Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2021 20:00 - Нови фанатици
Автор: mt46 Категория: Поезия   
Прочетен: 2403 Коментари: 9 Гласове:
22

Последна промяна: 02.10.2021 20:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.

Повтаря се стара история.
Бесуват лъжи ветровити.
И нови лъжци лудо спорят
и кряскат:  "Хей, дръжте лъжците!"...


О, те фанатично се борят!
Нехаят за днешната бедност,
но страшно треперят, дърдорят
за стария български етнос!...  

Марин Тачков 


Тагове:   нови,   тачков,   фанатици,


Гласувай:
25


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - амаа, перфектно изказано, кратко, и мъдро, по Ив.Вазовский )
02.10.2021 20:23



О, те фанатично се борят!
Нехаят за днешната бедност,
но страшно треперят, дърдорят
за стария български етнос!...

Марин Тачков
цитирай
2. kvg55 - mt46,
02.10.2021 21:40
Нали недовиждам, най-напред "лъжците" го прочетох като "лъжиците" и ми хрумна : "Здраво държат лъжиците и яко загребват от паниците".
И понеже не ми се връзваше, прочетох стихчетата втори път.
Наистина казано кратко и точно на място, както всяка добра поезия.
Търсим утеха в миналото, което за целта даже изопачаваме.
цитирай
3. shtaparov - Допуснал си няколко грешки да не казвам лъжи,които обезценяват добрата ти инак творба:
03.10.2021 01:42
1. Те не са нови- стари са (виж Паисий, Йеросхимонах Спиридон, поп Йовчо, Ботев, Раковски, Вазов и пр.)!
2. Не са фанатици- разбрани хора са и твърде толерантни но ти не можеш да ги обориш с факти- затова не си го научил!
3. Никакви лъжци не са- лъжци и измамници са казионите,което безброй пъти ти го доказах,но ти по една или друга причина не успяваш да го схванеш!
4. Те щяха да бесуват ако бяха лъжи но не са такива,а Истината не бесува- бесуват нейните противници!
5. Аз не съм лъжец,нито Паисий и Раковски- Българските духовници също не са лъжци,понеже не са цигани и комунисти! Ти обаче помагаш на лъжците- вероятно не можеш да мислиш логично??!
6. Не е вярно,че аз нехая за бедността- помагачите на лъжците нехаят за нея и то така,че сами не усещат колко са глупави и наивни!
7. Аз не треперя: треперят за постове мошениците-казиони,които над 100 години будалкат народа ми!
8. Дърдоренето,най-малко пък страшното никак (Н-И-К-А-К!!!) не ми е любимо занимание,понеже не съм литератор но като гледам този стих веднага се сещам,че на теб ти Е!

Осем реда- осем лъжи приятелю: на всеки ред по една лъжа лично срещу мен,а аз никога не съм написал нито една (НИТО ЕДНА!!!) срещу теб! Къде отиваш,като посвещаваш изкуството си на лъжата и измамата??? До под кривата круша- това е логичния отговор,който ти поднасям наготово понеже животът ме е научил,че разтегачите на локуми,литераторите и празнодумците не умеят да мислят логично!
цитирай
4. mt46 - Къде пише, че стихото ми се отнася за теб?...
04.10.2021 23:45
shtaparov написа:
1. Те не са нови- стари са (виж Паисий, Йеросхимонах Спиридон, поп Йовчо, Ботев, Раковски, Вазов и пр.)!
2. Не са фанатици- разбрани хора са и твърде толерантни но ти не можеш да ги обориш с факти- затова не си го научил!
3. Никакви лъжци не са- лъжци и измамници са казионите,което безброй пъти ти го доказах,но ти по една или друга причина не успяваш да го схванеш!
4. Те щяха да бесуват ако бяха лъжи но не са такива,а Истината не бесува- бесуват нейните противници!
5. Аз не съм лъжец,нито Паисий и Раковски- Българските духовници също не са лъжци,понеже не са цигани и комунисти! Ти обаче помагаш на лъжците- вероятно не можеш да мислиш логично??!
6. Не е вярно,че аз нехая за бедността- помагачите на лъжците нехаят за нея и то така,че сами не усещат колко са глупави и наивни!
7. Аз не треперя: треперят за постове мошениците-казиони,които над 100 години будалкат народа ми!
8. Дърдоренето,най-малко пък страшното никак (Н-И-К-А-К!!!) не ми е любимо занимание,понеже не съм литератор но като гледам този стих веднага се сещам,че на теб ти Е!

Осем реда- осем лъжи приятелю: на всеки ред по една лъжа лично срещу мен,а аз никога не съм написал нито една (НИТО ЕДНА!!!) срещу теб! Къде отиваш,като посвещаваш изкуството си на лъжата и измамата??? До под кривата круша- това е логичния отговор,който ти поднасям наготово понеже животът ме е научил,че разтегачите на локуми,литераторите и празнодумците не умеят да мислят логично!

А защо одобряваш мръсните, злобни и подли лъжи и обиди по мой адрес?... Това не значи ли, че поддържаш ЛЪЖАТА?...
цитирай
5. mt46 - Благодаря ти за мнението!...
04.10.2021 23:46
kvg55 написа:
Нали недовиждам, най-напред "лъжците" го прочетох като "лъжиците" и ми хрумна : "Здраво държат лъжиците и яко загребват от паниците".
И понеже не ми се връзваше, прочетох стихчетата втори път.
Наистина казано кратко и точно на място, както всяка добра поезия.
Търсим утеха в миналото, което за целта даже изопачаваме.

цитирай
6. mt46 - Мерси!...
04.10.2021 23:47
1. notfun - амаа, перфектно изказано, кратко, и мъдро, по Ив.Вазовский )
02.10 20:23
цитирай
7. mt46 - Ето и конкретно доказателство, Щапаров – от твоя блог:
05.10.2021 13:23
23. shtaparov - За произхода на ...
02.10 02:59
nkf написа:
mt46 написа:
За произхода на прабългарите има доста хипотези. Защо е така?...
Кога е възникнала тюркската хипотеза?...

За твоя произход обаче няма съмнение - ашладисан влашки циганин, благословен от другаря - цар на циганите тодор живков.

Едно време на шега му викахме Жодор Тифков :)
цитирай
8. shtaparov - (Къде пише, че стихото ми се отнася за теб?...)
09.10.2021 02:51
mt46 написа:
shtaparov написа:
1. Те не са нови- стари са (виж Паисий, Йеросхимонах Спиридон, поп Йовчо, Ботев, Раковски, Вазов и пр.)!
2. Не са фанатици- разбрани хора са и твърде толерантни но ти не можеш да ги обориш с факти- затова не си го научил!
3. Никакви лъжци не са- лъжци и измамници са казионите,което безброй пъти ти го доказах,но ти по една или друга причина не успяваш да го схванеш!
4. Те щяха да бесуват ако бяха лъжи но не са такива,а Истината не бесува- бесуват нейните противници!
5. Аз не съм лъжец,нито Паисий и Раковски- Българските духовници също не са лъжци,понеже не са цигани и комунисти! Ти обаче помагаш на лъжците- вероятно не можеш да мислиш логично??!
6. Не е вярно,че аз нехая за бедността- помагачите на лъжците нехаят за нея и то така,че сами не усещат колко са глупави и наивни!
7. Аз не треперя: треперят за постове мошениците-казиони,които над 100 години будалкат народа ми!
8. Дърдоренето,най-малко пък страшното никак (Н-И-К-А-К!!!) не ми е любимо занимание,понеже не съм литератор но като гледам този стих веднага се сещам,че на теб ти Е!

Осем реда- осем лъжи приятелю: на всеки ред по една лъжа лично срещу мен,а аз никога не съм написал нито една (НИТО ЕДНА!!!) срещу теб! Къде отиваш,като посвещаваш изкуството си на лъжата и измамата??? До под кривата круша- това е логичния отговор,който ти поднасям наготово понеже животът ме е научил,че разтегачите на локуми,литераторите и празнодумците не умеят да мислят логично!

А защо одобряваш мръсните, злобни и подли лъжи и обиди по мой адрес?... Това не значи ли, че поддържаш ЛЪЖАТА?...

А къде пише че не се отнасят и аз къде съм писал,че одобрявам такива неща?
цитирай
9. mt46 - ?
10.10.2021 22:26
23. shtaparov - За произхода на ...
02.10 02:59
nkf написа:
mt46 написа:
За произхода на прабългарите има доста хипотези. Защо е така?...
Кога е възникнала тюркската хипотеза?...

За твоя произход обаче няма съмнение - ашладисан влашки циганин, благословен от другаря - цар на циганите тодор живков.

8. shtaparov - (Къде пише, че стихото ми се отнася за теб?...)
09.10 02:51
/.../

"А къде пише че не се отнасят и аз къде съм писал,че одобрявам такива неща?"

Щапаров, не се прави на дръж ми шапката!
Факт е, че си одобрил горния долнопробен и лъжлив коментар по мой адрес на другарчето си от вашата секта!... Това говори много зле и за него, и за теб... А и е грубо нарушение на правилата на сайта, според които са забранени личните обиди, клавети, нападки!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19255961
Постинги: 3709
Коментари: 45241
Гласове: 149399
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930