Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2021 08:56 - ...контрa = Хегел =...
Автор: notfun Категория: Музика   
Прочетен: 2460 Коментари: 24 Гласове:
8

Последна промяна: 25.06.2021 22:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


  

    image


Защо плаче  тази...блогерка)

от: fun1001

....Блог бг,какво,ще се прави?

Фейк "новините"..или, потоко=ЛЪЖИТЕ,надминаха потребителите!

преди 5 минути

 




Гласувай:
9



1. notfun - ... и аз имам, ехее ,откогааа.))
25.06.2021 08:58


08:08 - Имам предложение за промени в категориите на блога

автор: bojo12345 категория: Изкуство
прочетен: 27 коментари: 0 гласове: -1

цитирай
2. dobrodan - Специално за тия от четвъртата възраст
25.06.2021 09:58
да се направи паралелна блогова платформа.
Там да летят, да се лекуват, да се срещат с господа, да пишат история, да свирят на акордеон, да следват Qanon, абе каквото си искат да правят, само да спрат да тровят атмосферата.
цитирай
3. milady - ....когато се правят "предложения"..се сваля модерацията!! елемен. английско възпитание)
25.06.2021 10:01

19.03 19:19 - ...искаме Цензура за анонимни тролове, и за Фейк новини!

...ще допълвам, и моите.."предложения", за..нововъведения..
и, никъдее, и никогда, не съм написала,че "нещо" му стърчи..на дедо12345678
напроотив, тъкмо, напротив..)
цитирай
4. notfun - предложих и хаштаг/ марчето, да каже,що е туй животно_)
25.06.2021 10:05

1. notfun - #носетепо10лева....

27.05 17:55

_))))
не са за мен, аз съм Рекламен агент...без портфейл..
за разлика, от..писарушките, с милиони..чЕтенки)
цитирай
5. notfun - ние сме катоСлънцето,Водата, и Въздуха! красси, не могат без нас.Ние, им дадохме..живец))
25.06.2021 10:06
dobrodan написа:
да се направи паралелна блогова платформа.
Там да летят, да се лекуват, да се срещат с господа, да пишат история, да свирят на акордеон, да следват Qanon, абе каквото си искат да правят, само да спрат да тровят атмосферата.

цитирай
6. dobrodan - Току-що направих на дяда предложение за
25.06.2021 10:13
промяна в блога.

10:10 - И аз имам предложение: за социопати в пенсия
да се отвори раздел "трети пубертет".
Там да се влиза с опазена червена книжка - ДКМС или БКП.
Задължително при кандидатстването да се деклаМират политическите убеждения на кандидатите и кандидатките - ха някой каже Бойко без да добави Рашков - директно изключване.
Също да носят разписки за получените копейки и жълти стотинки, отдолу да има печат на БКП.
Жълта книжка и пеенето на революционни песни (в съпровод на акордеон) са задължителни условия.
Отнесете се до управата на блога за съдействие, надявам се молбите ви да бъдат уважени. Там се надлайвайте колко ви душа иска.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Имам предложение за промени в категориите на блога
Автор на постинга: bojo12345

Редактирай | Изтрий

Според мен не е лишено от смисъл.
цитирай
7. fun1001 - ...разбира се, че мога, и да съм.."обрана и културна"..
25.06.2021 10:17
ако, и вие ,решите, да влезете в час..
и,отговорите на моите Хай критерии, и претенции..ноо, не биде..)
и, никога, не съм ги крила, нито..пренебрегнала..
и така, ще бъде...докато,се превърна..в пръст, земя, слънце, тор
крава,червейче.. и зелена морава...и, дългоо, след това..
такава ми е Кохезията/ лична и несломима, непобедима!!!!
като.СЛЪНЦЕТО..нали, съм БолгАрийка..и азЕ..
намасте @
цитирай
8. vmir - 6. dobrodan
25.06.2021 10:36
dobrodan написа:
промяна в блога.

10:10 - И аз имам предложение: за социопати в пенсия
да се отвори раздел "трети пубертет".
Там да се влиза с опазена червена книжка - ДКМС или БКП.
Задължително при кандидатстването да се деклаМират политическите убеждения на кандидатите и кандидатките - ха някой каже Бойко без да добави Рашков - директно изключване.
Също да носят разписки за получените копейки и жълти стотинки, отдолу да има печат на БКП.
Жълта книжка и пеенето на революционни песни (в съпровод на акордеон) са задължителни условия.
Отнесете се до управата на блога за съдействие, надявам се молбите ви да бъдат уважени. Там се надлайвайте колко ви душа иска.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Имам предложение за промени в категориите на блога
Автор на постинга: bojo12345

Редактирай | Изтрий

Според мен не е лишено от смисъл.


От цитирането не се разбира кой е авторът на предложението, но мисля, че то е изключително удачно и едно от най-добрите в историята на блога. Подкрепям непоколебимо!
цитирай
9. notfun - ...Партизанска тайна,колега вмир)
25.06.2021 10:39


8. vmir - 6. dobrodan
10:36
dobrodan написа:
промяна в блога.

10:10 - И аз имам предложение: за соМиопати в пенсия
да се отвори раздел "трети пубертет".
цитирай
10. pantaleev - Юлия
25.06.2021 10:46
Ти вечно си Контра на всичко и всички? Защо бе жена?!? Каква болка ти е донесъл животът, че си такава? Или и ти играеш роля? Не познавам този Божо но е адски грозно да му се подигравате на тема възраст без причина! Както и отношението ти спрямо Иван.
А блогъра Добродан кога е честен и искрен - когато подкрепя моите позиции в моя блог или когато подкрепя твоите?!? Защото с теб имаме различни позиции по не една тема и сме опоненти! Ти пожелава да сме такива!!
цитирай
11. dobrodan - Добродан винаги е честен и искрен.
25.06.2021 11:35
Един и същ човек може да напише и умни, и не чак дотам умни неща. Затова се получава така, не се чуди.
Подкрепям умното и трудно понасям глупости.
Запознай се с блога на Божо и ще разбереш защо.
Аз също не съм млад. Но не пиша идиотщини.
цитирай
12. pantaleev - Един и същ човек може да напише и у...
25.06.2021 11:44
dobrodan написа:
Един и същ човек може да напише и умни, и не чак дотам умни неща. Затова се получава така, не се чуди.
Подкрепям умното и трудно понасям глупости.
Запознай се с блога на Божо и ще разбереш защо.
Аз също не съм млад. Но не пиша идиотщини.


Добре ще разгледам. Ако е типаж дядя Коста планинарчето... ми е ясен!
цитирай
13. notfun - ....? не знам ,кой си..имаш поведение на Женската Кл'карка пред блоКа..
25.06.2021 11:50
..която, имала даже..и чушкопек..за 20лева)

писала съм, за МОИТЕ принципи, и ще пиша..
чЕти,бе "млади"момко,имам къмто 6 666 Поста, това е бая Тухла!!
високи са моите Изисквания...но,както е видно, прекалено сложни са за теб..
ти, си забъркал.. тук,един компот от круши и меки чушки, който ухае на бАлвоч..
хайде, сега, кръгоом при Тролската..седянка..
не си ,и няма да бъдеш, никога в мойта Кръвна група../симпатии,интереси, и Идеали..
цитирай
14. notfun - хайде да чуем сега, и за тв.злощастна..съдба? ще ти олекне,аз съм Профи))
25.06.2021 11:55

10. pantaleev - Юлия
10:46
Ти вечно си Контра на всичко и всички? Защо бе жена?!? Каква болка ти е донесъл животът, че си такава? Или и ти играеш роля?
цитирай
15. pantaleev - Хахах
25.06.2021 12:10
Голям праз че имаш хиляди постинги! Ти в нета ли живееш?!?Ще те оставя защото пак си в фаза - не си добре жена казвам ти!
цитирай
16. pipinana - pipinana
25.06.2021 12:16
dosta zlobni dialozi ima naokolo....
цитирай
17. eva666 - ..нямам модерация, защото..не ми се търсят..коменти..)
25.06.2021 12:23

...но, Тролската помия/ безименна/ няма,при мен..поле за изява..
имате си..предостатъчно тролски профили..
....чаооо, без скив..)
цитирай
18. vmir - 9. notfun - ...Партизанска тайна,колега вмир)
25.06.2021 12:23
Ясно, поздравления!
цитирай
19. eva666 - а ти си в Лозенец, гларусче, и нетно трольче,и най често на машинките @@
25.06.2021 12:26

приятен реал) милото то, не знае, къде е..)

..попътен вятър, марийка и валдезорка, тръпно, те чакат)

15. pantaleev - Хахах
12:10
Голям праз ...
цитирай
20. milady - ..Хегел = Противоречието,
25.06.2021 17:46
води Напред..)
затова съм, винаги.. "контра". и това е спонтанно, вярвайте ми..
моята Природа, Дух, Душа..Анима, е такава..
другото ,е ..бля.. бля..))
цитирай
21. dobrodan - Днес научих една нова дума :).
25.06.2021 18:34
АПОКАЛИПСИСТИЧНО :):):)!
Просто прелест. Какво нещо е да бъдеш езикотворец?!
Защо аз не мога така :( ?
Раздирам се от черна завист като едно истинско апокалипсистично торнадо......
"Боже, колко мъка има по тоя свят, боже!"
Ще кажеш, че Йовков е чел при лелемамалейдито и той.....
цитирай
22. notfun - имам рима :)...акълоСкептично!!! с три Удивителни..
25.06.2021 20:01
21. dobrodan - Днес научих една нова дума :).
18:34
АПОКАЛИПСИСТИЧНО :):):)!
цитирай
23. notfun - ...да се върнем на въпроса, уважаеми гости на моя блог.))
25.06.2021 20:22
Защо (за какво, за кого) плаче..тази блогерка..?
ще раздавам..награди..нали, си знаете..

1.защото, е самотна..

..давайте, смело.. вие сте..
цитирай
24. notfun - ...ето, още една контра ( която, ще бъде заметена..)
26.06.2021 12:36


:-)))
не съм..съвсем..согласна...
Човекът, е НЯКОЙ, когато е сам..
в Самотата,Човек ,се бори с Божеството ( т е..със Себе-то..
поради, това ,и Всички Мъдреци..напускат т н Социум...
да не се нацупиш, отново..ейй..сърдУшко..
привет, от мен,Джули
Постинг: ИНДИВИДЪТ И ОБЩЕСТВОТО
Автор на постинга: kordon
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1919578
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031