Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2013 18:08 - Писмо до ЕС
Автор: mt46 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 8118 Коментари: 25 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.

                                 Писмо до ЕС
                  относно някои малцинства
   
    Драги и недраги бюрократи от ЕС!
    Споделям вашата загриженост към малцинствата. Затова имам две разумни и конструктивни предложения:
    1. Да отделите една област /провинция/ - например от Германия или Франция /Елзас, Лотарингия/, където да се заселят желаещите роми и да създадат своя държава. Така ромите ще получат огромна европейска помощ и ще се почувстват наистина като част от европейското семейство...
    2. Да обособите една област /например от Англия, от Дания, от Финландия/, където да се заселят желаещите гейове, лесбийки, транссексуалисти, интерсексуалисти... Дайте им повече свобода и права, дами и господа! Да образуват своя държава, по свой образ и подобие! Може да я нарекат Гейландия, Геймания, Педалия, Путландия...
    Всеизвестно, че хората се чувстват най-добре в своя среда, когато плуват в свои води, когато общуват със себеподобните си. Затова е най-разумно малцинствата да притежават собствена територия...
    По този начин ще докажете на дело съпричастността си към малцинствата /преди да са станали мнозинства/...
    Надявам се, че всички благоразумни, истински европейци, еврогейци, евросъюзници ще приветстват предложенията ми.

С поздрав: Марин Тачков
11 декември 2013 г.






Гласувай:
45


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - Чудесно предложение!
11.12.2013 19:03
Още повече, че доста наши цигани предвидливо приеха исляма, така ще са сред свои в споменатите страни...
цитирай
2. raders - Подкрепям идеята ти. Това ще нап...
11.12.2013 19:18
Подкрепям идеята ти. Това ще направи европейците много щастливи.
цитирай
3. stela50 - Хубаво написано, добре обосновано,
11.12.2013 19:33
но ще получи сериозно обвинение, свързано с правата на човека,
с неприемане и неразбиране на различните, направо обвинение
в тотална дискриминация...
Поздрави за клипа !
цитирай
4. mt46 - Ти против ли си?...
11.12.2013 20:12
20:09 - kretenka
цитирай
5. mt46 - Благодаря!...
11.12.2013 20:26
stela50 написа:
но ще получи сериозно обвинение, свързано с правата на човека,
с неприемане и неразбиране на различните, направо обвинение
в тотална дискриминация...
Поздрави за клипа !

Каква дискриминация?! Напротив, целта е да се увеличат ПРАВАТА им - в т. ч. правото им да имат собствена държава, нация в сърцето на Европа...
цитирай
6. mt46 - Благодаря за подкрепата!...
11.12.2013 20:34
raders написа:
Подкрепям идеята ти. Това ще направи европейците много щастливи.

Да, тъй като много обичат малцинствата...
цитирай
7. mt46 - Да... И ще се интегрират по-добре...
11.12.2013 20:38
freeoldmen написа:
Още повече, че доста наши цигани предвидливо приеха исляма, така ще са сред свои в споменатите страни...

цитирай
8. lubara - Всички от клипа-на бесилото!
11.12.2013 20:46
Всички от клипа-на бесилото!
цитирай
9. mt46 - Аз съм по-милостив...
11.12.2013 22:00
lubara написа:
Всички от клипа-на бесилото!

В затвора... Или да се заселят на Марс...
цитирай
10. planinitenabulgaria - Защо го няма в клипа
12.12.2013 05:08
председателят на Комисията по финанси, извистен в Бургас като Данчо Ментата? От двамата силни, черпещи силите си от Центъра, единият не го показвате, а другият - Лютиф Местан го показвате два пъти. Не е справедливо.
цитирай
11. mikolaj - ЕС и глобализация
12.12.2013 12:19
Интересни предложения. Само че не отразяват добре фактите.

Първо, за циганите- достатъчно от тях вече са се заселили. Да, Франция напоследък изгони няколко стотици цигани, но е факт, че нашите цигани емигрират съвсем спокойно, а някои паразитират. Просто на Запад социалната система е устроена така, че подпомага най-вече младите майки. Всеки може да емигрира някъде, да си "направи" дете и да печели от това. Това е- хората наистина са толерантни.

Второ, за хомосексуалистите- засега хомо браковете са признати в 6 държави в ЕС. В Хърватска имаше референдум по въпроса. В Полша, където живея, хомо бракове няма да има поне в близките 25 години. Между другото, в Полша и абортите са незаконни. Хайде сега кажете, че ЕС диктува на държавите-членки каква политика да предприемат по отношение на абортиращите. Защо в България има аборти? ЕС ли ги "въведе"?

Заключението е просто: това, което искате да напишете, трябва да се адресира към подкрепящите глобализацията. ЕС няма нищо общо. Глобализацията не започва и не свършва с него.
цитирай
12. milady - ++++++
12.12.2013 12:23
:)))))
цитирай
13. vdp - хубаво предложение,
12.12.2013 12:25
смо че тя Европата вече си има две области, заселени с мангали и заселващи се с всякаква друга измет. Казват се Румъния (засега само мангали) и България (мангали и всякаква прииждаща измет от Африка и Близкия Изток). И тъй, кати нашата политика винаги е педерстка, автоматично ставаме рай и за всякакви сексуални извратеняци. Жалко, но факт.
цитирай
14. mt46 - ...
12.12.2013 12:53
vdp написа:
смо че тя Европата вече си има две области, заселени с мангали и заселващи се с всякаква друга измет. Казват се Румъния (засега само мангали) и България (мангали и всякаква прииждаща измет от Африка и Близкия Изток). И тъй, кати нашата политика винаги е педерстка, автоматично ставаме рай и за всякакви сексуални извратеняци. Жалко, но факт.

От България бягат вече и ромите... Предложението ми е ЕС да ги приюти, да им създаде по-благоприятни, по-добри условия за живот - ясно е, че у нас няма такива...
цитирай
15. mt46 - :)
12.12.2013 13:01
milady написа:
:)))))

цитирай
16. mt46 - ...
12.12.2013 13:13
mikolaj написа:
Интересни предложения. Само че не отразяват добре фактите.

Първо, за циганите- достатъчно от тях вече са се заселили. Да, Франция напоследък изгони няколко стотици цигани, но е факт, че нашите цигани емигрират съвсем спокойно, а някои паразитират. Просто на Запад социалната система е устроена така, че подпомага най-вече младите майки. Всеки може да емигрира някъде, да си "направи" дете и да печели от това. Това е- хората наистина са толерантни.

Второ, за хомосексуалистите- засега хомо браковете са признати в 6 държави в ЕС. В Хърватска имаше референдум по въпроса. В Полша, където живея, хомо бракове няма да има поне в близките 25 години. Между другото, в Полша и абортите са незаконни. Хайде сега кажете, че ЕС диктува на държавите-членки каква политика да предприемат по отношение на абортиращите. Защо в България има аборти? ЕС ли ги "въведе"?

Заключението е просто: това, което искате да напишете, трябва да се адресира към подкрепящите глобализацията. ЕС няма нищо общо. Глобализацията не започва и не свършва с него.

Как така ЕС да няма нищо общо? Та нали тъкмо ЕС е изграден според идеологията на глобализацията? Нали една от най-важните ценности на ЕС и на глобалистите е защитата и подкрепата на малцинствата? Ами нека реално да се погрижат за тях, а не просто да им подхвърлят тук /у нас/ европейски помощи /трохи/!...
цитирай
17. mt46 - Не аз съм направил клипа...
12.12.2013 13:16
planinitenabulgaria написа:
председателят на Комисията по финанси, извистен в Бургас като Данчо Ментата? От двамата силни, черпещи силите си от Центъра, единият не го показвате, а другият - Лютиф Местан го показвате два пъти. Не е справедливо.

цитирай
18. mt46 - Изкуственото обединение не решава проблемите...
12.12.2013 13:51
georgedt написа:
Според другаря Ленин: "Преди да се обединим, трябва да се разделим, за да разберем кой какъв е". Това обаче не решава проблема! Върху кого ще паразитират тези нови държави?

Логично е по-силните и богати страни в ЕС да могат да се справят с паразитирането - затова е справедливо да го поемат върху себе си /каквото и предлагам/... Защо европейските тарикати приемат само кадърни, работливи българи, а гонят ромите? Това не е ли лицемерие, двоен стандарт?...
цитирай
19. mt46 - http://offnews.bg/index.php/276691/nepremerena-rech-na-erdogan-predizvika-mezhdunaroden-skandal
12.12.2013 19:21
Непремерена реч от предизборната кампания на турския премиер Реджеп Таийп Ердоган предизвика международен скандал.

Думите, предизвикали гневни реакции в няколко балкански държави, са от митинг в град Кешан, част от тридневната обиколка на министър-председателя в Тракия за местните избори в страната.

В речта си той акцентира върху значението на Тракия: “Тракия е и Солун, и Ксанти, Делиорман, Кърджали, Вардар. Дори и ако се върнете в Скопие, в Прищина, Призрен, Сараево. Тракия е жив свидетел на нашата история. Този район е представителен за цялата ни история.”

Гърците приеха много остро изявлението на турския държавник. В Гърция това изявление на Ердоган е било оценено като всичко друго, но не и като приятелско отношение на съседна страна, с която Гърция се опитва да изгражда мостове и да преодолее проблемите, пише “Фокус”, като цитира македонския “Утрински вестник”.

„Турският премиер се опитва да разшири турските завоевания и искания на целия балкански регион”, пише вестник „Та Неа”, а „Имерисия” коментира: “Ердоган е невероятен – и Солун е Тракия”. „По този начин Ердоган продължава с провокациите за връщане на стария, но никога незабравен план за възкръсване на „Турската република Тракия”, в която освен територии от Гърция има територии и от Южна България и Централните Балкани”, добавя „Та Неа”.
“Трябва винаги да се внимава на историческите изказвания, особено в регион като Балканите. Днес единственият критерий е зачитане на международното право и правилата, които се основават на добросъседските отношения, които от своя страна почиват на уважаване на териториалната цялост и суверенитета на държавите от региона. За Гърция, която би могла да направи много исторически изказвания, това е единна и неотчуждаема позиция”, е заявил говорителят на гръцкото МВнР Константинос Кутрас.

цитирай
20. mt46 - За еврорегион "Тракия" -
12.12.2013 19:29
http://www.youtube.com/watch?v=vBn0R0RPaUI
цитирай
21. mt46 - -
12.12.2013 23:07
22:49 - iwkata
цитирай
22. mt46 - http://30dumi.eu/2013/12/sa-da-t-na-es-razporedi-vsichki-strani-v-sa-yuza-da-zashtityat-pravata-na-gej-dvojkite/
13.12.2013 09:33
Върховният съд на ЕС задължи страните от съюза, които забраниха регистрирането на гей бракове, да осигуряват всички необходими брачни права на хомосексуалните двойки, които живеят в граждански съюз.

По този начин, върховната инстанция на съда на Европейския съюз въвежда единни стандарти за всички страни в ЕС.

Преди това европейските правозащитници се възмутиха от факта, че в някои държави -членки се нарушават правата на еднополовите съюзи.

Read more: http://30dumi.eu/2013/12/sa-da-t-na-es-razporedi-vsichki-strani-v-sa-yuza-da-zashtityat-pravata-na-gej-dvojkite/#ixzz2nL0XT3R8
цитирай
23. mt46 - http://stoyanovd.eu/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE/48-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0
13.12.2013 11:15
Първо, защото вече повече от 20 години лобитата, подкрепящи абортите и ЛГБТ се възползват от ЕС и от ООН да развиват съответните си планове, като в същото време оставаха извън полезрение. Институциите на ЕС в Брюксел и в Страсбург, и бюрокрацията на ООН в Ню Йорк и Женева са твърде много отдалечени от живота на обикновените граждани и следователно получават съвсем малко внимание от масмедиите. В същото време тези бюрокрации са напълно достъпни за определени лобистки групи. Последните пък от своя страна подкрепят политическите цели на въпросните евробюрократи, а именно – рекламиране на абортите и „гей правата“. Преструвайки се, че слушат гласа на „гражданското общество“, ЕС и ООН всъщност провеждат диалог само с едно изкуствено такова, създадено нарочно от самите тях. Истинските граждани нямат достъп до този прикрит свят, нито получават достатъчно информация за случващото се в него. Така стигнахме до ситуация, в която, в продължение на няколко десетилетия, лобитата на хомосексуалистите и в подкрепа на абортите, в близко сътрудничество със съмишлениците си от щата на ООН и ЕС, получиха възможност да изфабрикуват, успешно наречените, от самите тях „невидими права“: те пренаписаха човешките права и изглежда никой не забеляза това, нито им се противопостави.

Резултатът от гласуването по Естрела показва, че вече е малко вероятно гореописаната стратегия да има успех занапред. Получи се масова мобилизация от истински граждани, след като последните разбраха какво всъщност се случва и се обърнаха към своите евродепутати, призовавайки ги да гласуват срещу проекта Естрела. Поражението, нанесено на доклада Естрела, показва появата на оригинално гражданско общество, състоящо се от истински граждани, а не от излъскани лобистки групи.

Това води до втория ми аргумент: непреодолимото следствие от днешното гласуване е, че противниците на проекта Естрела показаха, че притежават способност да мобилизират истински граждани в своя подкрепа. Има многобройни он-лайн петиции, всяка подписана от хиляди отделни граждани с техните имена и адреси. Има Фейсбук сайт, който получи над 4.000 харесвания за по-малко от 3 дни. Имаше повече от 200 граждани, които протестираха пред сградата на Парламента. Гражданите изпратиха до своите евродепутати огромно количество писма – стотици хиляди. Евродепутатът от Франция Рахида Дати написа в своя блог „дъжд от и-мейли вали в пощенските ни кутии и зад всеки от тях стои загрижен или ядосан гражданин, в когото трябва да се вслушаме“.

Да, те трябваше да се вслушат. Политиците на ЕС започнаха да осъзнават, че каузата „Про-Живот“ е социално значима. Същото се доказва от 1,9 милиона подписа, събрани от „Един от Нас“ – най-успешната Европейска гражданска инициатива(6) до сега.

Да погледнем обратната страна – кой осигури подкрепа за проекта Естрела? Само обичайните заподозрени, т.е. група от самообслужващи се лоби организации, зад гърба на които не стоят значителен брой истински граждани. Сред тях намираме „Международната федерация за планирано родителство“ и „Мари Стопе Интернешънъл“ – две фракции, които осигуряват правенето на аборти от индустриална величина и които разчитат основно на правителствено финансиране. Нищо чудно, че те подкрепят проекта Естрела, който за тях съдържа обещание за бъдещи субсидии от ЕС. Но кои граждани представляват те (освен платените фото модели, отпечатани на лъскавите им брошури)? Друг пример е Европейската хуманистична федерация (ЕХФ) с нейните разнообразни разклонения, като намиращото се във Великобритания „Национално светско общество“. Тези групи хвърлят абсурдното твърдение, че противопоставящите се на доклада Естрела са „ултра консервативни“ и „религиозни екстремисти“, които „представляват само мъничка част от гражданите на ЕС“. А те самите кого представляват? Броят на гражданите, всеки от които сам и по своя воля, написа писмо до евродепутатите, за да протестира срещу проекта Естрела, много вероятно значително превъзхожда членския състав на ЕХФ и сие. Ако това е „мъничка част от гражданите на ЕС“, как тогава ЕХФ би описала себе си? Не са точно представителни, май?

Друг твърд привърженик на г-жа Естрела е представящата се за „неправителствена организация“ ИЛГА-Европа, която обаче получава 70% от приходите си директно от Европейската комисия, а останалата част – от три частни донора, най-важният от които не е никой друг, ами самият Джордж Сорос. Това никак не е чудно, като се има предвид, че ИЛГА имаше свое собствено участие в доклада Естрела, който призоваваше за задължително сексуално образование, което хем от една страна да е „непредубедено“, хем, от друга, да „представя позитивно образа на хомосексуалистите“ (перфектния парадокс, който обаче съвсем явно представляваше опит да се отнемат от родителите правата им да образоват децата си според собствените си морални убеждения). Човек пак е изкушен да се зачуди: тази група има ли някакъв значителен членски състав, който да я прави представителна извадка? И ако отговорът е „не“, не трябва ли да бъде поискано от Европейската комисия да спре финансирането на ИЛГА-Европа?

Може би най-отявленият пример за фалшиво „гражданско общество“ е „Католици за свободен избор“ (КСИ) – група, която не е нито католическа (а всъщност е яростно антикатолическа), нито е „за свободен избор“ (като се вземе предвид противопоставянето й на свободата на убеждение(7) на медицинските работници), и за която отдавна се знае, че е „безчленствена организация“, а всъщност, както я описва находчиво един наблюдател, се състои от „не повече от един човек и един факс апарат“. Честно, ако ми възложат да изградя коалиция в подкрепа на „аборта като човешко право“, не бих искал КСИ да бъде в нея: та липсата на правдоподобност при тях е твърде явна.

Накрая стигаме и до „Амнести Интернешънъл“, за които писах в бога си преди няколко дни. Амнести все още лежат на правдоподобността, натрупана от тях преди десетилетия, когато основният им фокус беше поставен върху спасяването на живота на хора, затворени заради убежденията си. Но кредитът им на доверие вече бързо се изчерпва: фактът, че г-жа Естрела се позова на Амнести като една от подкрепящите я организации и това не беше аргумент, способен да накара Парламента да я подкрепи, още повече смаза и без това вече сериозно намачканата репутация на Амнести.

Отхвърлянето на доклада Естрела следователно е очевидна голяма победа на истинските граждани над фалшивото „гражданско общество“ – малка коалиция от лобистки групи, които, както вече се вижда, представляват интереса само на своите собствени интереси и „инвестиции“. И също изглежда, че истинските граждани, окуражени от днешния си триумф, ще продължат и по други поводи да издигат гласа си, за да бъде чут. Може би е близо денят, когато европейските политически елит и масмедии ще започнат да разбират, че гражданското общество не иска нито аборти, нито еднополови бракове. Феминизмът и сексуалната революция от 60-те години на ХХ век изглеждат все повече морално остарели – партиите, които подкрепят подобни виждания ще загубят изборите, които иначе биха спечелили. Това, което гражданите всъщност подкрепят е културата на Живота, а не културата на Смъртта, отстоявана в доклада Естрела. Идващите през май 2014 г. евроизбори са отлична възможност този сигнал да бъде изстрелян директно в целта.

Така стигаме до третия ми аргумент: днешната победа ще насърчи всички, които я подпомогнаха. В началото изглеждаше безсмислено, пък и невъзможно да се спре приемането на доклада Естрела. И все пак беше постигнато. Всъщност смятам, че най-силната мотивация за гражданите да се преборят с този доклад беше арогантността и безразсъдъството, с които той беше налаган. Започна се с крясъка на представителката на „Планирано родителсво“ Вики Клайс за нейната роля в изработването на проекта. Продължи се с дълбоко недемократичните методи, с които социалисти, комунисти, зелени и либерали се опитаха насилствено да прокарат доклада през Парламента – като попречиха да има дебат в пленарно заседание, като се противопоставиха срещу гласуването за връщането му в парламентарната комисия, като издействаха да няма възможност да бъдат внасяни предложения за изменения след като докладът беше върна обратно и т.н. Това разгневи не само много граждани, но и някой от евродепутатите, което е и най-вероятният фактор, предопределил резултата от гласуването. Днес, веднага след гласуването, един от евродепутатите описа г-жа Естрела като „демократ според обстоятелствата – уважава демокрацията само, когато печели“. Описанието е съвсем подходящо, но изреклият го спокойно можеше да го отнесе и към многото други подкрепили проваления доклад и по-специално г-н Микаел Густавсон, председателят на Парламентарна комисия по равенство между половете(3), който в своето нездраво нетърпение да прокара доклада възможно най-бързо, се отнесе към процедурата с небрежност.

Нищо не мотивира така, като успехът. Днешният триумф на човешките права и демокрацията ни прави гладни за още.

П.П.: Малко след гласуването се разбра, че Майкъл Кашмън-Блицкрига(8) е гласувал за алтернативното предложение, т.е. срещу проекта Естрела. Това със сигурност не е било намерението му; сигурно е натиснал грешния бутон, горкия той. Блицкрига(9) е бил твърде светкавичен, май? За негово утешение нека кажем, че мнозинството, макар и малко, все пак е достатъчно, така че грешката му да не е от значение.
цитирай
24. alexs - Евробюрократите не четат такива ...
13.12.2013 12:17
Евробюрократите не четат такива писма!
цитирай
25. mt46 - Да...
13.12.2013 22:36
alexs написа:
Евробюрократите не четат такива писма!

А аз за какъв чеп съм европейски гражданин?... Никой ни е питал дали искаме да членуваме в ЕС...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19116397
Постинги: 3677
Коментари: 44987
Гласове: 148718
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031