.php

Питам кака Тотка... Питам кака Тотка -
как животът й върви...
А тя отвръща ми:
"Какъв живот, ка? -
Гола вода! Водка!"...

Марин Тачков
17 август 2013 г.
ПП: Не е ли странно, че мнозина се... бигбрадват?... Масова психоза? Масово затъпяване?...
 





Гласувай:
51


Вълнообразно


1. anin - И аз съм си мислила,
21.09.2013 13:22
За тия скъпи покани било Парис Хилтън или някоя друга богата и известна личност,
едва ли е само, за да засилят зрителския интерес, сигурно очакват някаква изгода /евентуален бизнес/ от познанството си с въпросната звезда :)
цитирай
2. mt46 - Да, така е...
21.09.2013 13:33
zuzi0550 написа:
парите за хонорара ги е дал Нико Тупарев, не държавата. парите са си негови и той решава на кой и колко да даде.

пп. иначе съм съгласен, че държавата не дава достатъчно пари, на хората които визираш.

Но нали държавата /в по-широк смисъл/ - това сме всички ние... Не е ли странно и срамно да се дават толкова пари за простотии? Толкова ли е важно някаква си Парис Хилтън да се фръцне тук за 2-3 дни срещу такава огромна сума?...
цитирай
3. stela50 - Може би нямаше да се задаваме тези въпроси,
21.09.2013 14:29
ако имаше достатъчно средства и възможности за лекуване и обгрижване
на нуждаещите се.А положението със здравеопазването става все по-сериозно, все повече формалности, които само затрудняват и допълнително натоварват пациентите,да не говорим за самото състояние на болниците,апаратурата, нуждата от квалифицирани кадри, неотложната помощ и т.н.
Да е само това шоу ... има още много такива примери...
В шоубизнеса се дават пари, за да се умножават, независимо кой го прави ...
В момента се сещам за Райна Кабаиванска - Благословена да е !
Тя дава парите си за откриване на млади български таланти, за осигуряването
на стипендии за обучението им, следи и подпомага развитието им,
ето, това е да инвестираш безрезервно, от сърце и душа ...
А държавата дали това сме всички ние ... оставям без коментар.
Поздрави !
цитирай
4. magicktarot - Луд свят, Марине!
21.09.2013 15:07
Да, същият този плакат го пускаха и с Памела Андерсън предишна година, и, да, и аз мислех, че тук става въпрос за частни фирми, не за държава... ама...
"Ама"-то е голямо и няма нищо общо с корена "ама"-обичам, любов и т.н. Дори е противоположното на него.
Не само у нас, не само за затъпяващи "шоА" се дават луди пари, които иначе биха дали възможност за достоен живот на всички хора по планетата. Някой би нарекъл това "наблюдение" комунистическо - но то си е реалистично - не сме виновни, че ни вграждат илюзорни представи за реализъм, които се свеждат до затъпяващото: "така трябва да бъде! нормално е за няколко снимки на задника на Парис Хилтън да се дават милиони, а същевременно да не могат да се дадат стотинки за спасяване на живота на дете/стар човек."
цитирай
5. mt46 - Заради зрителския интерес е, предполагам...
21.09.2013 21:57
anin написа:
За тия скъпи покани било Парис Хилтън или някоя друга богата и известна личност,
едва ли е само, за да засилят зрителския интерес, сигурно очакват някаква изгода /евентуален бизнес/ от познанството си с въпросната звезда :)

Бизнес е самото предаване...
Като няма хляб, гледайте "зрелища"!... :)
цитирай
6. mt46 - Благодаря ти за коментара!...
21.09.2013 22:12
stela50 написа:
ако имаше достатъчно средства и възможности за лекуване и обгрижване
на нуждаещите се.А положението със здравеопазването става все по-сериозно, все повече формалности, които само затрудняват и допълнително натоварват пациентите,да не говорим за самото състояние на болниците,апаратурата, нуждата от квалифицирани кадри, неотложната помощ и т.н.
Да е само това шоу ... има още много такива примери...
В шоубизнеса се дават пари, за да се умножават, независимо кой го прави ...
В момента се сещам за Райна Кабаиванска - Благословена да е !
Тя дава парите си за откриване на млади български таланти, за осигуряването
на стипендии за обучението им, следи и подпомага развитието им,
ето, това е да инвестираш безрезервно, от сърце и душа ...
А държавата дали това сме всички ние ... оставям без коментар.
Поздрави !

Хонорарът е огромен... Общо З 000 пенсионери у нас получават толкова пари за цяла година... Има нещо сбъркано, неморално в тази ценностна система...
цитирай
7. mt46 - Че светът е луд, няма съмнение...
21.09.2013 22:21
magicktarot написа:
Да, същият този плакат го пускаха и с Памела Андерсън предишна година, и, да, и аз мислех, че тук става въпрос за частни фирми, не за държава... ама...
"Ама"-то е голямо и няма нищо общо с корена "ама"-обичам, любов и т.н. Дори е противоположното на него.
Не само у нас, не само за затъпяващи "шоА" се дават луди пари, които иначе биха дали възможност за достоен живот на всички хора по планетата. Някой би нарекъл това "наблюдение" комунистическо - но то си е реалистично - не сме виновни, че ни вграждат илюзорни представи за реализъм, които се свеждат до затъпяващото: "така трябва да бъде! нормално е за няколко снимки на задника на Парис Хилтън да се дават милиони, а същевременно да не могат да се дадат стотинки за спасяване на живота на дете/стар човек."

Какво да й гледам задника на П. Хилтън?... И у нас има предостатъчно задници...
цитирай
8. jabalka - Късен привет Марине ! :)
22.09.2013 00:19
Поздрави за позицията ! :)
Аз като един толерантен човек , нали се знаем и като човек с интернационални и над национални и същевревременно със определено национални и български и национални тегоби - всеки от нас българите ги изживява индивидуално и ги преглъща с различни флуиди и например - студена или топла водичка е за предпочитане пред някоя по - голяма хапка за лъжица и уста по - малка от лъжицата , но .... поздрав с един клип - надявам се да се хареса и приеме добре! :)

- http://www.youtube.com/watch?v=bcQwIxRcaYs&list=RD02XJzVWCTYUN4
цитирай
9. mitkaloto - Чалгата стана" поп фолк&q...
22.09.2013 09:19
Чалгата стана" поп фолк".Биг Брадър стана чалга...Гласувай,народе!Само 1.20!
Пълнете гушите на разни знайни и незнайни брадъри/ки.Сцепете им дънките само за 1.20! После ще ги гледате на кафе в едно предаване...интервюта ,ох,ах.После ще ги сложат като черешки на тортата...ох,ах.Гласувай ,народе!Колкото повече ,толкова повече милионери...Само за 1.20 ...
цитирай
10. mt46 - Благодаря ти!... Лек ден!... :)
22.09.2013 09:24
jabalka написа:
Поздрави за позицията ! :)
Аз като един толерантен човек , нали се знаем и като човек с интернационални и над национални и същевревременно със определено национални и български и национални тегоби - всеки от нас българите ги изживява индивидуално и ги преглъща с различни флуиди и например - студена или топла водичка е за предпочитане пред някоя по - голяма хапка за лъжица и уста по - малка от лъжицата , но .... поздрав с един клип - надявам се да се хареса и приеме добре! :)

- http://www.youtube.com/watch?v=bcQwIxRcaYs&list=RD02XJzVWCTYUN4

цитирай
11. mt46 - Да, връзката с чалгата е очевидна...
22.09.2013 11:34
mitkaloto написа:
Чалгата стана" поп фолк".Биг Брадър стана чалга...Гласувай,народе!Само 1.20!
Пълнете гушите на разни знайни и незнайни брадъри/ки.Сцепете им дънките само за 1.20! После ще ги гледате на кафе в едно предаване...интервюта ,ох,ах.После ще ги сложат като черешки на тортата...ох,ах.Гласувай ,народе!Колкото повече ,толкова повече милионери...Само за 1.20 ...

"Ликуй, народе!" - е написал Ботев...
цитирай
12. troia - Никога не
22.09.2013 12:06
съм гледала биг брадър. За такива простотии телевизора ми е развален. Според мен такива кухи предавания са една много добра перачница на пари. Поздрави за постинга и позицията ти!
цитирай
13. asthfghl - 3.
22.09.2013 12:52
> Но нали държавата /в по-широк смисъл/ - това сме всички ние

Въпреки желанието ти да придадеш смисъл на думите, който досега те не са имали, всяко понятие си има точно определено значение:

От Тълковния речник на българския език:

държава

Политическа форма за организиране на обществото, начело с органи за осъществяване на всички власти – изпълнителна, законодателна, съдебна, както и територията, върху която се разпростира тази организация; страна.

Според мен си имал(а) предвид тъкмо държавните институции, но след като е станало ясно, че всъщност в случая едно частно лице се е възползвало от свободата си да се разпорежда със собствените си пари както намери за добре, впоследствие си решил(а) да изместиш адресата на възмущението си.

Иначе, съгласен съм, че нуждаещите се не получават достатъчно подкрепа. Но не мисля, че благотворителността трябва да е основният фактор, на който нуждаещите се трябва да разчитат. Нужна ни е цялостна система, която да работи така, че по надежден път да им осигурява помощ. В момента, в който разчитането на подаяния е основната им надежда, значи нещо в ДЪРЖАВАТА ни е много сбъркано.
цитирай
14. mt46 - Първо - снимката не е моя...
22.09.2013 13:21
asthfghl написа:
> Но нали държавата /в по-широк смисъл/ - това сме всички ние

Въпреки желанието ти да придадеш смисъл на думите, който досега те не са имали, всяко понятие си има точно определено значение:

От Тълковния речник на българския език:

държава

Политическа форма за организиране на обществото, начело с органи за осъществяване на всички власти – изпълнителна, законодателна, съдебна, както и територията, върху която се разпростира тази организация; страна.

Според мен си имал(а) предвид тъкмо държавните институции, но след като е станало ясно, че всъщност в случая едно частно лице се е възползвало от свободата си да се разпорежда със собствените си пари както намери за добре, впоследствие си решил(а) да изместиш адресата на възмущението си.

Иначе, съгласен съм, че нуждаещите се не получават достатъчно подкрепа. Но не мисля, че благотворителността трябва да е основният фактор, на който нуждаещите се трябва да разчитат. Нужна ни е цялостна система, която да работи така, че по надежден път да им осигурява помощ. В момента, в който разчитането на подаяния е основната им надежда, значи нещо в ДЪРЖАВАТА ни е много сбъркано.

Съгласен съм, че благотворителността не бива да е основен фактор... А за нуждата от промяна на системата /на модела/ съм писал нееднократно...
цитирай
15. mt46 - Относно думата /понятието/ "държава" има различни виждания /тълкувания - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0...
22.09.2013 13:32
14. asthfghl - 3.
12:52
> Но нали държавата /в по-широк смисъл/ - това сме всички ние

"Въпреки желанието ти да придадеш смисъл на думите, който досега те не са имали, всяко понятие си има точно определено значение..."
"Държава (разговорно, но ограничено по обхват, страна) е политическа общност, заемаща дадена територия, имаща организирано правителство и притежаваща вътрешен и външен суверенитет. Тя е основен институт на политическата система на обществото. Пръв понятието за държава („Stato“) въвежда италианския мислител Николо Макиавели в своето съчинение „Владетелят“[1][2].
Чрез система от държавни органи държавата осъществява управлението на обществото и обществените отношения. Основните функции на държавата са вътрешни (в пределите на нейната територия и по отношение на нейните граждани) и външни (свързани с междудържавните отношения). Социологът Макс Вебер, застъпвайки теорията за насилието, дефинира понятието държава като „човешка общност, която на определена територия претендира успешно да притежава монопола върху легитимното физическо насилие.“[3]
Необходимо е да се уточни, че нито в науката, нито в международното право, не съществува единно и общоприето определение на понятието държава.
Държавата — това е специализирана и концентрирана сила за поддържане на правовия ред. Държавата — това е институция или съвкупност от институции, чиято основна задача (независимо от всички други задачи) е охраняване на правовия ред. Държавата съществува там, където специализираните органи за поддържането на реда, като например, полиция и съд, са отделени от останалите сфери на обществения живот. Те са държавата.“[5]
Държавата — това е специализирана и концентрирана сила за поддържане на правовия ред. Държавата — това е институция или съвкупност от институции, чиято основна задача (независимо от всички други задачи) е охраняване на правовия ред. Държавата съществува там, където специализираните органи за поддържането на реда, като например, полиция и съд, са отделени от останалите сфери на обществения живот. Те са държавата.“[5]

„Държавата е специална, достатъчно устойчива политическа единица, представляваща отделена от населението организация на властта и администрацията, и претендираща за върховното право да управлява (да изисква да изпълнява това действие) определени територии и население независимо от съгласието на последното; имаща силите и средствата за осъществяване на претенциите си.“[6]
цитирай
16. mt46 - Благодаря ти!...
22.09.2013 13:38
troia написа:
съм гледала биг брадър. За такива простотии телевизора ми е развален. Според мен такива кухи предавания са една много добра перачница на пари. Поздрави за постинга и позицията ти!

Да, една от многото перачници на пари...
цитирай
17. alexs - Целта е затъпяване, оглупяване, ...
22.09.2013 13:53
Целта е затъпяване, оглупяване, зомбиране, промиване на мозъци....и в края на краищата се постига ограбване на нацията и нейното унищожение!
Затова в олигархичната държава мнозина се бигбрадват...
цитирай
18. mt46 - Да, това е ясно...
22.09.2013 21:45
alexs написа:
Целта е затъпяване, оглупяване, зомбиране, промиване на мозъци....и в края на краищата се постига ограбване на нацията и нейното унищожение!
Затова в олигархичната държава мнозина се бигбрадват...

цитирай
19. asthfghl - 16.
23.09.2013 11:39
16.

Дотук от пространния ти цитат така и не става ясно по какъв точно начин "държава" се предполага да се разбира като "народ". Защото това е именно смисълът, който прозира от този пост. Едно възмущение към съвременните порядки на народа ни. Що се отнася до институциите (т.е. действителното значение на понятието "държава"), както стана ясно, няма как да се очаква те да вземат някакво отношение по въпроса как един частен индивид трябва да се разполага със собствените си пари. Както и да е, да не задълбаваме прекалено в семантика.
цитирай
20. metlichina - !!!
23.09.2013 22:00
Биг Брадър... такъв е животът...
цитирай
21. mt46 - Да, общо взето...
23.09.2013 23:36
metlichina написа:
Биг Брадър... такъв е животът...

Дядо ми казваше: "Един лапа, петима зяпат"...
цитирай
22. mt46 - Няма нужда да спорим...
23.09.2013 23:41
asthfghl написа:
16.

Дотук от пространния ти цитат така и не става ясно по какъв точно начин "държава" се предполага да се разбира като "народ". Защото това е именно смисълът, който прозира от този пост. Едно възмущение към съвременните порядки на народа ни. Що се отнася до институциите (т.е. действителното значение на понятието "държава"), както стана ясно, няма как да се очаква те да вземат някакво отношение по въпроса как един частен индивид трябва да се разполага със собствените си пари. Както и да е, да не задълбаваме прекалено в семантика.

Все пак смятам, че частникът е също част от държавата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19159795
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148917
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031