Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2021 10:37 - Вземи моето сърце
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 2297 Коментари: 2 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ВЗЕМИ МОЕТО СЪРЦЕ

Сляпата нощ лежи в краката ми

и не ме пуска зад прага

Бродя из къщата като насън,

но нямам никъде спокойствие.

Тъпа болка пронизва слепоочието ми,

а пръстите докосват спусъка

В огледалото се поклаща призрак.

Призракът на любовта.

Вземи моето сърце.

Вземи моята душа.

Толкова съм самотен в този час,

че искам да умра.

Няма къде да отида.

Разруших своя свят.

Само свещ плаче за мен

в студеното зазоряване.

Ти умря в дъждовен ден

и сенки плуваха по водата

Видях смъртта за първи път,

нейното величие и мръсотия

В очите ми има болка

Ще я споделя с вас

и призрак ще се люлее в огледалото.

Призракът на любовта.

Вземи моето сърце.

Вземи моята душа.

Толкова съм самотен в този час,

че искам да умра.

Няма къде да отида.

Разруших своя свят.

Само свещ плаче за мен

в студеното зазоряване.

Чувам утринната камбана

Тя прославя празника

и налива мед и злато.

Сега сме в царството на вечния сън.

Чувам утринната камбана

Звукът дразни демоните

И небето е разделено от звука

На земята обичах единствено теб.

Чувам утринната камбана.

Звукът дразни демоните

И небето е разделено от звука

зовящ за вечния сън.

Чувам утринната камбана

Звукът дразни демоните

И небето е разделено от звука

На земята обичах единствено теб.

Вземи моето сърце...

                                         АРИЯ

                                        По стихове на М. Пушкина

                                        Превод: valiata

 






Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - https://www.youtube.com/watch?v=bdVIiohzHPk
09.02.2021 23:38
Текстовете на Маргарита Пушкина и Валерий Кипелов правят от баладите на "Ария" нещо много специално - лично и силно въздействащо. Хубав превод - поздравления!
Обичам да слушам изпълненията на тази група, "Возьми мое сердце", "Штиль" и особено "Я свободен" са сред любимите ми! Мисля, че ти имаше публикации с преводи от valiata и на други песни:)
Благодаря, Вал! Поздрав с един космически дует - Кипелов и Житняков в траш композицията "Тореро":)
цитирай
2. valben - Привет, Вени!
10.02.2021 11:49
Тези дни съм на вълна АРИЯ. Ровя из архивите на Valiata и заедно с изброените от теб парчета открих още преводи на „Икар”, „Ангельская пыль” и... „Тореро”. Ще ги публикувам скоро. Харесвам и други неща, но засега само си ги слушам. Чета и стиховете на Маргарита Пушкина. Страхотни са. Усещам ги много близки. Чувствам, че могат да ни кажат много.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3520569
Постинги: 729
Коментари: 12307
Гласове: 106435
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930