Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2021 22:56 - Ще си патим
Автор: mt46 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2102 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .
.
.

О, хора, ще си патите! –

Край нас са психопатите!...

  Марин Тачков



Гласувай:
13



1. kvg55 - mt46,
14.08.2021 07:18
Освен че са край нас, са и върху нас – управляват ни.
цитирай
2. katan - И социопатите,
14.08.2021 11:14
Маринче.
Демократично ги избират.
цитирай
3. dobrodan - Един подходящ за случая цитат от гения Дъглас Адамс.....вечна му памет:
14.08.2021 11:38
"Беше настъпил моментът да заговори.

Пое серия много плитки вдишвания и каза толкова бързо, колкото можеше и толкова тихо, колкото можеше: „Врата, кажи ми много, много тихо, ако ме чуваш.“

Много, много тихо вратата измърмори: „Чувам те.“

— Добре. Сега, след малко, ще те помоля да се отвориш. Когато се отвориш, не искам да те чувам да казваш, че това ти харесва, разбра ли?

— Разбрах.

— И не искам да те чувам да казваш, че съм ощастливил една проста врата или че за теб е удоволствие да се отвориш заради мен и задоволство да се затвориш отново със съзнанието за добре свършена работа, разбра ли?

— Разбрах.

— И не искам да ми пожелаваш приятен ден, разбра ли?

— Разбрах.

— О’кей — Зейфод напрегнато се отърси — сега отвори! Вратата тихо се отвори. Зейфод тихо се изниза през нея.

Вратата тихо се затвори зад него.

— Нали така искахте, мистър Бийбълброкс? — попита вратата високо."

:):):)!!!
цитирай
4. mt46 - Мда... Можи би това е най-лошото...
14.08.2021 13:03
kvg55 написа:
Освен че са край нас, са и върху нас – управляват ни.

цитирай
5. mt46 - Избират ги предимно глупаци или наивници...
14.08.2021 13:05
katan написа:
Маринче.
Демократично ги избират.

цитирай
6. mt46 - Това е един от харесваните от мнозина автори, които не съм чел... :)
14.08.2021 13:07
dobrodan написа:
"Беше настъпил моментът да заговори.

Пое серия много плитки вдишвания и каза толкова бързо, колкото можеше и толкова тихо, колкото можеше: „Врата, кажи ми много, много тихо, ако ме чуваш.“

Много, много тихо вратата измърмори: „Чувам те.“

— Добре. Сега, след малко, ще те помоля да се отвориш. Когато се отвориш, не искам да те чувам да казваш, че това ти харесва, разбра ли?

— Разбрах.

— И не искам да те чувам да казваш, че съм ощастливил една проста врата или че за теб е удоволствие да се отвориш заради мен и задоволство да се затвориш отново със съзнанието за добре свършена работа, разбра ли?

— Разбрах.

— И не искам да ми пожелаваш приятен ден, разбра ли?

— Разбрах.

— О’кей — Зейфод напрегнато се отърси — сега отвори! Вратата тихо се отвори. Зейфод тихо се изниза през нея.

Вратата тихо се затвори зад него.

— Нали така искахте, мистър Бийбълброкс? — попита вратата високо."

:):):)!!!

цитирай
7. catforlife - Поздрав!
14.08.2021 13:17
Изючително е притеснително, че хора, които трябва да приемат таблетки-приемат закони....
Написал си го много точно-браво!
цитирай
8. dobrodan - Беше много, много отдавна.....
14.08.2021 13:43
Купих я преведена в първите две части от Саркис Асланян :). Харесвах го като преподавател, програмата ни включваше английски език, но слабо застъпен.
Имах сериозна сбирка от фантастика с годините (осъзнавам, че това ми е помогнало много). Сериозно зачетох "Пътеводителя" във време, когато се чудех дали съм жив и струва ли си да продължа да живея.........
В моя случай тя беше лекарството, което ме върна в света на живите. Обясни ми необяснимото, показа ми моделите на обществото, защо са именно такива, а не други, и най-вече как може да се намери решение в безизходна на пръв поглед ситуация.
Това е най-философското произведение в литературата, което съм срещал някога.
Подариха ми и новото издание със събрани всичките части. Вълшебство :).
Излезе продължение :), нека го нарека "сполучливо", не повече.
Може би някой ден ще се роди нов Дъглас.
Аз.....си оставам с предишния. Давам си сметка, че съм наизустил цели пасажи :).
Няма житейска ситуация, за която той да няма подходящата метафора.
Отговорът е.....42. Остава да си изясним ВЪПРОСА :):):)!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19290081
Постинги: 3714
Коментари: 45267
Гласове: 149508
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930