Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2022 20:25 - Горко ми
Автор: mt46 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5374 Коментари: 8 Гласове:
20

Последна промяна: 22.10.2022 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.

Ех, горко ми! – Горки съм забравил.
Пушкин, Достоевски, други гении...
Виж – душите руски заклеймяват!
Пътищата руски – забранени!...

Модно е да мислиш атлантически.
Да твърдиш, че нямало славяни...
След американците да тичаш –
с вярата, че са богоизбрани...

  Марин Тачков 


Тагове:   Ми,   тачков,   горко,


Гласувай:
20


Вълнообразно


1. dobrodan - Дали знаеш :):):), че от тримата, които си посочил,
22.10.2022 20:41
няма нито един славянин?
Особено единият гений.... Достоевски... не е за разправяне.
Марине, научил съм нещо през годините.
Когато някой ти говори, погледни първо какво представлява самият той, а после слушай или пък не.
цитирай
2. kvg55 - mt46,
22.10.2022 22:45
Знаем че модното е ефимерно.
Класическото е трайно.
И въобще се плъзгаме по повърхността на събитията.
Толкова ни позволяват мозъците.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Толстой!
23.10.2022 00:47
Написал е най- великата книга-" Война и мир"
Фамилията му е в 500-те Български
Има последователи в България, в днешното село Ясна поляна Те го канят, да дойде при тях И през зимата ,скарал се с женаси и тръгва Но го хваща скоротечна пневмония и умира на Киевската гара!
Велик е!

Лека нощ, Марине!
П.П.Спомням си като ученик, как ,като омагьосан, прочетох книгата му След години , имаше класация за най- хубава книга Категорично, без да се замислям постаних на първо място неговата Вече съм забравил, мисля че зае второ място!
Каква сила на мисълта! Толкова герои, ако не се лъжа-400 и всички се проследяват, без да се накъсва действието!
За мен няма друг като него, с неговите ум и перо!
цитирай
4. mt46 - ?
23.10.2022 13:15
dobrodan написа:
няма нито един славянин?
Особено единият гений.... Достоевски... не е за разправяне.
Марине, научил съм нещо през годините.
Когато някой ти говори, погледни първо какво представлява самият той, а после слушай или пък не.

Добродане, пак задълбаваш в етнонационализма! Те са руснаци и славяни по народност, по САМОСЪЗНАНИЕ, по култура и т. н.
цитирай
5. dobrodan - Чакай сега. Аз по самосъзнание може да съм
23.10.2022 17:43
атлант, по народност влах, по култура копанар.
Кое от трите е вярното?
Русские, приятелю мой, е прилагателно име. Не е етноним. Русин е правилното, но те не се самонаричат така.
Ако поразровиш руската литература по-дълбочко, току-виж поспреш с харесването й.
Може би Тютчев си струва четенето. И Булгаков.
цитирай
6. mt46 - Класиката е вечна...
24.10.2022 22:43
kvg55 написа:
Знаем че модното е ефимерно.
Класическото е трайно.
И въобще се плъзгаме по повърхността на събитията.
Толкова ни позволяват мозъците.

цитирай
7. mt46 - Здравей, Иване! Толстой е гениален руски и световен писател...
24.10.2022 22:45
leonleonovpom2 написа:
Написал е най- великата книга-" Война и мир"
Фамилията му е в 500-те Български
Има последователи в България, в днешното село Ясна поляна Те го канят, да дойде при тях И през зимата ,скарал се с женаси и тръгва Но го хваща скоротечна пневмония и умира на Киевската гара!
Велик е!

Лека нощ, Марине!
П.П.Спомням си като ученик, как ,като омагьосан, прочетох книгата му След години , имаше класация за най- хубава книга Категорично, без да се замислям постаних на първо място неговата Вече съм забравил, мисля че зае второ място!
Каква сила на мисълта! Толкова герои, ако не се лъжа-400 и всички се проследяват, без да се накъсва действието!
За мен няма друг като него, с неговите ум и перо!

цитирай
8. mt46 - Хех!...
24.10.2022 22:53
dobrodan написа:
атлант, по народност влах, по култура копанар.
Кое от трите е вярното?
Русские, приятелю мой, е прилагателно име. Не е етноним. Русин е правилното, но те не се самонаричат така.
Ако поразровиш руската литература по-дълбочко, току-виж поспреш с харесването й.
Може би Тютчев си струва четенето. И Булгаков.

Май не знаеш, че съм изучавал руска класическа литература в университета... И освен това съм изчел почти всичко от Толстой и Достоевски... Пушкин, Лермонтов, Гогол, Чехов са също световно признати гении... Чел съм и Булгаков, и Платонов...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19172179
Постинги: 3687
Коментари: 45099
Гласове: 148935
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031