Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2020 09:15 - ДОЙДЕ МИ ВРЕМЕТО
Автор: kossef Категория: Поезия   
Прочетен: 1157 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 12.02 11:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
              .   .   .              

                                        на Павел С.

ДОЙДЕ МИ ВРЕМЕТО, 
когато
такива като мене учиш -
да могат да си идат, мила.
Мила,
ала безмилостна. 

Идването ми 
не бе по моя воля,
ала по моя недолюбен,
о, безмилостна,
ще си отида. 

Безмилостна -
но мила?...   

Сънувал съм те   
неведнъж,
едва отгръщаща воала си.
Жена ли си
или мъж?
Да беше мъж -
по мъжки бихме се разбрали,
но ти като жена
в сърцето ми сълзиш,
решимостта ми разкалявайки...

Зная:
когато сянката ти приближи
и сетен път потръпне в мене пламъкът,
в душата ми ще закрещи  
първичният инстинкт на тялото, ала -
не ме кори. 
Не ме
и съжалявай!
Обичащият Бог Господ 
е отредил
да имам шанс -
и да те прекарам,
мълчаливо мила,
придърпваща ме из засада.

Аз - отдавна съм готов!

Отдавна съм готов
и не се надявай 
да съм ти отличник жалък
в училището за умиране.
Аз, богосъздаден -
да мога да избирам,
отдавна съм готов.

Отдавна съм готов 
и да те преваря, 
женоподобие от кокали!...



                                       
                           Понякога и неутолената жажда за живот /истински/
                           е повод и основание за самоубийство.


1985  Недко Косев  



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - уви!!! (((гушкам те))) стой ,и ме чакай, казах, това е заповед))
26.11.2020 09:48

Понякога и неутолената жажда за живот /истински/
е повод и основание за самоубийство.
цитирай
2. kossef - Преди години...
26.11.2020 10:24
бях потресен от съдбата на приятел потрошен в катастрофа. Докато го "сглабяли" дошъл в съзнание и осъзнал какво го чака. Помолил ефтаназия - отказали... И победил смъртта да бъде мъртъв жив. Отказал да се храни. Единственото, което можел да направи...
Тенк'с, бисерче. Все още жизнено дивея. И ти дивей!...
цитирай
3. born - Потресаващи са размислите ти и в ...
26.11.2020 20:35
Потресаващи са размислите ти и в коментара ! Но съвсем точни...
Адмирации, kossef !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kossef
Категория: Поезия
Прочетен: 112486
Постинги: 92
Коментари: 306
Гласове: 959
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031