Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2012 18:33 - И душата ми пуши...
Автор: mt46 Категория: Поезия   
Прочетен: 8506 Коментари: 37 Гласове:
53


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      *       *       *

Пуша цигари...
И душата ми пуши...
Послушай ме, моля те -
остави ме! -
Сам да се тровя...
Живей си бездимно!...
Недей ми досажда
със голословия!...
Пази се -
ще те опаря неволно!...
Кажи ми: "Умри!"...
Като фас угаси ме!...
Нямам нужда
от думи бездушни...
Или - ако искаш -
цигарата ми вземи!
И подари ми
своите устни!...

Марин Тачков
28-30 януари 2012 г.

ПП: Хрумнаха ми два начина за отказване /или поне намаляване/ на цигарите:
1. Да си представяме, че целувайки всяка цигара, целуваме задниците на седянковците /бандеролно/ или на мафиотите-контрабандисти /безбандеролно/...
2. Да преживеем голяма и страстна любов, която да потуши страстта към цигарите...

Пожелавам ви уютна зимна и бездимна вечер! И по-добри, по-светли бъдни дни!... :)










Гласувай:
53


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Здравей , Марин ... Хубавите пожелания да се върнат при теб многократно .
05.02.2012 18:47
Моля те , избери втория начин за отказване .
А колкото до душите ни ... пушат и нашите , без да палим цигари .
Хубав стих и музика ...
Благодаря , приятелю !
цитирай
2. gocho52 - Благородно начинание,Комине!...
05.02.2012 18:53
Договорът от Киото ще те санкционира за вредните емисии в атмосферата.
Майтап!...
Аз ги отказах като скъсах една кутия и я хвърлих в едно кошче за боклук.
Още го помня.
Воля...
цитирай
3. troia - Страхотна
05.02.2012 19:00
идея! Хора правете любов, а не пушете! Хареса ми. Приятна вечер!
цитирай
4. анонимен - E,здравей,приятелю,аз не пуша,но ...
05.02.2012 19:05
тя,душата ми,не пуши,но тлее бавно,бавно,гасне като запалена цигара,
забравена на перваза на балкона
Що се отнася до отказването им-аз те съветвам да се възползваш от вторият вариант-как беше-клин клин избива-макар че ако се"пристрастиш"към тази любов-
може не само главата ти да пуши,ами направо да ти я отнесе.:)))
Има такава любов-повярвай ми;пожелавам ти бездимна вечер в душата ти-топло и влюбено да ти е ...:))))
цитирай
5. dushka - !
05.02.2012 20:05
"И душата ми пуши..." Това е ураган от чувства. Ако е вярно, че клин клин избива, то ти трябва нов ураган. Може би, тогава ще спреш пушенето. Ох, не знам, доста е сложно. Аз не пуша и ми е трудно да ти дам верния съвет.
цитирай
6. pcelata - Приятелю,
05.02.2012 20:54
това с цигарите е по лошо и от пиенето.Обаче,една влудяваща любов би свършила чудесна работа.Надявам се.При мен обаче,е професионално заболяване.Поздрав
цитирай
7. zabavnata - Да ти имам проблемите ...
05.02.2012 21:11
Не пуша и ми е чужд този порок.
Мой познат - лекар ги отказа от раз и реши да вложи парите в лична рента. Според мен постъпи разумно. За четири години е спестил доста парички вместо да ги гори...
Лека вечер!
цитирай
8. ambroziia - Нямам нужда от думи бездушни. . . ...
05.02.2012 21:47
Нямам нужда от думи бездушни...

Ясно, кратко, разбрано.

Хареса ми. Поздрави
цитирай
9. jabalka - Привет!
05.02.2012 22:40
Успех на устните...дано не са бездушни!
цитирай
10. magicktarot - Ох, цигарите са прекрасно нещо, цар Тютюн би трябвало да
05.02.2012 22:48
свързва нашия Дух с Великия Дух, но сме ги превърнали в ежедневен навик, не почитаме Свещения Тютюн и той ни го връща, като ни заробва. :) Миналата година писах тук постинг - изповед на един пушач. Защото, независимо че вече две години и половина не съм пипвала тютюн, аз съм си пристрастена - станеш ли веднъж пушач - оставаш такъв за цял живот, като алкохолиците. Важното е обаче да не употребяваш. Как ги спрях - имах мотивация - бебето! :) И то много силна... Иначе нямаше да ги спра - независимо от всички обещания за разкрасяване, за подмладяване и пр. и пр. И чак като успях да се откопча видях, че всъщност съм била роб - а преди това режех глави - само някой да посмееше да ми каже да хвърля цигарите...:))) А това със задниците ме разсмя яко, Марине! :)))) Пожелавам ти много страстна любов, която да отнеме короната на цар тютюн! :)))
цитирай
11. mt46 - Благодаря, приятелко!
05.02.2012 22:50
stela50 написа:
Моля те , избери втория начин за отказване .
А колкото до душите ни ... пушат и нашите , без да палим цигари .
Хубав стих и музика ...
Благодаря , приятелю !

Естествено, че предпочитам втория начин! Първият е доста... гаден...
цитирай
12. mt46 - Как не ти беше жал да скъсаш кутията?!...
05.02.2012 23:24
gocho52 написа:
Договорът от Киото ще те санкционира за вредните емисии в атмосферата.
Майтап!...
Аз ги отказах като скъсах една кутия и я хвърлих в едно кошче за боклук.
Още го помня.
Воля...

цитирай
13. mt46 - Радвам се, че ти харесва идеята!
05.02.2012 23:27
troia написа:
идея! Хора правете любов, а не пушете! Хареса ми. Приятна вечер!

Любовта е приятна, здравословна...
Лека вечер и нощ!
цитирай
14. mt46 - Здравей, приятелко!
05.02.2012 23:32
hloris написа:
тя,душата ми,не пуши,но тлее бавно,бавно,гасне като запалена цигара,
забравена на перваза на балкона
Що се отнася до отказването им-аз те съветвам да се възползваш от вторият вариант-как беше-клин клин избива-макар че ако се"пристрастиш"към тази любов-
може не само главата ти да пуши,ами направо да ти я отнесе.:)))
Има такава любов-повярвай ми;пожелавам ти бездимна вечер в душата ти-топло и влюбено да ти е ...:))))

Значи и без цигари душата ти пуши /тлее/? Дано да е временно!...
Благодаря ти за съвета и за пожеланието! Да ти се връщат хубавите думи!... :))
цитирай
15. mt46 - Дано новият "ураган" не ме отвее!... :)
05.02.2012 23:38
dushka написа:
"И душата ми пуши..." Това е ураган от чувства. Ако е вярно, че клин клин избива, то ти трябва нов ураган. Може би, тогава ще спреш пушенето. Ох, не знам, доста е сложно. Аз не пуша и ми е трудно да ти дам верния съвет.

Благодаря за отзива! Лека нощ!
цитирай
16. mt46 - Мерси, приятелко! Но мисля, че пиенето е по-вредно - погубва мозъка...
05.02.2012 23:41
pcelata написа:
това с цигарите е по лошо и от пиенето.Обаче,една влудяваща любов би свършила чудесна работа.Надявам се.При мен обаче,е професионално заболяване.Поздрав

Поздрави и лека нощ!
цитирай
17. mt46 - Здравей, Ани! Примери - всякакви...
05.02.2012 23:46
zabavnata написа:
Не пуша и ми е чужд този порок.
Мой познат - лекар ги отказа от раз и реши да вложи парите в лична рента. Според мен постъпи разумно. За четири години е спестил доста парички вместо да ги гори...
Лека вечер!

Човек не може да си откаже от всичко... Аз пък спестявам, като не ходя по кръчми, не играя хазарт, не си купувам луксозни дрехи...
Лека нощ!
цитирай
18. mariniki - пожелавам ти...
06.02.2012 01:40
да преживееш голяма и страстна любов, която да потуши страстта към цигарите...
от сърце и душа...

цитирай
19. ognena71 - Пуша цигари. . . И душата ми пуши. . . ...
06.02.2012 02:00
Пуша цигари...
И душата ми пуши...
Послушай ме, моля те -
остави ме!

Поздрави и лека вечер!
цитирай
20. vania23 - Е,
06.02.2012 07:25
това с цигарите ми е болна тема. И двата посочени горе начини, не помагат - дори наобратно. Хей, шегата настрани - аз съм страшно пристрастена пушачка...:(
цитирай
21. hristo27 - Първият начин ми се струва по-еф...
06.02.2012 09:48
Първият начин ми се струва по-ефективен.
цитирай
22. bven - Добре, че не съм страстен пушач, Марине...
06.02.2012 19:36
Иначе жална майка на твоите пациенти :)))
цитирай
23. mt46 - Благодаря ти за отзива! Поздрави и на теб!
06.02.2012 19:41
ambroziia написа:
Нямам нужда от думи бездушни...

Ясно, кратко, разбрано.

Хареса ми. Поздрави

цитирай
24. mt46 - Благодаря! Дано!...
06.02.2012 19:43
jabalka написа:
Успех на устните...дано не са бездушни!

цитирай
25. mt46 - Благодаря ти за отзива и за разбирането, Меджик! :)
06.02.2012 19:51
magicktarot написа:
свързва нашия Дух с Великия Дух, но сме ги превърнали в ежедневен навик, не почитаме Свещения Тютюн и той ни го връща, като ни заробва. :) Миналата година писах тук постинг - изповед на един пушач. Защото, независимо че вече две години и половина не съм пипвала тютюн, аз съм си пристрастена - станеш ли веднъж пушач - оставаш такъв за цял живот, като алкохолиците. Важното е обаче да не употребяваш. Как ги спрях - имах мотивация - бебето! :) И то много силна... Иначе нямаше да ги спра - независимо от всички обещания за разкрасяване, за подмладяване и пр. и пр. И чак като успях да се откопча видях, че всъщност съм била роб - а преди това режех глави - само някой да посмееше да ми каже да хвърля цигарите...:))) А това със задниците ме разсмя яко, Марине! :)))) Пожелавам ти много страстна любов, която да отнеме короната на цар тютюн! :)))

Нужен е силен мотив, сериозна причина, за да се откажеш от този порок /или "страст", както го нарича Алеко/... Благодаря за пожеланието! :)
цитирай
26. mt46 - Сърдечна благодарност за пожеланието!...
06.02.2012 19:53
mariniki написа:
да преживееш голяма и страстна любов, която да потуши страстта към цигарите...
от сърце и душа...


цитирай
27. mt46 - Мерси, Огнена!
06.02.2012 19:57
ognena71 написа:
Пуша цигари...
И душата ми пуши...
Послушай ме, моля те -
остави ме!

Поздрави и лека вечер!

цитирай
28. mt46 - И аз съм пристрастЕн... Не мога да пиша, без да пуша... Не пуша, само когато спя...
06.02.2012 20:00
vania23 написа:
това с цигарите ми е болна тема. И двата посочени горе начини, не помагат - дори наобратно. Хей, шегата настрани - аз съм страшно пристрастена пушачка...:(

Благодаря ти за компанията!
цитирай
29. mt46 - А на теб поникнаха ли ти крилца?... Или си ги имаш?...
06.02.2012 20:02
mihala написа:
mt46 написа:
zabavnata написа:
Не пуша и ми е чужд този порок.
Мой познат - лекар ги отказа от раз и реши да вложи парите в лична рента. Според мен постъпи разумно. За четири години е спестил доста парички вместо да ги гори...
Лека вечер!

Човек не може да си откаже от всичко... Аз пък спестявам, като не ходя по кръчми, не играя хазарт, не си купувам луксозни дрехи...
Лека нощ!


Крилца поникнаха ли ти?

цитирай
30. mt46 - Възможно е... Но е гаден...
06.02.2012 20:04
hristo27 написа:
Първият начин ми се струва по-ефективен.

цитирай
31. mt46 - "Пациенти"!...
06.02.2012 20:15
bven написа:
Иначе жална майка на твоите пациенти :)))

Разплакаха майките на половината народ с хитрото увеличаване на акциза и с останалите безобразия...
А безхаберието им доведе до потопа днес...
цитирай
32. kometapg - Определено втория начин! При пъ...
06.02.2012 21:58
Определено втория начин! При първото дори и живота би ти се отщял!:)))
цитирай
33. silwiqna - Поздрави, Марине!
06.02.2012 22:09
Какво да кажа и аз пушачката :)), ами порок....белким сега от забраните да ги понамалим малко!
цитирай
34. mt46 - Съгласен! Просто първото не мога да си го представя... По-скоро бих им сритал задниците...
06.02.2012 22:22
kometapg написа:
Определено втория начин! При първото дори и живота би ти се отщял!:)))

цитирай
35. mt46 - Здравей, Силви!
06.02.2012 22:28
silwiqna написа:
Какво да кажа и аз пушачката :)), ами порок....белким сега от забраните да ги понамалим малко!

Да запалим по една, че главата ми пуши от днешния потоп!...
цитирай
36. valentina65 - Поздрав! Харесах стиха! Опреде...
06.02.2012 23:54
Поздрав! Харесах стиха! Определено втория начин е по-добър, но "преживеем голяма и страстна любов", предполага край, а пък след него, от собствен опит знам, че се пуши повече, затова ти пожелавам варианта "заживеем в голяма, страстна любов" и нещо много важно - дамата да не пуши. Приятна вечер! :)
цитирай
37. mt46 - Благодаря, Валя!
07.02.2012 20:04
valentina65 написа:
Поздрав! Харесах стиха! Определено втория начин е по-добър, но "преживеем голяма и страстна любов", предполага край, а пък след него, от собствен опит знам, че се пуши повече, затова ти пожелавам варианта "заживеем в голяма, страстна любов" и нещо много важно - дамата да не пуши. Приятна вечер! :)

Да "преживеем" може да значи и "до края на живота си"... Да, навярно по-добре е дамата да не пуши... Приятна вечер! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19306631
Постинги: 3715
Коментари: 45270
Гласове: 149529
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930