Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2022 12:23 - Приказка за българския Народ
Автор: mt46 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3131 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 11.04.2022 13:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.

   Българският Народ се събудил от дълъг и тежък сън, изправил се, стъпил здраво на краката си, започнал да се труди, да се бори за по-добро настояще и бъдеще...        Но българските политици и управници служели на своите и на разни чуждестранни интереси, а не на Народа...    
   Имало две основни политически сили – западногледи /дяснооки/ и източногледи /лявооки/. Те си представяли Народа като едно грамадно кралимарковско тяло, застанало на Стара планина... 
   
   Западногледите лилипути хващали народната глава и се мъчели да я обърнат на запад, защото смятали, че Народът трябва да гледа само в западна посока... Източногледите лилипути пък правели обратното, мислейки, че е естествено Народът да гледа само на изток. Също така те хващали левия народен крак и се опитвали да го преместят на изток. Вярвали, че е най-добре Народът да бъде верен на Източната империя...
   
   Западногледите обаче захващали здраво десния народен крак, за да го отместят на запад. Те били убедени, че българският Народ ще спи по-блажено и свободно, ако служи на Западната империя...
 
    Двете сили подхранвали Народа  ту с източни, ту със западни опиати. Наливали в ушите му разтопен изкуствен мозък – източен или западен... Едните вярвали, че спасението е в крайнолявото, а другите – че истината е само в крайнодясното...
          Постепенно българският Народ бил омаломощен, изтощен, упоен и вече не можел да стои на краката си. Седнал неволно... От очите му паднала огромна сълза... 

   А двете сили и днес продължават да се борят за събарянето и окончателното му подчиняване...    
   Лявооките го дърпат, викайки:
 
   – Легни с лице на изток! Трябва да си верен на Източната империя, която пак ще ни освободи!...
 
    Дяснооките пък дърпат бясно дясната ръка на Народа, крещейки:
 
   – Лягай, обърнат на запад! Западната империя ще ни опази и спаси от източните зверове и завоеватели!...
 

Марин Тачков



Гласувай:
14


Вълнообразно


1. dobronameren - Ето христоматиен пример как е излишно да се пише.
11.04.2022 13:50
Разбрахте ли, читатели, кои българи - левооките или деснооките - уважаемият Марин Тачков харесва повече? ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да го напише, щом има самочувствието да поучава "Народа"? Кой "Народ" бе, Марине? Този с лявото око или този с дясното око? Ще кажеш: този с двете очи!
Я тогава да питам (мани старите приказки за отминали времена): От кой народ са новите властници от последната година? От кой народ са старите властници, управлявали в предишните 12 години? От кой народ е Обединителя Радев? От кой "народ" си ти самият, щом ще поучаваш?
Няма да говоря от името на народа. Няма да давам оценка с кое точно свое око Кирчовци, Борисовци и Радевци гледат на бъдещето на България. Ще обознача само тебе, със собствените ти думи. Написал си ги вечерта на онзи ден: 09.04 20:50 в този блог:
"Овца овчаря пита:
– Бе, човече, защо ме зяпаш тъпо и пиянски?...
– Бях българин! Но се издигнах вече! Сега съм важен! – Роб Американски!... "

Не бих те нарекъл прост, простак, ти си много по-лошо нетърпим. Ти си нагъл тарикат, който се мисли за овчар, мислейки, че българите са овце и няма да го питат към коя кошара ги подкарва със своя кавал. По нищо не се различаваш от оня чалгар, който работи жената и в същото време вика на мъжа й "Глей как се прави".
Аман от таквиз учители!
цитирай
2. kvg55 - mt46,
11.04.2022 15:28
Най-вече трябва да се гледа напред. Като се оглеждаш и встрани.
цитирай
3. dobrodan - Мдаа... Българският народ е кривоглед и разкрачен
11.04.2022 18:38
на шпагат:):):)!
И така-а-а, до края на света-а-а!
цитирай
4. mt46 - Психодясното и бясно мислене-говорене си личи...
11.04.2022 19:56
1. dobronameren - Ето христоматиен пример как е излишно да се пише.
13:50
"Разбрахте ли, читатели, кои българи - левооките или деснооките - уважаемият Марин Тачков харесва повече? ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да го напише, щом има самочувствието да поучава "Народа"? Кой "Народ" бе, Марине? Този с лявото око или този с дясното око? Ще кажеш: този с двете очи!
Я тогава да питам (мани старите приказки за отминали времена): От кой народ са новите властници от последната година? От кой народ са старите властници, управлявали в предишните 12 години? От кой народ е Обединителя Радев? От кой "народ" си ти самият, щом ще поучаваш?
Няма да говоря от името на народа. Няма да давам оценка с кое точно свое око Кирчовци, Борисовци и Радевци гледат на бъдещето на България."
/.../

1. Писнало ми е цял живот да търпя партийни тъпанари, нахални, устати, бедномозъчни, безочливи – лъжекомунисти, лъжедемократи и разни други народопродажници, тарикати, крадци, глупаци и простаци!...
2. Като ми споменаваш името, защо криеш своето, безличнико? Аман от ченгесарски номера!...
3. Ще изтрия злонамерения ти коментар, защото нарушава правилата на сайта и добрия тон...
4. Аман от тъпаци, които не правят разлика между умно мислене и ходене по нужда!...
цитирай
5. dobronameren - Лъжа е, че съм анонимен!
11.04.2022 21:28
Казвам се Христо Рашев и това ясно е записано в профила ми. Това, че името ми не ти говори нищо, не значи, че не съществувам.
Както и че ако имам мнение, различно от твоето, съм вреден. Острите ми думи към теб не са, защото твоето мнение изобщо не ми харесва, а защото се правиш на умряла лисица. Презирай робите американски, но не се маскирай на загрижен за "Народа". Ако ще съдиш левооките и деснооките, ти трябва да не си нито от едните, нито от другите. Задължително е за един честен човек! Всичко останало е тарикатско. И нагло, защото лично си се дефинирал като лявоока овца - тебе съм цитирал, не комшията.
Изтривай всичко, което не ти отърва! За мен е чест баш такива като тебе да ме трият. Такива, които класифицират собственото ти писане като нагло и тарикатско, а ти наричаш това "ченгесарски номера". Никаква изненада - каквото си видял и попил в 76-годишния си живот, това и пишеш.
И още едно доказателство, че вятър те вее на "червена кобила". Не можеш да допуснеш, че винаги е имало, има и ще има хора по-умни от вас, левооките, които не се връзват на вашите празни приказки за бъдещето. Затова и нищо не родихте за толкова години - освен насилие, терор, двуличие и наглост. Затова и след вас винаги вървяха и вървят само прости хора, наистина приличащи на овце, които не могат сами да мислят и нищо добро да направят самостоятелно.
Щом ти харесва ТОВА, щом си убеден, че ТОВА е бъдещето на планетата, бъди такъв. Аз няма да ти преча, но ще разобличавам напъните ти да ходиш по нужда в моите гащи. ТАКОВА е моето мислене.
Времената, Марине, отдавна са такива - никак не можеш да припишеш собствените си миризми другиму. Ако той, другият, не е съгласен.
И точно такива са правилата на добрия тон и на един нормален сайт!!
цитирай
6. mt46 - Профилът ти може да е фалшив, може да имаш 5-10 профила... И не съм на 76, а на 56 г.
11.04.2022 22:10
dobronameren написа:
Казвам се Христо Рашев и това ясно е записано в профила ми. Това, че името ми не ти говори нищо, не значи, че не съществувам.
Както и че ако имам мнение, различно от твоето, съм вреден. Острите ми думи към теб не са, защото твоето мнение изобщо не ми харесва, а защото се правиш на умряла лисица. Презирай робите американски, но не се маскирай на загрижен за "Народа". Ако ще съдиш левооките и деснооките, ти трябва да не си нито от едните, нито от другите. Задължително е за един честен човек! Всичко останало е тарикатско. И нагло, защото лично си се дефинирал като лявоока овца - тебе съм цитирал, не комшията.
Изтривай всичко, което не ти отърва! За мен е чест баш такива като тебе да ме трият. Такива, които класифицират собственото ти писане като нагло и тарикатско, а ти наричаш това "ченгесарски номера". Никаква изненада - каквото си видял и попил в 76-годишния си живот, това и пишеш.
И още едно доказателство, че вятър те вее на "червена кобила". Не можеш да допуснеш, че винаги е имало, има и ще има хора по-умни от вас, левооките, които не се връзват на вашите празни приказки за бъдещето. Затова и нищо не родихте за толкова години - освен насилие, терор, двуличие и наглост. Затова и след вас винаги вървяха и вървят само прости хора, наистина приличащи на овце, които не могат сами да мислят и нищо добро да направят самостоятелно.
Щом ти харесва ТОВА, щом си убеден, че ТОВА е бъдещето на планетата, бъди такъв. Аз няма да ти преча, но ще разобличавам напъните ти да ходиш по нужда в моите гащи. ТАКОВА е моето мислене.
Времената, Марине, отдавна са такива - никак не можеш да припишеш собствените си миризми другиму. Ако той, другият, не е съгласен.
И точно такива са правилата на добрия тон и на един нормален сайт!!

1. Значи ти ме определяш според едноокото си мислене. – Който е против политиката на САЩ и симпатизира на Русия, е ляв, е комунист... :)
2. А защо не допуснеш, че съм умерен, че не харесвам нито крайнодясното, нито крайнолявото!?...
цитирай
7. mt46 - ...
11.04.2022 23:17
Истинското, нормалното демократично мислене дава правото на съществуване на поне 2 гледни точки – дясна /консервативна/ и лява /либерална/. Между тях може да има и други – център, център-ляво, център-дясно и т. н. Антидемократичното, тоталитарното мислене е, когато фанатично се отрича правото на инакомислие, правото на друга /освен твоята/ обществена, интелектуална позиция... Мнозина тук разсъждават тоталитарно, фанатично, крайно пристрастно!...
М. Тачков
цитирай
8. mt46 - Да. А и назад е нужно да се поглежда. И надолу, и нагоре...
11.04.2022 23:35
kvg55 написа:
Най-вече трябва да се гледа напред. Като се оглеждаш и встрани.

цитирай
9. mt46 - Не е за смях... Мнозина мислят как да свържат двата края, доста хора боледуват...
11.04.2022 23:39
3. dobrodan - Мдаа... Българският народ е кривоглед и разкрачен
18:38
на шпагат:):):)!
И така-а-а, до края на света-а-а!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Аз съм за тези, които са за България! Истински, не лицемерно!
12.04.2022 00:24
Независимо дали са от изток или запад!
Които ни признават първо за хора !
Покланям се пред американският специалист, който почина пред очите ми
Пред друг американски, който ме призна за изобретател! Пред италиански, който каза същото на ръководството ни! Пред двамата испански професори, които искаха да работят с мен! Пред руския професор, който каза същото за мен относно качествата ми!
В исторически план- пред руснаците, щом са под руско знаме, с руски манифест за война са такива , които са проляли кръвта си за нас, за да я има държавата ни !
Не се покланям пред тези, които са гледали тогава отстрани
Не се покланям пред тези, подписали срамните Берлински, Букурещки, Ньойски и Парижки договори, ни лук яли ,ни лук мирисали за стореното от тях в Берлин Че то е причина за всичко последвало
И на тези, с приятелския огън от бомбардировки и разстрели в София и Враца!Н се покланям!
цитирай
11. mt46 - Прав си, Иване... Поздрави!...
12.04.2022 23:53
leonleonovpom2 написа:
Независимо дали са от изток или запад!
Които ни признават първо за хора !
Покланям се пред американският специалист, който почина пред очите ми
Пред друг американски, който ме призна за изобретател! Пред италиански, който каза същото на ръководството ни! Пред двамата испански професори, които искаха да работят с мен! Пред руския професор, който каза същото за мен относно качествата ми!
В исторически план- пред руснаците, щом са под руско знаме, с руски манифест за война са такива , които са проляли кръвта си за нас, за да я има държавата ни !
Не се покланям пред тези, които са гледали тогава отстрани
Не се покланям пред тези, подписали срамните Берлински, Букурещки, Ньойски и Парижки договори, ни лук яли ,ни лук мирисали за стореното от тях в Берлин Че то е причина за всичко последвало
И на тези, с приятелския огън от бомбардировки и разстрели в София и Враца!Н се покланям!

цитирай
12. krumbelosvet - МТ46 пропуска
25.05.2022 08:48
1. Че половин България я освободиха западните сили, а другата роловина - източните.
2. Че едната национална катастрофа (1912-та) я причини Фердю (доведен от фоба Стамболов), а втората ПАК Фердю, но доведен от... кого?
3.Че Капитан Петко Войвода не е едноок русофил, а двуок Българин, убит от същия Стамболов
4. Че Иван Вазов не е ентоок русофил, а двуок Българин, който също щеше да бъде убит от едноокия Стефчо, ако не беше избягал.
4. Че България НЕ, Н Е се тракторизира и индустриализира докато беше съюзник на ВЕЛИКАТА индустриална сила Германия, а като съюзник на обрулена и гладна след ВСВ Русия (СССР).
Така наречените русофили, с редки изключения са преди всичко РОДОЛЮБЦИ като Вазов и Петко Войвода, които С РАЗУМА СИ осъзнават, че каквото и ще да си мислим, Западът НЕ НИ БРОИ ЗА СЪЮЗНИЦИ (както доказа след промените, като ни РАЗОРЪЖИ). А малките държави НЕ МОГАТ да оцеляват без поне една велика сила за съюзник. Не могат. Особено когато ВСИЧКИТЕ ИМ СЪСЕДИ имат, И М А Т такива съюзници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19273744
Постинги: 3712
Коментари: 45251
Гласове: 149476
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930