Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2022 21:48 - Бродник между звездите
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2093 Коментари: 10 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В неземните извивки на декември

пътувам с дракони към чужди светове.

Захвърлям миналото с мрачен тембър,

гласът на земното е фалш. Не ме зове.

 

Очите на звездите с мен се любят,

превърнат в лъч навлизам смело в тях.

И сънищата ми щастливо се събуждат

на галактични гари сред сияен прах.

 

Прахът ваятел на невиждани вселени,

от тъмната материя роден чрез транс,

желе от спомените на безброй промени,

за бъдещето - вечен първороден шанс!

 

Щастливец съм, че моята любима,

наметната със звезден плащ - дете-жена,

отвъд тунела на космическата зима

очаква идването ми в иглу от светлина.




Гласувай:
6



1. rosiela - Младене,
15.06.2022 22:03
онемях.

Ето това ще е заглавието на есенната стихосбирка:

БРОДНИЦИ МЕЖДУ ЗВЕЗДИТЕ

Защото е обща, в стихове. Ей че си чуде-е-е-е-ен.....
цитирай
2. zemja - Звезден стих!
15.06.2022 22:11
Внушението е, че Любовта не умира с нас. Тя ни следва във всички бъдни светове...
Успех на новата ви есенна стихосбирка, Мисана!
Избраното заглавие е красиво и уникално, Роци.
Успех!
цитирай
3. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
15.06.2022 22:35
rosiela написа:
Младене,
онемях.

Ето това ще е заглавието на есенната стихосбирка:

БРОДНИЦИ МЕЖДУ ЗВЕЗДИТЕ

Защото е обща, в стихове. Ей че си чуде-е-е-е-ен.....


Отлично си се сетила за това отлично заглавие!
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Земя!
15.06.2022 22:38
zemja написа:
Звезден стих!
Внушението е, че Любовта не умира с нас. Тя ни следва във всички бъдни светове...
Успех на новата ви есенна стихосбирка, Мисана!
Избраното заглавие е красиво и уникално, Роци.
Успех!


Както за окачествяването на стиха, така и че хареса одобреното от Роси заглавие. Дълбоко съм ти признателен за коментара. Предполагам и Роси също.
цитирай
5. kvg55 - missana,
15.06.2022 23:18
Според тълковния речник думата "бродник" има не чак до там добро реноме.
В стихотворението обаче аз я възпримам като космически пътешественик (галактически стопаджия).
цитирай
6. missana - Благодаря! Вероятно си прав.
15.06.2022 23:54
kvg55 написа:
missana, Според тълковния речник думата "бродник" има не чак до там добро реноме.
В стихотворението обаче аз я възпримам като космически пътешественик (галактически стопаджия).


Интуитивно схващам думата бродник, като същество лишено от вътрешен покой и осъдено на вечно скитане. Но "скитник между звездите" е заглавие на нашумял роман на Джек Лондон - мой любим писател. Би било напълно нелепо да го плагиатствам. Затова се реших на бродник.
цитирай
7. morskipesni - Ела ми, ела ми!
16.06.2022 20:52
Да та онодя с томахавка, да та посипя с екскрементен прах (от грозното ти минало), да та запратя чак на майната си лелина биля като прошепна, "абе извънземни галактичко, как се днес отново ти наплюска и наспа въпреки че се осра във всичко"?
цитирай
8. missana - Цял живот си бил от пасивните, а сега изведнъж се промени и активен се писа.
16.06.2022 21:06
morskipesni написа:
Ела ми, ела ми! Да та онодя с томахавка, да та посипя с екскрементен прах (от грозното ти минало), да та запратя чак на майната си лелина биля като прошепна, "абе извънземни галактичко, как се днес отново ти наплюска и наспа въпреки че се осра във всичко"?


Явно чуждата пенсийка, дето я ручаш, не ти позволява да се заситиш и от глад си озлобял. Горката женица. Съчувствам й. Искрено. Бог да я пази!
цитирай
9. rosiela - Тоя пак се появи. Мира му не даваш. Ха-ха-ха.....
16.06.2022 21:18
morskipesni написа:
Да та онодя с томахавка, да та посипя с екскрементен прах (от грозното ти минало), да та запратя чак на майната си лелина биля като прошепна, "абе извънземни галактичко, как се днес отново ти наплюска и наспа въпреки че се осра във всичко"?

цитирай
10. missana - Не искам да съм на мястото на бабата с подпуканата пенсийка, Роси.
16.06.2022 21:43
rosiela написа:
Тоя пак се появи. Мира му не даваш. Ха-ха-ха.....
morskipesni написа:
Да та онодя с томахавка, да та посипя с екскрементен прах (от грозното ти минало), да та запратя чак на майната си лелина биля като прошепна, "абе извънземни галактичко, как се днес отново ти наплюска и наспа въпреки че се осра във всичко"?



Голям резил!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5076282
Постинги: 2908
Коментари: 18817
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930