Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2021 12:28 - Кои са "нашите"
Автор: mt46 Категория: Поезия   
Прочетен: 3744 Коментари: 9 Гласове:
14

Последна промяна: 02.07.2021 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.

Сатира за "нашите"

 – Кажи ми, как да зная 
кои, какви са "нашите"!...  
– О, чуй – които лаят,

макар да са с апашите!...
Не гледай да са честни,
разумни и морални!...
Е, може да са бесни,
измамни, гадни, кални...
Не гледай, че се блъскат
и бълват мръсотия!...
Най-важно е да съскат,
да плюят по Русия!...

  Марин Тачков


Тагове:   Нашите,   тачков,   сатира,   Кои,


Гласувай:
17


Вълнообразно


1. germantiger - факти
02.07.2021 14:20
разбира се, вота ми е отрицателен

защото си написал ЛЪЖА - които плюят срещу русия

45 години се крещеше само ЗА РУСИЯ

още 30 години отново се крещи мнгоо за русия

и повече срещу нато, ес или сащ

и да ти припомня ФАКТА

45 години ако говореше против ссср/русия веероятно щеше да свършищш в лагер, с уволнение от рабита, научните ти разработки щяха да са ликвидирани и без бъдеще, също така семейството ти можеше и да пострада

а днес ако говориш срещу нато, ес или сащ няма да умреш в лагер

факти
цитирай
2. kvg55 - mt46,
02.07.2021 15:43
Хе-хе-хе!
Гадно им става на умните и почтени хора от това поведение.
цитирай
3. mt46 - Лаеш едно и също...
02.07.2021 21:56
germantiger написа:
разбира се, вота ми е отрицателен

защото си написал ЛЪЖА - които плюят срещу русия

45 години се крещеше само ЗА РУСИЯ

още 30 години отново се крещи мнгоо за русия

и повече срещу нато, ес или сащ

и да ти припомня ФАКТА

45 години ако говореше против ссср/русия веероятно щеше да свършищш в лагер, с уволнение от рабита, научните ти разработки щяха да са ликвидирани и без бъдеще, също така семейството ти можеше и да пострада

а днес ако говориш срещу нато, ес или сащ няма да умреш в лагер

факти


Едно време партийците-комунисти оценяваха хората с идеологически и догматичен подход. Сега ти преценяваш сатирата ми също с идеологически и догматичен подход. Следователно ти постъпваш КАТО ФАНАТИЧЕН КОМУНИСТ! Ти отричаш инакомислието, КАКТО КОМУНИСТИТЕ... Твоето мислене е черно-бяло, както мисленето на религиозните служители и фанатици!...
цитирай
4. mt46 - Нали?... А не би трябвало...
02.07.2021 21:57
kvg55 написа:
Хе-хе-хе!
Гадно им става на умните и почтени хора от това поведение.

цитирай
5. germantiger - не лая, а помагам на късата ти памет
02.07.2021 23:41
за стиховете ти дума не съм написал - чети внимателно

не примейа с предразсъдъци

пиша ИСТОРИЧЕСКАТА ИСТИНА, А ТЯ Е ПОВТАРЯМ:

ДНЕС АКО КРИТИКУВАШ ВЛАСТТА МОЖЕ ДА СИ ЗАГУБИШ ПОНЯКОГА РАБОТАТА

ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ АКО КРИТИКУВАШЕ ВЛСТТА МОЖЕШЕ ДА УМРЕШ В ЛАГЕР

това е истината, ако не е помниш, аз ти я припомням

и се научи

НЕ КОМЕНТИРАЙ МЕН, А ДОВОДИТЕ ИЛИ АРГУМЕНТИТЕ МИ

не се занимавай с личността ми, а с фактите

ако ти "стиска" да допуснеш коментара ми, защото сле днего олекваш
цитирай
6. mt46 - ...
02.07.2021 23:58
germantiger написа:
разбира се, вота ми е отрицателен

защото си написал ЛЪЖА - които плюят срещу русия

45 години се крещеше само ЗА РУСИЯ

още 30 години отново се крещи мнгоо за русия

и повече срещу нато, ес или сащ

и да ти припомня ФАКТА

45 години ако говореше против ссср/русия веероятно щеше да свършищш в лагер, с уволнение от рабита, научните ти разработки щяха да са ликвидирани и без бъдеще, също така семейството ти можеше и да пострада

а днес ако говориш срещу нато, ес или сащ няма да умреш в лагер

факти

Фактите ги знам, повтарял си това десетки пъти! Но темата на сатирата ми е друга, тя не оспорва минали факти, събития и т. н. ...
цитирай
7. mt46 - Плюенето по Русия не е разумен аргумент...
04.07.2021 23:30
germantiger написа:
за стиховете ти дума не съм написал - чети внимателно

не примейа с предразсъдъци

пиша ИСТОРИЧЕСКАТА ИСТИНА, А ТЯ Е ПОВТАРЯМ:

ДНЕС АКО КРИТИКУВАШ ВЛАСТТА МОЖЕ ДА СИ ЗАГУБИШ ПОНЯКОГА РАБОТАТА

ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ АКО КРИТИКУВАШЕ ВЛСТТА МОЖЕШЕ ДА УМРЕШ В ЛАГЕР

това е истината, ако не е помниш, аз ти я припомням

и се научи

НЕ КОМЕНТИРАЙ МЕН, А ДОВОДИТЕ ИЛИ АРГУМЕНТИТЕ МИ

не се занимавай с личността ми, а с фактите

ако ти "стиска" да допуснеш коментара ми, защото сле днего олекваш

цитирай
8. shtaparov - Русофилска песен
06.07.2021 01:07
Кажи ми да пролая:
"Я тоже руски зная!
Продавам си душата,
децата и страната,
на Кремълската хунта,
за знойна руска шунда!"
цитирай
9. mt46 - Ти пак си пееш своята... :)
06.07.2021 21:52
[quote=shtaparov]Кажи ми да пролая:
"Я тоже руски зная!
Продавам си душата,
децата и страната,
на Кремълската хунта,
за знойна руска шунда!"[/quote

За мен дали си руски или американски продажник е едно и също... Ако човек цени великата руска литература, това не го прави продажник. А и с руснаците сме роднини... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19159854
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148917
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031